Waar ik iedere zaterdag werk hebben ze verschrikkelijk veel last van de krediet crisis. Helaas kan ik niet werken. Maar zo erg is dat niet aangezien ik nu 5 dagen in de week stage loop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen nog wel ff een dagje werken, maar dat boeit niet. WEEKEND
Dat en ik heb zin in zondagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb al een hele dag weekend achter de rug
yeah right.........quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef Grulez het volgende:
Wat kunnen computers gemeen zijn. Hoe kan mn c schijf nu alweer vol zijn. Ik doe er helemaal niks mee.
Culina deed een Dingsdagje als ik teletekst zo zie?quote:
Nee, hij hield zijn speler vast.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Culina deed een Dingsdagje als ik teletekst zo zie?
Een Dingsdagje is ook gewoon je ploeg benadelen in de laatste minuut. (tegen RKC, nog voor Vitesse, 4-4 nadat 'ie weer rood hadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, hij hield zijn speler vast.
Als het een Dingsdagje was dan had hij hem een domme rotschop verkocht.
Maar dat ging toch meestal wel in combinatie met een domme lompe schoppartij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een Dingsdagje is ook gewoon je ploeg benadelen in de laatste minuut. (tegen RKC, nog voor Vitesse, 4-4 nadat 'ie weer rood had)
Al is 'ie dat bij Heerenveen inmiddels wel aardig afgeleerd.
Jawel, of slaan zoals toen tegen RKC.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat ging toch meestal wel in combinatie met een domme lompe schoppartij?
Dan was het wel een Dingsdagje ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jawel, of slaan zoals toen tegen RKC.
Maar de essentie van je ploeg is iets ongelooflijk doms doen in de laatste 5 minuten. Het liefst om je tegenstander op gelijke hoogte of op voorsprong te laten komen.
Hij is briljant inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_walk_in_fridge.html
meesterlijk
Geniaal!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Grulez het volgende:
meesterlijk
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Okee, sjimz, wat is er nu zo bijzonder aan je sig?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Grulez het volgende:
meesterlijk
Hij is al langs gekomen.quote:
Dat vroeg ik me dus ook af. Er staat natuurlijk nergens Heineken oid op. Maar iedereen snapt natuurlijk waar het over gaat.quote:
Wanneer was je jarig?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:26 schreef Houniet het volgende:
Ik ga Transporter III kijken en slapen. Morgen weer werken en mijn verjaardag vieren. Drukke bende morgen.
Juu.
Ow dat is al eventjes geleden. Nou weet ik niet eens of ik je toen wel heb gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:27 schreef Houniet het volgende:
Drie Feb.
Ik zie er de lol niet van in, maar dat zal wel komen doordat ik 'm niet begrijp.quote:
Heintje Davids.. Stond bekend om haar comebacks. En -tje zal wel dikgedrukt zijn omdat Sjimz niet héél groot isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie er de lol niet van in, maar dat zal wel komen doordat ik 'm niet begrijp.
Ow die is geweldigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Oud, maar hij blijft leuk.
http://www.dumpert.nl/mediabase/170561/eb4a0007/alcohol.html
Na 20 seconden lag ik al dubbel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Breach het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.html
5 Minuten topamusement
2008 belde net. Ze willen hun filmpje terug.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Breach het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.html
5 Minuten topamusement
2007 belde net. Ze willen hun afgezaagde mop terug.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
2008 belde net. Ze willen hun filmpje terug.
Tsjechië belde net. Ze willen die bijdehante, irritante, Aanvoerder terug.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2007 belde net. Ze willen hun afgezaagde mop terug.
Als het goed betaalt ben ik zo weer terug.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsjechië belde net. Ze willen die bijdehante, irritante, Aanvoerder terug.
Lees jij je PM's nou maar eens een keerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
2008 belde net. Ze willen hun filmpje terug.
Maar je vond hem wel goed!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
Tering, Sjimz, dit is toch wel één van de worst jokes ever:
[Jury] Stacey Rookhuizen
Ja, omdat ie zo slecht wasquote:
Maar wel effectief. Ik gniffelde.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[Jury] Stacey Rookhuizen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[Jury] Stacey Rookhuizen
Hij doet erg goed zn bestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Sjimz = held. W.m.b. prolongeer je de Sjaak Polak award.
Figuur!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef koningdavid het volgende:
Voor wie wat meligs wilt horen:
Een interview met mij op 3fm n.a.v. een KLB-topic over Lingo.
Gaat nergens over.
Die mannen moeten ook gewoon een programma maken hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef koningdavid het volgende:
Mensen nemen het ook echt serieus volgens mij.
Daarna belden ook nog een aantal mensen naar 3fm over de Lingo-kwestie. Ik werd zelf gebeld trouwens, die Timur surft gewoon hier op Fok! op zoek naar spraakmakende onderwerpen en pm-de mij.
Coolquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef koningdavid het volgende:
Voor wie wat meligs wilt horen:
Een interview met mij op 3fm n.a.v. een KLB-topic over Lingo.
Gaat nergens over.
Hij pm-de mij via Fok! om mijn nummer te vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool [ afbeelding ].
Hoe weet hij in godhemelsnaam jouw nummer of mail?
Die krijg jij ook weleensquote:
Ja ja, wacht nou. ONGEDULD.quote:
Je reageerde wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef koningdavid het volgende:
Mensen nemen het ook echt serieus volgens mij.
Daarna belden ook nog een aantal mensen naar 3fm over de Lingo-kwestie. Ik werd zelf gebeld trouwens, die Timur surft gewoon hier op Fok! op zoek naar spraakmakende onderwerpen en pm-de mij.
De eerste stuurde ik al 2 weken terug. OPONTHOUD.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Grulez het volgende:
Lijkt me wel wat voor de FP. Daar staat toch al zoveel onzin
Ik heb dagen dat mijn boodschappenlijstjes langer zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
42 pagina's
Mag je een lang opstel tegenwoordig ook een boek noemen?
Maar dat is alleen maar voor de AH-plaatjes. Ik heb je wel door.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat mijn boodschappenlijstjes langer zijn
Is dat trouwens inclusief Kaft, Voorwoord van ene SCH en Nawoord wat afgesloten wordt metquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
42 pagina's
Hoezoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar dat is alleen maar voor de AH-plaatjes. Ik heb je wel door.
Veel plezier ouwe hooliganquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker richting het restaurant toe!
Kinderzitje en kindermenu voor mij!
Wat is de account van die stomme Timur?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij pm-de mij via Fok! om mijn nummer te vragen.
Edit: ja dat.
12 euro voor 42 pagina'squote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
42 pagina's
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, eerste wedstrijd van 2009 gespeeld. En verloren
Hier, luie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Kijk ik nou scheel of is er geen nieuw Serie A-topic geopend?
06:30 opstaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hier nu ook. Weer even lekker bijgeklust vandaag
Morgen de leukste uitwedstrijd van het jaar
Oh ja, jij had ook nog een kaart hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
06:30 opstaan.Ik schat de kans dat ik me verslaap 50-50.
ehhhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo al slapen denk iknet witte vlekken voor mijn ogen en nu fucking hoofdpijn
![]()
uhm... Grulez. Jij zei toch dat je niets bijzonders deed met je pc?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan is het goed... Ter compensatie.
[ afbeelding ]
Ik vreesde er al voor.quote:
Die leent 'ie van pfaf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef toma het volgende:
[..]
uhm... Grulez. Jij zei toch dat je niets bijzonders deed met je pc?
Hoe kom je dan aan die plaatjes van minderjarige meisjes?
Die maakt van al zijn scharrels zulke foto's.quote:
heheh ik denk gewoon mee met de doelgroepquote:
Mijn 5 minutes of fame, jwz.quote:
Leuke antwoorden.quote:
quote:
Snyggastquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan is het goed... Ter compensatie.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
Voor als je nog moet ontbijten Catjuh:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html
In feite is het gewoon erger dan 2 girls 1 cup.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Dankje.
En wel een zakje om zn hand doen
Dat filmpje op 2 vandaag. http://www.dumpert.nl/med(...)hopt_schoen_uit.html Wat een verrekte mongool die agent.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
Voor als je nog moet ontbijten Catjuh:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html
ACAB hequote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat filmpje op 2 vandaag. http://www.dumpert.nl/med(...)hopt_schoen_uit.html Wat een verrekte mongool die agent.![]()
Ik heb het idee (ook als je die reportages weleens ziet op SBS 6) dat veel gasten in Amerika gewoon agent worden om hun agressie ergens op kwijt te kunnen.quote:
Verbaast me niks, opgefokte mongooltjesquote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het idee (ook als je die reportages weleens ziet op SBS 6) dat veel gasten in Amerika gewoon agent worden om hun agressie ergens op kwijt te kunnen.
Machtswellustelingen zijn het !!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verbaast me niks, opgefokte mongooltjes
Het zijn net mods...quote:
Ik denk: Laat ik er een keer niet over beginnen..quote:
Mogguh, Tongquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Waar baseer je dat op?quote:
sowieso kut volk daar inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kneuzen eerste klas inderdaad
Twee heerlijke weken gehad
Maak er maar drie van, ook dh mogen we niet komen. En ook psv zal dit seizoen wel eens voor het laatst zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
sowieso kut volk daar inderdaad.
Straks 2 uitwedstrijden waar Ajacieden niet heen mogen
Ja ik heb in m'n fiets-uniform Ajax gekeken. En daarna ben ik met een blij gezicht samen met m'n kakkerlakken maten gaan mountainbiken.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Had je nog wel tijd voor Ajax?
In ieder geval weer punten verspeeldquote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef Houniet het volgende:
Gelijk gespeeld bedoel je.
7 punten achter.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Verdomme. 35 minuten met een man meer en de hele tijd op de helft van Bohemians gespeeld en 0-0 geeindigd.Mlada Boleslav kan morgen op 7 punten achter Slavia komen. Pfff.
Concurrentie speelt ook echt butt de laatste tijd. Als Mlada Boleslav verliest, dan is het gat met de rest al 10 punten.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
7 punten achter.
Waar maak je je druk om?
Ik heb die nog niet gekekenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef toma het volgende:
Wat vond je trouwens van Transporter 3 Houniet?
Ik vond m maar matig.
Dat heb ik met sommige nummers van Looptroop.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Tankcsapda!Hongaarse rock: je snapt er helemaal geen reet van, maar het klinkt zo leuk.
En? Is het gelukt met opstaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef Riro het volgende:
Gister Rise of the footsoldier gekeken.
quote:
Ze moeten je wel hebben deze 2 wekenquote:
Carlton Leach is al één van de meest gevreesde leiders van de hooligans die tribunes bij het voetbal bevolken, maar het gaat met hem van kwaad tot erger. Hij wordt lid van een criminele bende die in de late jaren '80 en begin jaren '90 heel Londen en Essex onveilig maakt. Leach groeit op die manier in de loop van de jaren uit tot een topcrimineel die niet met zich laat spotten.quote:
quote:
Prima filmquote:
FC Michael Van?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is dit stadion Aanvoerder? Deze pic heb ik twee weken terug gemaakt in Praag.
Ey, barca heeft verlorenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Nee
.
Zo, nu ga ik even me gedachten op iets anders zetten.![]()
Viktoria Zizkov. Bohemians Praha (uit Strizkov en dus niet het echte Bohemians 1905 uit Vrsovice) speelt hier overigens ook zijn wedstrijden zoals vanavond tegen Slavia. Laatste keer dat ik daar was maakte Zizkov in de blessuretijd gelijk. De stoeltjes in het uitvak hebben het meteen moeten ontgelden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is dit stadion Aanvoerder? Deze pic heb ik twee weken terug gemaakt in Praag.
Alsof dat het ergste is.quote:
quote:
Ik moet dinsdag weer aan de bak.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Morgen weer maandag.
Buikgriep?quote:
Je beste maat heeft nu jouw Risk-spel ondergekotst? Of something serious?quote:
quote:
Nee nee, ons risk spel is alleen maar één keer aangevallen door een glas bier.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je beste maat heeft nu jouw Risk-spel ondergekotst? Of something serious?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef RayMania het volgende:
Ik test voor de grap eens Google Chrome. Gewoon tig keer sneller dan FireFox.
Ik gebruik ook al jaren FireFox, maar Chrome is čcht čcht razendsnel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ] maar FF is zo baas en Google is zo stom...hoe kan dat?![]()
Chrome heeft zo z'n voordelen. Maar FF blijft beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef RayMania het volgende:
Ik test voor de grap eens Google Chrome. Gewoon tig keer sneller dan FireFox.
Waar gaat die over?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb laatst Taken gezien. Wat een geweldige film
Wat is er zo geweldig aan? Hij maakt iedereen dood. Goed of kwaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb laatst Taken gezien. Wat een geweldige film
Over wat er met kleine meisjes zoals jij gebeurt als je ontvoerd wordt.quote:
Ja, en?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan? Hij maakt iedereen dood. Goed of kwaad.
Over een man wiens dochter wordt ontvoerd en in de vrouwenhandel verdwijnt. Dan gaat die man zelf z'n dochter uit de handel halen.quote:
Het was wel een lekkere snelle hap ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef toma het volgende:
[..]
Ja, en?![]()
Ik heb soms wel eens zin in een hersenloze film met een klein beetje verhaal en veel actie
Je vergeet haar vriendin.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
Over een man wiens dochter wordt ontvoerd en in de vrouwenhandel verdwijnt. Dan gaat die man zelf z'n dochter uit de handel halen.
Oke, klinkt wel boeiend. Binnenkort maar eens kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
Over een man wiens dochter wordt ontvoerd en in de vrouwenhandel verdwijnt. Dan gaat die man zelf z'n dochter uit de handel halen.
Ik ben niet klein.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Over wat er met kleine meisjes zoals jij gebeurt als je ontvoerd wordt.
Denk eerlijk gezegd dat het er niet zo aan toe gaat, maar je krijgt wel een idee dat er wel wat meer duistere dingen op deze planeet gebeuren waar je geen benul van hebt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is wel naar om te zien hoe dat in die vrouwenhandel er aan toe gaat hoewel deze vertoning wel een beetje over the top is. Vrouwenhandel vind ik echt te walgelijk voor woorden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het er niet zo aan toe gaat, maar je krijgt wel een idee dat er wel wat meer duistere dingen op deze planeet gebeuren waar je geen benul van hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef toma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]Lul ik keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
En terecht.quote:
Pak jij hem bij zijn oren.quote:
quote:
Ik ben net door je postgeschiedenis gegaan en ik heb ze nageteld, het klopt.quote:
Ziek Patrick!quote:
Eigenlijjk wel, ja. Maar ik ben slecht in afsluiten en luister nog altijd te lang muziek.quote:
Hoezo? Het is bijna weer weekendquote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan de TT niet aangepast worden?
The Lonely Island...quote:
Je moet bij de politie gaan als dat soort dingen je al opvallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef denthemen het volgende:
Weer terug uit Limburg
Vandaag 2 keer de held uit moeten hangen met mijn familie, eerst een vrouw geholpen die met pech stond midden op de weg, haar auto kon niet meer sturen en ze was toen gestopt bij een stoplicht net na de afslag en was haar auto snel uitgegaan. Gevolg: Sleutels erin laten zetten en alle deuren gingen opeens op slot, jong vrouwtje, zwanger, geen jas etc. Later kwam haar vriend met de reservesleutel, toch de auto weggekregen
Later bij de ArenA stond opeens een vrachtwagen in de sloot, ik 112 bellen, bleek hij er al een hele tijd te staan en gaan ze hem vanavond bergen
Oh ja: AJAX!! HEERLIJK!
Ja bedanktquote:
Heeujj. Proficiat. Kan je er mooi een paar in doen woensdagquote:
Lijkt me echt wat voor hem. Al vind ik de ME beter bij denthemen passenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet bij de politie gaan als dat soort dingen je al opvallen.
Of de bereden politiequote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me echt wat voor hem. Al vind ik de ME beter bij denthemen passen
Wapen busquote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Heeujj. Proficiat. Kan je er mooi een paar in doen woensdag
overloper?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zometeen even gymen.
Dos, gefeliciteerd ouwe overloper
Wat zeg je over TerroRobbie?quote:
Ach, nu bezoekt 'ie in ieder geval ook wedstrijden.quote:
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, nu bezoekt 'ie in ieder geval ook wedstrijden.
Ik weet niet of 'ie dat bij Ajax ook deed, maar het lijkt me wel toffer Twente in het stadion te volgen dan Ajax via teletekst.
Zeker als je in je 'Ajaxperiode' al sympathie koesterde voor Twente, dan is zo'n overstap best te maken.
Het hangt er ook vanaf hoe fanatiek je je club op dat moment volgt. Als je als Ajaxfan vooral teletekst bekijkt is er denk ik een grotere kans op 'overstappen' dan wanneer je de wedstrijden fanatiek in het stadion volgt.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.
Maar WillemII heeft ook niet de ambitie die Twente uitstraalt dus dan is het misschien ook wel verleidelijker, maar dan nog zou ik t niet doen.
Heldquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar dit topic is er niet voor lange discussies![]()
Om Breach eens een plezier te doen:
[ afbeelding ]
quote:
Ik stond ook alle wedstrijden tegen Slavia gewoon tussen m'n jodenvriendjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.
quote:
Ik zie nietsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef toma het volgende:
en om mezelf een plezier te doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en hoi.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
Waarom moet Dos gefeliciteerd worden? Is-ie jarig?
En goedenavond.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ow, dan kijk hier maar
http://skoften.net/index/gallery/bikini_kiekjes_4
Depeche Mode zijn bazen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav heeft verloren thuis van 1. FC Brno. Slavia 10 punten los van de achtervolgers met nog 12 wedstrijden te gaan.
Nieuwe Depeche Mode!
Dat kan niet meer mis gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav heeft verloren thuis van 1. FC Brno. Slavia 10 punten los van de achtervolgers met nog 12 wedstrijden te gaan.
Welke?quote:
Nokia E71. Niet het meest gelikte, maar wel een heel handig apparaatjequote:
Volgens mij niet. Maar dat is vaak een schatting die je maakt toch..?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef toma het volgende:
Vraagje,
Ik moet mijn saldo weten van 31-12-2008 voor de belasting. Maar aangezien ik geen afschriften meer krijg, zal ik deze nu uit moeten rekenen door van mijn huidige saldo alle overboekingen te verrekenen. Kan ik niet gewoon het saldo zien van op 31-12-2008 ?
Zin in de zomer.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ow, dan kijk hier maar
http://skoften.net/index/gallery/bikini_kiekjes_4
Hoezo, voor jou categorie kun je toch ook naar de lokale zwemles gaanquote:
Ik vind de toetsen wat klein en daardoor onhandig, vergeleken met enkele Blackberry modellen en de E61.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nokia E71. Niet het meest gelikte, maar wel een heel handig apparaatje
Jij hebt hem?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind de toetsen wat klein en daardoor onhandig, vergeleken met enkele Blackberry modellen en de E61.
Maar WiFi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |