Geen Michael Jacksonnetje gedaan dus?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Dakota het volgende:
o en de kraamhulp stond hier net onder t balkon..zo'n leuk mens..even Elin laten zien (nee niet over het balkon gehangen )
dat zei ik ook al tegen haarquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef cattie het volgende:
[..]
Geen Michael Jacksonnetje gedaan dus?
Je bedoelt van 1 naar 2?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:30 schreef simmu het volgende:
lekker hoor Jelief! een echte grotert als ik het zo zie
weet iemand trouwens een 'handige' manier om aan de opvolgmelk te gaan? de cb-arts zei: "ochtendflesje pap van level 2 melk, de rest met level 1" en dat had ik vorige week geprobeerd. dat was geen succes, veel spugen ineens. en toen werd ze ook nog ziek, dus ik had het ff laten zitten. iemand een ideetje over hoe wel?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef DolleMina het volgende:
Wij hebben hier ook een eigenwijsje: bij het aanleggen voor haar voeding was het al een paar keer drama, dus ik leg haar maar even op mijn borst neer zodat ze kan kalmeren. Gaat ze zélf op zoek naar de tepel en legt ze zichzelf aan (wel met hulp, want ze is wel sterk, maar nog niet zó sterk dat ze dat zonder hulp kan). Onze dochter is nu al zelfstandig aan het worden...
Dat is er wel, maar daar mag ik blijkbaar niet naartoe. De eerste keer dat ik mijn beklag deed over de gang van zaken moest ik op een andere dag komen, omdat ik dan een andere arts/wijkverpleegkundige zou krijgen. Ik mocht niet naar een andere locatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef sjak het volgende:
Nou zeg! Daar zou ik ook echt een klacht over indienen hoor. Wordt het dan ook door niemand gecontroleerd? Belachelijk hoor! Is er niet een ander CB in de buurt waar je heen kan?
Ik wil even opscheppen over mijn mannetje. Hij kan zwaaien en dag (daaaaaaa) zeggen
dan voel ik me ook weer zo dom. mijn eigen huisarts is er niet dus dan word het een vervanger.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef simmu het volgende:
ff bellen naar de huisarts kan toch nooit kwaad?
Tof toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:05 schreef Popples het volgende:
gisteren zei ze in een keer blauw en aaien en waf waf. oepsstond ik daar bij het cb en die moeders keken me aan van zo wat doet die nou. ik heb haar niks geleerd.
ja maar die van schreeuwde laatst als een speenvarken en hoe die dat zei kwam op me over als mishandelen. en ik had het helemaal niet over tandjes dat was nog het mooiste. ik zei gewoon ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof toch?
En dat soort dingen leren kinderen echt pas als ze er echt aan toe zijn hoor : het is niet dat je ze kan dwingen.
Trouwens met een koude vinger tandjes aandrukken helpt wel echt en meestal vinden kinderen dat ook best lekker, zo'n koude vinger
Ik bedoel: als ze heel hard gaat huilen is het blijkbaar geen goed idee, maar als ze het prima vindt is het toch goed?
Das mafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Popples het volgende:
[..]
ja maar die van schreeuwde laatst als een speenvarken en hoe die dat zei kwam op me over als mishandelen. en ik had het helemaal niet over tandjes dat was nog het mooiste. ik zei gewoon ja dat weet ik.
ik krijg ook altijd te horen dat ik niks vraag en dat vinden ze daar niet positief. tja ik heb niet voor niet gestudeerd en weet gewoon best wel wat.![]()
ow en ik moest nu ook maar met koemelk beginnenja doei
Ochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
oja prikken..ik moet dinsdag de eerste prikjes
Heel herkenbaar helaas Freecellquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
kim wat balen zge
Kan je in het vervolg misschien ook gewoon alleen bij de arts? Dat die ook de prikken doet?
Wil iemand even zeggen dat het normaal is dat ze na 3 maand doorslapen van 11-7, bij 6,5 maand oud weer om 2 nachtvoedingen komen en dat het heus heus heus overgaat?
Leander is opeens weer 2x per nacht wakker en dan echt alleen te troosten met borst....
ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
oja prikken..ik moet dinsdag de eerste prikjes
ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:52 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.
Thomas moet dinsdag voor de 2e x.
Volgens het CB hier mag het met flesvoeding maximaal een dag of 10 duren. (Ik stond echt met mijn oren te klapperen omdat ik 1 dag overslaan al veel vind haha)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Estrys het volgende:
Nou popples, dat zijn de goede adviezen, gewoon laten krijsen en een fles in bed leggen dan hoef je er niet uit, nee maar slapen doe je ook niet. Ik zou de huisarts gewoon even bellen hoor, gewoon voor advies.
Hoeveel poepluiers is normaal bij een baby van 7 weken op flesvoeding (5a 6 per dag)? Seb heeft sinds gisterochtend niet meer gepoept. Het lijkt me zo weinig.
Zo ben ik ook normalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindt
beter!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik breek ff in hoor. Als alles goed gaat komt Tyler maandag eindelijk thuis!
Tegenwoordig krijgen ze 2 prikken toch? Brr, ik kan niet goed tegen naalden. Moet ik dan even bellen voor een afspraak nml.
Nou de mevrouw van de gym vertelde over ontsluiting en de weg door het geboortekanaal daarbij liet ze een (getekende) plaat zien van een baby in de baarmoeder. Meneer zat al een beetje te draaien op zijn stoel en zei tegen mij dat hij naar het toilet ging en hij staat op en loopt twee meter en valt met zijn hoofd tegen de deur op de grond. Dus ik had zoiets van oooow nee he dat heb ik weer, verschillende mannen helemaal bezorgd (het was partneravond) of hij een kussentje wilde en zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Estrys hoe ging dat dan bij de bevalling met je man?
En hoezo flauwvallen bij de gym?![]()
Dit vraagt om uitleg
En wat stom van die chipknip dingen zeg!
Echt he? Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe lang hij is nu. Dinsdag op het cb meten!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
Wow Reinhilde, dat is groooot!
Leander heeft nu 62/68
Welkom Guus en Koningin !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:13 schreef Koningin het volgende:
Ooooh, ik sta nu ook in dit lijstje!
Ja hoorquote:
geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Raissa het volgende:
Iemand enig idee waar je slaapzakjes kan vinden in maat ieniemienie? (44/48)
Linkje doet het hier niet..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"
linkje
Nahja om 1 uur vannacht was het stil en ik zit inmiddels alweer een uurtje beneden. gisteravond koorts: 39.5quote:Op zaterdag 28 februari 2009 06:46 schreef marit1978 het volgende:
ohjee LL..wat naar!
hoe ging de nacht
jaja, ik ben er weer!
Heb echt veel gemist, ook het meeschrijven heb ik gemist maar het was zo slopend hier dat ik er echt niet aan toe kwam. Maarrrrr, Sanne slaapt door![]()
Beter nog: mama en papa slapen weer door. En weer in één bed.
Tegen 21uur gaat ze er in en zo rond deze tijd begint de dag weer. Super!
Ik begin maar eens met bijlezen en een kopje koffie. Tot later
Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Dakota: is niet zo'n drama hoorZolang ze er niet uit kan vallen gaat het wel goed
Je gaat er echt niet op liggen en als baby's onder de dekens komen gaan ze spartelen en daar word je wel wakker van
Goed puntquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast je
Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Dakota het volgende:
ik laat elin ook lekker drinken wanneer ze wil
FV mag tegenwoordig ook op verzoek volgens mij. Je geeft ook niet meer precies afgemeten, maar mag een bepaalde hoeveelheid aanbieden en dan kijken wat ze opdrinken... Lennon krijgt 135 aangeboden... de ene drinkt hij de hele fles leeg een andere keer rond de 100.. het verschilt nogal, maar over een dag gemeten, krijgt hij genoeg. Een baby geeft vaak zelf wel aan wat ie nodig heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.
Al weet ik ook niet hoe het bij FV zit
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:
heeft ze gel in har haar Simmu? Wat een lekker ding.
geen idee. met selene kom ik er wel mee weg dat ze helemaal geen tukkie doet als we iets doen (ergens op bezoek ofzo). dan is ze zo druk rond aan het kijken dat ze toch niet wil slapen, dus dan hou ik haar gewoon lekker dicht bij mij en vindt ze het allemaal best.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
Dat verschilt nogal per kind. Mijn oudste was zeker al 3 jaar toen hij nog maar een slaapje deed, maar mijn jongste slaapt de laatste tijd ook nog maar 1x op een dag (net 9 maanden oud), maar wel een uur of 3 achterelkaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
Dat verschilt inderdaad per kind... Koen slaapt hoogstens 2 slaapjes op een dag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef simmu het volgende:
tis ofwel niet lachtend en scherp ofwel lachend en niet scherp op de foto![]()
en meestal is scherp toch wel een probleem, want ze ligt *nooit* stil. lijkt op der vader wat dat betreft.
hier is het enkel regen, ik kan niet wachten op de lente! duizenden kilometers wandelpad hier, een kinderboerderijachtig iets in het dorp, heide, bos, modeltuinen en binnenkort de lammetjes
je kan hier trouwens wel goed merken dat het vakantie is: overal van die grote joekels van campers die alles versperrenah well: de boodschapjes zijn binnen. die doen we meestal lekker met zn drietjes, met selene in de doek. en in de doek is ze ook niet zo eenkennig, dus vindt ze het dan niet erg als oude vrouwtjes in haar wangetjs knijpen
de c1000 is al gewend aan ons, de vakkenvuljongens geven ons zonder morren van alles aan
jawel hoor, maar als je om te beginnen al op het rekje moest klimmen van het koelvak gaat dat met draagdoek voorop dan weer net vrij lastig. dan zit selene in de weg en allesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom?
Met een doek kan je toch prima overal bij?
Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Wanneer kregen jullie baby's hun eerste tandje?
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
Stella wordt ook een draculetje, onder twee in het midden en boven (de twee nieuwe) aan de zijkantenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjesDus het kan best!
Gemiddeld is geloof ik 6-8 maanden voor de eerste.
Hier nog niet echt iets wat op tanden lijkt, behalve kauwen en kwijlen, maar dat doen alle baby's volgens mij
En van mij mag het ook nog niet, want hij heeft alleen hoektand bobbels. Boven wel te verstaan. En als die eerst doorkomen ziet het er niet uit
Ha! Dat dachten wij ook inmiddels is Koen 8 maanden en er is nog niets te zien....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Wanneer kregen jullie baby's hun eerste tandje?
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
Arm dingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha! Dat dachten wij ook inmiddels is Koen 8 maanden en er is nog niets te zien....![]()
Ons arme ventje is helemaal zijn ritme kwijt, wil gelukkig alleen maar drinken. Fruit en eten dat hoeft voor hem niet zo.
Ik vind laten huilen ook niet fijn, ze huilt vast met een reden. Maar ja, de adviezen van CB en kraamverzorging zijn compleet tegenstrijdig.. (De een zegt laten huilen anders verwen je ze te veel en de ander zegt gewoon bij je nemen want ze zal wel geborgenheid nodig hebben..)quote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef Igraine het volgende:
Laten huilen doe ik sowieso nooit, maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Hier slaapt ze gewoon of bij mij of in de box of in de kinderwagen, die staat ook beneden.
Dat zou ik dus echt niet pikken, hè? Het is mijn kind, niet dat van hen. Het zou voor mij zelfs een reden zijn (hoe kinderachtig ookquote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef Llewella het volgende:
Amber slaapt vanavond voor het eerst op haar kamertje.
Aan de ene kant lekker, aan de andere kant ben ik er nog steeds een beetje mopperig onder,gezien de keuze voor me is gemaakt vandaag (toen we thuis kwamen stonden opa en oma de boel al om te switchen, lief dat ze helpen, maar... goed... Opa en oma kregen medelijden met vriendlief).
Eerlijk gezegd denk ik dat Amber er niet veel problemen mee zal hebben, maar ik had het wat minder abrupt gewild.
Beetje kijken hoe het gaat; denk dat een grote drijfveer voor m'n ouders ook was dat Amber van de week gestopt is met flesdrinken, ze weigert de fles, zelfs met mamamelk. En snachts drinkt ze dan wel bij me.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet pikken, hè? Het is mijn kind, niet dat van hen. Het zou voor mij zelfs een reden zijn (hoe kinderachtig ook) om Annicka nog een paar weekjes langer op de kamer te houden, al zou ik het er eigenlijk mee eens zijn...
[bemoeimodus]quote:Op maandag 2 maart 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:
Gister hebben we de zitting op de Stokke gezet ipv de kinderwagenbak die kan vrijwel helemaal plat dus dan ligt hij ook alleen ziet hij wat meer. Bij gebrek aan voetenzak hebben we hem zijn berenpakje aangedaan.![]()
[ afbeelding ]
Misschien wat late reactie, maar ook Lennon wil 's avonds na de fles van rond 5 uur niet meer in bed, overdag en snachts ligt hij trouwens al vanaf het begin in zn eigen bedje op zn eigen kamer. Na deze fles houden we hem dan ook beneden en leggen hem in de box, wandelwagen of wipstoel zodat we ook even rustig kunnen eten. Meestal heeft hij dan een hazenslaapje om vervolgens rond 7 uur weer wakker te worden. We rekken dan tot half 8 ong. en dan krijgt hij weer een fles en gaat na deze fles naar bed. Sterkte!!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:21 schreef Raissa het volgende:
Mila is echt ontroostbaar als we haar in haar bedje liggen na 5 uur 's avonds.. Nou ja, ontroostbaar.. Ze wil er gewoon niet zijn lijkt het wel, bij papa of mama valt ze direct in slaap maar in bed ho maar.. Zodra we de deur open doen is ze stil, als we weggaan begint ze weer... Weet niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.. 's Nachts gaat overigens wel goed..
Bemoei maar hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[bemoeimodus]
Als je al met hem naar de chiropractor moet omdat er wat bekneld zit zou ik hem niet in een wandelwageninzet die "vrijwel" plat kan doen. In het ergste geval zit je om de week bij de chiropractor voor Jan Lul. In de wandelwagenbak hoeven ze niet plat op hun rug te liggen en in de wandelwageninzet kunnen ze niet anders.
nu je hier toch bent, hoe gaat het met Lilah's hoofdje?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik had er toch ook [bemoeimodus] voor gezet?.
Je hebt die wandelwagen bak wel, waarom hem niet gebruiken als het zoveel prettiger is voor het kind zelf?
Nope echt helemaal niets bewust. Ze heeft een lapje aan haar speen, die heeft ze wel eens vast, maar dan per ongeluk zeg maar..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:57 schreef Dakota het volgende:
ook geen lapje ofzo?
Elin zit bijna vastgeplakt aan haar roze spookjeknuffel
Lief dat je dat vraagt! Het gaat heel goed. Er is nog wel een plat stukje aan de achterkant te voelen (en een beetje te zien) maar ze heeft verder gewoon een rond hoofd, en niet meer een hoofd met de vorm van een scheef eiquote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef simmu het volgende:
[..]
nu je hier toch bent, hoe gaat het met Lilah's hoofdje?
trekt ie ook aan je haar ? ik ben net een pluk verlorenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Estrys het volgende:
Seb trekt regelmatig mijn bril van mijn hoofd, zou hij dat bewust doen of per ongeluk? Ik ben er nog niet over uit. Zit ik vanmorgen en vanmiddag proberen een half uurtje de voeding te rekken om vanavond en vannacht beter uit te komen trekt meneer gewoon vijf uurtjes door na de middag.
Ik heb kort haar, anders deed hij het waarschijnlijk wel. Zal eens aan hem vragen of hij dat bij mijn schoonmoeder wil doenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
trekt ie ook aan je haar ? ik ben net een pluk verloren
Mja, meneer doet altijd net of hij slaapt als hij haar zietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Dakota het volgende:
moet je vragen of ze hem even een boertje wil laten doen.. dan neemt ze bij mij meestal een pluk mee
Avalon begint nu net haar handen te ontdekken. Iets bewust vastpakken kan ze nog niet, heel soms pakt ze per ongeluk iets en dat vind ze dan wel heel interessant maar echt naar iets reiken zit er nog niet in.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef Fuente het volgende:
Wat goed van Fee( en mama
) Snelle groeierd!
Dakota, Elin is echt een snelle jelle! Merel neemt echt overal lekker de tijd voor. Ze pakt nog helemaal niks vast. Hoe doen de andere kindjes van rond de 12 weken dat?
Hoepeltje Avalon, dat moet er schattig uitzien!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Avalon begint nu net haar handen te ontdekken. Iets bewust vastpakken kan ze nog niet, heel soms pakt ze per ongeluk iets en dat vind ze dan wel heel interessant maar echt naar iets reiken zit er nog niet in.
Ze gaat wel steeds meer richting rollen, haar billen komen inmiddels van de grond, ze staat echt als een hoepeltje dan.
Elin is echt heel snel![]()
Cattie, ik vind het zo lief hoe je over Fee schrijft. Met net zo veel verwondering als de de moeders die net hun eerste hebben gehad![]()
Wat fijn dat Lilah's hoofdje zo verbeterd is!
ja die kun je door de helft snijden wel in de lengte.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:21 schreef Estrys het volgende:
Hmm wij moeten zo dadelijk voor de prikjes, kan ik paracetamol zetpillen voor baby's gewoon bij Kruidvat halen?
bij selene deed ze aan de zijkant van haar beentjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
Waar zetten ze die prikjes eigenlijk? Arm, been, bil?
nee. dat mag niet. wordt niet gewaardeerd nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:47 schreef Estrys het volgende:
Wij zijn weer terug. Zo erg vond ik het niet hoor die prikjes, om het te zien. Ik maak er ook geen drama van verder, ook niet als hij ouder is, papa is al doodsbang voor naalden en ik wil niet dat Seb ook die angst krijgt. Ik vond het eigenlijk niet eens zielig voor hem, ben ik nou een ontaarde moeder? Ze zetten ze in de beentjes. Seb heeft heel even gehuild maar nu ligt hij lekker op zijn speen te zuigen. Ik heb wel nog even paracetamol gehaald.
Seb groeit prima, hij weegt nu 5300 gram en is 58 cm. Dat is 2 kilo boven zijn gebrootegewicht en iets van 8 cm langer. Hij is vandaag precies 8 weken oud.
. Nou ja zo ging het dus een beetje, uiteindelijk is het toch 14 april geworden, maar dan om 16:00 uur. Moet ik maar 2 uurtjes vrij nemen en ik werk dan net een week weer...quote:zij: nieuwe afspraak 14 april om 13:40 uur? ikke: nee dan kan ik niet, dan moet ik net weer werken. Zij: kan er dan niemand anders komen? Ikke: nou, hij krijgt dan prikjes en daar wil ik graag zelf bij zijn.. zij: tja eerder kan niet zit al vol en later kan niet wordt dan pas 12 mei en is eigenlijk te laat. CB is altijd op dinsdagmiddag en we houden niet elke week cb... Ikke: dat weet ik maar de ene dinsdag moet ik werken en de andere niet... dus graag op een dinsdag dat ik vrij ben
die hebben wij weggeflikkerd. kunnen ze nog meer van je bij houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Reinhilde het volgende:
Die vragenlijst zegt me niks.
Ik heb wel een vragenlijst gehad van minister Rouvoet, over ouderschap geneuzel.
Ah, okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef Dakota het volgende:
vaseline en olie juist niet. Daardoor krijg je een beschermend laagje maar zal het aangetaste weefsel niet helen omdat er geen lucht bij kan komen.
Mag ik met je meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:.
.
. We mogen naar een ander CB
.
.
.
Man, wat ben ik daar blij mee zeg.
Oja, das waar ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
Ja dat ze me nu 2 weken laten wachten vind ik niet netjes door een eigen fout
nopequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
Ik heb mijn best gedaan maar ze konden volgens eigen zeggen eeeechhhht niet eerderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef simmu het volgende:
[..]
nope
kan je niet bellen en vragen of het eerder kan? naar ik begrepen heb is er een vaste optimale periode voor de prikjes.
Breekijzerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef simmu het volgende:
zie nou wat een lol selene heeft in de babygym:
[ afbeelding ]
Dan zou ik extra goed in de gaten houden dat ze geen fouten met je kind maken. Run Forest, Run!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
stom hoor. nja, bij het verhuizen moesten we met selene ook wat klooien mbt de prikjes, en naar ik begrepen heb valt 2 weken nog wel binnen de goede periode. maar fijn is anders! dat die lui ff wat beter plannen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan maar ze konden volgens eigen zeggen eeeechhhht niet eerder
Dan prop ik mijn vinger in haar oogkasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zou ik extra goed in de gaten houden dat ze geen fouten met je kind maken. Run Forest, Run!.
Dat gaat niet, want dan moet je je kind op de grond leggen. Ik denk dat dat ook de reden is dat er bijna nooit iets escaleert op het CB, en dat is omdat moeders maar twee armen hebben waar ze al het kind mee vast moeten houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan prop ik mijn vinger in haar oogkas
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:
.
.
. We mogen naar een ander CB
.
.
.
Man, wat ben ik daar blij mee zeg.
Misschien is het wel iets wat ze in Enschede als beleid hebben. Ik heb niet oost, ik ga naar Lonneker (mijn huisarts houdt daar cb). Hij vroeg ook nog aan mij door... maar gek dat ze niets met jouw lijst hebben gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, die vragenlijst heb ik gehad.. CB op oost toevallig?
Ik heb hem wel 3 of 4 keer ingevuld. Heb er trouwens nooit iets van gehoord, terwijl ik echt wel negatieve dingen had aangekruist..
Vorige week hadden ze ze nog en in de aanbieding omdat het eruit ging volgens mij.....tenminste in Enschede....quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik iets vragen?
Is er iemand van de baby-mama's hier de laatste tijd nog bij prenatal geweest?
Toen Floortje een baby was hadden ze daar zwarte pakjes in de collectie (ze kreeg de slofjes en een mutsje van haar papa, vond ie wel stoer), en nu vrienden van ons een kindje verwachten wil ik hen graag iets zwarts geven, past wel bij ze
.
Iemand een idee of ze dat nog in de collectie hebben?
Dank!
Voor de eerste keer luistert het niet heel nauw, maar de tweede keer moet wel precies binnen een bepaalde periode daarna.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef simmu het volgende:
[..]
naar ik begrepen heb is er een vaste optimale periode voor de prikjes.
Ja want ik heb afgelopen week het pakje nog gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik iets vragen?
Is er iemand van de baby-mama's hier de laatste tijd nog bij prenatal geweest?
Toen Floortje een baby was hadden ze daar zwarte pakjes in de collectie (ze kreeg de slofjes en een mutsje van haar papa, vond ie wel stoer), en nu vrienden van ons een kindje verwachten wil ik hen graag iets zwarts geven, past wel bij ze
.
Iemand een idee of ze dat nog in de collectie hebben?
Dank!
het mutsje en de slofjes heb ik trouwens niet gezien..je mag die van mij wel omdat ze te klein zijn maar dat is vast niet zo leuk als cadeauquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef DeLiedje het volgende:
Ja precies die ja, dank jullie! Ga ik deze week maar eens kijken daar...
BE, daarom vroeg ik t inderdaad, mochten ze ze nou niet meer hebben dan bestel ik ze ergens online... Is alleen wat duurder natuurlijk...
Ik heb onze oude wvk een mailtje gestuurd. Die had ik de vorige keer ook gesproken toen ik vroeg of we ergens anders heen konden omdat we elke keer 3 kwartier moesten wachten en die heeft toen gezegd dat ik (ondanks dat we niet meer bij haar zouden komen) altijd mocht mailen of bellen als er wat was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
a_a wat lief.
K_I_M wat fijn![]()
had je een klacht ingedient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |