Wij hebben directieoverleg via fok!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Moet t toch even met m'n zakenpartner bespreken
wat ik doe? geld verdienen!quote:
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
HEEJ JIJ GAAT MET ONS IDEE STRIJKEN!!
Hey, ik was de eerste die er wat in zag hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
HEEJ JIJ GAAT MET ONS IDEE STRIJKEN!!
Ons dochterbedrijfquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
wat ik doe? geld verdienen!
We doen het natuurlijk niet onder onze "goede cultureel verantwoorde" naam, dit doen we onder een andere naam. "Little Boat Entertainment" ofzo
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef jna het volgende:
We doen het natuurlijk niet onder onze "goede cultureel verantwoorde" naam, dit doen we onder een andere naam. "Little Boat Entertainment" ofzo
gisternacht al meteen gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnen![]()
JNA, Snel.. leg er patent op!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnen![]()
JNA, Snel.. leg er patent op!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ons dochterbedrijf![]()
en de slogan wordt: Een echte schipper bevaart elke zee met een rubbere bootje!
Ik raak een beetje foto moe hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
je moet nog wat laten zien![]()
ja, ik blijf erom vragen totdat je het hebt gedaan![]()
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
je moet nog wat laten zien![]()
ja, ik blijf erom vragen totdat je het hebt gedaan![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerken
Maar in dat gevalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal eens ff zoeken.. en even bewerken
Ja zo kan ik het ook Piles. Eerst doen alsof je keurig netjes bent maar dan toch mee genietenquote:
zo is Piles die laat je vallen als hij het heeft...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook Piles. Eerst doen alsof je keurig netjes bent maar dan toch mee genieten
Zo is piles niet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo is Piles die laat je vallen als hij het heeft...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
En daar ging m'n goede imago weerHet ging zo goed
Ik nam het voor je op!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
het is diep gezakt sinds je over het archief ging vertellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
Truequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef jna het volgende:
[..]
het is diep gezakt sinds je over het archief ging vertellen
Dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je mij laat vallen
Dan krijgt ie met mij te maken want niemand komt aan mijn zakenpartnerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
vang ik je opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Ze heeft me nog geen berichtje teruggestuurd..
Als ik hierdoor niet overtuigd benquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef jna het volgende:
Dan krijgt ie met mij te maken want niemand komt aan mijn zakenpartner![]()
Dan wel hierdoorquote:
WAT EEN.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Ze heeft me nog geen berichtje teruggestuurd..
In je Fobo? Kun je 'm ook weer zelf verwijderenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Milou__ het volgende:
Maar eu.. hoe kan ik hem online zetten?
Het notificatie mailtje zal natuurlijk rechtstreeks naar haar spam inbox gaan...quote:
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Milou__ het volgende:
Jongens .. die foto he![]()
Is een beetje mislukt..
Ik ben niet zo goed in foto-van-mezelf-maken-via-spiegel-op-zn- breezers
En de spiegel is vies, dus er zitten allemaal witte vlekken op![]()
![]()
Maar eu.. hoe kan ik hem online zetten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik hierdoor niet overtuigd ben
[..]
Dan wel hierdoor
1+1=2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
In je Fobo? Kun je 'm ook weer zelf verwijderen
Dat is nogal een breed begrip..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
Oh nee, daar staat dit bij:
"Geen aanstootgevend materiaal a.u.b. !"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |