uhm... Grulez. Jij zei toch dat je niets bijzonders deed met je pc?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan is het goed... Ter compensatie.
[ afbeelding ]
Ik vreesde er al voor.quote:
Die leent 'ie van pfaf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef toma het volgende:
[..]
uhm... Grulez. Jij zei toch dat je niets bijzonders deed met je pc?
Hoe kom je dan aan die plaatjes van minderjarige meisjes?
Die maakt van al zijn scharrels zulke foto's.quote:
heheh ik denk gewoon mee met de doelgroepquote:
Mijn 5 minutes of fame, jwz.quote:
Leuke antwoorden.quote:
quote:
Snyggastquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan is het goed... Ter compensatie.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
Voor als je nog moet ontbijten Catjuh:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html
In feite is het gewoon erger dan 2 girls 1 cup.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Dankje.
En wel een zakje om zn hand doen
Dat filmpje op 2 vandaag. http://www.dumpert.nl/med(...)hopt_schoen_uit.html Wat een verrekte mongool die agent.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
Voor als je nog moet ontbijten Catjuh:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html
ACAB hequote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat filmpje op 2 vandaag. http://www.dumpert.nl/med(...)hopt_schoen_uit.html Wat een verrekte mongool die agent.![]()
Ik heb het idee (ook als je die reportages weleens ziet op SBS 6) dat veel gasten in Amerika gewoon agent worden om hun agressie ergens op kwijt te kunnen.quote:
Verbaast me niks, opgefokte mongooltjesquote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het idee (ook als je die reportages weleens ziet op SBS 6) dat veel gasten in Amerika gewoon agent worden om hun agressie ergens op kwijt te kunnen.
Machtswellustelingen zijn het !!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verbaast me niks, opgefokte mongooltjes
Het zijn net mods...quote:
Ik denk: Laat ik er een keer niet over beginnen..quote:
Mogguh, Tongquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Waar baseer je dat op?quote:
sowieso kut volk daar inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kneuzen eerste klas inderdaad
Twee heerlijke weken gehad
Maak er maar drie van, ook dh mogen we niet komen. En ook psv zal dit seizoen wel eens voor het laatst zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
sowieso kut volk daar inderdaad.
Straks 2 uitwedstrijden waar Ajacieden niet heen mogen
Ja ik heb in m'n fiets-uniform Ajax gekeken. En daarna ben ik met een blij gezicht samen met m'n kakkerlakken maten gaan mountainbiken.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Had je nog wel tijd voor Ajax?
In ieder geval weer punten verspeeldquote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef Houniet het volgende:
Gelijk gespeeld bedoel je.
7 punten achter.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Verdomme. 35 minuten met een man meer en de hele tijd op de helft van Bohemians gespeeld en 0-0 geeindigd.Mlada Boleslav kan morgen op 7 punten achter Slavia komen. Pfff.
Concurrentie speelt ook echt butt de laatste tijd. Als Mlada Boleslav verliest, dan is het gat met de rest al 10 punten.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
7 punten achter.
Waar maak je je druk om?
Ik heb die nog niet gekekenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef toma het volgende:
Wat vond je trouwens van Transporter 3 Houniet?
Ik vond m maar matig.
Dat heb ik met sommige nummers van Looptroop.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Tankcsapda!Hongaarse rock: je snapt er helemaal geen reet van, maar het klinkt zo leuk.
En? Is het gelukt met opstaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef Riro het volgende:
Gister Rise of the footsoldier gekeken.
quote:
Ze moeten je wel hebben deze 2 wekenquote:
Carlton Leach is al één van de meest gevreesde leiders van de hooligans die tribunes bij het voetbal bevolken, maar het gaat met hem van kwaad tot erger. Hij wordt lid van een criminele bende die in de late jaren '80 en begin jaren '90 heel Londen en Essex onveilig maakt. Leach groeit op die manier in de loop van de jaren uit tot een topcrimineel die niet met zich laat spotten.quote:
quote:
Prima filmquote:
FC Michael Van?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is dit stadion Aanvoerder? Deze pic heb ik twee weken terug gemaakt in Praag.
Ey, barca heeft verlorenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Nee
.
Zo, nu ga ik even me gedachten op iets anders zetten.![]()
Viktoria Zizkov. Bohemians Praha (uit Strizkov en dus niet het echte Bohemians 1905 uit Vrsovice) speelt hier overigens ook zijn wedstrijden zoals vanavond tegen Slavia. Laatste keer dat ik daar was maakte Zizkov in de blessuretijd gelijk. De stoeltjes in het uitvak hebben het meteen moeten ontgelden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is dit stadion Aanvoerder? Deze pic heb ik twee weken terug gemaakt in Praag.
Alsof dat het ergste is.quote:
quote:
Ik moet dinsdag weer aan de bak.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Morgen weer maandag.
Buikgriep?quote:
Je beste maat heeft nu jouw Risk-spel ondergekotst? Of something serious?quote:
quote:
Nee nee, ons risk spel is alleen maar één keer aangevallen door een glas bier.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Je beste maat heeft nu jouw Risk-spel ondergekotst? Of something serious?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef RayMania het volgende:
Ik test voor de grap eens Google Chrome. Gewoon tig keer sneller dan FireFox.
Ik gebruik ook al jaren FireFox, maar Chrome is ècht ècht razendsnel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ] maar FF is zo baas en Google is zo stom...hoe kan dat?![]()
Chrome heeft zo z'n voordelen. Maar FF blijft beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef RayMania het volgende:
Ik test voor de grap eens Google Chrome. Gewoon tig keer sneller dan FireFox.
Waar gaat die over?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb laatst Taken gezien. Wat een geweldige film
Wat is er zo geweldig aan? Hij maakt iedereen dood. Goed of kwaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb laatst Taken gezien. Wat een geweldige film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |