En jij hebt "GROEN GROEN" geroepen? Kijk, ik heb vreselijk medelijden met publiek van Lingo, maar die lui die "GROEN!!! GROEN!!" roepen kunnen echt een nare ziekte krijgen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
Maandag heeft een vriendin van me daar 5k weggehaalden <wij> als vrienden zaten in het publiek
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:51 schreef ruk het volgende:
jah maar nancie is egt wel een mooie meisje!!!oudere jongere.
euh.. een KIKKER?!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:52 schreef Kluupkluup het volgende:
GROEEEEEN GROEEEEEN!
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:51 schreef JeOma het volgende:
[..]
En jij hebt "GROEN GROEN" geroepen? Kijk, ik heb vreselijk medelijden met publiek van Lingo, maar die lui die "GROEN!!! GROEN!!" roepen kunnen echt een nare ziekte krijgen wat mij betreft.
Dat is aanmoedigen en dat kan helpen, netzoals bij het voetbal.. Dan maakt het opzich niet uit wat je zegt, als je maar iets zegt.. Voordeel van het thuisspelen.. Schijnt te helpen dus..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:53 schreef N-I-X het volgende:
en mensen die tijdens volleybal bij de opslag roepen: ACE ACE ACE !!! dan?
hee zag je dat een serieuse post!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat is aanmoedigen en dat kan helpen, netzoals bij het voetbal.. Dan maakt het opzich niet uit wat je zegt, als je maar iets zegt.. Voordeel van het thuisspelen.. Schijnt te helpen dus..
Maar dat pakken van een groene bal is gewoon geluk, hoe hard je ook iemand aanmoedigd.
Jij hebt ook nooit bij het voetballen geschreeuwd "schiet die bal er in". ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:37 schreef JeOma het volgende:
Ik ben in een bui dat ik me snel irriteer, maar dit zit me al langer dwars. Er zitten dus gasten in het publiek bij Lingo (only God knows why I'm watching it) die gaan als die dombo's mogen graaien keihard "GROEN!!! GROEN!!!" roepen. WAT DE FUCK HEEFT DAT VOOR ZIN? Denken die lui die mogen graaien "Hey, goeie tip man, dat ga ik proberen!"???? Nee dus. Opzouten met die lui.
ja lingo is net zoiets als voetballen . klopt !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit bij het voetballen geschreeuwd "schiet die bal er in". ?
En die voetballer maar denken "ja goh, das een goed idee".
So true..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee maar da's anders. Bij Lingo hebben die gasten geen enkele donder invloed op de kleur van de bal die ze gaan graaien. Bij voetballers geldt het principe van "eigen wil". Dat de voetballer in kwestie natuurlijk niets hoort van de aanmoediging/tip is een bijzaak. En dat mensen "GROEN!! GROEN!!" gaan DENKEN vind ik ook prima, maar houd gewoon je muil, niemand schiet met dat gebral op.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |