Ik hoop dat mijn PC het dan weer doet. Anders beetje tv kijken. En jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
bijna klaar jah
ga jij vanavond nog wat doen Luctor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
Milou![]()
helemaal vergeten te vragen hoe je carnaval verkleed als film geweest is?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ja, carnaval was super![]()
Beetje uit de hand gelopen.
Mijn pakje + drank = uit met mn vriendje![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ja, carnaval was super![]()
Beetje uit de hand gelopen.
Mijn pakje + drank = uit met mn vriendje![]()
ikke lekker op 4quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
Even buurten
Stond op nummer 5 gisteren
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Californium het volgende:
owwww... das niet zo leuk meisje![]()
maar hey, nu kun je iig naar utrecht verhuizen volgend jaar![]()
always look on the bright site.....
So truequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
plus dat er genoeg andere leuke mannen rondlopen op deze aardkloot
veel plezier bij de salsaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
ik ga vanavond salsa dansen...ik kan het nog voor geen meter, maar het is leuk om te doen
heb er veel zin in
waarom is je computer kapot
Nieuwe of oude OS?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier bij de salsa
Ik ben overgegaan op andere hardware, maar nu wil het OS niet starten.
ja, dank jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
plus dat er genoeg andere leuke mannen rondlopen op deze aardkloot
quote:
Dealquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
@ milou: Komt goed meiszoek lekker een toffe kerel uit in utrecht die studeerd... Inhoud en bakkervrije kerel gegarandeerd
ik help wel zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik merk het
Nog iets anders te melden naast de smilies?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
o en hoi voor wie net binnen kwamen vallen![]()
XPquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nieuwe of oude OS?
Als je namelijk hardware vernieuwd moet je de drivers van zijn oude hardware weg halen he (weet niet of je dat al weet)
Een meetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
@ luctor... Jij bent vast 1 van die leuke kerelsen hadden wij niet een soort van meet geplanned als ik weer naar NL zou komen
![]()
Dat kan je probleem wel eens zijn. Moet je die harde schijf nog hebben voor je bestanden of is dat er allemaal al vanaf?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
Zorg dat je als je alles er in hebt dat je je PC opnieuw installeert (hoop voor je dat je alles wat belangrijk was al gebackupt hebt, zoniet moet je op een 2de partitie je nieuwe OS installeren en je oude laten staan zodoende dat je dan van je oude OS nog spullen kan halen. (hoop dat dit een beetje duidelijk is)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
School en Stage SC #846 Zeeland neem SC over!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
Cali, als je de lapo post, gelderland topic hea
Maar ik er lekker Zuid Holland van..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
Cali, als je de lapo post, gelderland topic hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |