Hoepeltje Avalon, dat moet er schattig uitzien!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Avalon begint nu net haar handen te ontdekken. Iets bewust vastpakken kan ze nog niet, heel soms pakt ze per ongeluk iets en dat vind ze dan wel heel interessant maar echt naar iets reiken zit er nog niet in.
Ze gaat wel steeds meer richting rollen, haar billen komen inmiddels van de grond, ze staat echt als een hoepeltje dan.
Elin is echt heel snel![]()
Cattie, ik vind het zo lief hoe je over Fee schrijft. Met net zo veel verwondering als de de moeders die net hun eerste hebben gehad![]()
Wat fijn dat Lilah's hoofdje zo verbeterd is!
ja die kun je door de helft snijden wel in de lengte.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:21 schreef Estrys het volgende:
Hmm wij moeten zo dadelijk voor de prikjes, kan ik paracetamol zetpillen voor baby's gewoon bij Kruidvat halen?
bij selene deed ze aan de zijkant van haar beentjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
Waar zetten ze die prikjes eigenlijk? Arm, been, bil?
nee. dat mag niet. wordt niet gewaardeerd nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:47 schreef Estrys het volgende:
Wij zijn weer terug. Zo erg vond ik het niet hoor die prikjes, om het te zien. Ik maak er ook geen drama van verder, ook niet als hij ouder is, papa is al doodsbang voor naalden en ik wil niet dat Seb ook die angst krijgt. Ik vond het eigenlijk niet eens zielig voor hem, ben ik nou een ontaarde moeder? Ze zetten ze in de beentjes. Seb heeft heel even gehuild maar nu ligt hij lekker op zijn speen te zuigen. Ik heb wel nog even paracetamol gehaald.
Seb groeit prima, hij weegt nu 5300 gram en is 58 cm. Dat is 2 kilo boven zijn gebrootegewicht en iets van 8 cm langer. Hij is vandaag precies 8 weken oud.
. Nou ja zo ging het dus een beetje, uiteindelijk is het toch 14 april geworden, maar dan om 16:00 uur. Moet ik maar 2 uurtjes vrij nemen en ik werk dan net een week weer...quote:zij: nieuwe afspraak 14 april om 13:40 uur? ikke: nee dan kan ik niet, dan moet ik net weer werken. Zij: kan er dan niemand anders komen? Ikke: nou, hij krijgt dan prikjes en daar wil ik graag zelf bij zijn.. zij: tja eerder kan niet zit al vol en later kan niet wordt dan pas 12 mei en is eigenlijk te laat. CB is altijd op dinsdagmiddag en we houden niet elke week cb... Ikke: dat weet ik maar de ene dinsdag moet ik werken en de andere niet... dus graag op een dinsdag dat ik vrij ben
die hebben wij weggeflikkerd. kunnen ze nog meer van je bij houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Reinhilde het volgende:
Die vragenlijst zegt me niks.
Ik heb wel een vragenlijst gehad van minister Rouvoet, over ouderschap geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |