Check!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
gezien? dan verwijder ik hem weer
ook lekker duidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* PieterBas keek heel snelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
duidelijkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jouw foto;s zijn duidelijk. met die camara voor je hoofd
Fantasiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan wel zeggen dat ie foto's heeft van die ene keer dat ie met een meisje bezig was op de vloerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jouw foto;s zijn duidelijk. met die camara voor je hoofd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fantasie![]()
![]()
Al valt de werkelijkheid dan weer zo tegenDie spoiler maakt je hele bericht weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Fantasie![]()
![]()
Al valt de werkelijkheid dan weer zo tegenSmooth talkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
andere meisje (die die foto maakte) lag ook op de vloerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
Hij kan wel zeggen dat ie foto's heeft van die ene keer dat ie met een meisje bezig was op de vloer
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
andere meisje (die die foto maakte) lag ook op de vloer![]()
![]()
Fuck it, ik kon me niet inhouden om deze grap niet te maken:quote:
heb ik serieus ook nog ookquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
Fuck it, ik kon me niet inhouden om deze grap niet te maken:
Iedereen zit te fappen op je foto
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
Irritant is dat héquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
De grens tussen dat en flauwe humor is maar heel dun blijkbaar
Best welquote:
dan zal jij wel heeeeeeel veel smooth talking moeten doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel
Wat je met smooth talking in weken moet opbouwen, maak je met 1 foute opmerking weer ongedaan
ja.. been there...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel
Wat je met smooth talking in weken moet opbouwen, maak je met 1 foute opmerking weer ongedaan
Grote mond, maar wat zit je zelf te doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
hey, ik was de eerste die reageerde dus ik had 2 handen op het toetsenbordquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Grote mond, maar wat zit je zelf te doen![]()
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:
dan zal jij wel heeeeeeel veel smooth talking moeten doen![]()
![]()
quote:
je kan ook met 1 hand typenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
hey, ik was de eerste die reageerde dus ik had 2 handen op het toetsenbord![]()
of ik was gewoon heel snel klaar![]()
alleen ja knikken als ze het er zelf over heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik had het moeten weten... als zij een nieuw kapsel heeft.. en het zit voor geen meter.. moet je niet zeggen..
uhm.. het zit best... apart![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar voor dat andere heb ik toch echt 2 handen nodig
- Wat is het belangrijkste in een relatie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik had het moeten weten... als zij een nieuw kapsel heeft.. en het zit voor geen meter.. moet je niet zeggen..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar voor dat andere heb ik toch echt 2 handen nodig
quote:
quote:
Of je zegt.. het heeft een goede functiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
Dat zou bij jou werken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of je zegt.. het heeft een goede functie![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou bij jou werken?
Ik begin je steeds leuker te vinden![]()
Ik waardeer eerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou bij jou werken?
Ik begin je steeds leuker te vinden![]()
Handig advies hoor,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen ja knikken als ze het er zelf over heeft
PM? ik dacht zelf eerder aan een MEETquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
wel via PM naar milou dan aub![]()
ik hoef ze niet te zien
![]()
Een half jaar geleden zou ik daar een opmerking over maken, maar nu nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
PM? ik dacht zelf eerder aan een MEET
Pas op.. straks komt bootje nog online...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja dan hebben we weer een foto-rel hier.
Realiseer je wel dat je in stage sc zitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
En anders J. welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pas op.. straks komt bootje nog online...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |