Je vergeet haar vriendin.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
Over een man wiens dochter wordt ontvoerd en in de vrouwenhandel verdwijnt. Dan gaat die man zelf z'n dochter uit de handel halen.
Oke, klinkt wel boeiend. Binnenkort maar eens kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
Over een man wiens dochter wordt ontvoerd en in de vrouwenhandel verdwijnt. Dan gaat die man zelf z'n dochter uit de handel halen.
Ik ben niet klein.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Over wat er met kleine meisjes zoals jij gebeurt als je ontvoerd wordt.
Denk eerlijk gezegd dat het er niet zo aan toe gaat, maar je krijgt wel een idee dat er wel wat meer duistere dingen op deze planeet gebeuren waar je geen benul van hebt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is wel naar om te zien hoe dat in die vrouwenhandel er aan toe gaat hoewel deze vertoning wel een beetje over the top is. Vrouwenhandel vind ik echt te walgelijk voor woorden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het er niet zo aan toe gaat, maar je krijgt wel een idee dat er wel wat meer duistere dingen op deze planeet gebeuren waar je geen benul van hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef toma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]Lul ik keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
En terecht.quote:
Pak jij hem bij zijn oren.quote:
quote:
Ik ben net door je postgeschiedenis gegaan en ik heb ze nageteld, het klopt.quote:
Ziek Patrick!quote:
Eigenlijjk wel, ja. Maar ik ben slecht in afsluiten en luister nog altijd te lang muziek.quote:
Hoezo? Het is bijna weer weekendquote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan de TT niet aangepast worden?
The Lonely Island...quote:
Je moet bij de politie gaan als dat soort dingen je al opvallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef denthemen het volgende:
Weer terug uit Limburg
Vandaag 2 keer de held uit moeten hangen met mijn familie, eerst een vrouw geholpen die met pech stond midden op de weg, haar auto kon niet meer sturen en ze was toen gestopt bij een stoplicht net na de afslag en was haar auto snel uitgegaan. Gevolg: Sleutels erin laten zetten en alle deuren gingen opeens op slot, jong vrouwtje, zwanger, geen jas etc. Later kwam haar vriend met de reservesleutel, toch de auto weggekregen
Later bij de ArenA stond opeens een vrachtwagen in de sloot, ik 112 bellen, bleek hij er al een hele tijd te staan en gaan ze hem vanavond bergen
Oh ja: AJAX!! HEERLIJK!
Ja bedanktquote:
Heeujj. Proficiat. Kan je er mooi een paar in doen woensdagquote:
Lijkt me echt wat voor hem. Al vind ik de ME beter bij denthemen passenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je moet bij de politie gaan als dat soort dingen je al opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |