Lekker.quote:
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
3-1 verlies voor Twente is ook wel slecht, of heeft Steve weer een B-team meegenomen?
vorige ronde maakte ze volgens mij thuis ook alles goed, die gaan nog wel door.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerd
Ik heb er over gedacht hem te kopen afgelopen week, gelukkig niet gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was sterkste opstelling, met een beetje geluk is chadli nog langdurig geblesseerd
Gewoon sterke opstelling en dan was Bursaspor nog beter ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
3-1 verlies voor Twente is ook wel slecht, of heeft Steve weer een B-team meegenomen?
Ze onderschatte hen ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon sterke opstelling en dan was Bursaspor nog beter ook
Dit was over de hele wedstrijd gezien toch wel een van zijn mindere partijen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
Clasie is zo'n baas in het gebruiken van z'n lichaam om balbezit te krijgen/behouden.
eerste helft inderdaad te gauw bal kwijt en bij elk opstootje aanwezigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was over de hele wedstrijd gezien toch wel een van zijn mindere partijen.
Hij heeft het wel weer opgepakt, ik denk dat hij vooral in de competitie wel belangrijk gaat zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
eerste helft inderdaad te gauw bal kwijt en bij elk opstootje aanwezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |