quote:Aanhangers van de Westboro Baptist Church uit Amerika dreigen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegramp op Schiphol te verstoren.
De extremistische aanhangers van de kerk staan bekend om hun acties tegen homo's en hun betogingen op begrafenissen van Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn in Irak en Afghanistan. Tijdens deze demonstraties gebruiken ze borden en spandoeken met opruiende teksten als: 'God hates fags', 'Thank god for aids', 'Thank god for 9/11'.
De meest gehate familie van Amerika vormt het hart van de kerk. In een documentaire van Louis Theroux was te zien hoe de hele familie dagen achter elkaar op de hoek van de straat en op begrafenissen met de eerder genoemde borden staat te protesteren. Jong en oud wordt ingezet om de hetze tegen homo's en het Amerikaanse leger voort te zetten.
Gisteren bracht de sekte op hun site al naar buiten dat ze hun protesten ook op Nederland zullen richten. Op de site is onder meer te lezen dat de watersnoodramp uit 1953 een straf van god was voor alle criminele kinderen die in Nederland zijn geboren. Daarnaast vullen ze het aan met enkele kreten als: 'God hates the morally depraved and filthy Netherlands people', 'God hates fags and fag-enablers'.
In een document op hun site dat vandaag is gepubliceerd kondigt de kerk aan dat de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegramp zullen worden verstoord met een religieus protest dat als een waarschuwing moet worden gezien. 'God hates the morally depraved and murderous Turkisch Muslims'.
Of de groep daadwerkelijk af zal reizen naar Turkije, waar hoogstwaarschijnlijk de drie piloten zullen worden begraven, of Nederland is niet bekend. Noch of de groep het land wel in zal kunnen komen.
Ja, want Wilders komt ook ongevraagd Fitna draaien op begrafenissenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, volgens Wilders (aanhangers) zou het moeten kunnen.
Vrijheid van meningsuiting gaat daar boven alles.
idd, wilders heeft nog fatsoen ten minstequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, want Wilders komt ook ongevraagd Fitna draaien op begrafenissen
Ik dacht dat fatsoen juist geen criterium mocht zijn voor de vrijheid van meningsuiting. Immers, wat jij fatsoenlijk vindt, hoef ik niet fatsoenlijk te vindenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:15 schreef dennisw het volgende:
[..]
idd, wilders heeft nog fatsoen ten minste
Wat een racist ben je ook om er vanuit te gaan dat de Turken andersdenkenden gelijk zullen doodmakenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Semisane het volgende:
Als ze dat doen, vooral als ze naar Turkije gaan, is dat dan ook meteen hun laatste tripje.Op de reis naar hun maker na dan, maar dat zullen ze vast niet erg vinden.
Wat een figuren zijn het ook.
Het gaat hier wel over de vrijheid van meningsuiting. Zowel het woord Wilders als Islam heb ik overigens neit in de mond genomen dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Godverdomme zeg, binnen de kortste keren gaat het weer over Wilders en de Islam... Wat een droeftoeters lopen er toch ook rond op FOK!![]()
![]()
Bij Wilders kun je nog de andere kant opkijken of wegzappen. Op een begrafenis gaat dat moeilijk en is bovendien een privegelegenheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat fatsoen juist geen criterium mocht zijn voor de vrijheid van meningsuiting. Immers, wat jij fatsoenlijk vindt, hoef ik niet fatsoenlijk te vinden
Iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Godverdomme zeg, binnen de kortste keren gaat het weer over Wilders en de Islam... Wat een droeftoeters lopen er toch ook rond op FOK!![]()
![]()
Dus je kunt wegzappen of de andere kant opkijken is het ok? Ik vind het een raar criterium, eerlijk gezegd. Is de vrijheid van meningsuiting nu relatief of absoluut?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bij Wilders kun je nog de andere kant opkijken of wegzappen. Op een begrafenis gaat dat moeilijk en is bovendien een privegelegenheid.
In de VS hebben ze volgens mij speciaal wetten gemaakt om te zorgen dat het kwaadaardige tuig niet begrafenissen kan verstoren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is idd ziek maar waarom zou dit niet onder vrijheid van meningsuiting moeten vallen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Churchquote:Westboro Baptist Church
De Westboro Baptist ChurchDe Westboro Baptist Church (afgekort WBC) is een controversiële Amerikaanse christelijke organisatie die haar hoofdkwartier heeft in Topeka (Kansas). De WBC is in 1955 is opgericht door Fred Phelps. De organisatie komt vooral in het nieuws omdat men de gewoonte heeft om na rampen, ongelukken, moorden of aanslagen demonstraties te houden bij begrafenissen van de slachtoffers, waarin het overlijden van betrokkene bejubeld wordt. Inmiddels zijn er meer dan 39.000 van dergelijke demonstraties gehouden.
De sekte is ook in de Verenigde Staten erg gehaat, zelfs door streng tot zeer streng christelijke organisaties.
Nou, je hoeft je van Wilders niks aan te trekken. Hij staat niet bij moslims in de achtertuin te schreeuwen ofzoiets. Je kan je overal wel druk over maken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus je kunt wegzappen of de andere kant opkijken is het ok? Ik vind het een raar criterium, eerlijk gezegd. Is de vrijheid van meningsuiting nu relatief of absoluut?
Insider dat je het zo goed weet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, volgens Wilders (aanhangers) zou het moeten kunnen.
Oproepen tot geweld heeft niets met vrijheidsuiting te maken, misschien in jouw beleving dan.quote:Vrijheid van meningsuiting gaat daar boven alles.
Ze mogen zeggen wat ze willen, maar mensen lastig vallen valt niet onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dus je kunt wegzappen of de andere kant opkijken is het ok? Ik vind het een raar criterium, eerlijk gezegd. Is de vrijheid van meningsuiting nu relatief of absoluut?
Naar Australische maatstaven schijt ie waarschijnlijk zelfs bij moslims in de tuinquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, je hoeft je van Wilders niks aan te trekken. Hij staat niet bij moslims in de achtertuin te schreeuwen ofzoiets.
Dit zou natuurlijk in theorie wel een erg vermakelijke discussie kunnen opleveren mocht dit niet zo zijn.quote:Noch of de groep het land wel in zal kunnen komen.
Om een beeld van deze loonies te geven: Zeg even 53 jaar * 365 dagen is 19345 dagen.quote:De WBC is in 1955 is opgericht door Fred Phelps. De organisatie komt vooral in het nieuws omdat men de gewoonte heeft om na rampen, ongelukken, moorden of aanslagen demonstraties te houden bij begrafenissen van de slachtoffers, waarin het overlijden van betrokkene bejubeld wordt. Inmiddels zijn er meer dan 39.000 van dergelijke demonstraties gehouden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een racist ben je ook om er vanuit te gaan dat de Turken andersdenkenden gelijk zullen doodmaken
Massages zijn gay.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Die verdienen wel een stevige Turkse massage...
Ik hoop dat ze zichzelf bij P&W op televisie onsterfelijk belachelijk mogen maken. (of bij mooi weer de leeuw)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef NewsVan het volgende:
Ik hoop dat hun vliegtuig neerstort ergens voor de kust van Turkije en als ze het dan overleven dat de Turkse marine hun lekker laat liggen en dat ze zullen verzuipen![]()
Des te mooier tochquote:
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef popolon het volgende:
Waar Phelps en z'n duivelskinderen zijn, zijn zij ook: Patriot Guard Riders.
[ afbeelding ]
Wat denk je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef waht het volgende:
hehe, ik kan er wel om lachen. Zo lang ze het gewoon bij demonstreren houden heb ik er geen probleem mee.
Ze worden daar trouwens ook bespuugd en bespot hoor. En ze gebruiken hun kinderen net zo (denk typisch iets voor extremisten en fundy's) als vangnet alias boksbalquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...
Totaal respectloos zijn ze!
Oh respectloos is het zeker, maar met respectloos gedrag krijgen we wel vaker te maken. Ook ik krijg dan zin om koppen te gaan rammen. Maar ja, hufters kunnen tot op zekere hoogte doen wat ze willen. Rechtschapen burgers doen aan zelfbeheersing.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...
Totaal respectloos zijn ze!
Ja, nou, wat mij betreft mogen ze gewoon komen, en kijk uit naar de tegendemonstraties. Denk echt dat ze beter gewoon een dagretourtje kunnen nemen, mat wat hospics als ondersteuning. En heeeel veel pleisters en pijnstillers, want die dag zal ze denk ik nog lang heugenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre die borden van hun hier legaal zijn.
Zullen we doen of we geen engels kunnen lezen?
Maar dan verstoren ze in feite niets dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Ja, die snap ik dan weer niet. Dat ze ons voor minder dan honden en varkens uitmaken zijn ze ook niet de enige in. Denk alleen dat ze dan liever ons een kogel door het hoofd jagen dan zichzelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Specularium het volgende:
Alsof Turkije ze toelaat.![]()
Nee, dit zal wel blijven bij een mooie photoshop flyer op hun site.
Ik snap alleen niet dat je als je zo misantropisch bent je niet gewoon lekker een kogel door je eigen kop jaagt.
Dit zou idd wel wenselijk zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Die mensen gaan begrafenissen verstoren, dat kan natuurlijk niet. Als het nodig is moet er maar een wet komen die dat verbiedt.
scheelt ons weer ergernisquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Meki maak er eens geen Wilders of Israël topic van. Niet de hele wereld draait om Wildersquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
dit zijn voorbeelden van Wilder stemmers
Wilders is anti-homo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
dit zijn voorbeelden van Wilder stemmers
Vrijheid van religie staat in Artikel 1 van onze Grondwet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre die borden van hun hier legaal zijn.
Zullen we doen of we geen engels kunnen lezen?
Het zegt nogal wat als zelf Al-Qaeda het niet meer serieus neemtquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:44 schreef PietjeDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Die Phelps-gast zet allerlei video's op zijn website, in 1 van die video's wordt de Koran verbrandIk ben eerlijk gezegd verbaasd dat al-Qaeda nog niet korte metten heeft gemaakt met deze gekken.
En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffersquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Caesu het volgende:
geen Nederlandse doden.
blijkbaar haat God Nederland toch niet zo heel erg.
www.godhatesamerica.com is ook van dezelfde groep hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffers
Het zou Geert sieren als hij hier kamervragen over gaat stellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Geert!1!!! Doe er wat aan! Dat dit kan in Nederland!
Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
http://www.buffalonews.com/258/story/586891.htmlquote:Updated: 02/22/09 05:03 PM
Counterdemonstrators drive off hate group in Flight 3407 protest
By Aaron Besecker
News Staff Reporter
Dozens of counterdemonstrators swarmed three members of a Kansas-based hate group when they tried to protest near a Main Street church where a memorial service for a Continental Flight 3407 crash victim was being held this afternoon.
The protesters, from Westboro Baptist Church in Topeka, Kan., left the area near St. Joseph University Catholic Church, near the University at Buffalo's South Campus, at about 1:50 p.m., only a few minutes after they arrived.
Ach tegen ieder van soort extremistische christenen die op "wilders stemmen" staan er 10.000 extremistische moslims die er bij jou wel mee weg komen dat ze roepen dat allah israel en de states haat en intussen in hun flatje in Amsterdam op haatbaat Marcouch stemmen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.
Heee.... begraven mag al na 3 dagen toch...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.
Als je het inderdaad al hebt over 'The Netherlands people' ipv the Dutchquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat die Amerikanen niet eens weten waar Turkije ligt, laat staan waar de begrafenis isAl helemaal dat soort inteelmongolen waar deze 'kerk' uit bestaat.
Hoe weten ze nou dat God een hekel heeft aan kalkoen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
te verstoren.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zulke mensen bestaan.....
Maar als ik jou begrijp, vind je beiden wel prima, omdat de een het doet, mag de ander het ook?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ach tegen ieder van soort extremistische christenen die op "wilders stemmen" staan er 10.000 extremistische moslims die er bij jou wel mee weg komen dat ze roepen dat allah israel en de states haat en intussen in hun flatje in Amsterdam op haatbaat Marcouch stemmen.Zolang de christenhatertjes uren kunnen gillen over dit soort extreme christenen die zijn weggesleept uit een stadje 10.000 km verderop valt het nog wel mee
![]()
En in nederland leven dit soort figuren ook, zoals jodenhaatster Jenny Goeree e.d.
Verrek: hoe komen ze dan aan geld om te eten? Of eten ze niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:33 schreef Metatron het volgende:
[..]
Om een beeld van deze loonies te geven: Zeg even 53 jaar * 365 dagen is 19345 dagen.
Met 39000 demonstraties kom je dus op 2 per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar.
Ik denk dat je wel kan stellen dat die gasten volslagen van het padje zijn.
Rot op met dat Wilders gedoe. Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Ach, het is maar FOKquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Rot op met dat Wilders gedoe. Daar gaat het helemaal niet om.
Echt ziek. Maar die lui weten echt niet waar Nederland ligtquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Caesu het volgende:
totaal gestoorde lui.
ik kan niet wachten tot zulk hersenspoelen van kinderen strafbaar wordt gesteld.
Ik vind ook dat kinderen daaraan niet mogen meedoen. Net als kinderarbeid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Caesu het volgende:
totaal gestoorde lui.
ik kan niet wachten tot zulk hersenspoelen van kinderen strafbaar wordt gesteld.
Heb je de rest van die afleveringen wel gezien? Er leken me toch aardig wat in die kerk van hun te zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Echt ziek. Maar die lui weten echt niet waar Nederland ligtZielig voor de kinderen, maar het is dermate kleinschalig dat ze allemaal vanzelf wel doodgaan.
Ik dacht dat de 'cult' uit 200 leden bestond, waarvan ongeveer de helft familieleden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Heb je de rest van die afleveringen wel gezien? Er leken me toch aardig wat in die kerk van hun te zitten.
quote:Momenteel heeft de WBC ongeveer zeventig leden, die bijna allemaal familieleden van Fred Phelps zijn.
Oh, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van wiki!
Verder is dit natuurlijk extreem triest voor de kinders.
En die gasten komen echt niet naar Nederland om te demonstreren! Hebben ze trouwens al gereageerd op het feit dat er geen Nederlanders omgekomen zijn?God heeft ze gespaard.
Goed filmpje.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef Crackerjacker het volgende:
Michael Moore![]()
Michael Moore vs Westboro Baptist Church
Hoe weet de beste brave man dat? Is hij op bezoek geweest? Of is hij SATAN zelf, die onder de vlag van extreem christendom tracht zoveel mogelijk mensen te dwingen tot het voelen van haat? Immers, haat gaat in tegen de 10 Geboden, dus mensen die haten, zondigen tegen de 10 Geboden en gaan naar de Hel!quote:Pim Fortuyn – a candidate for Prime Minister of the Netherlands - was a flaming faggot who is now burning away in the fires of Hell, where the worm that eats on him never dies, and the fire is never quenched, and the smoke of his torment ascends up for ever and ever. The LORD took his life away from him with an assassin’s bullet on May 6, 2002. Thank God that this evil man didn’t become the leader of the filthy, satanic and perverted Netherlands.
Ik zie geen enkele andere religie elke zondag 15 keer demonstreren tegen homo's.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef buachaille het volgende:
Dit mogen extremisten zijn maar vreemd genoeg kunnen ze zonder problemen vergeleken worden met de gematigde aanhangers van die andere wereldreligie.
In Turkeije dan welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Die verdienen wel een stevige Turkse massage...
Michael Moore is met een roze camper vol met homo's naar die oprichter gegaan. Die wist niet hoe snel die weg moest rennen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:13 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
Oberlin College, in Oberlin Ohio, on Tuesday May 10, 2000, Gay and Lesbian students kiss in front of the group of anti homosexual protestors.
Bang dat hij de verleiding niet zou kunnen weerstaan zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Michael Moore is met een roze camper vol met homo's naar die oprichter gegaan. Die wist niet hoe snel die weg moest rennen.
Er zijn al diverse van dat soort sites.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bang dat hij de verleiding niet zou kunnen weerstaan zeker.
Misschien een leuk FOK-projectje? Een website beginnen GodhatesthePhelps.com?
Oke, dan godlovesthenetherlands.comquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:21 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er zijn al diverse van dat soort sites.
http://godlovesfags.blogspot.com/
Lekker recent ook. Laatste bijdrage is uit 2007...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:21 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er zijn al diverse van dat soort sites.
http://godlovesfags.blogspot.com/
Ja maar dan is er weer een of andere uitzondering voor homo's gemaakt waar alleen Phelps en z'n aanhangers vanaf weten. Alleen zij preken het "echte" woord van God, net zoals elke andere gelovige.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe weet Phelps trouwens dat God homo's haat? Hij zegt zelf dat God de mens heeft geschapen naar zijn eigen beeld. Hij heeft dusn ook de homo's geschapen. En zegt de Bijbel niet ergens, dat alle mensen God's kinderen zijn? En wat gebeurt er eigenlijk met kinderen die als homo geboren worden, maar sterven voordat ze het weten of uitvoeren? Gaan die ook naar de hel?
Jawel. Maar ik kan het niet helpen. Ik heb een opleiding gehad waarin je wordt aangeleerd om elke bewering te overdenken en als het niet klopt, er vragen over te stellen. De beweringen van Phelps (en de meeste gelovigen overigens) zitten voller met gaten dan een Zwitserse kaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar dan is er weer een of andere uitzondering voor homo's gemaakt waar alleen Phelps en z'n aanhangers vanaf weten. Alleen zij preken het "echte" woord van God, net zoals elke andere gelovige.Maar jij, zoals iedereen die lang genoeg op FOK zit, moet toch begrijpen dat in discussie gaan met dergelijke dwazen verspilling van tijd is?
Hmm, ik weet niet wie ik storender vind, Michael Moore of Fred Phelps...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Michael Moore is met een roze camper vol met homo's naar die oprichter gegaan. Die wist niet hoe snel die weg moest rennen.
Ik mag toch hopen dat dit valt onder het verstoren van de openbare orde oid? Ik hoop iig dat er opgetreden wordt tegen ze, die hysterische Amerikaanse toestanden blieven we hier niet. In Turkije durven ze zich vast niet te vertonen trouwens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:09 schreef huhggh het volgende:
Hopelijk moeten die demonstranten aardig wat afstand houden zodat de nabestaanden ze niet hoeven te zien of te horen.
Hoe walgelijk het ook is lijkt mij er te weinig grond te zijn on zo'n demonstratie te verbieden.
Die groep zit echt vol met haat. Wat een trieste figuren, dan heb je toch echt geen leven.
Oh, Fred Phelps by farquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wie ik storender vind, Michael Moore of Fred Phelps...
Hellend vlak, als zoiets onder verstoring van de openbare orde is te zetten, welke vormen van meningsuiting dan nog meer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit valt onder het verstoren van de openbare orde oid? Ik hoop iig dat er opgetreden wordt tegen ze, die hysterische Amerikaanse toestanden blieven we hier niet. In Turkije durven ze zich vast niet te vertonen trouwens.
Maar die neemt niemand serieus, bij voorbaat al. Er zijn echter mensen die wel geloven wat Michael Moore te vertellen heeft...quote:
Volgens mij weten ze precies hoever ze kunnen gaan binnen de wet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit valt onder het verstoren van de openbare orde oid? Ik hoop iig dat er opgetreden wordt tegen ze, die hysterische Amerikaanse toestanden blieven we hier niet. In Turkije durven ze zich vast niet te vertonen trouwens.
Uitgaan, boswandelingen op zondag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hellend vlak, als zoiets onder verstoring van de openbare orde is te zetten, welke vormen van meningsuiting dan nog meer?
Jij bent dan ook geen angstig, onzeker wezen als Phelps en aanhangers die niet voor zichzelf durven denken en alle macht + verantwoordelijkheid maar in een God leggen om zelf als mak schaap door het leven te gaan "in dienst van God".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik kan het niet helpen. Ik heb een opleiding gehad waarin je wordt aangeleerd om elke bewering te overdenken en als het niet klopt, er vragen over te stellen. De beweringen van Phelps (en de meeste gelovigen overigens) zitten voller met gaten dan een Zwitserse kaas.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef snowgoon het volgende:
Die malloten moeten trouwens wel snel zijn. Vandaag zijn de begravfenissen in Turkije.
Een begrafenis verstoren is vrijheid van meningsuiting? Sorry, niet in mijn boekje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is idd ziek maar waarom zou dit niet onder vrijheid van meningsuiting moeten vallen?
En die zijn alles behalve linksquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef popolon het volgende:
Waar Phelps en z'n duivelskinderen zijn, zijn zij ook: Patriot Guard Riders.
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon dom volk wat er staat te homo-haten. Bijna allemaal te dik wat het amerikaan-image versterkt, domme kutkop, en als ze praten heb je echt het idee dat het IQ vergelijkbaar is als dat van een baksteen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef Crackerjacker het volgende:
Michael Moore![]()
Het enige positieve aan Michael Moore is, is dat hij een puppet van de Bush administration is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef Crackerjacker het volgende:
Michael Moore![]()
Meesterlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Michael Moore is, is dat hij een puppet van de Bush administration is.
omdat een begrafenis behoorlijk prive is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze gaan ook nooit de begraafplaats op, ze blijven op publiek terrein staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
omdat een begrafenis behoorlijk prive is?
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:01 schreef Kees22 het volgende:
Ik vrees/hoop dat ik de slappe lach zou krijgen als ik ze tegen kwam, dat lijkt me de beste remedie.
Sommige dingen valt gewoon niet over te praten/te negeren wat dan ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
Boze mensen willen ze juist, dan denken ze hun taak goed te doen.
Het is zeker weten een geniale zet geweest, want de mensen die Bush haten, heeft Bush toch op deze wijze voor zijn karretje weten te spannen.quote:
Als je nou gewoon even een e-mail stuurt naar die Phelps en zegt dat we nu Wilders hebben die de grootste partij is, dan stopt hij heus wel met ons faggots te noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:57 schreef Yildiz het volgende:
Wanneer gaan er Christenen tegen demonstreren? Wanneer zijn er Christelijke stichtingen die zich hiervan distantiëren?
(Het is natuurlijk wel erg overduidelijk dat ze er afstand van nemen, maar..)
We verwachten tenslotte hetzelfde van bevolkingsgroepen als die niet 'de onze' zijn.![]()
.
Waarom stuur je 'm zelf niet dat mailtje?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is zeker weten een geniale zet geweest, want de mensen die Bush haten, heeft Bush toch op deze wijze voor zijn karretje weten te spannen.
Overigens kan er wat mij betreft wel een slotje op dit topic, want als iemand gewoon die fag-hater mailed dat wij nu Wilders hebben die de grootste partij is, houdt die Phelps heus wel op om ons faggots te noemen.
Ik stuur hem geen mailtje omdat ik toch wel weet dat we dankzij Wilders geen faggots meer zijn. Laat die vent lekker in zijn waan, als hij daar gelukkig van wordt, ja toch.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom stuur je 'm zelf niet dat mailtje?
En waarom zou deze kerk niet besproken mogen worden?
Aha.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik stuur hem geen mailtje omdat ik toch wel weet dat we dankzij Wilders geen faggots meer zijn.
Omdat die mensen dan kunnen stoppen met zich druk te maken over die uitspraken en dan kan dit topic opslot.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Aha.
Maar waarom zou iemand anders die Phelps dan wel een mailtje moeten sturen?
Waarom wil je dit topic op slot hebben?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die mensen dan kunnen stoppen met zich druk te maken over die uitspraken en dan kan dit topic opslot.
En de mensen die Al Gore een topper vinden, kunnen door het stoppen met klagen, hun energie besparen.
Het topic hoeft van mij niet op slot, maar ik wil alleen maar laten zien dat die mensen liever klagen, dan dat ze dit misverstand uitpraten.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom wil je dit topic op slot hebben?
Wilders laat de wereld zien, dat Nederland helemaal geen gay en hippie natie meer is.quote:En wat hebben Wilders en Al Gore hier mee te maken?
Er zijn al veel mensen die hebben geprobeerd de misverstanden van de Phelps familie aan te kaarten. Maar dat lukt niet, ze blijven volhouden dat hun gelijk hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het topic hoeft van mij niet op slot, maar ik wil alleen maar laten zien dat die mensen liever klagen, dan dat ze dit misverstand uitpraten.
[..]
Wilders laat de wereld zien, dat Nederland helemaal geen gay en hippie natie meer is.
En Al Gore wil graag dat mensen zuinig zijn wat betreft CO2 uitstoten en je zinloos druk maken over iets onzinnigs levert weer extra CO2 in de atmosfeer op.
Als moslims zouden zeggen dat Holland een fag-nation is, heb ik daar vrede mee.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er zijn al veel mensen die hebben geprobeerd de misverstanden van de Phelps familie aan te kaarten. Maar dat lukt niet, ze blijven volhouden dat hun gelijk hebben.
Als jij je niet meer zo druk maakt om moslims, dan maak ik me niet meer druk over mensen als Phelps. Deal?
De christelijke Phelps familie ziet de homo's anders ook liever gaan dan komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als moslims zouden zeggen dat Holland een fag-nation is, heb ik daar vrede mee.
Alleen moslims willen de Joden en ongelovigen doden en dat vind ik geen gerieflijk toekomst perspectief.
Dan moet je eens even een gemiddelde speech in een moskee gaan beluisteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De christelijke Phelps familie ziet de homo's anders ook liever gaan dan komen.
Sterker nog, ik zie geen enkele joods of moslim organisatie actief beleid voeren tegen homo's/
Wat jij natuurlijk hebt gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je eens even een gemiddelde speech in een moskee gaan beluisteren.
Zeg het maar, welke moskee, waar, welke spreker.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je eens even een gemiddelde speech in een moskee gaan beluisteren.
Net was het nog een gemiddelde speech in een moskee, nu is het weer een vaag youtube filmpje.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:42 schreef JohnDope het volgende:
Ga maar op youtube kijken, daar kan je genoeg hate speeches van ze vinden.
Ja? Heb je er wel eens met moslims over gesproken?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef JohnDope het volgende:
Dat was de eerste hit die ik zag, maar zo denken die lui wel gemiddeld.
En over dat homo gebeuren hoef ik niets zeggen, want die mening van moslims over homosexuelen (en dan met name die eerste echte anti-homo haatspeech van nederlandse bodem) was de grootste reden voor Fortuyn om de politiek in te gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja? Heb je er wel eens met moslims over gesproken?
Stonden die langs de kant van de weg met borden tegen homo's?
Waarom ga maar door over moslims en wil je niet zien dat een christelijke familie dagelijks tegen homo's protesteert?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En over dat homo gebeuren hoef ik niets zeggen, want die mening van moslims over homosexuelen (en dan met name die eerste echte anti-homo haatspeech van nederlandse bodem) was de grootste reden voor Fortuyn om de politiek in te gaan.
Sowieso vind ik de meeste demonstranten maar kansloze figuren. Dus ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom ga maar door over moslims en wil je niet zien dat een christelijke familie dagelijks tegen homo's protesteert?
Een grotere "veroordeling" van een christelijke organisatie zal er wel niet uit jouw mond kunnen komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste demonstranten maar kansloze figuren. Dus ja.
Ik heb het al meerdere malen gezegd, het maakt me niet uit, laat hem maar lekker lullen en als ik die Phelps zou kennen, zou ik hem denk ik wel kunnen overtuigen dat we geen fag-nation zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:07 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Een grotere "veroordeling" van een christelijke organisatie zal er wel niet uit jouw mond kunnen komen.
Dit is een demonstratie van niks, om hoeveel mensen gaat het? 8, 9? 10? zeg jij het maar.quote:Bij mensen als jij ben ik altijd heel benieuwd of ze op een topic als dit net zo gematigd zouden reageren als het geen christenen maar moslims betrof. Ik durf toch wel te wedden dat jouw reacties dan heel wat feller zouden zijn.
Het is 7 dagen per week demonstreren en het hele land door reizen om bij een begrafenis te gaan staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gezegd, het maakt me niet uit, laat hem maar lekker lullen en als ik die Phelps zou kennen, zou ik hem zeker weten kunnen overtuigen dat we geen fag-nation zijn.
[..]
Dit is een demonstratie van niks, om hoeveel mensen gaat het? 8, 9? 10? zeg jij het maar.
Met zijn hoevelen zijn ze nou? met ze 10en?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is 7 dagen per week demonstreren en het hele land door reizen om bij een begrafenis te gaan staan.
Als jij dat normaal vind, zegt dat veel over jou.
Het zijn er een stuk of 200 die bij die kerk zijn aangesloten. Zoals al gezegd, ze organiseren dagelijks demonstraties tegen homo's.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met zijn hoevelen zijn ze nou? met ze 10en?
De laatste keer dat ik ze op televisie zag, waren met een paar moeder en een paar kinderen die met bordjes rond liepen.
Het gaf in ieder geval toch wel een geheel andere indruk dan die wereldwijde anti-israel demonstraties.
Ik vind dat inderdaad niet normaal. Maar mensen die daar tot in den treurigheid over blijven zeuren vind ik ook niet normaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk of 200 die bij die kerk zijn aangesloten. Zoals al gezegd, ze organiseren dagelijks demonstraties tegen homo's.
Vind jij dat normaal?
Als jij in een topic over de Phelps familie gaat zeuren over moslims en doet alsof de Phelps familie de normaalste familie van de wereld is, dan moet je niet raar opkijken als men naar een duidelijk antwoord van jou vraagt.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet normaal. Maar mensen die daar tot in den treurigheid over blijven zeuren vind ik ook niet normaal.
Laten we het er op houden dat er bij een gemiddelde demonstratie maximaal 20 mensen aanwezig zijn, waarvan het merendeel uit kinderen bestaat.
Overigens zijn het niet bepaald wereldveroveraars die je als burger moet vrezen, want als ze demonstreren worden ze altijd wel een keer geslagen of bekogeld.
Ik heb een paar documentaires over die familie gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als jij in een topic over de Phelps familie gaat zeuren over moslims en doet alsof de Phelps familie de normaalste familie van de wereld is, dan moet je niet raar opkijken als men naar een duidelijk antwoord van jou vraagt.
Waar heb jij de informatie vandaan dat ze bij elke demonstratie geslagen of bekogeld worden?
En in welke was te zien dat ze bij elke demonstratie werden bekogeld?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb een paar documentaires over die familie gezien.
Ga maar lekker googlelen op documentaires, dan zal je hetzelf zienquote:Op zondag 1 maart 2009 17:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En in welke was te zien dat ze bij elke demonstratie werden bekogeld?
Ik moet gaan zoeken waar jij je beweringen vandaan haaltquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga maar lekker googlelen op documentaires, dan zal je hetzelf zien
Verdiep nou eerst een keertje in de materie, dan praten we daarna verder.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik moet gaan zoeken waar jij je beweringen vandaan haalt
Je maakt jezelf wel erg ongeloofwaardig zo
Lekker dooddoer! Gewoon zeggen dat de ander niet weet waar die over praat.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Verdiep nou eerst een keertje in de materie, dan praten we daarna verder.
Het zal vast wel eens gebeuren dat dat gebeurd. Maar JohnDope stelt dat dat elke keer gebeurd.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef Wheelgunner het volgende:
In die Theroux docu werden ze bekogeld..
Je zegt het alsof wij als land iets tegenover die kneus te verantwoorden hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gezegd, het maakt me niet uit, laat hem maar lekker lullen en als ik die Phelps zou kennen, zou ik hem denk ik wel kunnen overtuigen dat we geen fag-nation zijn.
[..]
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je zegt het alsof wij als land iets tegenover die kneus te verantwoorden hebben.
Jij denkt serieus dat het zo ver zal komen?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alleen moslims willen de Joden en ongelovigen doden en dat vind ik geen gerieflijk toekomst perspectief.
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:
Overigens zijn het niet bepaald wereldveroveraars die je als burger moet vrezen, want als ze demonstreren worden ze altijd wel een keer geslagen of bekogeld.
Ze kunnen hem tegenwoordig bellenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Krocky het volgende:
Kots van lui die denken te weten wat god denkt.
Sterker nog: Holland is helemaal geen natie, hoogstens twee provincies of een gebied in Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
quote:'Ernstige vrees' voor verstoring herdenking schiphol
SCHIPHOL - De Koninklijke Marechaussee en de politie Kennemerland hebben een ernstige vrees voor verstoring van de openbare orde zaterdag tijdens de herdenking van de vliegtuigcrash op Schiphol.
Dit blijkt uit de noodverordening die de gemeente Haarlemmermeer rond de herdenking heeft ingesteld. De vrees is volgens een woordvoerder van de marechaussee ontstaan nadat verschillende groeperingen demonstraties hadden aangemeld.
Hij zegt dat zijn dienst voor de zekerheid extra mensen achter de hand heeft. Het gaat om een peloton ME, een sectie van de arrestatie-eenheid en ander extra personeel.
Mensen die de openbare orde verstoren worden gearresteerd, aldus de marechaussee. De extra eenheden zullen zich op de achtergrond houden en alleen in actie komen als dat nodig is
En terecht, de eerste de beste mongool die er met zo'n god hates (vul in) bordje hun irrelevante standpunten meent te moeten aankondigen en daarmee de orde te verstoren moet je een knuppel in de nek leggen. Blijf lekker gewoon in de binnenstad staan met die onzin en laat die mensen een waardige begrafenis hebben.quote:
Sja, aan de andere kant, kijk even de andere kant op als ME zijnde en je hebt er waarschijnlijk nooit meer last vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
En terecht, de eerste de beste mongool die er met zo'n god hates (vul in) bordje hun irrelevante standpunten meent te moeten aankondigen en daarmee de orde te verstoren moet je een knuppel in de nek leggen. Blijf lekker gewoon in de binnenstad staan met die onzin en laat die mensen een waardige begrafenis hebben.
Ik kan er ook geen traan om laten zouden er wat van die figuren omkomen door "onvoorziene omstandigheden".quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef kriele het volgende:
Ze haten Nederlanders en Turken? Dat kan nog gezellig worden, morgen! In dit land zijn er genoeg van beide!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen traan om laten zouden er wat van die figuren omkomen door "onvoorziene omstandigheden".
mwah, ik denk als ze met dier borden in de buurt van die turken komen ze mochten willen dat ze slechts gebanned werden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef waht het volgende:
Zijn die lui eigenlijk niet gewoon een stel übertrollen?
Enige probleem is dat we ze niet kunnen bannen.
waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef Meki het volgende:
Ze krijgen hulp van Wildersstemmers die vooral boos zijn omdat de Turken de mooie weiland hebben vernield
Onze hoax? Ik zie nergens een woord over FOK! staan. Alleen een verwijzing naar GeenStijl. Of ben je daar soms aan verbonden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef ouderejongere het volgende:
De NOS is in onze hoax getrapt en neemt deze nonsens voetstoots voor waarheid aan![]()
Waarom denk je dat de politie nu zoveel man op zet om de rellen te voorkomen ?quote:
Als die WBC-idioten daadwerkelijk hier in Nederland zijn, met de intentie om de herdenkingsbijeenkomst te verstoren, is dat heel wat anders dan uitkomen voor een mening. Dat ze homohaters zijn is zo onderhand wel bekend, dat ze actief komen haatzaaien is van een andere orde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef ouderejongere het volgende:
Het hele land in rep en roer. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar niet als iemand anders dan Wilders voor zijn mening uitkomt.
omdat er heel veel moslims op een kleine plek samen komen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de politie nu zoveel man op zet om de rellen te voorkomen ?
En het is ook alweer weg trouwens! Kijk nog eens naar hetzelfde bericht:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Onze hoax? Ik zie nergens een woord over FOK! staan. Alleen een verwijzing naar GeenStijl. Of ben je daar soms aan verbonden?
ja, god haat amerika ook. 9-11 vonden ze geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is die Amerikaanse kerk vergeten te kijken om even te checken of er geen Amerikaanse mensen in dat vliegtuig van die Turkse vliegmaatschappij zaten.
Die zaten er namelijk wel bij. Haat God dan Amerika?
Ja. Je bent nog niet echt ingelezen he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is die Amerikaanse kerk vergeten te kijken om even te checken of er geen Amerikaanse mensen in dat vliegtuig van die Turkse vliegmaatschappij zaten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja. Je bent nog niet echt ingelezen he?
http://www.godhatesamerica.com/
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het is ook alweer weg trouwens! Kijk nog eens naar hetzelfde bericht:
http://www.nos.nl/nosjour(...)enbijherdenking.html
Foetsie.
Bijna al het nieuws is tegenwoordig copy/paste, maar Fok! is idd niet de bron, dus dat had ik niet als "onze hoax" mogen bestempelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze hoax? Ik zie nergens een woord over FOK! staan. Alleen een verwijzing naar GeenStijl. Of ben je daar soms aan verbonden?
Mij niet, ik ben een keurig katholiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Japsap het volgende:
Als ik zoal de biebel en de knoran moet geloven haat god iedereen
Ga in de woestijn van israel goed zoeken want hier is ie nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mij niet, ik ben een keurig katholiek.
Juist in de hemel zitten ook alleen Mormonen en het is er dodelijk saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Japsap het volgende:
Als ik zoal de biebel en de knoran moet geloven haat god iedereen
Godquote:BUJUMBURA - In de Burundese hoofdstad Bujumbura zijn vrijdag bijna 20.000 mensen de straat op gegaan om een verbod op homoseksualiteit te eisen. De betoging was georganiseerd door regeringspartij CNDD-FDD.
‘Homoseksualiteit is een zonde. Het is een cultuur die is geïmporteerd om onze moraal te bevuilen en wordt gepraktiseerd door immorele mensen’, aldus partijvoorzitter Jeremie Ngendakumana. ‘Als wij van ons land houden, als wij van onze cultuur houden, dan moeten wij deze praktijk verbieden die ons alleen ongeluk zal brengen.’
De Burundese senaat had in februari tegen een wet gestemd die homoseksualiteit zou verbieden. Maar president Pierre Nkurunziza, een conservatieve christen, weigert het nieuwe wetboek van strafrecht te tekenen als daarin geen verbod op homoseksualiteit wordt opgenomen.
Burundi kan zich opmaken voor tienduizenden vluchtelingen uit West-Europa en de VS.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rbod_homoseksualteit
[..]
GodBurundi
Zo saai vond ik de mormonen niet, maar als die in hemel zitten zoek ik wel een ander plekkie straks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Juist in de hemel zitten ook alleen Mormonen en het is er dodelijk saai
Reserve A Spot In Hell - The Only Way to Guarantee Your Spot In Hellquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo saai vond ik de mormonen niet, maar als die in hemel zitten zoek ik wel een ander plekkie straks.
No worries, het is op Schiphol-Oost en de enige die daar ongezien kan komen is.. juist Alberto Stegeman.quote:
hier staat anders wel dat ze naar Schiphol komen vandaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef popolon het volgende:
Hallo? Ze gaan naar de ambassades hoor. Alsof ze naar Nederland komen vliegen voor een demonstratie.![]()
http://www.godhatesfags.com/schedule.htmlquote:03/07/2009 10:00 AM - 12:00 PM Amsterdam, NT Airport Schipol - God Hates the Netherlands, we've told you!1118 CP Our confidential sources in the Netherlands advise us that you vile, violent, God-hating perverts have issued orders to have our faithful, non-violent, loving little lambs met by your Military Police!You are messing with the WRONG GOD! If you believe that you can stop these WORDS with swords then you need to recall what the Lord Jesus said about these WORDS, to wit: Hebrews 4:12 For the word of God is quick, and powerful, and sharper than any twoedged sword, piercing even to the dividing asunder of soul and spirit, and of the joints and marrow, and is a discerner of the thoughts and intents of the heart. Yes! Our Faithful God is going to get these words to you, make you drink down the cup of His fury AND you will not be allowed to harm one hair of the heads of His elect servants until this witness which we have to give is through. AMEN!
http://www.nos.nl/nosjour(...)_haat_nederland.htmlquote:'God haat Nederland' 6-03-09
"Nederland gaat in tegen alle normen van God." Daarom haat de Heer ons land. Althans, dat zegt Shirley Phelps van de Amerikaanse Westboro Baptistische kerk. Dat is een extreme groep van christenen die heeft aangekondigd te zullen demonstreren tegen de Schiphol-herdenking.
Zo'n tien actievoerders zijn volgens Phelps onderweg naar Nederland om te demonstreren tegen onze losbandige samenleving. "Ze gaan daar spandoeken dragen, zodat jullie begrijpen waarom Nederland dit onheil op zich heeft afgeroepen."
God is je vijand
Volgens de extremist wordt er gedemonstreerd met leuzen als: "God haat Nederland, God is je vijand, Rouw niet om de doden, rouw voor je zonden. Wees bang voor god en doe wat hij zegt."
"Het ongeval met de Boeing geen ongeluk", zegt de Amerikaanse: "God houdt duizenden vliegtuigen in de lucht en alleen Hij beslist wanneer ze neerstorten. Jullie moeten God dankbaar zijn dat er maar zo weinig doden zijn gevallen."
Ineens schiet Phelps weer een nieuwe leus te binnen. "Nu we het toch over het ongeluk hebben, dit staat ook op een spandoek: 'Plane crash, god laughs.'"
Losbandig
Phelps' afkeer tegen Nederland is ontstaan vanwege het open karakter van het land. "Jullie zijn de eerste en de ergste van alle landen die zich tegen Gods wil in gedragen. Bovendien zijn jullie trots op je zonden. Jullie leren je kinderen dat God een leugenaar is. Wanneer hij zegt dat homoseksualiteit verboden is, zeggen jullie gewoon: 'Nee dat is een leugen. Het is goed om homo te zijn.'"
"Daarnaast slachten jullie je kinderen af en noemen het euthanasie. God noemt het moord. Voor al deze dingen worden jullie gestraft. [..] Jullie hebben Gods' woede op jullie afgeroepen. Dit is slechts het begin."
Briljante redenatie. Dus straft God Nederland, door een Turks vliegtuig te laten vallen met als resultaat Turkse en Amerikaanse doden. Ja, nee, volkomen logisch. Goh, wat voelen wij ons nu gestraft, zegquote:"Daarnaast slachten jullie je kinderen af en noemen het euthanasie. God noemt het moord. Voor al deze dingen worden jullie gestraft. [..] Jullie hebben Gods' woede op jullie afgeroepen. Dit is slechts het begin."
Hoe kan iemand toch zo'n verwrongen gedachtes hebbenquote:WEEK 924 OF THE GREAT GAGE PARK DECENCY DRIVE. Thank God for 3 more dead troops. We are praying for 3,000 more.
Hier zitten ze zelfs in de regering. Iets minder erg, maar de basisgedachte (God is de Meester van alles) is hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:30 schreef keuvelaar het volgende:
Laat ze snel opdonderen dat stelletje lijpo's.
We kunnen klagen wat we willen over van alles, maar in Nederland hebben we tenminste niet dit soort organisaties op grote schaal
Heheh, wat nou scheiding kerk en staatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hier zitten ze zelfs in de regering. Iets minder erg, maar de basisgedachte (God is de Meester van alles) is hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |