Zeker geld over van vorig jaar op de afdeling marketingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Een of twee keer.. kan ik nog wel begrijpen maar 5 keer is ondertussen gewoon ongewenste post.. en dat is in Nederland strafbaar..
ligt aan of dat er op zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
degene van mijn broerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan of dat er op zit.
wat voor laptop is het?
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik scrollen met een laptop?
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
bij mij was het allebij die klikdingetjes tegelijk indrukken en dan kon je scrollen
even oefenenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ik scrollen, maar dan selecteert ie ook gelijk alles.
Hopelijk doet mijn PC het binnenkort weer. Dan is dat niet meer nodig.quote:
wat voor hondje heeft je moeder?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Puala het volgende:klote herdershond heeft het hondje van mijn moeder gebeten
zo'n kleine wittequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat voor hondje heeft je moeder?
dat was ik niet die dat zeiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
o enPuala (weer terug van douchen en eten zeker?)
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...quote:
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
hondjes waar ik het niet zo op heb denk ik dan...
Maar dan nog is het kut dat hij gebeten is...
gelukkig (dan maak ik je niet gelijk kwaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb het er ook niet op, maar het is heel zielig om te zien
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lastig he, al die vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |