Ik zou in dit soort gevallen altijd een pingel geven. Dit heeft niets meer met voetballen te maken. Verdediger kijkt niet eens naar die bal, is alleen maar bezig met de speler.quote:
maatje xs was er niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Smoofie het volgende:
De shirt van Clasie is te lang. Gvd
Als ze slim zijn wel, een tip van Evert negeren lijkt me niet verstandig.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou in dit soort gevallen altijd een pingel geven. Dit heeft niets meer met voetballen te maken. Verdediger kijkt niet eens naar die bal, is alleen maar bezig met de speler.
nee maar het was wel een penal. De spelers maken zelf stomme fouten waardoor je op 0-2 achter komt ipv 1-0 voor! tyfus Immersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ach ach, is het weer eens de schuld van de scheids
Hing net bijna op zn kniequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Dat shirt van Clasie valt wel mee toch?
Iedereen zit op het puntje van zijn stoelquote:
Ik dacht eerst dat mijn internet eruit gevlogen was, net kon ik het amper bijhouden met lezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zit op het puntje van zijn stoel
Die van mij flikkert er wel constant uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat mijn internet eruit gevlogen was, net kon ik het amper bijhouden met lezen.
De meesten zullen nu wel door hebben dat het er niet meer in zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat mijn internet eruit gevlogen was, net kon ik het amper bijhouden met lezen.
Die was echt dodelijk jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Het is best een leuke wedstrijd, zeker als je het met die pot van AZ vergelijkt.
Het bekijken van het groeien van gras is nog leuk als je het met de pot van AZ vergelijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Het is best een leuke wedstrijd, zeker als je het met die pot van AZ vergelijkt.
Je was gewoon aan het eten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aha mooi dat ik in de 80e minuut er pas achterkwam dat hij al begonnen was dan
Van Gaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Martin: "Niet echt een goede aankoop die Immers". Mevrouw Van Gaal: "Nee".
Gaat het goed met je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat ook, geen frituur trouwens
Lekker.quote:
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
3-1 verlies voor Twente is ook wel slecht, of heeft Steve weer een B-team meegenomen?
vorige ronde maakte ze volgens mij thuis ook alles goed, die gaan nog wel door.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerd
Ik heb er over gedacht hem te kopen afgelopen week, gelukkig niet gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerd
Gewoon sterke opstelling en dan was Bursaspor nog beter ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
3-1 verlies voor Twente is ook wel slecht, of heeft Steve weer een B-team meegenomen?
Ze onderschatte hen ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon sterke opstelling en dan was Bursaspor nog beter ook
Dit was over de hele wedstrijd gezien toch wel een van zijn mindere partijen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
Clasie is zo'n baas in het gebruiken van z'n lichaam om balbezit te krijgen/behouden.
eerste helft inderdaad te gauw bal kwijt en bij elk opstootje aanwezigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was over de hele wedstrijd gezien toch wel een van zijn mindere partijen.
Hij heeft het wel weer opgepakt, ik denk dat hij vooral in de competitie wel belangrijk gaat zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
eerste helft inderdaad te gauw bal kwijt en bij elk opstootje aanwezig
The return ofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het is weer genieten vanavond, jawel. Clasie, dat kleine mannetje met de sokken opgerold. Heerlijk om naar te kijken. Wat een rasartiest.
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Scoort in 10 minuten tijd al meer dan dat Fernandez in 1 jaar doet
15 kaarten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoor
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Scoort in 10 minuten tijd al meer dan dat Fernandez en Lex in 1 jaar doen
Dat had ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
Riep ik nou even JAAAAAAAAAAA voor Feyenoord.
Jawel!quote:
Voor Feyenoord ja, Sparta Praag zit nog steeds in een zetel.quote:
Misschien kunnen ze hem snel overnemen, ze kunnen hem goed gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
Als Kadlec op de bank blijft heeft Feyenoord een kans.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal spoken volgende week, in het stadion van Sparta Praag.
Mocht ie willen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoor
Krijg je toch pijn van aan je ogennnnnnquote:
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal je zien dat Praag wint.
Beter dan Leo Driessen die nu PSV doet idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
fantastisch leuke commentator is het toch
Ik kan dat niet zien manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af van wie die kloon is.
Praag heeft ook maar een heel matig elftal hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans maken.
Kadlec matig vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Praag heeft ook maar een heel matig elftal hoor
Met een ouderwetse lipmicrofoon. Jawel. Ik hoop dat je een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij je had.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
Een elftal bestaat uit elf spelers. Kadlec is een goede speler, maar dat is er slechts een. Snap je dat?quote:
Van die beste!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal spoken volgende week, in het stadion van Sparta Praag.
Hij en Sierd zijn toch wel mijn favoriete commentatoren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
Sparta Praag verliest thuis al zelden, en zeker niet van Nederlandse ploegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans maken.
Dan maar een 3-3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Sparta Praag verliest thuis al zelden, en zeker niet van Nederlandse ploegen.
Mja je weet maar nooit.
Alsof Feyenoord 3 keer kan scoren als het niet in de Kuip speeltquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
MaaskantHij zegt net dat er in de laatste minuten een bombardement van Feyenoord was, waarop hij zegt, 'hoewel dat woord slecht gekozen is in Rotterdam'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |