abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66342543
Ik mag Stacey zeker wel, zoals ze overkomt op TV iig.

Echter vind ik haar hier en daar wel wat mannelijke trekjes hebben:

Of ligt dat aan mij!?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:49:00 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66342618
Ze weet ook niet echt hoe ze haar puntkaak moet flatteren
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66342851
ik vind stacey the bomb
pi_66344161
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komt ook heel aardig over, leuk leuk!
Aardig is nou juist het enige woord waarvan ik me niet voor kon stellen dat iemand het bij haar zou vinden passen. Ik vind het echt een überbitch.

Ze heeft misschien zakelijk inzicht, maar weinig gevoel voor spelelement en erg tactisch of vriendelijk vind ik haar ook niet. Verder vind ik 'r echt lelijk en eng, met 'r hoekige smalle gezicht. En dan die "mysterieuze" blik, van net onder je eigen wenkbrauwen doorkijken, ieks. Ze geilt te veel op zichzelf en iets te veel op mannen in de (voor haar blijkbaar) neukbare categorie. Meisjes met een aardige stem vindt ze niks, maar als er een man staat met de stem van een schor schaap dan mag ie door.
Sanity is (not) statistical
  zondag 22 februari 2009 @ 17:22:13 #105
246220 la.guera.loca
loca, con todo el corazon...
pi_66345873
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ze weet ook niet echt hoe ze haar puntkaak moet flatteren
jawel hoor. op die bovenste foto van hierboven heeft ze d'r handen ervoor
LA VIDA ES UN CARNAVAL, SOLO HAY QUE VIVIRLA!!
pi_66345922
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:33 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Aardig is nou juist het enige woord waarvan ik me niet voor kon stellen dat iemand het bij haar zou vinden passen. Ik vind het echt een überbitch.

Ze heeft misschien zakelijk inzicht, maar weinig gevoel voor spelelement en erg tactisch of vriendelijk vind ik haar ook niet. Verder vind ik 'r echt lelijk en eng, met 'r hoekige smalle gezicht. En dan die "mysterieuze" blik, van net onder je eigen wenkbrauwen doorkijken, ieks. Ze geilt te veel op zichzelf en iets te veel op mannen in de (voor haar blijkbaar) neukbare categorie. Meisjes met een aardige stem vindt ze niks, maar als er een man staat met de stem van een schor schaap dan mag ie door.
Goed gezegd .
pi_66374914
Was zij toen niet ooit bij Barend en Van Dorp, ze stond best wel voor schut daar
omdat ze toen oplepelde wat er op haar site stond en er verder niks zinnigs uit kwam.

Ik vind het een leuke meid al met al.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:11:24 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66375169
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Goed gezegd .
Yesss
  maandag 23 februari 2009 @ 15:16:35 #109
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66375328
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef Leatherneck het volgende:
Ik mag Stacey zeker wel, zoals ze overkomt op TV iig.

Echter vind ik haar hier en daar wel wat mannelijke trekjes hebben:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of ligt dat aan mij!?
Pffffff!! Hahahaha! Die durft! Hahaha! Het ligt echt iid aan jou......
pi_66375502
Nou ja, ik durf er zelf niks over te zeggen. Maar mijn zusje zei afgelopen vrijdag ook al dat ze haar op een lesbiënne vond lijken. Dat gaat vaak samen met "mannelijke trekjes", dus Leatherneck is niet de enige die dat vind.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:36:42 #111
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66375964
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef UltraR het volgende:
Nou ja, ik durf er zelf niks over te zeggen. Maar mijn zusje zei afgelopen vrijdag ook al dat ze haar op een lesbiënne vond lijken. Dat gaat vaak samen met "mannelijke trekjes", dus Leatherneck is niet de enige die dat vind.
Welke mannelijke trekes bedoel je nou? Ik zie er namelijk geen. Of ligt het aan mij? Onder de kandidaten van xfactor heb je ongetwijfeld ook lesbiennes zitten. Dus als jij en je zus zo goed zijn in het herkennen van lesbiennes dan is mijn vraag nu. Wie van de xfactor kandidaten onder de meiden is of zijn lesbisch. Als je zou moeten selecteren op jullie criterium mannelijkheid wie zou het kunnen zijn dan? Wat dat betreft zijn jullie een stuk slimmer dan ik. Ik zie dat niet.
pi_66376309
Ze heeft wat stoers over zich, met haar blik. Ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen.
That's all folks!
pi_66379555
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Welke mannelijke trekes bedoel je nou? Ik zie er namelijk geen. Of ligt het aan mij? Onder de kandidaten van xfactor heb je ongetwijfeld ook lesbiennes zitten. Dus als jij en je zus zo goed zijn in het herkennen van lesbiennes dan is mijn vraag nu. Wie van de xfactor kandidaten onder de meiden is of zijn lesbisch. Als je zou moeten selecteren op jullie criterium mannelijkheid wie zou het kunnen zijn dan? Wat dat betreft zijn jullie een stuk slimmer dan ik. Ik zie dat niet.
Lezen is nog niet zo makkelijk. Ik zeg toch duidelijk dat ik er zelf niets over durf te zeggen.... Waar zie je staan dat m'n zusje én ik zo goed zijn in het herkennen van lesbiënnes?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 23 februari 2009 @ 17:53:31 #114
182751 MisterO
wispelvurig
pi_66380498
Ik vind haar nog steeds extreem irritant. punt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 23 februari 2009 @ 18:47:31 #115
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_66382091
Een vriendin vertelde me dat ze vorige week te gast was bij TMF en dat zij daar ging onthullen welke categorie ze had.
pi_66384045
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef Regina7 het volgende:
Was zij toen niet ooit bij Barend en Van Dorp, ze stond best wel voor schut daar
omdat ze toen oplepelde wat er op haar site stond en er verder niks zinnigs uit kwam.

Ik vind het een leuke meid al met al.
Ja, dat was zij idd
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_66387651
quote:
Ik dacht het ook even. Maar dat strookt dan weer niet met haar overdreven gedoe dat ze de "jongetjes" wil doen.

En dat mannelijke vind ik zeker: scherpe kaaklijn, diepliggende ogen, vormeloos lichaam (geen heupen, geen billen)...

Dit is trouwens de enige afbeelding die ik van haar kon vinden waar haar handen opstaan

Zie ik daar een ringvinger die langer is dan de wijsvinger?

[ Bericht 15% gewijzigd door Maeghan op 23-02-2009 21:20:14 ]
Sanity is (not) statistical
pi_66394168
quote:
Tsja dat dacht ik ook ff in een splitsecond, maar toen realiseer ik dat ze gewoon net als de gemiddelde Nederlandse vrouw is. De Nederlandse vrouw komt gewoon mannelijker en hoekiger over in vergelijking met vrouwen in het buitenland.
pi_66539719
Ik vond haar zó irritant en nep vandaag, vooral met de jongens.
pi_66539766
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft wat stoers over zich, met haar blik. Ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen.

Je bedoelt toch wel het bierblik he?
pi_66555944
Whehe, ik zag eerst de bovenkant van de foto.

"Zeg het dan: je kan het!"
That's all folks!
pi_66557508
Beetje motivatie training richting de deelnemers. Niets mis mee hoor.
pi_66560493
Ze moest bij iedereen met een piemel vertellen hoe lekker die wel niet was
pi_66561051
Dat irriteerde me!
Hou 's op over die looks.
Gewoon eng.
Als een man dat bij de vrouwelijke kandidaten had gedaan kwam dat ook eng over.
Oppervlakkig mens.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:45:19 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66561105
hiihih jij bent lekker
hihihihi jij bent mooi
hihihihiihih jij bent lekker

pi_66855009
Vrijdag toch wel haar vuurdoop. Ik ben benieuwd hoe professioneel ze te werk gaat.
That's all folks!
  maandag 9 maart 2009 @ 13:09:03 #127
109180 Woelli
pi_66856786
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:14 schreef Maeghan het volgende:
Zie ik daar een ringvinger die langer is dan de wijsvinger?
Is dat raar dan?
Mijn ringvinger is ook langer dan mijn wijsvinger.
pi_66860483
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:09 schreef Woelli het volgende:

[..]

Is dat raar dan?
Mijn ringvinger is ook langer dan mijn wijsvinger.
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:52:57 #129
109180 Woelli
pi_66860588
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
Ben ik benieuwd wat er mannelijk aan mij is
Volgens mij hangt er echt niks tussen mijn benen.
pi_67022595
Ze windt er geen doekjes om, zegt alles recht voor de raap, dat mag ik wel !
The secret of getting ahead is getting started
pi_67025430
Wat een enorm irritant puberwijf is die Stacey zeg, blegh .
Ik zat me even af te vragen of ze het verschil kende tussen een drill-sergeant en iemand die mensen klaar moet stomen voor een optreden. Push-ups en jumping jacks voor een optreden? . Dat mens spoort niet. .
En waarom is het in vredesnaam belangrijk dat de kandidaten nu al om moeten kunnen gaan met de pers? Hoe is dat relevant?

Ze is me iets te overtuigd van haar eigen kunnen en ik vraag me af of ze al haar artiesten zo behandeld. Ik zou het nog geen 3 minuten met haar uithouden iig .

Briljant ook hoe ze die mooiboy Laurens door liet gaan, terwijl ze alleen maar negatief over hem was en Rob eigenlijk wel een goeie sound vond hebben.

"Kan iemand doorgaan op alleen zn looks?"
Nou Stacey, om antwoord te geven op je eigen vraag, blijkbaar wel. Ik hoop dat hij je bevalt tussen de lakens. .

Wat een farce .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_67026109
Viel me ook op . Ze liet duidelijk haar voorkeur zien, terwijl de rest tegen haar voorkeur was. Aan de ene kant begrijp ik haar aanpak wel dat ze puur voor de looks (alhoewel ik daar ook mijn twijfel mee heb, want Laurence is imo niet echt bepaald aantrekkelijk en knap) gaat, want qua zang valt er niks meer te redden = bagger. Daarnaast heb ik ook het idee dat Stacey eigenlijk voor haarzelf al weet dat ze de x-factor niet gaat winnen.

Ondanks dat vind ik haar even erg als Wendy van Dijk die telkens in de eerste afleveringen als een loopse teef op de schoot van de zogenaamde 'lekkere man' zat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Desmonkey op 13-03-2009 23:09:49 ]
pi_67030484
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
Wat een enorm irritant puberwijf is die Stacey zeg, blegh .
Ik zat me even af te vragen of ze het verschil kende tussen een drill-sergeant en iemand die mensen klaar moet stomen voor een optreden. Push-ups en jumping jacks voor een optreden? . Dat mens spoort niet. .
En waarom is het in vredesnaam belangrijk dat de kandidaten nu al om moeten kunnen gaan met de pers? Hoe is dat relevant?

Ze is me iets te overtuigd van haar eigen kunnen en ik vraag me af of ze al haar artiesten zo behandeld. Ik zou het nog geen 3 minuten met haar uithouden iig .

Briljant ook hoe ze die mooiboy Laurens door liet gaan, terwijl ze alleen maar negatief over hem was en Rob eigenlijk wel een goeie sound vond hebben.

"Kan iemand doorgaan op alleen zn looks?"
Nou Stacey, om antwoord te geven op je eigen vraag, blijkbaar wel. Ik hoop dat hij je bevalt tussen de lakens. .

Wat een farce .
ik had net niet beter kunnen zeggen..! Zoals ik in het Laurens topic al zei: `ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze die Laurens in bed heeft gekregen'
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2009 @ 11:42:26 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67034493
Ze zoekt voor iemand tussen de lakens ipv tijdens de liveshows .

Haar keuzes voor de liveshow's .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67034548
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 02:08 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

ik had net niet beter kunnen zeggen..!
Ik ook niet .
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:47:35 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67034571
Als je nu 2 mensen hebt die t zelfde kunnen snap ik dat je de knapperd kiest, maar hier slaat het werkelijk nergens op.

"Ik heb toch niet de jongens hè die wil ik niet"

"Hallo jongens, ik ben ontzettend blij met jullie!"
pi_67034717
Ze roept juist al wekenlang dat ze het liefst de 'jonge jongens' wil. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_67034754
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Dat bewees ze door Laurens mee te nemen naar de Liveshows!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:03:02 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67034918
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef Misstique het volgende:
Ze roept juist al wekenlang dat ze het liefst de 'jonge jongens' wil. .
Ja, maar toen ze de groepen gingen verdelen wilde ze hen niet meer omdat ze volgens haar t zwakst waren
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:03:52 #140
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_67039926
Snapte alleen niet goed waarom ze de jongens bij een journalist zette. Tuurljk is dat belangrijk, maar voor hun was dat optreden toch belangrijker dan hoe je op een journalist over komt?

Stel nu dat iemand geweldig kon zingen, maar er niets van bakte bij de pers. Zou ze die dan niet door laten gaan? Nou ja, bij Laurens maakte het iig niet uit dat hij het verpruste
(Un)masking for the greater good.
pi_67046753
Nou nou, wat een negatieve reacties zeg. Een uitzending maak je met meerdere mensen. Het is echt niet zo dat Stacey dat in haar eentje bewerkstelligt/verzint allemaal. Ik vond haar juist prettig omgaan met de kandidaten. Vergeet ook niet, dat de jury veel meer van de kandidaten heeft gezien dan wij thuis, dus dat zij inderdaad beter de keuze kunnen maken.
pi_67047417
naja zo bloedirritant is ze ook weer niet, vind dr sessies met de jongens deze week niet bijster boeiend, kom op of je met 1 uur trainen en een diepteinterview meteen een sixpack en mediatraining heb afgerond...

maar verder is t niet onaardig
pi_67062592
stacy moet roeien met de riemen om van deze groep nog wat te maken.aangezien het grootste deel van de smsers pubermeisjes zijn.is het een goede zet.ik verwacht dat er dit jaar nu is echt op stem wordt gelet en niet alleen op looks,want er moet weer is een all round artiest opstaan.een mooi koppie alleen heb je niets aan.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:10:05 #144
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_67062864
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:

Haar keuzes voor de liveshow's .
Je kunt tegenwoording ook voor Stacey stemmen.
Sms: ZEIKNAT
pi_67261116
Zow, Stacey's blik toen Angela kritiek gaf op Laurens. If looks could kill
pi_67263041
Ik vind haar toch zó irritant hè. Haar manier van praten, wat ze zegt en gewoon haar hele overkomen. Ze lijkt mij totaal niet spontaan. Ze zegt ongelooflijk vaak dat een kandidaad meer ballen moet laten zien, verder komt haar commentaar niet echt. En ze heeft van die vervelende pauzes tussen haar praten door, elke keer weer.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:54:07 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67263102
Jammer dat ze zo een hielelikker blijkt. Al vanaf de eerste uitzending likt ze Eric's hielen. Zo jammer, dacht dat ze echt zou zeggen wat ze vindt, zoals Gordon dat wel doet. Helaas .... voor mijn gevoel is ze zooooooo nep, hoe ze kijkt, hoe ze praat, hoe ze lacht. Bah.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:00:39 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_67263180
Ik blijf d'r leuk vinden.
pi_67289565
Ik heb me vooral zitten ergeren aan hoe ze haar kandidaten aankondigde. Idd met die irritante pauzes ertussen. Ik vind haar verschrikkelijk nep en neem haar ook niet serieus.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:45:01 #150
331 Merel
Be here now.
pi_67290020
Het lijkt wel of ze alles voorleest. En dan niet alleen de aankondiging van de kandidaten op de autocue, maar ook het jurycommentaar na de optredens.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')