SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Vincent weer heldhaftig bezig vandaagwat een meester is dat toch
Ga weg
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Heel Nederland is al maanden in de ban van the mask, en hij vertikt het zijn masker af te doen, zooooooo laf!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:34 schreef Nikmans het volgende:
Het is gewoon HayashiVincent is een smerig mannetje met enge lenzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Vincent weer heldhaftig bezig vandaagwat een meester is dat toch
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Vage shit mênquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=12720
[ afbeelding ]
Oh, weet jij waar dit over gaat dan?quote:
Oh, die met die porsche of met de 5 ferrari's?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef MoneyTalks het volgende:
Zondag half negen vlak voor wegmisbruikers krijgen we het te horen op SBS6!!!!
Over een kansloze Israelier die denkt dat ie paranormale krachten bezitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, weet jij waar dit over gaat dan?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, die met die porsche of met de 5 ferrari's?
Ging jij niet weg uit KLB?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So true. Die rotzooi moet gewoon van de TV verbannen worden.
Ja. Is een topic voor, reageer daar maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ging jij niet weg uit KLB?
Weet jij iets beters op de vrijdagavond van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So true. Die rotzooi moet gewoon van de TV verbannen worden.
Malcolm in the Middle + South Park + That '70s Show + Dead Like Mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet jij iets beters op de vrijdagavond van tegenwoordig.
Dan heb je duidelijk vorig seizoen niet gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef M.O.D het volgende:
[..]
WTF is ditEn niemand heeft hier nog iets anders van gemaakt
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Malcolm in the Middle + South Park + That '70s Show + Dead Like Me!
Verdomme.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef Jimbo het volgende:
joling![]()
die zit ook echt overal vuistdiep in
quote:
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij is The Mask: Jim Carrey //Stanley Ipkiss
Gossip Girl!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet jij iets beters op de vrijdagavond van tegenwoordig.
zijn chillquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
Dat is gewoon Dries Roelvink man, of Hayashi
Ja hij is ook echt een mentalist hè....quote:
Dude. Hij speelt piano.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt een mentalist hè....
Ik dacht ook aan Jim Carrey.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:03 schreef Molluck het volgende:
Was ik de enige die aan een andere Mask dacht?
[ afbeelding ]
Lul nou niet zo dom, he Mask is helemaal geen mentalist, The Mask is een publiciteits-stunt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt een mentalist hè....
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:22 schreef Catch22- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijk_The_Mask___.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ooh dat wist ik niet....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:24 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom, he Mask is helemaal geen mentalist, The Mask is een publiciteits-stunt.
Het is, volgens zichzelf, een bekende Nederlandse pianist met een buitenlandse vader.
Jan Vayne valt af, dus wie blijft er over? juist!
Andre Rieuquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:24 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom, he Mask is helemaal geen mentalist, The Mask is een publiciteits-stunt.
Het is, volgens zichzelf, een bekende Nederlandse pianist met een buitenlandse vader.
Jan Vayne valt af, dus wie blijft er over? juist!
Alle bruinwerkers hebben bruine ogenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef rihago het volgende:
Gerard joling kan het niet zijn..
the mask heeft bruine ogen...
gerard blauwe...
Grappig, had ik nog niet aan gedacht, zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Van begin af aan zei ik dat het Hayashi is, en nu denk ik het nog, of zijn assistent, die je telkens zag tijdens zijn optredens
Natalee Hollowayquote:Op zondag 1 maart 2009 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is de mask eigenlijk in deel 2 ?
Hoe heb je die omgekeerde p's in je username?quote:Op zondag 1 maart 2009 05:02 schreef poqpoq het volgende:
uri geller is voor naïeve domme mensen die sbs6 kijken. En dan die rotkop van patty er ook nog eens bij.. als het nou een lekker wijf was wou ik mss nog wel overwegen eens een kijkje te nemen
Dat hele programma kan je toch niet serieus nemen. Uri geller die tegen de mask zegt dat de truc toch wel erg gevaarlijk was en dat hij de volgende keer maar moet oppassen, laat me niet lachen, en oja. nog erger, 2 mannen die het podium oprennen en proberen het masker af te trekken. En vervolgens:O HOE KON DAT NOU GEBEUREN!!11@!!WOOTT
(ja ik heb het gekeken, vandaar deze conclusie *kots*)
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hoe heb je die omgekeerde p's in je username?
qquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond JONgeenss !1 SPPPPANNNEND !!11111 HALF 9 !111
Teringgggggggquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Mjah.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan meteen even naar wegmisbruikers kijken
Geweldig hoe sbs hun programma's plugged, verhalen over the mask in hart van Nederland, mensen naar wegmisbruikers sturen vanuit Uri Geller etc
[..]
je kan m op nog op zijn kop zetten ook, en binneste-buiten:quote:
GENIAAL AAH1!11!!!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je kan m op nog op zijn kop zetten ook, en binneste-buiten:
d b
iddquote:
Wat de hoer studeer jij?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Shit, is die vanavond...???quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, die met die porsche of met de 5 ferrari's?
[..]
4chanquote:
Goh waar denk je dat ik die grap vandaan had? Hap hap hapquote:
Je bent een dag te laat...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
huh. ik zit nu al 2uur non-stop SBS6 te kijken en heb nog steeds niks gezien. . .
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef do0fusz het volgende:
kheb liever dat ze die graftak van een patty een keer ontmaskerenhoofden..
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef Pwoekie het volgende:
het is geen man, dat is een ding
voor de rest zeg ik nog niks
Allebei foutquote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vandaag is het zondag toch? Dan was het om half 9.
WOOH IK DACHT DAT JE ECHT ZO DOM WAS!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Goh waar denk je dat ik die grap vandaan had? Hap hap hap![]()
Het was Gerard Joling, verkleed als The Mask, die even kwam melden dat over een paar weken Holland's Got Talent begint.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He the mask had toch een "belangrijke onthulling" vanavond om half 9?
Verbaast me dat er nog niets over in de Telegraaf staatquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Het was Gerard Joling, verkleed als The Mask, die even kwam melden dat over een paar weken Holland's Got Talent begint.
Omgquote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Het was Gerard Joling, verkleed als The Mask, die even kwam melden dat over een paar weken Holland's Got Talent begint.
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:22 schreef Lakitu het volgende:
Sukkels. Iedereen weet dat Rick Astley the Mask is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Ik denk ook nog steeds dat het of Wibi of een wijf is.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef BasEnAad het volgende:
Het is Alberto Stegeman.
Weer een onthulling, ONGELOOFLIJK, DAT DIT KAN IN NEDERLAND. UNDERCOVER ALS THE MASK!!!!
EN NIEMAND DIE HET ZIET!!!!!
Het is Alberto Stegeman.
Weer een onthulling, ONGELOOFLIJK, DAT DIT KAN IN NEDERLAND. UNDERCOVER ALS THE MASK!!!!
Kingdom of Heaven was inderdaad historisch accuraat!quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef Kaelthas het volgende:
Baldwin IV had ook zo'n soort masker op. Hij had dat vanwege de lepra, hoe zit dat met deze man?
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit _wel_ een kutpost is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:32 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat The Mask _geen_ BNer is.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Het is Rob Geus, wat wordt onthuld tijdens de act van die vampier, als ie weer eens smerige beesten zit te eten. Ja, hier word ik dus niet vrolijk van hè.
Ik ook niet, kutprogramma.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef HailHorror het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen naar dat programma kijken en het uberhaupt nog spannend vinden ook.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef HailHorror het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen naar dat programma kijken en het uberhaupt nog spannend vinden ook.
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij had hij een pruik opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Wat een paupers. Hebben jullie je hier zó druk over gemaakt? Om een illegale geimporteerde Duitser slash Chinees?
De ondertiteling stond al klaar, voordat Geller het uit zijn mond had.
Patty Brad: Ik dacht dat het echt Hans Klok was. Ja hoor, kijk dan naar zijn haarkleur en lichaamslengte
Ik wist het twee weken geleden al. Kijk naar die ogen, en er was ook ergens een filmpje opgedoken van hem met het masker in handenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed gedaan om het geheim te houden!
Het is een fucking chinesequote:
Die comments!quote:
quote:Damandmeinhell (1 hour ago) 0 Reply | Spam
ik vond de mask BETER DAN Yelle HOOR ! YELLE WAS NIKS DIE VADER GHANI Fzo DEED FUCKING MEER !!
victorsonn0213 (1 hour ago) 0 Reply | Spam
egt ZiIELIg voor hayashi weer 2de hij had moeten winnen:/
witje56 (1 hour ago) 0 Reply | Spam
hayashi weer 2de best zielig voor hem
arajn11 (1 hour ago) 0 Reply | Spam
Heb je Net DA NIE GEKEKEN HET WAS
HEM AL DIE TIJD EN MET DAT BED DES DOODS WAS HIJ DAAR ALS GAST EN HIJ KON ZICH NIET OMKLEEDEN EN DAAROM VIEL EEN SOORT MANAGER VAN DE SHOW IN!!!!!!1 WOOOOHOOOOOWOOOOO
vuurwerkreeshof (1 hour ago) 0 Reply | Spam
arm hayashi, is ie weer 2e
daniel304kingkong (1 hour ago) 0 Reply | Spam
sorry was voice over ;P
hij kan ineens vet goed nederlands
klopt!
nanastiek (1 hour ago) 0 Reply | Spam
HET IS HEM HOOR
ON-GE-LO-FE-LIJK!!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit Frans Bauer is!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is Alberto Stegeman.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:15 schreef Hpzone het volgende:
OMG, OMG. Een mannetje met een masker. Who cares wie het is?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Heel Nederland is al maanden in de ban van the mask, en hij vertikt het zijn masker af te doen, zooooooo laf!
Doe jij dan mee volgend jaar! Met een gruwelijke act die 100% fout gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef T3rr0r het volgende:
Wanneer wordt die kanker Patty kanker hoerende kankerslet nou eens kankerhard vermoord met d'r gore dikke vadsige kankerkop!
Gisteren voor het eerst een stukje van dit -belachelijke- programma gezien, o o oquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef leetzors het volgende:
DOE DEZE STUNTS NOOOOOOOOOOOOIT NA
Ik denk niet dat ik kan leven met het feit dat ik een mensenleven heb genomen. Zelfs niet die van Patty Brard.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
Doe jij dan mee volgend jaar! Met een gruwelijke act die 100% fout gaat.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Specularium had dit toch erg goed voorspeld!!!
Mentalisten
Check die datum...
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omg, nu moet ik wel meedoen volgend seizoen.
![]()
Wel makkelijk, ik hoef alleen maar wat acts te kopen en vervolgens te verneuken en dan word ik ook winnaar.
Dus die gast heeft alleen maar een voornaam?quote:
En toch zou ik dat wijf die 80 jaar ouder is en helemaal niet lekker eens ff in elk gat dat ze heeft keihard willen neuken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef T3rr0r het volgende:
Wanneer wordt die kanker Patty kanker hoerende kankerslet nou eens kankerhard vermoord met d'r gore dikke vadsige kankerkop!
QFT.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Ice22 het volgende:
[..]
En toch zou ik dat wijf die 80 jaar ouder is en helemaal niet lekker eens ff in elk gat dat ze heeft keihard willen neuken.
Ze is oud, ze is lelijk, maar toch,.. ik weet niet wat het is. Misschien omdat ik een gruwelijke bloedhekel aan haar heb en haar ff goed pijn wil doen. FF heel die keel vol spuiten
The Maks is K2!!!! Ongelooflijk dat dit in Nederland kan.quote:Er is al 211 dagen niet in dit topic gepost!
Uri Geller 3?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
Hayashi en Vincent de Vampier gaan (waarschijnlijk) samen optreden in Uri Geller 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |