abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66608146
Amber heeft van 20:00 tot 04:45 op haar eigen kamertje geslapen, dus dat is prima!
Wellicht dat met een voeding om 23:00 ze ook langer in de ochtend doorslaapt.

Prima dus!

Alleen een mokkende moeder nog steeds.
Ik weet dat mijn ouders het goed bedoelen, en we staan in veel dingen ook op 1 lijn, maar ik denk dat dit uit overbezorgdheid is geweest. Ze zijn zowieso dol op m'n vriend, gelukkig maar, dus ze waren een beetje bezorgd over zijn nachtrust (het is ook ter sprake gekomen van het weekend toen vriendlief en mijn stiefmoeder samen stonden te roken), daarbij het flesweigeren sinds een week, waar ze erg mee aan zijn. Ik kan de borst geven, maar dat kunnen zei niet als Amber bij hen is.
Daarbij, ik denk en hadje helpen, en overbezorgdheid door de situatie met mijn moeder.

Dus het is vast en zeker allemaal goed bedoeld, maar ik mok. Maargoed; ik zal mij vandaag nader verklaren bij mijn vader. Want ik voed ewust, draag bewust, en heb Amber ook vaak bewust dicht bij me in de buurt.
Ik volg m'n instinct gecombineerd met de dingen waar ik me in heb verdiept en me in kan vinden.

Ohw, en we wren ook van plan al om over te wennen, maar wat minder abrupt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66608335
Oeh lekker even bijgetakt dus Mrien!
  maandag 2 maart 2009 @ 12:27:29 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66612642
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:

Gister hebben we de zitting op de Stokke gezet ipv de kinderwagenbak die kan vrijwel helemaal plat dus dan ligt hij ook alleen ziet hij wat meer. Bij gebrek aan voetenzak hebben we hem zijn berenpakje aangedaan.

[ afbeelding ]
[bemoeimodus]

Als je al met hem naar de chiropractor moet omdat er wat bekneld zit zou ik hem niet in een wandelwageninzet die "vrijwel" plat kan doen. In het ergste geval zit je om de week bij de chiropractor voor Jan Lul . In de wandelwagenbak hoeven ze niet plat op hun rug te liggen en in de wandelwageninzet kunnen ze niet anders.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 2 maart 2009 @ 12:33:24 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_66612841
de wandelwageninzet van de Stokke kan volledig plat. Dan moet je wel het juiste vullingstuk ervoor gebruiken overigens

In het buitenland wordt de Stokke dan ook zonder bak verkocht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 maart 2009 @ 12:37:11 #180
14746 k_i_m
pi_66612964
Ik had er toch ook [bemoeimodus] voor gezet? .

Je hebt die wandelwagen bak wel, waarom hem niet gebruiken als het zoveel prettiger is voor het kind zelf?
In my life
Why do I smile
  maandag 2 maart 2009 @ 15:16:48 #181
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66618502
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:21 schreef Raissa het volgende:
Mila is echt ontroostbaar als we haar in haar bedje liggen na 5 uur 's avonds.. Nou ja, ontroostbaar.. Ze wil er gewoon niet zijn lijkt het wel, bij papa of mama valt ze direct in slaap maar in bed ho maar.. Zodra we de deur open doen is ze stil, als we weggaan begint ze weer... Weet niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.. 's Nachts gaat overigens wel goed..
Misschien wat late reactie, maar ook Lennon wil 's avonds na de fles van rond 5 uur niet meer in bed, overdag en snachts ligt hij trouwens al vanaf het begin in zn eigen bedje op zn eigen kamer. Na deze fles houden we hem dan ook beneden en leggen hem in de box, wandelwagen of wipstoel zodat we ook even rustig kunnen eten. Meestal heeft hij dan een hazenslaapje om vervolgens rond 7 uur weer wakker te worden. We rekken dan tot half 8 ong. en dan krijgt hij weer een fles en gaat na deze fles naar bed. Sterkte!!
Make love, not war ☮
pi_66620980
Estrys; moet nog even zeggen; wat een geweldige foto Het had zo een advertentie foto van de H&M kunnen zijn!

Hier het een en ander bepraat; en de flesjes zitten idd dus wel hoog.
Ik hoop dan van harte dat ze morgen wel gewoon weer de fles drinkt; ze drinkt iig wel van een lepeltje, maar dat is natuurlijk niet ideaal.
Rare meid, zelfs de mamamelk wilt ze niet meer uit fles. Tuitbeker al helemaal niet, en oefenbeker dan ligt er meer op Amber d'r schoot dan in d'r mond.

Ze kan iig genoeg bij me bijdrinken, want plasluiers zijn wel iets minder, maar dat gaat op zich heel goed, en dat houd ik ook heel goed in de gaten.

En Amber vind d'r kamertje wel leuk, ze ligt tevreden in d'r bedje, zo van mama, kijk, ik ben een grote meid!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66622092
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[bemoeimodus]

Als je al met hem naar de chiropractor moet omdat er wat bekneld zit zou ik hem niet in een wandelwageninzet die "vrijwel" plat kan doen. In het ergste geval zit je om de week bij de chiropractor voor Jan Lul . In de wandelwagenbak hoeven ze niet plat op hun rug te liggen en in de wandelwageninzet kunnen ze niet anders.
Bemoei maar hoor Ik had er al expres bij gezet dat hij plat lag want ik wist dat er reacties zouden komen. Het lijkt op die foto ook alsof hij rechtop zit. Maar hij ligt dus gewoon plat en het belangrijkste: met een rechte rug. Hij ligt in de kinderwagenbak ook altijd op zijn rug, dat hoeft niet inderdaad maar is wel altijd het geval, dus ik weet niet of het een of het ander prettiger voor hem is wat dat betreft. Het is in mijn ogen in ieder geval beter voor zijn rug dan hem in de maxicosi door de stad rijden, wat je ook veel mensen ziet doen en het geheel met zitje past aanzienlijk beter in mijn Fiat Panda.

Over een maand of zo ligt hij trouwens denk ik met zijn voeten over de rand van de bak, dat is het nadeel van de bak van de Stokke. (ze zeggen dat het tot zes maanden te gebruiken is maar dan hebben ze in Noorwegen denk ik kleinere kinderen of zo) Ik heb zelfs nog overwogen om de reiswieg er niet bij te kopen. We gebruiken de bak nu wel zoveel mogelijk, nu het nog past.

Seb is morgen acht weken oud. Hij is wel wat rustiger geworden en het overstrekken is ook minder na de behandeling van de chiropractor dus ik denk dat het wel iets geholpen heeft.

Hij is trouwens bij de ochtend en de middag voeding wat later gekomen dus we liggen nu weer op koers Nou maar hopen dat hij vanavond een beetje mee wil werken bij de gym dan kunnen we samen mooi perfecte moeder en kind spelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 2 maart 2009 @ 16:54:35 #184
108648 cattie
lieve moeder
pi_66622314
Fee is bij het cb geweest. Ze is nu 58 cm en 5,4 kg! Niet gek dus dat ze uit haar kleertjes groeit. Ze is in 5 weken 1,5 kg en 6 cm gegroeid. Erg goed dus. Van ondergemiddeld is ze nu in de curve naar bovengemiddeld gegaan, op alle vlakken. De prikjes vond ze niet leuk. Nou maar hopen dat ze er niet veel last van krijgt.
pi_66622508
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik had er toch ook [bemoeimodus] voor gezet? .

Je hebt die wandelwagen bak wel, waarom hem niet gebruiken als het zoveel prettiger is voor het kind zelf?
nu je hier toch bent, hoe gaat het met Lilah's hoofdje?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66623995
Cattie 6 CM Wow!
Snelgroeierd!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:31:39 #187
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66625524
volgens mij heeft Elin haar 8 weken sprongetje achter de rug..ze is nu alweer 3 dagen helemaal vrolijk en zonder huiltjes.. ook kan ze plotseling meer..ze pakt nu alles wat in handbereik ligt..houdt haar hoofdje helemaal zelf rechtop zonder wiebel en wil rechtop! Alles bekijken! O en ze krijgt spekkiesO+ morgen prikjes
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66625596
volgens mij heeft selene een sprongetje

wilde helemaal niks vandaag. ja: bij mij zitten en beziggehouden worden. enkel bij mij zitten was ook niet goed. gelukkig was daar mickie de selenespeelkat
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 2 maart 2009 @ 18:56:02 #189
105850 Fuente
mamamuts
pi_66626238
Wat goed van Fee ( en mama ) Snelle groeierd!

Dakota, Elin is echt een snelle jelle! Merel neemt echt overal lekker de tijd voor. Ze pakt nog helemaal niks vast. Hoe doen de andere kindjes van rond de 12 weken dat?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 maart 2009 @ 18:57:25 #190
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66626277
ook geen lapje ofzo?

Elin zit bijna vastgeplakt aan haar roze spookjeknuffel
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:58:53 #191
105850 Fuente
mamamuts
pi_66626324
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:57 schreef Dakota het volgende:
ook geen lapje ofzo?

Elin zit bijna vastgeplakt aan haar roze spookjeknuffel
Nope echt helemaal niets bewust. Ze heeft een lapje aan haar speen, die heeft ze wel eens vast, maar dan per ongeluk zeg maar..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66626408
Seb trekt regelmatig mijn bril van mijn hoofd, zou hij dat bewust doen of per ongeluk? Ik ben er nog niet over uit. Zit ik vanmorgen en vanmiddag proberen een half uurtje de voeding te rekken om vanavond en vannacht beter uit te komen trekt meneer gewoon vijf uurtjes door na de middag.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:01:26 #193
14746 k_i_m
pi_66626424
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef simmu het volgende:

[..]

nu je hier toch bent, hoe gaat het met Lilah's hoofdje?
Lief dat je dat vraagt! Het gaat heel goed. Er is nog wel een plat stukje aan de achterkant te voelen (en een beetje te zien) maar ze heeft verder gewoon een rond hoofd, en niet meer een hoofd met de vorm van een scheef ei .

Geen idee of dat platte stuk ook nog helemaal bij gaat trekken. Voorlopig gaan we nog door tot haar verjaardag en daarna is het denk ik afhankelijk van het resultaat of ze hem daarna nog voor 's nachts op moet ofzo. Dat konden ze ons nu nog niet vertellen. Maar ik ben al blij genoeg met het resultaat wat we nu hebben behaald. Dat was echt zó niet meer goed gekomen uit zichzelf .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 maart 2009 @ 19:01:53 #194
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66626436
Oh dan is Elin idd snel ik heb geen flauw idee wanneer ze wat moeten of horen te doen..het liefst heb ik dat ze zo traag mogelijk is ! (ik was zelf een ontzettend slome baby) maar het lapje en nog een ander knuffeltje pakt ze echt bewust want ze heeft 1 van de 2 de hele tijd vast en ze mept ook naar een gekleurde bijtring maar die kan ze maar niet vastpakken omdat dat ding zo lomp is
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 2 maart 2009 @ 19:03:17 #195
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66626474
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Estrys het volgende:
Seb trekt regelmatig mijn bril van mijn hoofd, zou hij dat bewust doen of per ongeluk? Ik ben er nog niet over uit. Zit ik vanmorgen en vanmiddag proberen een half uurtje de voeding te rekken om vanavond en vannacht beter uit te komen trekt meneer gewoon vijf uurtjes door na de middag.
trekt ie ook aan je haar ? ik ben net een pluk verloren
wanna rub mah puppeh?!
pi_66626724
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

trekt ie ook aan je haar ? ik ben net een pluk verloren
Ik heb kort haar, anders deed hij het waarschijnlijk wel. Zal eens aan hem vragen of hij dat bij mijn schoonmoeder wil doen
  maandag 2 maart 2009 @ 19:12:00 #197
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66626771
moet je vragen of ze hem even een boertje wil laten doen.. dan neemt ze bij mij meestal een pluk mee
wanna rub mah puppeh?!
pi_66627303
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef Dakota het volgende:
moet je vragen of ze hem even een boertje wil laten doen.. dan neemt ze bij mij meestal een pluk mee
Mja, meneer doet altijd net of hij slaapt als hij haar ziet
pi_66632671
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef Fuente het volgende:
Wat goed van Fee ( en mama ) Snelle groeierd!

Dakota, Elin is echt een snelle jelle! Merel neemt echt overal lekker de tijd voor. Ze pakt nog helemaal niks vast. Hoe doen de andere kindjes van rond de 12 weken dat?
Avalon begint nu net haar handen te ontdekken. Iets bewust vastpakken kan ze nog niet, heel soms pakt ze per ongeluk iets en dat vind ze dan wel heel interessant maar echt naar iets reiken zit er nog niet in.
Ze gaat wel steeds meer richting rollen, haar billen komen inmiddels van de grond, ze staat echt als een hoepeltje dan.

Elin is echt heel snel

Cattie, ik vind het zo lief hoe je over Fee schrijft. Met net zo veel verwondering als de de moeders die net hun eerste hebben gehad

Wat fijn dat Lilah's hoofdje zo verbeterd is!
pi_66634711
Weer terug van de après zwangerschapsgym. 6 meiden en 3 jongens en 1 jongen was er niet (nr 4). Ow en de jongens heten: Sem, Sem, Seb en Lennon En van de negen zijn er 6 bevallen in minder dan vijf uur (en vijf daarvan was het eerste kind) Ik denk kan ik mooi een beetje opscheppen over mijn drie uurtjes, niet dus
Ik had Seb zijn goodmoodkid jumpsuit aangedaan met zijn naam er op, dat staat zo leuk, ook voor de foto. Ik hem een slabber omgedaan zodat hij hem niet onder spuugt voor we daar zijn, moeten we bijna op de foto spuugt meneer zijn hele pakje onder
Hij lag op de foto naast Lennon en Seb gaf hem een handje, lagen ze hand in hand (daarna sloeg Lennon Seb op zijn neus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')