abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66547640
Om 23:00 wakker maken misschien?
Dat werkt hier (soms)
pi_66547838
Merel krijgt ook nog een fles 's nachts. Zo lang zij het wil, krijgt ze 'm. Op de hele dag gezien krijgt ze niet teveel, dus ik vind het prima. als het CB zegt dat ik ;m moet afbouwen, hebben ze gewoon dikke vette pech
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66547867
ik laat elin ook lekker drinken wanneer ze wil
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66547912
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Dakota het volgende:
ik laat elin ook lekker drinken wanneer ze wil
Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.
Al weet ik ook niet hoe het bij FV zit
pi_66548029
Dan heb je toch regelmaat?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:58:51 #131
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66548093
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.
Al weet ik ook niet hoe het bij FV zit
FV mag tegenwoordig ook op verzoek volgens mij. Je geeft ook niet meer precies afgemeten, maar mag een bepaalde hoeveelheid aanbieden en dan kijken wat ze opdrinken... Lennon krijgt 135 aangeboden... de ene drinkt hij de hele fles leeg een andere keer rond de 100.. het verschilt nogal, maar over een dag gemeten, krijgt hij genoeg. Een baby geeft vaak zelf wel aan wat ie nodig heeft.

Vaak is het een kwestie van creatief mee omgaan. Lennon heeft een redelijk zelfde schema, maar soms stuur ik daar ook wel in als hij bijv. een uur eerder wakker is ofzo...
Make love, not war ☮
pi_66548104
flesvoeding is veel minder licht verteerbaar dus als je dat kun je nooit zo vaak geven als hij wil zoals bij bv. Voorlopig blijf ik hem ook nog gewoon geven want hij vraagt er om. We wachten gewoon af, het advies van het cb is overigens om 's nachts minder te geven dan overdag zodat hij het net rukt tot de volgende ochtend. Je kan er de klok op gelijk zetten dat hij precies om de vier uur komt.

Seb krijgt nu 165 en drinkt het bijna altijd helemaal leeg. Ik doe er iets meer water bij dan aangegeven op de verpakking want hij krijgt er Nutriton doorheen en anders is het meer pap dan melk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66548158
zo, hehe tis gelukt met de foto

koen, beterschap!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66548219
heeft ze gel in har haar Simmu? Wat een lekker ding.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66548311
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:
heeft ze gel in har haar Simmu? Wat een lekker ding.
nope
dit is een gevalletje "de berg werd wat veel" dus ik had er van die babyoliegel van zwitsal ingesmeerd en dat werkt dus als gel
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:30:06 #136
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66551821
Oh wat jammer dat die niet scherp is Simmu, wat een dotje .

Wij hebben vandaag een dagje alleen, zonder bezoek of echte uitstapjes en we hebben het heerlijk samen . Eerst hebben we de voortuin gedaan, Stella keek kirrend van plezier toe vanuit één of ander foeilelijk plastic hobbelaard-loopauto-activitytable-achtig ding dat ik tussen de tweedehands zooi op zolder vond . En na haar slaapje zijn we gaan fietsen, Stella voorop, warm ingepakt, met wapperende blonde lokken en weer kletsend van plezier. Uiteindelijk bij een speeltuin even gepauzeerd, waar madam lekker door het zand kon kruipen, aan de wipkip kon trekken en onderaan de glijbaan stond te kijken naar de glijdende kindjes (ze kan al trap klimmen, dus ik stond te wachten tot ze het trapje zou ontdekken, maar nee, nog niet, en dat vond ik nog wel even best zo) .

Zo lekker dat het lente wordt . Zo leuk, lente en zomer met zo'n klein prulleke .

Thuis mocht ze nog even het gras proeven in de achtertuin en nu ligt ze weer te slapen. Met rode wangen en smoezelige handjes .

Heb net definitief de maxi-cosi van de fiets gehaald en een hele boodschappentas babyspeelgoed naar zolder gedaan. Stella is al bijna 11 maanden, daarom . Mijn stoere, lieve dochter .

zaterdag 28 februari 2009 @ 14:37:34 #137
223453 Guuzewuus
pi_66552039
Dusssss.....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:38:13 #138
223453 Guuzewuus
pi_66552058
Oh sorry, ben een beetje melig. Heb de lente in mijn bol ...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:40:39 #139
223453 Guuzewuus
pi_66552123
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
pi_66552435
tis ofwel niet lachtend en scherp ofwel lachend en niet scherp op de foto
en meestal is scherp toch wel een probleem, want ze ligt *nooit* stil. lijkt op der vader wat dat betreft.

hier is het enkel regen, ik kan niet wachten op de lente! duizenden kilometers wandelpad hier, een kinderboerderijachtig iets in het dorp, heide, bos, modeltuinen en binnenkort de lammetjes

je kan hier trouwens wel goed merken dat het vakantie is: overal van die grote joekels van campers die alles versperren ah well: de boodschapjes zijn binnen. die doen we meestal lekker met zn drietjes, met selene in de doek. en in de doek is ze ook niet zo eenkennig, dus vindt ze het dan niet erg als oude vrouwtjes in haar wangetjs knijpen de c1000 is al gewend aan ons, de vakkenvuljongens geven ons zonder morren van alles aan
pi_66552464
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
geen idee. met selene kom ik er wel mee weg dat ze helemaal geen tukkie doet als we iets doen (ergens op bezoek ofzo). dan is ze zo druk rond aan het kijken dat ze toch niet wil slapen, dus dan hou ik haar gewoon lekker dicht bij mij en vindt ze het allemaal best.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:46:27 #142
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66557722
quote:
Dat verschilt nogal per kind. Mijn oudste was zeker al 3 jaar toen hij nog maar een slaapje deed, maar mijn jongste slaapt de laatste tijd ook nog maar 1x op een dag (net 9 maanden oud), maar wel een uur of 3 achterelkaar.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66557892
quote:
Dat verschilt inderdaad per kind... Koen slaapt hoogstens 2 slaapjes op een dag.
Sander kan 'smiddags ook nog zo 2 uur tukken.
pi_66559472
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef simmu het volgende:
tis ofwel niet lachtend en scherp ofwel lachend en niet scherp op de foto
en meestal is scherp toch wel een probleem, want ze ligt *nooit* stil. lijkt op der vader wat dat betreft.

hier is het enkel regen, ik kan niet wachten op de lente! duizenden kilometers wandelpad hier, een kinderboerderijachtig iets in het dorp, heide, bos, modeltuinen en binnenkort de lammetjes

je kan hier trouwens wel goed merken dat het vakantie is: overal van die grote joekels van campers die alles versperren ah well: de boodschapjes zijn binnen. die doen we meestal lekker met zn drietjes, met selene in de doek. en in de doek is ze ook niet zo eenkennig, dus vindt ze het dan niet erg als oude vrouwtjes in haar wangetjs knijpen de c1000 is al gewend aan ons, de vakkenvuljongens geven ons zonder morren van alles aan
Waarom?
Met een doek kan je toch prima overal bij?

Leander doet standaard 3 slaapjes en kan er héél af en toe wel eens eentje skippen. En een nachtje slaap skippen is hier de nieuwe rage
pi_66559624
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom?
Met een doek kan je toch prima overal bij?
jawel hoor, maar als je om te beginnen al op het rekje moest klimmen van het koelvak gaat dat met draagdoek voorop dan weer net vrij lastig. dan zit selene in de weg en alles
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:09:54 #146
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66559957
Wanneer kregen jullie baby's hun eerste tandje?
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:25:59 #147
223453 Guuzewuus
pi_66560423
Ah, bedankt voor de reacties. Geen pijl op te trekken dus .

Stella kreeg haar eerste tandje toen ze 8 maanden was. Nr drie is nu net door en de bobbeltjes van nummer vier zijn al voelbaar (en ook zichtbaar als madam der mond ten minste open wil doen). Maar volgens mij kan het best zo vroeg hoor . Dochter van een vriendin had er al twee met 4 maanden.
pi_66560470
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjes Dus het kan best!
Gemiddeld is geloof ik 6-8 maanden voor de eerste.

Hier nog niet echt iets wat op tanden lijkt, behalve kauwen en kwijlen, maar dat doen alle baby's volgens mij
En van mij mag het ook nog niet, want hij heeft alleen hoektand bobbels. Boven wel te verstaan. En als die eerst doorkomen ziet het er niet uit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:28:34 #149
223453 Guuzewuus
pi_66560517
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjes Dus het kan best!
Gemiddeld is geloof ik 6-8 maanden voor de eerste.

Hier nog niet echt iets wat op tanden lijkt, behalve kauwen en kwijlen, maar dat doen alle baby's volgens mij
En van mij mag het ook nog niet, want hij heeft alleen hoektand bobbels. Boven wel te verstaan. En als die eerst doorkomen ziet het er niet uit
Stella wordt ook een draculetje, onder twee in het midden en boven (de twee nieuwe) aan de zijkanten .
pi_66561990
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Ha! Dat dachten wij ook inmiddels is Koen 8 maanden en er is nog niets te zien....

Ons arme ventje is helemaal zijn ritme kwijt, wil gelukkig alleen maar drinken. Fruit en eten dat hoeft voor hem niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')