abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66530250
Jeetje, ook nog 56?

Dat paste Thomas na 3 weken al niet meer

Welkom Koningin en Guus!
pi_66530270
Thomas, wat een beertje ben je! Wauw! Super Reinhilde
Merel zit nog steeds in 62, rompers worden wel wat krap, daar zit ze in 62/68 mee.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:02:32 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66530298
Maarten zit nu in broekjes zo'n beetje in 56 en een enkele keer zelfs nog mt 50 maar dat wordt echt klein(er). Morgen gaan we shoppen!
Shirtjes maat 56 en meestal 62, vind het wel leuker staan als het wat wijder valt...

Guus en Lola!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66530633
En het gekke is, ik ben maar 1.60!!
Nixxx is 1.85.
pi_66530726
Daryl draagt nu meestal nog 56, heel soms 62. Vorige week heeft ze twee prikjes gekregen en is ze gemeten en gewogen. Ze was 57 cm en 5130 gram. Dat is al twee kilo zwaarder en 10 cm langer dan bij haar geboorte. Gaat echt hard!

Thomas is echt een beertje ja! Wel een lekker beertje.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66531157
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:00 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje, ook nog 56?
Ja hoor maar niet heel veel meer. Paar broekjes en truitjes nog.
Maar hij begon ook in 44 hè? Toen hij 2 maanden was paste hij met wat moeite 50
pi_66532197
Ik heb zoveel kleertjes in maat 68 gekregen van iemand dat er te weinig ruimte is in de kast Dus moet het nog even in een doos blijven tot hij het past. Er is nog niks echt te klein geworden op een enkel broekje na dan. En zijn jumpsuit van goodmood kids met zijn naam er op is nu een beetje aan de krappe kant en het aan doen gaat niet zo makkelijk meer dan dus die ga ik een nieuwe bestellen in een maat groter, want ze zitten wel echt heel mooi en het staat zo leuk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66532490
weet iemand trouwens waar je trappelpakjes (met voetjes eraan) in de grotere maatjes (74/80) kan halen? ik kan ze maar niet vinden, behalve vrij duur op inet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66533317
Broekjes en pakjes met voetje eraan gaan inderdaad maar tot 68 wat ik heb gezien...
Vandaag maar weer eens de commode uit- en ingeruimd want Jasja zit nu toch ook echt in 74. Ze is smal en lang, 68 past ze nog wel in de breedte maar is gewoon te kort, ziet er zo armoedig uit.
pi_66533749
stom hoor, die dingen zijn reuzefijn!
pi_66534039
Iemand enig idee waar je slaapzakjes kan vinden in maat ieniemienie? (44/48)
pi_66535896
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Raissa het volgende:
Iemand enig idee waar je slaapzakjes kan vinden in maat ieniemienie? (44/48)
geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"

linkje
pi_66537857
Lotte zit nu in maat 68/74
Wisselt wel heel erg qua merk moet ik zeggen

Misschien dat ik een oorzaak gevonden heb van het slechtere slapen..tand nr 3 is al te voelen (en erg scherp) en volgens mij komt nr 4 er weer gelijk achteraan
pi_66538431
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef simmu het volgende:

[..]

geen idee of je hier wat aan hebt, ik heb gewoon gegoogled op "slaapzak 44"

linkje
Linkje doet het hier niet.. Heb zelf ook ff gegoogled maar het zijn allemaal webshops en wil het liever gewoon in een winkel kopen...
pi_66538500
simmu de H&M heeft pyjama's met voeten tot maat 80/86.

Ruben heeft voornamelijk maat 62 aan, de eerste lading babykleertjes is al uit de kastgehaald Ik heb van de week een heel lief setje gekocht in maat 74 , een zomerbroekje maar dat moet hij toch zeker wel redden.

Ruben lacht! Ik dacht aan het begin van de week nog dat het nog stuipjes zijn maar het is toch echt een echt lachje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66540416
Mijn arme apie is nu echt voor het eerst goed ziek. Liters snot komen uit zijn neusgaatjes, hangt nu bij papa en heeft 39.5 graden koorts. Hij klinkt als een zeehondje
pi_66545473
ohjee LL..wat naar!
hoe ging de nacht

jaja, ik ben er weer!
Heb echt veel gemist, ook het meeschrijven heb ik gemist maar het was zo slopend hier dat ik er echt niet aan toe kwam. Maarrrrr, Sanne slaapt door
Beter nog: mama en papa slapen weer door. En weer in één bed.
Tegen 21uur gaat ze er in en zo rond deze tijd begint de dag weer. Super!

Ik begin maar eens met bijlezen en een kopje koffie. Tot later
pi_66545518
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 06:46 schreef marit1978 het volgende:
ohjee LL..wat naar!
hoe ging de nacht

jaja, ik ben er weer!
Heb echt veel gemist, ook het meeschrijven heb ik gemist maar het was zo slopend hier dat ik er echt niet aan toe kwam. Maarrrrr, Sanne slaapt door
Beter nog: mama en papa slapen weer door. En weer in één bed.
Tegen 21uur gaat ze er in en zo rond deze tijd begint de dag weer. Super!

Ik begin maar eens met bijlezen en een kopje koffie. Tot later
Nahja om 1 uur vannacht was het stil en ik zit inmiddels alweer een uurtje beneden. gisteravond koorts: 39.5
Koorts vanmorgen 39.2 Nu net ook maar weer een zetpil gegeven. Hij zit heel stil in de box een boekje te bekijken. Zijn neusje is net een kraantje met snot die openstaat. Wegvegen = brullen! Voor zover dat kan want hij is zo schor als wat.

Wat fijn dat Sanne doorslaapt Dat zijn mooie tijden Marit! Dan heb je ook nog wat aan je avondje samen.
Hier ook maar even koffie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2009 07:18:24 ]
pi_66545821
Agos, beterschap voor je kleintje Lovely!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66546011
Och LL wat sneu!

Hier heb ik geen idee wat er aan de hand is, maar Leander is goed uit zijn doen. Vannacht alweer 2x wakker. Eerste keer wilde hij drinken (hallo, dat hadden we afgeschaft toch? al een maand of 3!) en de tweede keer wilde hij niks. Zelfs niet bij ons in bed slapen. Uiteindelijk na een paar slokjes drinken toch gaan slapen
Vanmorgen wilde hij niet drinken (niet zo gek, normaal drinkt hij 's nachts niet ) maar fruithap ging wel.
Hij is nog steeds chagrijnig en pieperig...
Ik hoop dat het geen tanden zijn, want hij heeft alleen 2 bobbeltjes links en rechts boven (hoektanden) Onder is nog helemaal vlak. En ik wil geen vampiertje!

Ik gaf hem trouwens een bijtring en zei: 'kijk! Doe maar hap!'
Dus hij: armpjes uit, spartelen, ring aanpakken, in zijn mond stoppen, kauwen......
............
..

Mij zo aankijken
En weggooien.

Ik snapte het niet. Totdat TARA zei: normaal zeg je alleen 'hap' bij eetbare dingen en borstvoeding, dus hij verwachtte iets eetbaars!
Goed punt Ik heb hem maar een soepstengel gegeven, dat was wel goed.
pi_66546308
Leander

Ik werd vanmorgen wakker met Elin in bed ik kan me niet herinneren dat ik haar na haar voeding weer uit bed heb gehaald

Als ik mijjn tong uitsteek moet ze heel erg lachen Nu ben ik bang dat ik het iets te vaak is en ze over een tijdje alleen maar met r tong uit r bakkesje loopt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66546482
Arme Koen, heel veel beterschap hoor!

Oei Dakota! Heb ik hier ook wel eens gehad, ik gaf Dana de laatste fles altijd bij ons in bed en vriendje komt nog wel eens later naar ben dus toen was ik met Dana naast me in slaap gevallen. Blijf t toch een beetje eng vinden met al die dekens.
pi_66546539
Dakota: is niet zo'n drama hoor Zolang ze er niet uit kan vallen gaat het wel goed Je gaat er echt niet op liggen en als baby's onder de dekens komen gaan ze spartelen en daar word je wel wakker van

En ja, die tong is een risico Leander heeft 3 weken naar iedereen zijn tong uitgestoken, haha!
pi_66546562
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Dakota: is niet zo'n drama hoor Zolang ze er niet uit kan vallen gaat het wel goed Je gaat er echt niet op liggen en als baby's onder de dekens komen gaan ze spartelen en daar word je wel wakker van
Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast je
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:23:39 #115
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66546620
LL sterkte voor Koen!

Maarten slaapt soms ook bij ons, heerlijk knus vind ik dat... wel pas vanaf 's morgens (heel vroeg).
pi_66546652
ik heb r stiekem wel vaker in bed hoor maar dan komt vriendlief af en toe kijken en duikt er zelf om 4 uur in omdat ie een nieuw Wii spelletje heeft..maar dan ligt ze idd helemaal veilig op de dekens aan zijn kant en zorg ik dat ik mijn deken teruggeslagen heb tot mijn middel. Maar als je t niet weet is t wel feaky..ik lag ook met 1 blote tietmasjien en zij nog in zuignappositie naast me..dus ik heb r iig nog een keer drinken gegeven..slaapborstvoeden
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:29:47 #117
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66546707
O, zo liggen wij ook wel in bed hoor Dakoot... Dan word ik een uur later wakker en denk ik o ja, ik was eten aan het geven... Wil je soms nog een slokje? En dan leg ik Maarten weer aan en vallen we weer keihard in slaap (en word ik meer als menselijke speen gebruikt denk ik dan als "eetmachine" (staat er een beetje beroerd maar bedoel het positief hoor)).
pi_66546714
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Nee joh een drama is het zeker niet, maar je schrikt wel ff als je wakker word en je kleine ligt onverwacht naast je
Goed punt
pi_66547356
Volgens het CB zouden we moeten proberen om de nachtvoeding af te bouwen maar ik heb echt geen idee hoe ik dat nou moet gaan doen. Gisteravond sliep Seb van 7 tot 12 maar snachts komt hij dan weer precies vier uur later. Dus zijn nacht begint al om 7 uur blijkbaar, dat doet hij namelijk best vaak de laatste tijd. Iemand nog tips of moeten we gewoon afwachten tot hij uit zichzelf door gaat slapen?

Ik heb trouwens een behoorlijke blauwe plek op mijn heup van de maxicosi door mijn chipknip avontuur en spierpijn in mijn armen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66547425
het zijn ook ondingen
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')