Ja, en jij al een aantal uur ervoorquote:
Hmmm als Rachel het ook zonder x-factor redt, dan had ze hier toch nooit gezeten? Dan was Starmaker d'r definitieve doorbraak wel geweest..... Maar voor mij is ze ook een zekerheidje, alleen of uberhaupt een 26+ het redt in al dat SMS geweld van de Breezah genaratie.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb al 3 favoriete van de 26 plussers
irma
roan
clara/rachel (4 kids)
rachel redt het ook zonder x factor
Eens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef Svensational het volgende:
Alleen Robin V. had ipv Clara gemoeten!
Buurman en Buurmanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef Naamah het volgende:
Hoe leuk ik sommige 26+ers ook vind, ik zie de winnaar toch eerder bij de groepen!
Zoals welke groep dan in vredesnaam?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef Naamah het volgende:
Hoe leuk ik sommige 26+ers ook vind, ik zie de winnaar toch eerder bij de groepen!
Haha, dat zou echt superleuk zijn!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Alsof Clara de top 40 bestormt en Ahoy uitverkoopt
ik zie in geen van de groepen een echte duidelijke winnaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals welke groep dan in vredesnaam?
One-Jquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals welke groep dan in vredesnaam?
Mijn beste vriendin is 80 % adele ze heeft alleen minder haarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Wat is Adele een vreselijk tof wijf!![]()
En ontopic: ik vind Robin ook meer x-factor hebben dan Clara.
Die overigens wel zó met een jazzcombo aan de slag kan.
Ik hoop nog dat Roan echt enorm uit de verf gaat komen straks als hij in de live shows zou komen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie in geen van de groepen een echte duidelijke winnaar eigenlijk.
Zitten leuke bij, dat zéker, maar een winnaar?ik denk 't niet... moet nog wel evenbedenken wie ik dan wè als winnaar ga zien..
Ik vind t gewoon een stel leernichtenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
One-J is zo'n veel te kèk stel... ik denk dat ik die nog wel zat ga worden..
ja, ze hebben talent en nee, ze zijn niet slecht... maar maar maar... nee
Adele in het echt ook hoor, denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is 80 % adele ze heeft alleen minder haar
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij al een aantal uur ervoor
Dan had ik 't mis, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
Ik wist alleen dat Rachel Kramer door zou gaan, maar dat heb ik niet uit het spoilertopic hoor. Ik heb mijn eiegen bronnenEn ik zei juist niets
Laurens en Rob.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef Svensational het volgende:
Ik ben de jongens alweer vergeten. Jermaine, Jamal, Luigiano en welke twee nog meer
?
Laurensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef Svensational het volgende:
Ik ben de jongens alweer vergeten. Jermaine, Jamal, Luigiano en welke twee nog meer
?
Ik vond eigenlijk de afgelopen twee afleveringen weinig aan, die daarvoor waren veel leuker. Ben benieuwd wat ze met de Jury-visit gaan doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker de moeite om terug te kijken!
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk de afgelopen twee afleveringen weinig aan, die daarvoor waren veel leuker. Ben benieuwd wat ze met de Jury-visit gaan doen.
Volgens mij bedoel je Stevequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar desondanks was het toch nog fijne tv en moet Sven het zeker gaan terugkijken!
Wat is dat 'jury-visit' nou precies? Heb ik even gemist
Is dat dat ze aan een van de juryleden worden gekoppeld dus? En bepaalt elk jurylid dan zelf wie er van zijn/haar mensen door mag naar de live shows?
Ohja uiteraard bedoel ik Stevequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Steve
Maar dat vroeg ik mij ook al af... Jury-visits... Dat zou best wel eens kunnen inhouden zoals jij dat beschrijft!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja uiteraard bedoel ik Steve
De ouderdom slaat toe!
Een jonge gozerT die op James Blunt lijktquote:
Agree.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de jongens opvallend dat Jamal de voorkeur kreeg boven Gregory, qua talent. En Clara heb ik niks mee, had net als sommigen hierboven zeggen Robin V liever door zien gaan.
Agree ik weer met je mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree.
Alleen als je echt heel eerlijk bent heeft Clara véél meer muzikaal talent dan Mr Venga. Alleen niet het soort talent dat ze echt uiteindelijk zoeken denk ik. Niet commercieel genoeg voor ze.
Dus...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef NatteBever het volgende:
Die Laurens is wel een beetje een gaylord hoor...
Euh.. ja dus?!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef NatteBever het volgende:
Die Laurens is wel een beetje een gaylord hoor...
moet dit niet pas vrijdag bekend worden?!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verdeling is bekend.
Stacey: jongens
Gordon: meisjes
Eric: groepjes
Angela: 26+
Het is dan ook hun eerste optreden voor publiek. Het zegt zeker niet alles over wat ze allemaal in huis hebben. Je zult zien, dat kandidaten nog zullen groeien. Dat vind ik juist zo leuk om te zien, dus zal ze zeker niet afkraken op wát voor een manier dan ook, zeker niet als ze nog in de startblokken staan (en afkraken is sowieso niet mijn ding - ik vind het gewoon knap als mensen meedoen).quote:
Is het vanavond life dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
*snik*
Ik kan vanavond niet live kijken...
Volgens mijn Veronica gids volgende week al.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef ranja het volgende:
Ik neem het op vanavond, zit naar Nederland 3 live te kijken.
Wat ik me afvraag... ik las ooit ergens dat op 27 maart de live shows beginnen? Klopt dat, wat gaan ze dan ooit in de tijd daartussen nog allemaal doen?
In mijn Veronica-gids staat bij 13 maart anders gewoon de Jury Visits. Bij TV Volgende week van 20 maart zie je dat de liveshow begint, van 22.30-23.00 is dan namelijk de uitslag. Tussendoor C&I met typetjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mijn Veronica gids volgende week al.
20 maart begint ook de liveshows dat is zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
In mijn Veronica-gids staat bij 13 maart anders gewoon de Jury Visits. Bij TV Volgende week van 20 maart zie je dat de liveshow begint, van 22.30-23.00 is dan namelijk de uitslag. Tussendoor C&I met typetjes.
vanavomd ook schaatsen in de pauzes dan maar kijken voor een paar minutenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:30 schreef ranja het volgende:
Dan hoop ik dat je gids gelijk heeftDe mijne zegt niks specifieks.
Wel jammer dat ik die ook niet live ga kijken dan vanwege afstanden wk schaatsen
ah de uitslag volgt dit jaar dezelfde avond?! Veeeel beter!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
In mijn Veronica-gids staat bij 13 maart anders gewoon de Jury Visits. Bij TV Volgende week van 20 maart zie je dat de liveshow begint, van 22.30-23.00 is dan namelijk de uitslag. Tussendoor C&I met typetjes.
is het niet zo dat dan bekend wordt wie de volgende dag nog een keer moet zingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah de uitslag volgt dit jaar dezelfde avond?! Veeeel beter!!
Heb je iets lekkersquote:
Nee Dat was bij popstars sbs6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
is het niet zo dat dan bekend wordt wie de volgende dag nog een keer moet zingen?
dat was bij de vorige xfactor ookquote:
echt waar ik kan me niet heriningenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat was bij de vorige xfactor ook
ik heb niets lekkers nee, tenminste.. niets om te eten
Heb jij dan een andere versie dan ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:21 schreef babette21 het volgende:
oh juich ik te vroeg? nou, ik hoop maar dat ze het niet over twee avonden verdelen, zo'n onzin echt...
quote:
een weekje wachtenquote:
He bah nee tochquote:
Dat hadden we de vorige afleveringen ook maar echt veel heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er maar 2 categorien per aflevering zijn. Dan is er tenminste tijd om echt wat te laten zien.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef babette21 het volgende:
nee Wendy het is niet tijd voor de groepen, het is tijd voor koffie..... hup, reclame!!
wordt niet meer onderdrukt door HJquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Eric lijkt wel jonger geworden.
Ze snappen wel hoe het werkt. Herkenbaarheid voor alles.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef Chell het volgende:
One-J heeft zelfs NU dezelfde kleren aan...
Nee joh, hij had niet genoeg slaapkamers voor die EO-jongerengroep die er bij zitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef Merel het volgende:
Blijkbaar is z'n eigen huis niet geschikt voor Tv
boulevard-kijkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Svensational het volgende:
Babette d'r ouders zaten in hét vliegtuig.
uhm de zusjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er ff niet opkomen wie de vijfde groep is... B&B, Klem, One-J, Korenslag en ....???
Zusjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er ff niet opkomen wie de vijfde groep is... B&B, Klem, One-J, Korenslag en ....???
edit: oh hoe suf, die zusjes natuurlijk
Die twee zussenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
edit: oh hoe suf, die zusjes natuurlijk
ja ik deed al edit enzo maar dat ging ook niet goed en toen *oh paniek*quote:
Ik vind buurman en buurman eigenlijk wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Buurman & Buurman en KLEM een nieuwe naam krijgen?
Bank. Dekentje. Te moet voor achter de computerquote:
Dat kan er maar 1 en die is ook nog eens het meest gemotiveerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef Chell het volgende:
Ik kan niet ik kan niet ik kan niet...
Pff zo zonde dat ze zo zeiken die 2 zusjes. Want ze kunnen wel zingen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Naamah het volgende:
Ik legde pas de link tussen Eric van Tijn en Fluitsma&Van Tijn bij de introductie van Fluitsmaerg he?
Klem wordt Melk denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Buurman & Buurman en KLEM een nieuwe naam krijgen?
12 toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
4 'soorten' x 3 deelnemersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
Ow dat klinkt totaal niet!quote:
Melissa is leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
waarom vinden ze haar nou allemaal zo mooiik vind die melissa echt... niet leuk
wel als je ze allemaal 'n melksnor geeft en dan een "got milk?" (de bekende Amerikaanse commercials) van maakt.... (beter goed gejat...........)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
Milk dan weer wel. Maar goed, dat werkt dan weer niet...
die forsere heeft een naam hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
dat zei ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
Ja maar...quote:
we hadden toch al voorgesteld dat ze de oostblok-factor had?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind Melissa echt een ongeïnteresseerde kop hebben
Maar goed, volgens Gordon heeft ze zó de X-factor.
de forse heet lisa schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
ja maar ... lisaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar...
ik weet die naam ff niet!
Ik geloof dat ik de enige vrouw ben, die haar juist wel leuk, knap en lief vind. En goed natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
bedankt lieverdquote:
ik ookquote:
Jeej! Ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik vergeet de naam van 'die forsere' ook steeds!
Terwijl ik haar misschien wel de beste vind!Ze is nog niet genoeg in beeld geweest denk ik
als ze opschieten kunnen ze nog net ergens aansluiten bij een groep 8-musical (who'll notice?!)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Chell het volgende:
KLEM moet lekker in de musical
ja the sound of music ofzoquote:
ego problemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat viel er nou weer te janken, heb ik even gemist zeker.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat viel er nou weer te janken, heb ik even gemist zeker.
quote:
omdat dat haar "ding" is, altijd en op iedereen boos zijn... ik zet in op ODD, met Bordeline als tweede optiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat ongelófelijk kut en zielig voor die zus zeg!
Zij kan er toch niets aan doen dat April zo dwars ligt? Waarom is April nou ook weer boos op haar dan?
blonde bitch had ze het over toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef tong80 het volgende:
'Wij haten die domme bitches nog steeds.' Hoorde ik dat goed ?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je die combineert, krijg je volgens mij hele grappige kinderen
Het is dat hij homo is, maar ik vind hem echt heel aardig en hij kan nog koken ook zo te zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Chell het volgende:
Ja Gordon is cute! En ik vond het altijd zo'n sukkel tot ie Xfactor ging doen
GangsterTquote:
Ja hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik had ook wel op wat zang gehoopt deze aflevering.
Gordon is wel superleuk met die meiden!
allemaal op 1 kamer tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, en?
ik zeg toch niet dat dat á-la-minute moet gebeuren
het origineel daarentegen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
Jeroen Van Der Boom
jij bent zo
haat het nummer
Niks mis mee toch?quote:
Ja echt wel!quote:
ja daarom is het juist zo leuk manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die pakjes van OneJ helemaal neit leuk
Dan moeten we er nog eentje bij en dan met zijn allen op de slaapkamerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Zullen we hem mailen? Ja hoi wij zijn van Fok, mogen we bij je logeren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |