Kweenie, ik denk dat er genoeg mongolen zijn die daar naartoe willen gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:37 schreef paullo het volgende:
Neem aan dat daar geen mensen zitten
Die zijn al 25 jaar lang full-time publiek bij die zinloze TROS programma's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zijn dat voor mensen vraag ik me af? Waar wonen die? Hoe delen die hun dag in?
De een speelt een spelletje lingo, terwijl een ader zich volkomen belachelijk maakt bij IDOLS.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
Hebben ze dat publiek nou nog niet vervangen door 'n bandje?
Zijn er dan echt zóveel malloten in Nederland dat ze keer op keer die tribune weten te vullen?
Dat is dus hun beroep. Interessant.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn al 25 jaar lang full-time publiek bij die zinloze TROS programma's. [afbeelding]
Zware opleiding, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is dus hun beroep. Interessant.
voor 5000 euro maak ik mezelf wel een keer belachelijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
Zijn er dan echt zóveel malloten in Nederland dat ze keer op keer die tribune weten te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |