Zorg dat je als je alles er in hebt dat je je PC opnieuw installeert (hoop voor je dat je alles wat belangrijk was al gebackupt hebt, zoniet moet je op een 2de partitie je nieuwe OS installeren en je oude laten staan zodoende dat je dan van je oude OS nog spullen kan halen. (hoop dat dit een beetje duidelijk is)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
Veel plezier met je vakantie boekenquote:
Als het magquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
Een soort van meet jah PB
kom je ook?
Moest er even een 3de van openenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef PieterBas het volgende:
Lapo en FiPo?
Het volgende topic gaat over een andere provincie..Zeeland heeft nu wel genoeg aandacht gehad
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:36 schreef PieterBas het volgende:
Caloriebom: En je dacht dat Kapsalons over de top waren?
Oh my god..
Ik mag hopen dat het voor meerdere personen is...quote:
zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het voor meerdere personen is...
Ik kan best ook aardig wat op.. zeker nadat ik gesport heb, maar dit is gewoon too much..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo erg ben ik nou ook weer niet![]()
Maar ben wel een flinke eten(al zou ik dit niet op kunnen hor...)
dat zeg ik ook, dat dit te veel is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan best ook aardig wat op.. zeker nadat ik gesport heb, maar dit is gewoon too much..
Echt weer Amerikaans..
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
van mij mogen jullie komen heur
maar weet niet wat luctor daarvan vindt
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.
tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van mij mogen er wel meerdere mensen komen.
double datequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
tofmilou en PB uitgenodigd dus
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders zou ik ook niet mogen komen
dealquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
en ik heb mijn verslag opgestuurd....
nu ga ik winkelen en naar huis toeeeee![]()
Goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
veel plezier bij het shoppen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vandaag geen room raiders, dus je hebt nog evenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Zo, mijn kamer is ook weer redelijk room raider proof..
Alleen nog de swiffer er overheen.. maar dat doe ik morgen wel..
Zal toch opeens raar opkijken.. als ze me opeens meenemen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag geen room raiders, dus je hebt nog even
Zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal toch opeens raar opkijken.. als ze me opeens meenemen..
Alvast veel plezierquote:
Nee, na de vrijdagnacht bagger was het wel aardig stilquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u![]()
Nog wat gemist hier? Behalve die vrijdagnacht-bagger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |