Ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:09 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. de Top 5 van de dagcijfers![]()
Wat je gemist hebt, is dat Milou, Caliquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u![]()
Nog wat gemist hier? Behalve die vrijdagnacht-bagger![]()
Toch wel een nieuw hoogte/diepte punt voor de School en Stage SC...quote:
Ik moet het nog zien gebeurenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat je gemist hebt, is dat Milou, Cali, PB en ik gaan double daten
een keertje
Ik ben ook weg, tot vanavondquote:Nu eten btw
Op een vrije dag mag hetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch wel een nieuw hoogte/diepte punt voor de School en Stage SC...
Dan heb je of heel weinig te doen... of je doet iets verschrikkelijks foutquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een vrije dag mag het![]()
Op je stage zulke aantallen is niet goed
ligt er aan hoeveel je er nog moetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
Zou ik vandaag nog mijn 5000e fokpost halen?
25 ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel je er nog moet
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
25 ofzo.
Gaat wel goed komen, want ik kan vanavond toch niks doen.
Ben me stem kwijt namelijk
waar heb je m het laatste gehad? Daar ff zoeken danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
25 ofzo.
Gaat wel goed komen, want ik kan vanavond toch niks doen.
Ben me stem kwijt namelijk
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar heb je m het laatste gehad? Daar ff zoeken dan
dat zuigt als je geen vis lustquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:43 schreef Psychonikeo het volgende:
En hallo allemaal en meteen een doei allemaal.
Zo uit eten met een groepje oud-studiegenoten.
Sushi-restaurant en ik lust geen vis, maar ik heb met laten overtuigen dat ze ook genoeg andere dingen hebben
Je moet er nog iets van 22.. is te doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
Zou ik vandaag nog mijn 5000e fokpost halen?
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Na het eten ook nog wat drinken in de stad, ik moet alleen nog ff uitzoeken of ik ook een nachtbus terug kan nemen, want de metro rijdt niet tussen 12 en 5 ofzo.. Of ik moet het gewoon erg laat maken
Anders is een taxi volgens mij ook nog wel te doen
Oh ja.. ik ging weg![]()
Vast welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet er nog iets van 22.. is te doen
door wat ben je hem kwijt dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ga toch niks doen vanavond..
ben mijn stem z.g.a. kwijt
Aaaawwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ga toch niks doen vanavond..
ben mijn stem z.g.a. kwijt
Geen idee.quote:
raar,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb niet extra hard geschreeuwd gister.![]()
Ik hoop ook niet dat ik een keelontsteking krijg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aaaaww![]()
Even een mooie klachtenbrief schrijven naar mijn uitvaartsverzekering.. Omdat ik al 5 keer een mailing van hun heb gehad.. over een nabestaandenverzekering...
Zeker geld over van vorig jaar op de afdeling marketingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Een of twee keer.. kan ik nog wel begrijpen maar 5 keer is ondertussen gewoon ongewenste post.. en dat is in Nederland strafbaar..
ligt aan of dat er op zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
degene van mijn broerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan of dat er op zit.
wat voor laptop is het?
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollen
even oefenenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.
Hopelijk doet mijn PC het binnenkort weer. Dan is dat niet meer nodig.quote:
wat voor hondje heeft je moeder?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Puala het volgende:klote herdershond heeft het hondje van mijn moeder gebeten
zo'n kleine wittequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat voor hondje heeft je moeder?
dat was ik niet die dat zeiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
o enPuala (weer terug van douchen en eten zeker?)
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...quote:
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...
Maar dan nog is het kut dat hij gebeten is...
gelukkig (dan maak ik je niet gelijk kwaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zien
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lastig he, al die vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |