Zorg dat je als je alles er in hebt dat je je PC opnieuw installeert (hoop voor je dat je alles wat belangrijk was al gebackupt hebt, zoniet moet je op een 2de partitie je nieuwe OS installeren en je oude laten staan zodoende dat je dan van je oude OS nog spullen kan halen. (hoop dat dit een beetje duidelijk is)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
Veel plezier met je vakantie boekenquote:
Als het magquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
Een soort van meet jah PB
kom je ook?
Moest er even een 3de van openenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef PieterBas het volgende:
Lapo en FiPo?
Het volgende topic gaat over een andere provincie..Zeeland heeft nu wel genoeg aandacht gehad
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:36 schreef PieterBas het volgende:
Caloriebom: En je dacht dat Kapsalons over de top waren?
Oh my god..
Ik mag hopen dat het voor meerdere personen is...quote:
zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het voor meerdere personen is...
Ik kan best ook aardig wat op.. zeker nadat ik gesport heb, maar dit is gewoon too much..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo erg ben ik nou ook weer niet![]()
Maar ben wel een flinke eten(al zou ik dit niet op kunnen hor...)
dat zeg ik ook, dat dit te veel is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan best ook aardig wat op.. zeker nadat ik gesport heb, maar dit is gewoon too much..
Echt weer Amerikaans..
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
van mij mogen jullie komen heur
maar weet niet wat luctor daarvan vindt
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.
tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.
double datequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
tofmilou en PB uitgenodigd dus
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders zou ik ook niet mogen komen
dealquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
en ik heb mijn verslag opgestuurd....
nu ga ik winkelen en naar huis toeeeee![]()
Goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
veel plezier bij het shoppen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vandaag geen room raiders, dus je hebt nog evenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Zo, mijn kamer is ook weer redelijk room raider proof..
Alleen nog de swiffer er overheen.. maar dat doe ik morgen wel..
Zal toch opeens raar opkijken.. als ze me opeens meenemen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag geen room raiders, dus je hebt nog even
Zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal toch opeens raar opkijken.. als ze me opeens meenemen..
Alvast veel plezierquote:
Nee, na de vrijdagnacht bagger was het wel aardig stilquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u![]()
Nog wat gemist hier? Behalve die vrijdagnacht-bagger![]()
Marktzicht, Zierikzeequote:
quote:En is het een date?![]()
Ouders en buren dusquote:Of ga je met je ouders ofzo
Ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:09 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. de Top 5 van de dagcijfers![]()
Wat je gemist hebt, is dat Milou, Caliquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u![]()
Nog wat gemist hier? Behalve die vrijdagnacht-bagger![]()
Toch wel een nieuw hoogte/diepte punt voor de School en Stage SC...quote:
Ik moet het nog zien gebeurenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat je gemist hebt, is dat Milou, Cali, PB en ik gaan double daten
een keertje
Ik ben ook weg, tot vanavondquote:Nu eten btw
Op een vrije dag mag hetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch wel een nieuw hoogte/diepte punt voor de School en Stage SC...
Dan heb je of heel weinig te doen... of je doet iets verschrikkelijks foutquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een vrije dag mag het![]()
Op je stage zulke aantallen is niet goed
ligt er aan hoeveel je er nog moetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
Zou ik vandaag nog mijn 5000e fokpost halen?
25 ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel je er nog moet
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
25 ofzo.
Gaat wel goed komen, want ik kan vanavond toch niks doen.
Ben me stem kwijt namelijk
waar heb je m het laatste gehad? Daar ff zoeken danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
25 ofzo.
Gaat wel goed komen, want ik kan vanavond toch niks doen.
Ben me stem kwijt namelijk
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar heb je m het laatste gehad? Daar ff zoeken dan
dat zuigt als je geen vis lustquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:43 schreef Psychonikeo het volgende:
En hallo allemaal en meteen een doei allemaal.
Zo uit eten met een groepje oud-studiegenoten.
Sushi-restaurant en ik lust geen vis, maar ik heb met laten overtuigen dat ze ook genoeg andere dingen hebben
Je moet er nog iets van 22.. is te doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
Zou ik vandaag nog mijn 5000e fokpost halen?
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Na het eten ook nog wat drinken in de stad, ik moet alleen nog ff uitzoeken of ik ook een nachtbus terug kan nemen, want de metro rijdt niet tussen 12 en 5 ofzo.. Of ik moet het gewoon erg laat maken
Anders is een taxi volgens mij ook nog wel te doen
Oh ja.. ik ging weg![]()
Vast welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet er nog iets van 22.. is te doen
door wat ben je hem kwijt dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ga toch niks doen vanavond..
ben mijn stem z.g.a. kwijt
Aaaawwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ga toch niks doen vanavond..
ben mijn stem z.g.a. kwijt
Geen idee.quote:
raar,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb niet extra hard geschreeuwd gister.![]()
Ik hoop ook niet dat ik een keelontsteking krijg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aaaaww![]()
Even een mooie klachtenbrief schrijven naar mijn uitvaartsverzekering.. Omdat ik al 5 keer een mailing van hun heb gehad.. over een nabestaandenverzekering...
Zeker geld over van vorig jaar op de afdeling marketingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Een of twee keer.. kan ik nog wel begrijpen maar 5 keer is ondertussen gewoon ongewenste post.. en dat is in Nederland strafbaar..
ligt aan of dat er op zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
degene van mijn broerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan of dat er op zit.
wat voor laptop is het?
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollen
even oefenenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.
Hopelijk doet mijn PC het binnenkort weer. Dan is dat niet meer nodig.quote:
wat voor hondje heeft je moeder?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Puala het volgende:klote herdershond heeft het hondje van mijn moeder gebeten
zo'n kleine wittequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat voor hondje heeft je moeder?
dat was ik niet die dat zeiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
o enPuala (weer terug van douchen en eten zeker?)
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...quote:
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...
Maar dan nog is het kut dat hij gebeten is...
gelukkig (dan maak ik je niet gelijk kwaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zien
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lastig he, al die vrouwen
Zou etquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Milou__ het volgende:
Als het hier gezellig wordt wel!
Het mogelijk uitrusten van lichaam en geestquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het mogelijk uitrusten van lichaam en geest
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
Louis Theroux kijken.. al is het alweer een paar minuten bezig
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef Puala het volgende:
Afijn, ik ga me maar is verplaatsen naar het huis van mijn vriend. Fijne avond nog
nou kom maar op danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben er nogGa nog even mijn 5000 volspammen
Vaak welquote:
Ja, heej jij wil die 5000 limiet halen vandaag...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef Milou__ het volgende:
Wat moet ik posten dan? Ik ga geen smileypost posten
Maar niet met onnuttige postsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja, heej jij wil die 5000 limiet halen vandaag...
ik bookmark hem alvastquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar niet met onnuttige posts
Dit gaat ooit tegen mij gebruikt worden
Bij sommige etentjes niet, nu boeide het me nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Alleen nooit zo handig met uiteten
Met een date zou ik ook nooit spareribs bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij sommige etentjes niet, nu boeide het me niet
Nee, date & spare ribs gaan niet samen, dat snap ik zelfsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef dekkered het volgende:
Met een date zou ik ook nooit spareribs bestellen
al vindt ik ze eigenlijk toch ook niet zo lekker dus ik bestel ze sowieso niet
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, date & spare ribs gaan niet samen, dat snap ik zelfs
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, date & spare ribs gaan niet samen, dat snap ik zelfs
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
.
En als ik je nu mee uit vraag naar een spare-rib restaurant
Daar geef ik geen antwoord opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
.
En als ik je nu mee uit vraag naar een spare-rib restaurant
Wil je met mij op date naar een spare-rib restaurant?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar geef ik geen antwoord opTest het zou ik zeggen
![]()
ik ga wel stil in een hoekje zitten aan de andere kantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je met mij op date naar een spare-rib restaurant?
Oke, is goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ga wel stil in een hoekje zitten aan de andere kant![]()
NEEquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil je met mij op date naar een spare-rib restaurant?
En dan kijken hoe wij spare ribs etenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:58 schreef dekkered het volgende:
ik ga wel stil in een hoekje zitten aan de andere kant![]()
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD!??!?!?!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
NEEWat zit ik hier nou altijd te zeuren dat er in Zeeland alleen maar onderontwikkelde boeren wonen
![]()
Jaaa, tuurlijk, met jou altijd![]()
![]()
[..]
En dan kijken hoe wij spare ribs eten![]()
sorry schat, ik ben en blijf een vrouw he! Die concluderen veelste snel dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee schat, lees nog eensDat zeg ík altijd
[..]
![]()
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben en blijf een vrouw he! Die concluderen veelste snel dingen![]()
![]()
1+1=2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk leg het wel uit
die zit in een hoekje mee te lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
Hey dekkered, je mag wel gewoon meeposten hoor![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
Hey dekkered, je mag wel gewoon meeposten hoor![]()
Ik ken de theorie van 1+1=3, maar 2 is in dit geval een stuk beterquote:
Gefeliciteerdquote:
Achja, het is pas +/- 1/8e van jouw post aantalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken de theorie van 1+1=3, maar 2 is in dit geval een stuk beter![]()
[..]
GefeliciteerdJe hebt nu officieel geen leven
![]()
Ja, wrijf het er maar weer inquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Achja, het is pas +/- 1/8e van jouw post aantal
Ik probeer al 9 maanden en 40.000 post lang om Milou mee op date te krijgen, mag ik dan nu ff een momentjequote:
Mijn doorzetter!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
Ik probeer al 9 maanden en 40.000 post lang om Milou mee op date te krijgen, mag ik dan nu ff een momentje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in![]()
Neh, vind het helemaal niet zo erg dat zoveel gepost heb hier
[..]
Ik probeer al 9 maanden en 40.000 post lang om Milou mee op date te krijgen, mag ik dan nu ff een momentje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Ach, ze is er niet
En ik denk niet dat ze nog komt
Ach, ze is er niet
En ik vraag me af waarom
Ik niet gewoon terug naar huis loop
Zei of zijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik zij nog zo, trap er nou niet in...![]()
Eindelijk iemand die het niet op dyslexie steektquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik op het MBO zit
ik ben niet dyslectisch maar ben wel slecht in Nederlands...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het niet op dyslexie steekt
Erkenning is de 1e stapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben niet dyslectisch maar ben wel slecht in Nederlands...![]()
ik ben ook niet voor niets begonnen op het VMBO (B)... omdat mijn taal zo slecht is.quote:
Das minderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben ook niet voor niets begonnen op het VMBO (B)... omdat mijn taal zo slecht is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:59 schreef Milou__ het volgende:
Sorry, was even buurten met paps ..
Heb je me gemist pilie?
Wat? Allesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb hem net alles verteld over je
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Negeermodus [aan]
En Milou, stuk ongeduld
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eigenlijk.. alleen de positieve dingen
Vandaar dat het zolang duurdequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eigenlijk.. alleen de positieve dingen
lol beginnen we weerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef jna het volgende:
Milou, heb je al over onze nieuwe client gehoord? een vrouw die knoflooksaus kan squirten![]()
![]()
Goudmijntje
Ons imago, wat doe je!?!?!!!?!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef jna het volgende:
Milou, heb je al over onze nieuwe client gehoord? een vrouw die knoflooksaus kan squirten![]()
![]()
Goudmijntje
meestal zijn de emoticons genoegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Milou__ het volgende:
Jij drukt jezelf wel uit in emoticons ofniet, Dekkered!
HEEJ JIJ GAAT MET ONS IDEE STRIJKEN!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Moet t toch even met m'n zakenpartner bespreken
Wij hebben directieoverleg via fok!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Moet t toch even met m'n zakenpartner bespreken
wat ik doe? geld verdienen!quote:
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
HEEJ JIJ GAAT MET ONS IDEE STRIJKEN!!
Hey, ik was de eerste die er wat in zag hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
HEEJ JIJ GAAT MET ONS IDEE STRIJKEN!!
Ons dochterbedrijfquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
wat ik doe? geld verdienen!
We doen het natuurlijk niet onder onze "goede cultureel verantwoorde" naam, dit doen we onder een andere naam. "Little Boat Entertainment" ofzo
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef jna het volgende:
We doen het natuurlijk niet onder onze "goede cultureel verantwoorde" naam, dit doen we onder een andere naam. "Little Boat Entertainment" ofzo
gisternacht al meteen gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnen![]()
JNA, Snel.. leg er patent op!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnen![]()
JNA, Snel.. leg er patent op!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ons dochterbedrijf![]()
en de slogan wordt: Een echte schipper bevaart elke zee met een rubbere bootje!
Ik raak een beetje foto moe hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
je moet nog wat laten zien![]()
ja, ik blijf erom vragen totdat je het hebt gedaan![]()
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
je moet nog wat laten zien![]()
ja, ik blijf erom vragen totdat je het hebt gedaan![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerken
Maar in dat gevalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerken
Ja zo kan ik het ook Piles. Eerst doen alsof je keurig netjes bent maar dan toch mee genietenquote:
zo is Piles die laat je vallen als hij het heeft...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook Piles. Eerst doen alsof je keurig netjes bent maar dan toch mee genieten
Zo is piles niet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo is Piles die laat je vallen als hij het heeft...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
En daar ging m'n goede imago weerHet ging zo goed
Ik nam het voor je op!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
het is diep gezakt sinds je over het archief ging vertellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
Truequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef jna het volgende:
[..]
het is diep gezakt sinds je over het archief ging vertellen
Dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je mij laat vallen
Dan krijgt ie met mij te maken want niemand komt aan mijn zakenpartnerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
vang ik je opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Ze heeft me nog geen berichtje teruggestuurd..
Als ik hierdoor niet overtuigd benquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef jna het volgende:
Dan krijgt ie met mij te maken want niemand komt aan mijn zakenpartner![]()
Dan wel hierdoorquote:
WAT EEN.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Ze heeft me nog geen berichtje teruggestuurd..
In je Fobo? Kun je 'm ook weer zelf verwijderenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Milou__ het volgende:
Maar eu.. hoe kan ik hem online zetten?
Het notificatie mailtje zal natuurlijk rechtstreeks naar haar spam inbox gaan...quote:
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Milou__ het volgende:
Jongens .. die foto he![]()
Is een beetje mislukt..
Ik ben niet zo goed in foto-van-mezelf-maken-via-spiegel-op-zn- breezers
En de spiegel is vies, dus er zitten allemaal witte vlekken op![]()
![]()
Maar eu.. hoe kan ik hem online zetten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik hierdoor niet overtuigd ben
[..]
Dan wel hierdoor
1+1=2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
In je Fobo? Kun je 'm ook weer zelf verwijderen
Dat is nogal een breed begrip..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
Oh nee, daar staat dit bij:
"Geen aanstootgevend materiaal a.u.b. !"
Check!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
gezien? dan verwijder ik hem weer
ook lekker duidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* PieterBas keek heel snelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
duidelijkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jouw foto;s zijn duidelijk. met die camara voor je hoofd
Fantasiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan wel zeggen dat ie foto's heeft van die ene keer dat ie met een meisje bezig was op de vloerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jouw foto;s zijn duidelijk. met die camara voor je hoofd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fantasie![]()
![]()
Al valt de werkelijkheid dan weer zo tegenDie spoiler maakt je hele bericht weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fantasie![]()
![]()
Al valt de werkelijkheid dan weer zo tegenSmooth talkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
andere meisje (die die foto maakte) lag ook op de vloerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
Hij kan wel zeggen dat ie foto's heeft van die ene keer dat ie met een meisje bezig was op de vloer
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
andere meisje (die die foto maakte) lag ook op de vloer![]()
![]()
Fuck it, ik kon me niet inhouden om deze grap niet te maken:quote:
heb ik serieus ook nog ookquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
Fuck it, ik kon me niet inhouden om deze grap niet te maken:
Iedereen zit te fappen op je foto
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
Irritant is dat héquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
De grens tussen dat en flauwe humor is maar heel dun blijkbaar
Best welquote:
dan zal jij wel heeeeeeel veel smooth talking moeten doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel
Wat je met smooth talking in weken moet opbouwen, maak je met 1 foute opmerking weer ongedaan
ja.. been there...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel
Wat je met smooth talking in weken moet opbouwen, maak je met 1 foute opmerking weer ongedaan
Grote mond, maar wat zit je zelf te doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
hey, ik was de eerste die reageerde dus ik had 2 handen op het toetsenbordquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Grote mond, maar wat zit je zelf te doen![]()
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:
dan zal jij wel heeeeeeel veel smooth talking moeten doen![]()
![]()
quote:
je kan ook met 1 hand typenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
hey, ik was de eerste die reageerde dus ik had 2 handen op het toetsenbord![]()
of ik was gewoon heel snel klaar![]()
alleen ja knikken als ze het er zelf over heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik had het moeten weten... als zij een nieuw kapsel heeft.. en het zit voor geen meter.. moet je niet zeggen..
uhm.. het zit best... apart![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar voor dat andere heb ik toch echt 2 handen nodig
- Wat is het belangrijkste in een relatie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik had het moeten weten... als zij een nieuw kapsel heeft.. en het zit voor geen meter.. moet je niet zeggen..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar voor dat andere heb ik toch echt 2 handen nodig
quote:
quote:
Of je zegt.. het heeft een goede functiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Dat zou bij jou werken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of je zegt.. het heeft een goede functie![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou bij jou werken?
Ik begin je steeds leuker te vinden![]()
Ik waardeer eerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou bij jou werken?
Ik begin je steeds leuker te vinden![]()
Handig advies hoor,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen ja knikken als ze het er zelf over heeft
PM? ik dacht zelf eerder aan een MEETquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
wel via PM naar milou dan aub![]()
ik hoef ze niet te zien
![]()
Een half jaar geleden zou ik daar een opmerking over maken, maar nu nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
PM? ik dacht zelf eerder aan een MEET
Pas op.. straks komt bootje nog online...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja dan hebben we weer een foto-rel hier.
Realiseer je wel dat je in stage sc zitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
En anders J. welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pas op.. straks komt bootje nog online...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |