Das mafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Popples het volgende:
[..]
ja maar die van schreeuwde laatst als een speenvarken en hoe die dat zei kwam op me over als mishandelen. en ik had het helemaal niet over tandjes dat was nog het mooiste. ik zei gewoon ja dat weet ik.
ik krijg ook altijd te horen dat ik niks vraag en dat vinden ze daar niet positief. tja ik heb niet voor niet gestudeerd en weet gewoon best wel wat.![]()
ow en ik moest nu ook maar met koemelk beginnenja doei
Ochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
oja prikken..ik moet dinsdag de eerste prikjes
Heel herkenbaar helaas Freecellquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
kim wat balen zge
Kan je in het vervolg misschien ook gewoon alleen bij de arts? Dat die ook de prikken doet?
Wil iemand even zeggen dat het normaal is dat ze na 3 maand doorslapen van 11-7, bij 6,5 maand oud weer om 2 nachtvoedingen komen en dat het heus heus heus overgaat?
Leander is opeens weer 2x per nacht wakker en dan echt alleen te troosten met borst....
ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
oja prikken..ik moet dinsdag de eerste prikjes
ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:52 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.
Thomas moet dinsdag voor de 2e x.
Volgens het CB hier mag het met flesvoeding maximaal een dag of 10 duren. (Ik stond echt met mijn oren te klapperen omdat ik 1 dag overslaan al veel vind haha)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Estrys het volgende:
Nou popples, dat zijn de goede adviezen, gewoon laten krijsen en een fles in bed leggen dan hoef je er niet uit, nee maar slapen doe je ook niet. Ik zou de huisarts gewoon even bellen hoor, gewoon voor advies.
Hoeveel poepluiers is normaal bij een baby van 7 weken op flesvoeding (5a 6 per dag)? Seb heeft sinds gisterochtend niet meer gepoept. Het lijkt me zo weinig.
Zo ben ik ook normalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindt
beter!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik breek ff in hoor. Als alles goed gaat komt Tyler maandag eindelijk thuis!
Tegenwoordig krijgen ze 2 prikken toch? Brr, ik kan niet goed tegen naalden. Moet ik dan even bellen voor een afspraak nml.
Nou de mevrouw van de gym vertelde over ontsluiting en de weg door het geboortekanaal daarbij liet ze een (getekende) plaat zien van een baby in de baarmoeder. Meneer zat al een beetje te draaien op zijn stoel en zei tegen mij dat hij naar het toilet ging en hij staat op en loopt twee meter en valt met zijn hoofd tegen de deur op de grond. Dus ik had zoiets van oooow nee he dat heb ik weer, verschillende mannen helemaal bezorgd (het was partneravond) of hij een kussentje wilde en zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Estrys hoe ging dat dan bij de bevalling met je man?
En hoezo flauwvallen bij de gym?![]()
Dit vraagt om uitleg
En wat stom van die chipknip dingen zeg!
Echt he? Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe lang hij is nu. Dinsdag op het cb meten!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
Wow Reinhilde, dat is groooot!
Leander heeft nu 62/68
Welkom Guus en Koningin !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:13 schreef Koningin het volgende:
Ooooh, ik sta nu ook in dit lijstje!
Ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |