abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66510913
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Popples het volgende:

[..]

ja maar die van schreeuwde laatst als een speenvarken en hoe die dat zei kwam op me over als mishandelen. en ik had het helemaal niet over tandjes dat was nog het mooiste. ik zei gewoon ja dat weet ik.
ik krijg ook altijd te horen dat ik niks vraag en dat vinden ze daar niet positief. tja ik heb niet voor niet gestudeerd en weet gewoon best wel wat.

ow en ik moest nu ook maar met koemelk beginnen ja doei
Das maf Ze kunnen toch wel inschatten waaróm iemand iets niet vraagt?
Mijn cb behandelt iemand die een beetje slim is echt wel anders dan iemand die bijna zwakbegaafd is zeg maar.
Ik heb steeds meer het idee dat ik een goed CB heb
pi_66511170
estrys hier is het 1 keer in de 2/3 dagen. dat was goed.

wees blij freecell. maar goed het duurt nog 3 maand voor ik met haar weer terug moet.
achja ik kijk wel ik zal eens met de kinderarts begin april eens praten. zij zei dat ik best een fopfles mocht aanbieden en dan afbouwen naar water maar dat pikt mevrouw niet.
mama van 3 kids!
pi_66511262
ik ben hier wel tevreden met het cb. ze gaan er van uit dat mijn intuitie prima werkt hebben hier ook een heel duidelijk "dit is de richtlijn, maar elk kindje is anders en jij bent de mama, dus je mag gerust wat proberen" beleid. en een 24 uur per dag bereikbare telefoonlijn voor alle vragen, waarbij je dan de wvk krijgt.

poepen doet selene gemiddeld elke dag. soms een dagje niet, soms 3 op een dag. en zucht. ff afwachten, maar ik had al gemeld toch dat ik geen enkele kinderziekte heb gehad? 3 x raden wie hier nu best hoge koorts heeft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66511372
CB is bij mij wel oke..ik heb ze nodig voor de weegschaal en dat is het zo'n beetje. Denk niet dat ze mij meer kunnen vertellen dan dat ik al weet en op heb gezocht in de maanden dat ik zwanger was Ik vind het ook geen heldere lichten daar Maar ze zijn vriendelijk.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66511500
Precies, ik heb daar nog nooit iets gehoord wat ik hier niet al gelezen heb
Vind het bij mij ook geen lichten, hoor vanuit mijn pufclub steeds tegenstrijdige verhalen en mij hebben ze ook verkeerd advies gegeven, en in een geval geen advies waar ik nu de vruchten van pluk..
Ik ga er heen om te wegen en voor de verplichte prikken en daar houdt het wel mee op!
pi_66511530
oja prikken..ik moet dinsdag de eerste prikjes
wanna rub mah puppeh?!
pi_66511609
Spannend! Mijn zoontje heeft er nooit last van gehad, hulide alleen van de schrik tijdens de prik dus maak je niet te druk! Maar vooraf paracetemol in huis kan geen kwaad...
pi_66511649
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
Och
pi_66511666
Doe ik ook niet hoor het is nu eenmaal nodig..
wanna rub mah puppeh?!
pi_66511777
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
kim wat balen zge
Kan je in het vervolg misschien ook gewoon alleen bij de arts? Dat die ook de prikken doet?

Wil iemand even zeggen dat het normaal is dat ze na 3 maand doorslapen van 11-7, bij 6,5 maand oud weer om 2 nachtvoedingen komen en dat het heus heus heus overgaat?
Leander is opeens weer 2x per nacht wakker en dan echt alleen te troosten met borst....
Heel herkenbaar helaas Freecell
Vorige maand sliep ze nog zonder problemen door van 19 tot 8 en nu is alweer een tijdje bagger
Ik dacht van de week/vorige week dat het weer beter ging (toen sliep ze opeens weer een hele nacht door) maar helaas..
Wakker maken rond 23 uur helpt helaas ook niet, het wakker maken wordt niet echt gewaardeerd, d'r wordt niet echt goed gedronken en vervolgens komt ze soms dan nog 's nachts. Nja..dan laat ik haar gewoon slapen en ik zie het wel..
Gisteravond was ze ook opeens 2x wakker
pi_66511819
Balen is dat hè? Jij dan ook veel succes met de komende nachten!
Mja, ik maakte aldoor nog wel wakker, maar als hij dan nog 2x komt, dan slaapt hij ook maar lekker door om 23:00

EN volgens mij is hij momenteel sowieso niet zo lekker. Is ook minder happy dan anders.
pi_66511967
arme Elin. prikjes zijn nooit leuk. lekker haar knuffel ding meenemen hoor.

achja cb ik adem maar even in en dan weer uit. maandag mogen we weer ik vertel altijd tegen de oudste we gaan met de kindjes spelen dan vind ze het tenminste leuk

kwam de buurvrouw gisteren bij de wijkverpleegkundige eruit met haar 2de kind. ja en ze loopt 4 maanden voor en ze was het snelste van het dorp en iedereen moest het horen. zo hard praatte ze tegen haar moeder. want het kind is 8 maanden en stond al en kroop.
toen begonnen die van mij te babbelen. blauw, aaien en waf waf. die gezicht had ik op een foto willen hebben dat was eigenlijk het hele verhaal erachter.
mama van 3 kids!
pi_66511992
Lotte is ook behoorlijk verkouden..werkt ook niet mee
En volgens mij zit de volgende sprong er ook weer aan te komen bij Lotte
Had even snel gekeken in Oei ik groei en d'r is er wel een rond deze periode (8,5 maand en ze is te laat geboren)
Straks maar even bijlezen in het boek
pi_66512156
Wij moeten ook dinsdag voor de prikjes, althans ik en Seb want papa kan niet tegen prikjes, dan gaat ie van zijn stokje.
Dus elke dag 1 poepluier zou goed zijn dan. Wij gaan zo naar de chiropractor, ben benieuwd of zij iets kan vinden wat hem dwars zit. Het is wel shit weer zeg en parkeren is een ramp daar dus dat wordt een eindje lopen door de regen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66512236
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Dakota het volgende:
ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.
Thomas moet dinsdag voor de 2e x.
pi_66512240
Hopelijk kan de chiropractor wat voor jullie betekenen!
Ik heb er echt goede ervaringen mee! Hopelijk geeft het voor jullie ook een stuk rust
pi_66512594
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:52 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

ooh. kan je vriend mee? ik vond het erg fijn dat niixxx mee was.
Thomas moet dinsdag voor de 2e x.
ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindt
wanna rub mah puppeh?!
pi_66514191
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Estrys het volgende:
Nou popples, dat zijn de goede adviezen, gewoon laten krijsen en een fles in bed leggen dan hoef je er niet uit, nee maar slapen doe je ook niet. Ik zou de huisarts gewoon even bellen hoor, gewoon voor advies.

Hoeveel poepluiers is normaal bij een baby van 7 weken op flesvoeding (5a 6 per dag)? Seb heeft sinds gisterochtend niet meer gepoept. Het lijkt me zo weinig.
Volgens het CB hier mag het met flesvoeding maximaal een dag of 10 duren. (Ik stond echt met mijn oren te klapperen omdat ik 1 dag overslaan al veel vind haha)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:46:21 #69
108648 cattie
lieve moeder
pi_66515866
Elin en Seb ook al prikjes aanstaande week.. Fee moet maandag voor het eerst. En ik ga samen met Ive en Fee. Mijn man gaat niet mee, die moet werken en heeft een hekel aan het cb. Dat kan uitlopen op 2 krijsende kinderen, maar dat risico neem ik maar.
pi_66515942
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik denk wel dat hij meegaat..maar wat dit soort dingen betreft ben ik erg nuchter.. en ik heb geen angst voor naalden ofzo..bloedprikken is juist interessant...hopen dat Elin de prikjes interessant vindt
Zo ben ik ook normal
........ Tot Leander geprikt moet worden
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:32:51 #71
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66517360
Tandjes doordrukken? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66517468
Mijn man gaat echt niet mee, 100% dat hij flauw valt, het zal niet de eerste keer zijn dat hij op het CB tegen de vlakte gaat, de zwangerschapsgym was namelijk ook daar en toen is hij ook een keer flauwgevallen.
Ik maak me niet zo druk om die prikjes.

Ik ben weer terug van de chiropractor, Seb had drie blokkades 1 in de nek, 1 in de bovenrug en 1 bij het bekken. We zullen zien of hij nu minder onrustig is en zo.

Ben net de halve stad door gemoeten met de maxicosi aan mijn arm om mijn chipper op te laden, wat een onding is dat toch die maxicosi. Had mijn auto bij het station gezet en daar kan je alleen met chip betalen maar daar is ook een laadpunt dus ik dacht bij gebrek aan kleingeld zet ik hem daar. Laadpunt buiten gebruik Nou ja dacht ik vlakbij de chiropractor is een bank, ja hoor laadpunt buiten gebruik, dichtst bijzijnde bank was ABN, doen mijn pasjes het niet, stuk verderop Rabobank, eindelijk mijn chip opladen, blijkt er nog geld op te staan Nou terug naar de auto, zeiknat van de regen, ik wil uitrijden, wat denk je? Heb ik de verkeerde pas opgeladen, niet die waar ik mee ingereden ben... Toen maar mijn man gebeld op zijn werk en die is gekomen (20 km ) Naar de bank om mn pas op te laden en weer terug. Nu dus na twee uur weer thuis. Ik was aardig pissed, ze hebben ook geen parkeerwacht of iets daar op dat parkeerterrein
pi_66517618
Estrys hoe ging dat dan bij de bevalling met je man?
En hoezo flauwvallen bij de gym?

Dit vraagt om uitleg

En wat stom van die chipknip dingen zeg!
pi_66518156
Wat een gedoe met die chipknip zeg

Ben benieuwd hoe het de komende dagen met Seb zal gaan!

Lotte ging net opeens zitten
Ze lag op d'r buik en ik keek even in een tijdschrift en even later zat ze
Ik was helemaal verbaasd, had wel het idee dat ze het binnenkort zou kunnen (ze probeerde al wel zoiets), maar dat binnenkort al zo snel zou zijn (box en bed staan al laag, bed op de op een na laagste stand)
pi_66518506
Ik breek ff in hoor. Als alles goed gaat komt Tyler maandag eindelijk thuis!
Tegenwoordig krijgen ze 2 prikken toch? Brr, ik kan niet goed tegen naalden. Moet ik dan even bellen voor een afspraak nml.
pi_66518615
go lotte!!!

voor mezelf kan ik prima tegen prikken, maar als het bij selene is kan ik nog niet eens kijken! dus sangdrax moet mee naar het cb dan
pi_66518631
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik breek ff in hoor. Als alles goed gaat komt Tyler maandag eindelijk thuis!
Tegenwoordig krijgen ze 2 prikken toch? Brr, ik kan niet goed tegen naalden. Moet ik dan even bellen voor een afspraak nml.
beter!!!
ik duim dat het doorgaat
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:51:21 #78
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66520523
Estrys, wat een gedoe zeg met die chipknip het zijn zoiezo ondingen vind ik. En hopelijk heeft de behandeling van de chiropractor geholpen...

Wat goed van Lotte nu al zitten

Ingrid, spannend zeg, ik duim mee dat het maandag doorgaat.

Wat prikken en cb betreft: Peaceman moet altijd op dinsdag dan is cb dus die zal niet meegaan en ga ik alleen. Vind ik ook niet erg, want onze cb-arts is ook onze huisarts en dat is zoooo prettig , de huisarts is nl. een erg fijne en betrokken arts. De wijkverpleegkundige is ook een leuke vrouw. Wat dat betreft wel geluk gehad.... Twan is ook altijd naar dit cb geweest en is altijd goed gegaan.
Make love, not war ☮
pi_66521101
Lotte wat goed !! Gaat in ene heel vlot zeg. Koen die komt in de knoop met zijn voetjes en dan wordt ie boos hihihi

Ingrid ik hoop het zoo ontzettend voor jullie
pi_66521309
Estrys wat een gedoe zeg! Tsjongejonge.
Ik hoop dat de behandeling bij de chiropractor heeft geholpen!

Lotte, goed zo!! En arme Koen .
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:22:15 #81
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66521812
Hee Lola staat er al bij!!
We zitten nog in de kraamperiode, kraamhulp komt maar een paar uur. We hebben hier genoeg hulp en het gaat gewoon heel goed!
Lola is alweer aan het aankomen, drinkt lekker bij mama, slaapt overdag en is ''s nachts wakker.
Morgen gaan we het badje maar eens in de avond doen dan kan ze erna tukken.
Oh en wat is ze mooi en klein en lief en erg schattig. mmmm mama is verliefd!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:24:16 #82
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66521895
Ik heb er nooit aan gedacht om mijn man mee te vragen voor prikjes! Was ook echt niet nodig, zou dus een beetje zonde van zijn tijd zijn.
Maar veel sterkte gewenst voor de moeders en ook voor de kindjes natuurlijk!

Wat leuk dat Lotte al gaat zitten!

Marlien is voor mijn gevoel niet echt een baby'tje meer. Ze kruipt en gaat staan en loopt langs de bank, tafel, stoel...
Afgelopen dinsdag was ik met haar naar het CB en ze was niet zo heel veel aangekomen. Dat heeft waarschijnlijk ook met het kruipen en lopen te maken, maar ik moest haar toch maar wat meer brood geven. Ze krijgt dagelijks een broodkapje. De meeste ouders die ik ken geven een boterhammetje zonder korst, ik denk dat een kapje minstens 3x zoveel is... Als ik haar eens een gewone boterham geef, wil ze alleen de korstjes hebben, dus brood zonder korstjes is hier geen optie .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66522977
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Estrys hoe ging dat dan bij de bevalling met je man?
En hoezo flauwvallen bij de gym?

Dit vraagt om uitleg

En wat stom van die chipknip dingen zeg!
Nou de mevrouw van de gym vertelde over ontsluiting en de weg door het geboortekanaal daarbij liet ze een (getekende) plaat zien van een baby in de baarmoeder. Meneer zat al een beetje te draaien op zijn stoel en zei tegen mij dat hij naar het toilet ging en hij staat op en loopt twee meter en valt met zijn hoofd tegen de deur op de grond. Dus ik had zoiets van oooow nee he dat heb ik weer, verschillende mannen helemaal bezorgd (het was partneravond) of hij een kussentje wilde en zo Ze leefde helemaal met hem mee.
Wij hadden dus allebei zoiets van oow die bevalling dat gaat wat worden maar hij is niet flauwgevallen en heeft zelfs de navelstreng doorgeknipt en de placenta bekeken. Toen had hij blijkbaar geen problemen met bloed en zo, hoewel hij netjes bij mijn hoofdeinde bleef.
pi_66525089
Thomas wil trouwens de hele tijd staan. Het is dat hij nog geen evenwicht heeft, anders zou hij al los staan! Zn beentjes zijn echt heel sterk. Ik zeg elke dag tegen hem dat hij nog maar een klein babietje is, maar daar heeft hij geen boodschap aan.

Maat 68 is trouwens ook al weer aan de kleine kant...
Mijn kleine baby heeft nu al rompertjes mt 74/80 aan...
pi_66525222
Wow Reinhilde, dat is groooot!
Leander heeft nu 62/68
pi_66525330
Elin speelt stampertje..die ligt in t wippertje te marcheren terwijl ze heel hard lacht
wanna rub mah puppeh?!
pi_66526847
Ooooh, ik sta nu ook in dit lijstje!
pi_66529195
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
Wow Reinhilde, dat is groooot!
Leander heeft nu 62/68
Echt he? Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe lang hij is nu. Dinsdag op het cb meten!
En ik was alles op 30 graden, dus het is ook niet dat zn kleertjes gekrompen zijn ofzo

En verder scheelt het natuurlijk ook per merk. De H&M valt vrij klein, de HEMA normaal, en de Prenatal verschilt. Thomas heeft vorige week een broekje en een shirt gekregen; beiden Prenatal; beiden mt 68. Het shirt heeft ie 1x aangehad nu en is al te klein; de broek is nog veeeel te groot, even groot als een HEMA mt 80 broek die ik heb liggen.
Vandaag had hij een broek aan mt 80 en een trui mt 74.
En te groot is het niet:

pi_66529875
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:13 schreef Koningin het volgende:
Ooooh, ik sta nu ook in dit lijstje!
Welkom Guus en Koningin !
Hoe gaat het bij jullie?

Lijkt inderdaad prima te passen bij Thomas
Leander heeft her en der wat 56 aan nog, héél veel van 62 en ook wel wat 68. Ik houd altijd aan dat hij de maat heeft waar hij het meeste van past. Dus nu is het een beetje randje tussen 62 en 68. Nog net 62 denk ik
pi_66530232
selene doet inmiddels een echte overtuigde 74 een enkel groot vallende 68 kan nog wel. ik heb strakkies weer selenespam trouwens de berg begon wat uit de hand te lopen dus smeerde ik heur hoofdje in met babygelolie, en whaddayaknow! dat spul werkt als gel

zo na de pizza doe ik uploaden
pi_66530250
Jeetje, ook nog 56?

Dat paste Thomas na 3 weken al niet meer

Welkom Koningin en Guus!
pi_66530270
Thomas, wat een beertje ben je! Wauw! Super Reinhilde
Merel zit nog steeds in 62, rompers worden wel wat krap, daar zit ze in 62/68 mee.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:02:32 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66530298
Maarten zit nu in broekjes zo'n beetje in 56 en een enkele keer zelfs nog mt 50 maar dat wordt echt klein(er). Morgen gaan we shoppen!
Shirtjes maat 56 en meestal 62, vind het wel leuker staan als het wat wijder valt...

Guus en Lola!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66530633
En het gekke is, ik ben maar 1.60!!
Nixxx is 1.85.
pi_66530726
Daryl draagt nu meestal nog 56, heel soms 62. Vorige week heeft ze twee prikjes gekregen en is ze gemeten en gewogen. Ze was 57 cm en 5130 gram. Dat is al twee kilo zwaarder en 10 cm langer dan bij haar geboorte. Gaat echt hard!

Thomas is echt een beertje ja! Wel een lekker beertje.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66531157
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:00 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje, ook nog 56?
Ja hoor maar niet heel veel meer. Paar broekjes en truitjes nog.
Maar hij begon ook in 44 hè? Toen hij 2 maanden was paste hij met wat moeite 50
pi_66532197
Ik heb zoveel kleertjes in maat 68 gekregen van iemand dat er te weinig ruimte is in de kast Dus moet het nog even in een doos blijven tot hij het past. Er is nog niks echt te klein geworden op een enkel broekje na dan. En zijn jumpsuit van goodmood kids met zijn naam er op is nu een beetje aan de krappe kant en het aan doen gaat niet zo makkelijk meer dan dus die ga ik een nieuwe bestellen in een maat groter, want ze zitten wel echt heel mooi en het staat zo leuk.
pi_66532490
weet iemand trouwens waar je trappelpakjes (met voetjes eraan) in de grotere maatjes (74/80) kan halen? ik kan ze maar niet vinden, behalve vrij duur op inet
pi_66533317
Broekjes en pakjes met voetje eraan gaan inderdaad maar tot 68 wat ik heb gezien...
Vandaag maar weer eens de commode uit- en ingeruimd want Jasja zit nu toch ook echt in 74. Ze is smal en lang, 68 past ze nog wel in de breedte maar is gewoon te kort, ziet er zo armoedig uit.
pi_66533749
stom hoor, die dingen zijn reuzefijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')