Ah, okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef Dakota het volgende:
vaseline en olie juist niet. Daardoor krijg je een beschermend laagje maar zal het aangetaste weefsel niet helen omdat er geen lucht bij kan komen.
Mag ik met je meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:.
.
. We mogen naar een ander CB
.
.
.
Man, wat ben ik daar blij mee zeg.
Oja, das waar ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
Ja dat ze me nu 2 weken laten wachten vind ik niet netjes door een eigen fout
nopequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
Ik heb mijn best gedaan maar ze konden volgens eigen zeggen eeeechhhht niet eerderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef simmu het volgende:
[..]
nope
kan je niet bellen en vragen of het eerder kan? naar ik begrepen heb is er een vaste optimale periode voor de prikjes.
Breekijzerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef simmu het volgende:
zie nou wat een lol selene heeft in de babygym:
[ afbeelding ]
Dan zou ik extra goed in de gaten houden dat ze geen fouten met je kind maken. Run Forest, Run!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef Dakota het volgende:
stom hoor. nja, bij het verhuizen moesten we met selene ook wat klooien mbt de prikjes, en naar ik begrepen heb valt 2 weken nog wel binnen de goede periode. maar fijn is anders! dat die lui ff wat beter plannen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan maar ze konden volgens eigen zeggen eeeechhhht niet eerder
Dan prop ik mijn vinger in haar oogkasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zou ik extra goed in de gaten houden dat ze geen fouten met je kind maken. Run Forest, Run!.
Dat gaat niet, want dan moet je je kind op de grond leggen. Ik denk dat dat ook de reden is dat er bijna nooit iets escaleert op het CB, en dat is omdat moeders maar twee armen hebben waar ze al het kind mee vast moeten houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan prop ik mijn vinger in haar oogkas
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:
.
.
. We mogen naar een ander CB
.
.
.
Man, wat ben ik daar blij mee zeg.
Misschien is het wel iets wat ze in Enschede als beleid hebben. Ik heb niet oost, ik ga naar Lonneker (mijn huisarts houdt daar cb). Hij vroeg ook nog aan mij door... maar gek dat ze niets met jouw lijst hebben gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, die vragenlijst heb ik gehad.. CB op oost toevallig?
Ik heb hem wel 3 of 4 keer ingevuld. Heb er trouwens nooit iets van gehoord, terwijl ik echt wel negatieve dingen had aangekruist..
Vorige week hadden ze ze nog en in de aanbieding omdat het eruit ging volgens mij.....tenminste in Enschede....quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik iets vragen?
Is er iemand van de baby-mama's hier de laatste tijd nog bij prenatal geweest?
Toen Floortje een baby was hadden ze daar zwarte pakjes in de collectie (ze kreeg de slofjes en een mutsje van haar papa, vond ie wel stoer), en nu vrienden van ons een kindje verwachten wil ik hen graag iets zwarts geven, past wel bij ze
.
Iemand een idee of ze dat nog in de collectie hebben?
Dank!
Voor de eerste keer luistert het niet heel nauw, maar de tweede keer moet wel precies binnen een bepaalde periode daarna.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef simmu het volgende:
[..]
naar ik begrepen heb is er een vaste optimale periode voor de prikjes.
Ja want ik heb afgelopen week het pakje nog gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef DeLiedje het volgende:
Mag ik iets vragen?
Is er iemand van de baby-mama's hier de laatste tijd nog bij prenatal geweest?
Toen Floortje een baby was hadden ze daar zwarte pakjes in de collectie (ze kreeg de slofjes en een mutsje van haar papa, vond ie wel stoer), en nu vrienden van ons een kindje verwachten wil ik hen graag iets zwarts geven, past wel bij ze
.
Iemand een idee of ze dat nog in de collectie hebben?
Dank!
het mutsje en de slofjes heb ik trouwens niet gezien..je mag die van mij wel omdat ze te klein zijn maar dat is vast niet zo leuk als cadeauquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef DeLiedje het volgende:
Ja precies die ja, dank jullie! Ga ik deze week maar eens kijken daar...
BE, daarom vroeg ik t inderdaad, mochten ze ze nou niet meer hebben dan bestel ik ze ergens online... Is alleen wat duurder natuurlijk...
Ik heb onze oude wvk een mailtje gestuurd. Die had ik de vorige keer ook gesproken toen ik vroeg of we ergens anders heen konden omdat we elke keer 3 kwartier moesten wachten en die heeft toen gezegd dat ik (ondanks dat we niet meer bij haar zouden komen) altijd mocht mailen of bellen als er wat was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
a_a wat lief.
K_I_M wat fijn![]()
had je een klacht ingedient?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |