En wat nou als je nog 5 ballen mag trekken en dus nog kans hebt op ¤5000,-?quote:
quote:
Goh.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Groen roepers bij Lingo
quote:
Bij Deal or No Deal zeker ook gelijk het eerste bod dealen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
Als je die zilveren bal trekt gewoon voor de 2500 euro gaan. Heb je toch 2500 euro meer dan daarvoor. Maar zo denk ik eigenlijk bij al dat soort spelletjes.
Zekers...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij Deal or No Deal zeker ook gelijk het eerste bod dealen.
Ja, ik ben slecht in Lingo dus zal mij nooit overkomen dat ik 6 woorden goed hebquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat nou als je nog 5 ballen mag trekken en dus nog kans hebt op ¤5000,-?
Lingo is nooit iets geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
Lingo is sowieso al lang niet meer wat het geweest was. Zesletterwoordenlingo, het bonuswoord, JP, zilveren bal, etc.
Francois Boulanger keert zich om in zijn graf op dit moment.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou de kans uitrekenen en als de kans meer dan 50% is dan zou ik doorgaan met ballen rapen en anders zou ik die 2.500 nemen *insert nerd.gif*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat nou als je nog 5 ballen mag trekken en dus nog kans hebt op ¤5000,-?
Is ie dood danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
Lingo is sowieso al lang niet meer wat het geweest was. Zesletterwoordenlingo, het bonuswoord, JP, zilveren bal, etc.
[ afbeelding ]
Ehm hij was niet de eerste presentator van Lingo hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de meest legendarische.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm hij was niet de eerste presentator van Lingo hoor
Staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel de meest legendarische.
Francois Boulanger heeft Lingo op de kaart () gezet.
Ik zou Lucille verbaal helemaal kapot maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Dit vraagt om een poll. De situatis is als volgt.
Je staat in de finale, je mag 5 ballen trekken en je trekt als eerste de zilveren bal.
Poll: Je trekt de zilveren bal. Wat zou je doen?¤2500,- cashen en klaar. Nog 4 ballen trekken voor Lingo en ¤5000,- Principieel stoppen ter ere van Francois B. Ongepaste opmerkingen maken tegen Lucille
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En daarna lichamelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou Lucille verbaal helemaal kapot maken.
lucille...quote:
Ach ja, Frans Bakker die zijn eigen naam naar het Frans vertaalt en dat zelfs fout doetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
en ze loopt al zo mankquote:
Durf je wel tegen gehandicaptenquote:
Op zijn BVO's natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Dit vraagt om een poll. De situatis is als volgt.
Je staat in de finale, je mag 5 ballen trekken en je trekt als eerste de zilveren bal.
Poll: Je trekt de zilveren bal. Wat zou je doen?¤2500,- cashen en klaar. Nog 4 ballen trekken voor Lingo en ¤5000,- Principieel stoppen ter ere van Francois B. Ongepaste opmerkingen maken tegen Lucille
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb het even opgezocht, maar hij leeft nog volgens Wiki.quote:
quote:François Boulangé werkt tegenwoordig, samen met Brett Cabot, bij BoldFace Produkties BV, een bedrijf dat televisieproducties maakt. Tegenwoordig is Boulangé creatief directeur van NuGuRu, een Haarlems bedrijf dat zich richt op conceptontwikkeling en productie van video ten behoeve van nieuwe media.
*fap-fap-fap..*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
[..], maar wel op een lieve manier hoor.
Trouwens, dees vond ik ook nog
[ afbeelding ]
Die zwarte bal is wel een goeie. Zo`n klaploper die een zwarte bal trekt en vervolgens de studio uit sprint met de TROS crew achter hem aan. Geniale TV.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Bonzai. het volgende:
Die zilveren bal is idd behoorlijk gay...
Ik zeg: de "ZWARTE PWND BAL", waardoor de deelnemers zelf ¤ 5000 euro moeten betalen![]()
Is een beter idee idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Bonzai. het volgende:
Die zilveren bal is idd behoorlijk gay...
Ik zeg: de "ZWARTE PWND BAL", waardoor de deelnemers zelf ¤ 5000 euro moeten betalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |