Ja hoorquote:
geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Raissa het volgende:
Iemand enig idee waar je slaapzakjes kan vinden in maat ieniemienie? (44/48)
Linkje doet het hier niet..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"
linkje
Nahja om 1 uur vannacht was het stil en ik zit inmiddels alweer een uurtje beneden. gisteravond koorts: 39.5quote:Op zaterdag 28 februari 2009 06:46 schreef marit1978 het volgende:
ohjee LL..wat naar!
hoe ging de nacht
jaja, ik ben er weer!
Heb echt veel gemist, ook het meeschrijven heb ik gemist maar het was zo slopend hier dat ik er echt niet aan toe kwam. Maarrrrr, Sanne slaapt door![]()
Beter nog: mama en papa slapen weer door. En weer in één bed.
Tegen 21uur gaat ze er in en zo rond deze tijd begint de dag weer. Super!
Ik begin maar eens met bijlezen en een kopje koffie. Tot later
Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Dakota: is niet zo'n drama hoorZolang ze er niet uit kan vallen gaat het wel goed
Je gaat er echt niet op liggen en als baby's onder de dekens komen gaan ze spartelen en daar word je wel wakker van
Goed puntquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |