uhm de zusjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er ff niet opkomen wie de vijfde groep is... B&B, Klem, One-J, Korenslag en ....???
Zusjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er ff niet opkomen wie de vijfde groep is... B&B, Klem, One-J, Korenslag en ....???
edit: oh hoe suf, die zusjes natuurlijk
Die twee zussenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef babette21 het volgende:
edit: oh hoe suf, die zusjes natuurlijk
ja ik deed al edit enzo maar dat ging ook niet goed en toen *oh paniek*quote:
Ik vind buurman en buurman eigenlijk wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Buurman & Buurman en KLEM een nieuwe naam krijgen?
Bank. Dekentje. Te moet voor achter de computerquote:
Dat kan er maar 1 en die is ook nog eens het meest gemotiveerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef Chell het volgende:
Ik kan niet ik kan niet ik kan niet...
Pff zo zonde dat ze zo zeiken die 2 zusjes. Want ze kunnen wel zingen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Naamah het volgende:
Ik legde pas de link tussen Eric van Tijn en Fluitsma&Van Tijn bij de introductie van Fluitsmaerg he?
Klem wordt Melk denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Merel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Buurman & Buurman en KLEM een nieuwe naam krijgen?
12 toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
4 'soorten' x 3 deelnemersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
Ow dat klinkt totaal niet!quote:
Melissa is leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
waarom vinden ze haar nou allemaal zo mooiik vind die melissa echt... niet leuk
wel als je ze allemaal 'n melksnor geeft en dan een "got milk?" (de bekende Amerikaanse commercials) van maakt.... (beter goed gejat...........)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
Milk dan weer wel. Maar goed, dat werkt dan weer niet...
die forsere heeft een naam hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
dat zei ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
Ja maar...quote:
we hadden toch al voorgesteld dat ze de oostblok-factor had?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind Melissa echt een ongeïnteresseerde kop hebben
Maar goed, volgens Gordon heeft ze zó de X-factor.
de forse heet lisa schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
ja maar ... lisaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar...
ik weet die naam ff niet!
Ik geloof dat ik de enige vrouw ben, die haar juist wel leuk, knap en lief vind. En goed natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
bedankt lieverdquote:
ik ookquote:
Jeej! Ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik vergeet de naam van 'die forsere' ook steeds!
Terwijl ik haar misschien wel de beste vind!Ze is nog niet genoeg in beeld geweest denk ik
als ze opschieten kunnen ze nog net ergens aansluiten bij een groep 8-musical (who'll notice?!)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Chell het volgende:
KLEM moet lekker in de musical
ja the sound of music ofzoquote:
ego problemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat viel er nou weer te janken, heb ik even gemist zeker.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat viel er nou weer te janken, heb ik even gemist zeker.
quote:
omdat dat haar "ding" is, altijd en op iedereen boos zijn... ik zet in op ODD, met Bordeline als tweede optiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat ongelófelijk kut en zielig voor die zus zeg!
Zij kan er toch niets aan doen dat April zo dwars ligt? Waarom is April nou ook weer boos op haar dan?
blonde bitch had ze het over toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef tong80 het volgende:
'Wij haten die domme bitches nog steeds.' Hoorde ik dat goed ?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je die combineert, krijg je volgens mij hele grappige kinderen
Het is dat hij homo is, maar ik vind hem echt heel aardig en hij kan nog koken ook zo te zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Chell het volgende:
Ja Gordon is cute! En ik vond het altijd zo'n sukkel tot ie Xfactor ging doen
GangsterTquote:
Ja hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik had ook wel op wat zang gehoopt deze aflevering.
Gordon is wel superleuk met die meiden!
allemaal op 1 kamer tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, en?
ik zeg toch niet dat dat á-la-minute moet gebeuren
het origineel daarentegen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
Jeroen Van Der Boom
jij bent zo
haat het nummer
Niks mis mee toch?quote:
Ja echt wel!quote:
ja daarom is het juist zo leuk manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die pakjes van OneJ helemaal neit leuk
Dan moeten we er nog eentje bij en dan met zijn allen op de slaapkamerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Zullen we hem mailen? Ja hoi wij zijn van Fok, mogen we bij je logeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |