Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Dakota het volgende:
ik laat elin ook lekker drinken wanneer ze wil
FV mag tegenwoordig ook op verzoek volgens mij. Je geeft ook niet meer precies afgemeten, maar mag een bepaalde hoeveelheid aanbieden en dan kijken wat ze opdrinken... Lennon krijgt 135 aangeboden... de ene drinkt hij de hele fles leeg een andere keer rond de 100.. het verschilt nogal, maar over een dag gemeten, krijgt hij genoeg. Een baby geeft vaak zelf wel aan wat ie nodig heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil met voeden op verzoek bij FV en BV.
Al weet ik ook niet hoe het bij FV zit
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:05 schreef Estrys het volgende:
heeft ze gel in har haar Simmu? Wat een lekker ding.
geen idee. met selene kom ik er wel mee weg dat ze helemaal geen tukkie doet als we iets doen (ergens op bezoek ofzo). dan is ze zo druk rond aan het kijken dat ze toch niet wil slapen, dus dan hou ik haar gewoon lekker dicht bij mij en vindt ze het allemaal best.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
Dat verschilt nogal per kind. Mijn oudste was zeker al 3 jaar toen hij nog maar een slaapje deed, maar mijn jongste slaapt de laatste tijd ook nog maar 1x op een dag (net 9 maanden oud), maar wel een uur of 3 achterelkaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer babies overgaan op één keer slapen per dag? Ik denk dat Stella langzaamaan die kant op gaat namelijk. Het ochtendslaapje is ineens nog maar 45 minuten (ipv 1,5 uur) en het middagslaapje vervroegt daardoor.
Dat verschilt inderdaad per kind... Koen slaapt hoogstens 2 slaapjes op een dag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef simmu het volgende:
tis ofwel niet lachtend en scherp ofwel lachend en niet scherp op de foto![]()
en meestal is scherp toch wel een probleem, want ze ligt *nooit* stil. lijkt op der vader wat dat betreft.
hier is het enkel regen, ik kan niet wachten op de lente! duizenden kilometers wandelpad hier, een kinderboerderijachtig iets in het dorp, heide, bos, modeltuinen en binnenkort de lammetjes
je kan hier trouwens wel goed merken dat het vakantie is: overal van die grote joekels van campers die alles versperrenah well: de boodschapjes zijn binnen. die doen we meestal lekker met zn drietjes, met selene in de doek. en in de doek is ze ook niet zo eenkennig, dus vindt ze het dan niet erg als oude vrouwtjes in haar wangetjs knijpen
de c1000 is al gewend aan ons, de vakkenvuljongens geven ons zonder morren van alles aan
jawel hoor, maar als je om te beginnen al op het rekje moest klimmen van het koelvak gaat dat met draagdoek voorop dan weer net vrij lastig. dan zit selene in de weg en allesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom?
Met een doek kan je toch prima overal bij?
Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Wanneer kregen jullie baby's hun eerste tandje?
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
Stella wordt ook een draculetje, onder twee in het midden en boven (de twee nieuwe) aan de zijkantenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Sommige baby's hebben bij de geboorte al tandjesDus het kan best!
Gemiddeld is geloof ik 6-8 maanden voor de eerste.
Hier nog niet echt iets wat op tanden lijkt, behalve kauwen en kwijlen, maar dat doen alle baby's volgens mij
En van mij mag het ook nog niet, want hij heeft alleen hoektand bobbels. Boven wel te verstaan. En als die eerst doorkomen ziet het er niet uit
Ha! Dat dachten wij ook inmiddels is Koen 8 maanden en er is nog niets te zien....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Marie79 het volgende:
Wanneer kregen jullie baby's hun eerste tandje?
Ikzelf was 4 maanden met mijn eerste tandje en nu is Maarten 3 1/2 maand en W. en ik voelen beide bovenin zijn mondje wat hobbeligs... het lijkt me zo vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |