The return ofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het is weer genieten vanavond, jawel. Clasie, dat kleine mannetje met de sokken opgerold. Heerlijk om naar te kijken. Wat een rasartiest.
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Scoort in 10 minuten tijd al meer dan dat Fernandez in 1 jaar doet
15 kaarten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoor
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Scoort in 10 minuten tijd al meer dan dat Fernandez en Lex in 1 jaar doen
Dat had ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
Riep ik nou even JAAAAAAAAAAA voor Feyenoord.
Jawel!quote:
Voor Feyenoord ja, Sparta Praag zit nog steeds in een zetel.quote:
Misschien kunnen ze hem snel overnemen, ze kunnen hem goed gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
Als Kadlec op de bank blijft heeft Feyenoord een kans.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal spoken volgende week, in het stadion van Sparta Praag.
Mocht ie willen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
maar fernandez scoort er nog wel 15 hoor
Krijg je toch pijn van aan je ogennnnnnquote:
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal je zien dat Praag wint.
Beter dan Leo Driessen die nu PSV doet idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
fantastisch leuke commentator is het toch
Ik kan dat niet zien manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af van wie die kloon is.
Praag heeft ook maar een heel matig elftal hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans maken.
Kadlec matig vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Praag heeft ook maar een heel matig elftal hoor
Met een ouderwetse lipmicrofoon. Jawel. Ik hoop dat je een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij je had.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
Een elftal bestaat uit elf spelers. Kadlec is een goede speler, maar dat is er slechts een. Snap je dat?quote:
Van die beste!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal spoken volgende week, in het stadion van Sparta Praag.
Hij en Sierd zijn toch wel mijn favoriete commentatoren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef louter_genieten het volgende:
Sparta Praag verliest thuis al zelden, en zeker niet van Nederlandse ploegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die nu denken dat ze in Praag een kans maken.
Dan maar een 3-3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Sparta Praag verliest thuis al zelden, en zeker niet van Nederlandse ploegen.
Mja je weet maar nooit.
Alsof Feyenoord 3 keer kan scoren als het niet in de Kuip speeltquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
MaaskantHij zegt net dat er in de laatste minuten een bombardement van Feyenoord was, waarop hij zegt, 'hoewel dat woord slecht gekozen is in Rotterdam'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |