Agree.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de jongens opvallend dat Jamal de voorkeur kreeg boven Gregory, qua talent. En Clara heb ik niks mee, had net als sommigen hierboven zeggen Robin V liever door zien gaan.
Agree ik weer met je mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree.
Alleen als je echt heel eerlijk bent heeft Clara véél meer muzikaal talent dan Mr Venga. Alleen niet het soort talent dat ze echt uiteindelijk zoeken denk ik. Niet commercieel genoeg voor ze.
Dus...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef NatteBever het volgende:
Die Laurens is wel een beetje een gaylord hoor...
Euh.. ja dus?!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef NatteBever het volgende:
Die Laurens is wel een beetje een gaylord hoor...
moet dit niet pas vrijdag bekend worden?!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verdeling is bekend.
Stacey: jongens
Gordon: meisjes
Eric: groepjes
Angela: 26+
Het is dan ook hun eerste optreden voor publiek. Het zegt zeker niet alles over wat ze allemaal in huis hebben. Je zult zien, dat kandidaten nog zullen groeien. Dat vind ik juist zo leuk om te zien, dus zal ze zeker niet afkraken op wát voor een manier dan ook, zeker niet als ze nog in de startblokken staan (en afkraken is sowieso niet mijn ding - ik vind het gewoon knap als mensen meedoen).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |