12 toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
4 'soorten' x 3 deelnemersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen groepen en meisjes vandaag?
Vind deze afleveringen niet zo, ik heb zin in de liveshows
Gaan er dan maar 9 door naar de liveshows?
Ow dat klinkt totaal niet!quote:
Melissa is leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
waarom vinden ze haar nou allemaal zo mooiik vind die melissa echt... niet leuk
wel als je ze allemaal 'n melksnor geeft en dan een "got milk?" (de bekende Amerikaanse commercials) van maakt.... (beter goed gejat...........)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
Milk dan weer wel. Maar goed, dat werkt dan weer niet...
die forsere heeft een naam hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
dat zei ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
Ja maar...quote:
we hadden toch al voorgesteld dat ze de oostblok-factor had?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind Melissa echt een ongeïnteresseerde kop hebben
Maar goed, volgens Gordon heeft ze zó de X-factor.
de forse heet lisa schatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Melissa is leuk!
Net als Hester en die 'forsere'. De rest mag wel weg...
ja maar ... lisaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar...
ik weet die naam ff niet!
Ik geloof dat ik de enige vrouw ben, die haar juist wel leuk, knap en lief vind. En goed natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig, alle vrouwen vinden Melissa een chagerijnige arrogante kuttekop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |