Ik mis die usertquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Ben wel blij dat ik verlost ben van die Vuvuzela's. Tjonge wat een herrie. De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen!
Vanaf dit theather neem ik afscheid, als ik een kampioen mag voorspellen zeg ik; Italie. Beren van kerels daar achterin de defensie. Met Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Maar goed: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Er loopt nog een Messi rond.Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
De messen zijn geslepen, maar het zal niet langer onrustig blijven in huize Ten Napel. Mijn lipmicrofoon kan in de kast, Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog
De Zuid-Afrikanen zeggen altijd als ze groeten: "As die beste", dus vanuit Mangaung groet ik u: van die beste maar weer!
[Europa League @ EL1] Feyenoord - Sparta Praag #4 Het gaat iets beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef Paul het volgende:
Deed ons aller Evert verslag bij Feyenoord?!!!!!!!!!
En niemand die hem ff na heeft gedaan hier
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
[Europa League @ EL1] Feyenoord - Sparta Praag #4 Het gaat iets beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |