Nee niet deksels, dat zei hij nietquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
Op twee uur rijden hiervandaan moeten ze het wel horen! Die dekselse vuvuzela's!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
EEN VAN DE GEVAARLIJKE OUTSIDERS VOLGENS DE INSIDERS
Die was geniaal iddquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
EEN VAN DE GEVAARLIJKE OUTSIDERS VOLGENS DE INSIDERS
12 jun, 13:30 Zuid-Korea - Griekenlandquote:Op maandag 14 juni 2010 09:01 schreef dubidub het volgende:
Ik hoop dat 'ie er vanmiddag ook bij is, die dekselse ten Apel.
Doet 'ie uberhaupt wel wedstrijden van het Nederlands Elftal?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
12 jun, 13:30 Zuid-Korea - Griekenland
13 jun, 16:00 Servië - Ghana
15 jun, 16:00 Ivoorkust - Portugal
17 jun, 16:00 Griekenland - Nigeria
Dit is zijn lijstje, dus Evert heeft een rustdag
je quote het en je vraagt het alsnog?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Doet 'ie uberhaupt wel wedstrijden van het Nederlands Elftal?
Nee, want we komen de poule fase niet doorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Doet 'ie uberhaupt wel wedstrijden van het Nederlands Elftal?
Die was mooi jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe een deksels vervelend menneke!
Dankje.quote:
nee is niet gezegd lijkt me?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:36 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[ afbeelding ]
1-0 VOOR IVOORKUST! EN ZO MAAR STAAN ZIJ OP VOORSPRONG!
Ja? zei hij dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ PAKT SNELLER Z'N GELE KAARTEN DAN LUCKY LUKE Z'N PISTOOL HOOR
Niet? Je weet de eind-uitslag?quote:
Jep, zojuist tijdens de herhaling weer! Wat een klasbak, die taalkunstenaar uit het hutje op de Drentsche heide!quote:
Ban voor fake quotes!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Niet? Je weet de eind-uitslag?_!
quote:
quote:De messen zijn geslepen, maar het zal niet langer onrustig blijven in huize Ten Napel. Mijn lipmicrofoon kan in de kast, Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Ben wel blij dat ik verlost ben van die Vuvuzela's. Tjonge wat een herrie. De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen!
Vanaf dit theather neem ik afscheid, als ik een kampioen mag voorspellen zeg ik; Italie. Beren van kerels daar achterin de defensie. Met Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Maar goed: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Er loopt nog een Messi rond.Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
De messen zijn geslepen, maar het zal niet langer onrustig blijven in huize Ten Napel. Mijn lipmicrofoon kan in de kast, Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog
De Zuid-Afrikanen zeggen altijd als ze groeten: "As die beste", dus vanuit Mangaung groet ik u: van die beste maar weer!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Ben wel blij dat ik verlost ben van die Vuvuzela's. Tjonge wat een herrie. De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen!
Vanaf dit theather neem ik afscheid, als ik een kampioen mag voorspellen zeg ik; Italie. Beren van kerels daar achterin de defensie. Met Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Maar goed: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Er loopt nog een Messi rond.Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
De messen zijn geslepen, maar het zal niet langer onrustig blijven in huize Ten Napel. Mijn lipmicrofoon kan in de kast, Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog
De Zuid-Afrikanen zeggen altijd als ze groeten: "As die beste", dus vanuit Mangaung groet ik u: van die beste maar weer!
Ik mis die usertquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[Europa League @ EL1] Feyenoord - Sparta Praag #4 Het gaat iets beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef Paul het volgende:
Deed ons aller Evert verslag bij Feyenoord?!!!!!!!!!
En niemand die hem ff na heeft gedaan hier
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
[Europa League @ EL1] Feyenoord - Sparta Praag #4 Het gaat iets beter
twitter:ThomasHogeling twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 19:09:20De goal van Lasse Schřne is nóg mooier met het commentaar van Evert ten Napel https://t.co/MFR9TquNfb reageer retweet
Neequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Lysdexie het volgende:
Volgens mij is onze Evert_Ten_Napel dood
Dat is een flinke streep door de rekeningquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk Evert ten Napel.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Dat is een flinke streep door de rekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |