Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wildersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk. Wilders niet uit op de vernietiging van moslims, maar wil alleen minder invloed van de islam in Nederland. En gezien de uitgangspunten van die religie en de hoeveelheid mensen die alles uit de koran letterlijk nemen en de 'zuivere' islam nastreven, valt er best iets te zeggen voor de zorgen van Wilders.
Persoonlijk zou ik de macht in Nederland niet aan Wilders toevertrouwen, wegens gebrek aan concrete oplossingen. We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?
De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Neuh, er komt een dag dat je beseft dat je al tijden onzin uitkraamt en dan zal je enkel verder verzurenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er komt een dag, dat je ziet dat ik gelijk heb en dan lach je als een boer met kiespijn.
Grijnz.
Wilders staat in andere peilingen op dit moment op 20 zetels. De ervaring leert dat partijen die halverwege een kabinetsperiode pieken in de peilingen uiteindelijk blij mogen zijn al ze de helft van het aantal zetels in die peilingen halen bij de daadwerkelijke verkiezingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders staat nu volgens de peilingen op 27 zetels en de ervaring leert dat je er dan in de peilingen bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen.
En dit kabinet gaat er nog een veel groter zooitje van maken dan ze er al van gemaakt hebben, dus Wilders gaat nog veel groter worden.
Onjuist. Hij is bij 1 dagkoers blijkbaar even de grootste. Bij de rustige peilingen is hij dat bij lange na niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in de peilingen.
De pseudo-establishment politici op het binnenhof maken zich de grootste zorgen over de extreme stijging van de PVV (nog veel grotere zorgen dan bij Fortuyn destijds) en jij roept weer dat er niks aan de hand is.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders staat in andere peilingen op dit moment op 20 zetels. De ervaring leert dat partijen die halverwege een kabinetsperiode pieken in de peilingen uiteindelijk blij mogen zijn al ze de helft van het aantal zetels in die peilingen halen bij de daadwerkelijke verkiezingen.
Wilders mag dus in z'n handjes knijpen als hij 15 of meer zetels gaat halen als er echt verkiezingen zijn.
Meen je dat nou? Mag ik dan vragen in welke kringen je zoal verkeert en wat voor mensen dat zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:07 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik ken er meer dan op welke andere partij dan ook
Veel mensen durven er ook niet voor uit te komen dat ze Wilders stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Mag ik dan vragen in welke kringen je zoal verkeert en wat voor mensen dat zijn.
Ik ken niemand die zegt op Wilders te gaan stemmen.
De stemmers van wat volgens jou de grootste partij wordt, durven daar niet voor uit tekomen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel mensen durven er ook niet voor uit te komen dat ze Wilders stemmen.
Als je niet op de pseudo establishment partijen stemt, word jij hier vergruist.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De stemmers van wat volgens jou de grootste partij wordt, durven daar niet voor uit tekomen?
Ze zijn naast doodsbang ook nog eens laf? Fijne mensen.
Verder denk ik dat het Binnenhof niet zoveel zorgen heeft. Dat was bij Fortuin heel anders. Dat was plotseling en onverwacht. Dit niet. Bij Wilders maakt men zich oprecht zorgen over de fascistoide inhoud van zijn standpunten, niet zozeer over de stijging in de peilingen.
Dat is inderdaad het niveau dat de maatschappij domineert en o.a. door dat is de PVV zo groot geworden.quote:
Gebrek aan kennis van de Nederlandse taal bij de achterban is het succes van de PVV?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het niveau dat de maatschappij domineert en o.a. door dat is de PVV zo groot geworden.
quote:
Je zou vooral even rustig na moeten denken en tot 10 moeten tellen voor je afgaat op een peiling met een nogal discutabele reputatie voor bijzonder stevige conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De pseudo-establishment politici op het binnenhof maken zich de grootste zorgen over de extreme stijging van de PVV (nog veel grotere zorgen dan bij Fortuyn destijds) en jij roept weer dat er niks aan de hand is.
Jij krijgt bij deze de Mohammed said al-Sahaf Award.
[ afbeelding ]
Moet je het horen wie het zegt.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis van de Nederlandse taal bij de achterban is het succes van de PVV?
De peilingen zijn 1 van de grootste linkse leugens uit de geschiedenis, vandaar ook dat je bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen,quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou vooral even rustig na moeten denken en tot 10 moeten tellen voor je afgaat op een peiling met een nogal discutabele reputatie voor bijzonder stevige conclusies.
Dat is vooral jouw probleem.
Inderdaad laat ze maar lekker gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Beetje jammer dat links de PVV maar blijft bagatelliseren. Alhoewel, daardoor worden we steeds groter![]()
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De peilingen zijn 1 van de grootste linkse leugens uit de geschiedenis, vandaar ook dat je er 6 a 8 zetels bij op moet tellen,
4,5 jaar terugquote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Beetje jammer dat links de PVV maar blijft bagatelliseren. Alhoewel, daardoor worden we steeds groter![]()
het zegt gewoon nog bijna niksquote:Persbericht, 21 november 2004
Groep Wilders tweede partij!
Dat klopt, voor hetzelfde geldt, komt er nog wel een terrorattackie hier in Holland en dan wordt Wilders nog veel groter.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.
En het is een peiling lang voor de verkiezingen.
Ik heb een vermoeden dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:40 schreef Toad het volgende:
John, je draait een beetje door.
Vertel nou eerst 'ns welke wereldleiders Wilders steunen.
Wie zijn we? Ben jij die vrouw van Geert met haar dubbele paspoort?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.
Of de aandacht zakt in en verschuift naar andere onderwerpen en Wilders en Verdonk moeten het beiden met 3 zetels doen. Het kan allemaal nog.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, voor hetzelfde geld, komt er nog wel een terrorattackie hier in Holland en dan wordt Wilders nog veel groter.
Nou nou. Niet overdrijvenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:57 schreef Seam het volgende:
interessant artikel, morgen maar eens goed doorlezen.
Wat moet je dan stemmen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Soms denk je dat men in dit land niet dieper kan zinken......
Nee ik vind het wel interessant om te zien waar al die stemmers eigenlijk vandaan komen. Belachelijk groot deel van de VVD zo te zien, wat eigenlijk ook wel te verwachten was.quote:
Een partij die kennis van zaken laat zien.quote:
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderator af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:51 schreef Toad het volgende:
Al is de edit nog zo snel...
JohnDope: "Een terrorattack zou slagroom op de taart zijn, dan zou Wilders in zijn ééntje de boel hier gaan ownen"
Geen idee, ik stem PvdA.quote:
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen (binnen 5 min).quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van de moderators af.
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderators af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.
Hij propt er zelfs extra spelfouten inquote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Gast, een moderator flikt gewoon suf een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Een (s)linkse moderator is het dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast een moderator flikt gewoon een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.quote:
Nog proberen het op de mods af te schuiven ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.quote:
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
Over welke machtige mensen heb je het?quote:De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Heb je nou mijn betogen gelezen of niet? Of typ je gewoon maar wat in de rondte?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je nou mijn berichten gelezen of niet?
Ik heb helemaal geen zin om naar een admin te gaan. Jij hebt met mij zitten communiceren, jij hebt mijn dialoog gevolgd, dus jij moet mijn verhaal zelf kunnen bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.
Jij kan mijn verhaal ook bevestigen, alleen jij zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef SCH het volgende:
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.
Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
Ik heb er tot nu toe altijd op gestemd. Vooral omdat ik denk dat hiermee de belangen van mijn (zwakkere) medemens het best gediend zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef SCH het volgende:
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.
Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
Gast jij lult maar wat in de rondte, want als jij zat op te letten, had jij kunnen zien dat er opeens uit het niets die edit-gedoe stond.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Het is inderdaad een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.
En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
Daar schijnt een internationaal netwerk van moslims en James Bondkraagjes zich mee bezig te houdenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |