Kweenie, ik denk dat er genoeg mongolen zijn die daar naartoe willen gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:37 schreef paullo het volgende:
Neem aan dat daar geen mensen zitten
Die zijn al 25 jaar lang full-time publiek bij die zinloze TROS programma's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zijn dat voor mensen vraag ik me af? Waar wonen die? Hoe delen die hun dag in?
De een speelt een spelletje lingo, terwijl een ader zich volkomen belachelijk maakt bij IDOLS.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
Hebben ze dat publiek nou nog niet vervangen door 'n bandje?
Zijn er dan echt zóveel malloten in Nederland dat ze keer op keer die tribune weten te vullen?
Dat is dus hun beroep. Interessant.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn al 25 jaar lang full-time publiek bij die zinloze TROS programma's. [afbeelding]
Zware opleiding, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is dus hun beroep. Interessant.
voor 5000 euro maak ik mezelf wel een keer belachelijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
Zijn er dan echt zóveel malloten in Nederland dat ze keer op keer die tribune weten te vullen?
Een vriendin van me heeft meegedaan.... 15 man publiek mee... Allemaal studenten.. en maar groen roepenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben het er wel eens met een groepje studenten over gehad, om ons eerst te flink te bezatten en dan bij Lingo op de tribune plaats te nemen, maar het is er helaas nog niet van gekomen.
Het is gewoon een vorm van aanmoedigen en meeleven slimpiequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef RijstNatie het volgende:
Je kent ze wel van die irritante mensen die keihard groen groen groen roepen als een kandidaat een bal moet graaien.
En nee ik kijk niet elke dag Lingo
Aanmoedigen bij het willekeurig pakken van een bal? Dat kan toch niet slimpie!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is gewoon een vorm van aanmoedigen en meeleven slimpie
Anders denk je even verder na dan je neus lang is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aanmoedigen bij het willekeurig pakken van een bal? Dat kan toch niet slimpie!
Of je gaat er serieus op in..quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Anders denk je even verder na dan je neus lang is.
Door te roepen laat je de spelers weten dat er een publiek is dat achter ze staat. In tegenstelling tot de voetballer die bijvoorbeeld een doelpunt moet scoren, zorgt deze vorm van aanmoedigen er uiteraard niet voor dat de speler de groene bal pakt (DUH!).... wel laat je de speler jouw aanwezigheid horen.
Jje creert dus een sfeer in de studio waardoor de speler zich gesteund voelt door het publiek. Iets wat onzekerheid tijdens de rest van het spel voor sommigen enigszins kan wegnemen.
Naast aanmoedigen en sfeer creeren is het ook een vorm van meeleven. Wanneer je met een groepje thuis voor de buis een voetbalwedstrijd kijkt en op z'n tijd "aaaah" roept, horen de spelers dat niet, nee het creert sfeer in de huiskamer.
Waarom niet? Of je er nu serieus op ingaat of niet, het is beide een vorm van tijdsverdrijf.quote:
100% waar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Of je er nu serieus op ingaat of niet, het is beide een vorm van tijdsverdrijf.
Dat is inderdaad een heel bekend ergernisjequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef RijstNatie het volgende:
Je kent ze wel van die irritante mensen die keihard groen groen groen roepen als een kandidaat een bal moet graaien.
En nee ik kijk niet elke dag Lingo
Je moet dichter worden!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Ik roep altijd heel hard ROOD!!!
En als ze dan rood pakken lig ik helemaal in een deuk.
Lingo is leuk!
(hé, dat rijmt)
Wat ben jij gemeen zeg!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Ik roep altijd heel hard ROOD!!!
En als ze dan rood pakken lig ik helemaal in een deuk.
Lingo is leuk!
(hé, dat rijmt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |