Heeujj. Proficiat. Kan je er mooi een paar in doen woensdagquote:
Lijkt me echt wat voor hem. Al vind ik de ME beter bij denthemen passenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet bij de politie gaan als dat soort dingen je al opvallen.
Of de bereden politiequote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me echt wat voor hem. Al vind ik de ME beter bij denthemen passen
Wapen busquote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Heeujj. Proficiat. Kan je er mooi een paar in doen woensdag
overloper?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zometeen even gymen.
Dos, gefeliciteerd ouwe overloper
Wat zeg je over TerroRobbie?quote:
Ach, nu bezoekt 'ie in ieder geval ook wedstrijden.quote:
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, nu bezoekt 'ie in ieder geval ook wedstrijden.
Ik weet niet of 'ie dat bij Ajax ook deed, maar het lijkt me wel toffer Twente in het stadion te volgen dan Ajax via teletekst.
Zeker als je in je 'Ajaxperiode' al sympathie koesterde voor Twente, dan is zo'n overstap best te maken.
Het hangt er ook vanaf hoe fanatiek je je club op dat moment volgt. Als je als Ajaxfan vooral teletekst bekijkt is er denk ik een grotere kans op 'overstappen' dan wanneer je de wedstrijden fanatiek in het stadion volgt.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.
Maar WillemII heeft ook niet de ambitie die Twente uitstraalt dus dan is het misschien ook wel verleidelijker, maar dan nog zou ik t niet doen.
Heldquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar dit topic is er niet voor lange discussies![]()
Om Breach eens een plezier te doen:
[ afbeelding ]
quote:
Ik stond ook alle wedstrijden tegen Slavia gewoon tussen m'n jodenvriendjes.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ach ik heb ook sympathie voor WillemII omdat ik nog geen kilometer van het stadion woon. Maar ik zal nooit een WillemII supporter worden. En ik denk dat wanneer je echt van je club houdt je ook niet zult switchen.
quote:
Ik zie nietsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:19 schreef toma het volgende:
en om mezelf een plezier te doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en hoi.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
Waarom moet Dos gefeliciteerd worden? Is-ie jarig?
En goedenavond.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ow, dan kijk hier maar
http://skoften.net/index/gallery/bikini_kiekjes_4
Depeche Mode zijn bazen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav heeft verloren thuis van 1. FC Brno. Slavia 10 punten los van de achtervolgers met nog 12 wedstrijden te gaan.
Nieuwe Depeche Mode!
Dat kan niet meer mis gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Mlada Boleslav heeft verloren thuis van 1. FC Brno. Slavia 10 punten los van de achtervolgers met nog 12 wedstrijden te gaan.
Welke?quote:
Nokia E71. Niet het meest gelikte, maar wel een heel handig apparaatjequote:
Volgens mij niet. Maar dat is vaak een schatting die je maakt toch..?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef toma het volgende:
Vraagje,
Ik moet mijn saldo weten van 31-12-2008 voor de belasting. Maar aangezien ik geen afschriften meer krijg, zal ik deze nu uit moeten rekenen door van mijn huidige saldo alle overboekingen te verrekenen. Kan ik niet gewoon het saldo zien van op 31-12-2008 ?
Zin in de zomer.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ow, dan kijk hier maar
http://skoften.net/index/gallery/bikini_kiekjes_4
Hoezo, voor jou categorie kun je toch ook naar de lokale zwemles gaanquote:
Ik vind de toetsen wat klein en daardoor onhandig, vergeleken met enkele Blackberry modellen en de E61.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nokia E71. Niet het meest gelikte, maar wel een heel handig apparaatje
Jij hebt hem?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind de toetsen wat klein en daardoor onhandig, vergeleken met enkele Blackberry modellen en de E61.
Maar WiFi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |