abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66484192
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef popolon het volgende:
Waar Phelps en z'n duivelskinderen zijn, zijn zij ook: Patriot Guard Riders.
[ afbeelding ]
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:13:05 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66484491
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat denk je?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:13:30 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66484515
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:18:30 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66484712
Ik heb ze in Grand Rapids gezien, een hele grote optocht van motoren. Toen president Ford begraven werd was Phelps er met z'n hellspawn. En de Patriot Guard Riders dus ook.

Indrukwekkend om te zien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_66484939
zieke lui
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_66485005
hehe, ik kan er wel om lachen. Zo lang ze het gewoon bij demonstreren houden heb ik er geen probleem mee.

Maar weer eens die docu van Theroux over die lui bekijken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66485718
Ik heb dat schorum in actie gezien op tv

Denk dat ze gewoon mogen komen hier. Er zal ze geen strobreed in de weg gelegd worden door de Nederlandse beschermers. Dat is wel bewezen onderhand.

Ze hebben alleen niet gelet op hoe een tegendemonstratie hier kan ontaarden in bloed en tandartskosten
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:45:45 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66485850
.
Niet meer actief op Fok!
pi_66485851
Die gasten zijn ziek in hun hoofd en zouden het land niet eens binnen moeten mogen komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66485885
Ik vraag me toch af in hoeverre die borden van hun hier legaal zijn.
Zullen we doen of we geen engels kunnen lezen?

[ Bericht 97% gewijzigd door lezzer op 26-02-2009 16:52:46 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:46:42 #62
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66485892
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef waht het volgende:
hehe, ik kan er wel om lachen. Zo lang ze het gewoon bij demonstreren houden heb ik er geen probleem mee.

Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...

Totaal respectloos zijn ze!
pi_66486021
Wat heeft dat linkje nu met dit geval te maken?
Oh ja, ze delen trouwens wel de gedachtegang van Khalil el-Moumni Misschien samen knuffelend demonstreren?

[ Bericht 46% gewijzigd door Waterwereld op 26-02-2009 16:55:12 ]
pi_66486246
Dit is meer dan een mening. Dit is het verstoren van een BEGRAVENIS.
pi_66486366
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...

Ze worden daar trouwens ook bespuugd en bespot hoor. En ze gebruiken hun kinderen net zo (denk typisch iets voor extremisten en fundy's) als vangnet alias boksbal
pi_66486442
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Oh respectloos is het zeker, maar met respectloos gedrag krijgen we wel vaker te maken. Ook ik krijg dan zin om koppen te gaan rammen. Maar ja, hufters kunnen tot op zekere hoogte doen wat ze willen. Rechtschapen burgers doen aan zelfbeheersing.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66486608
Misschien dat hier het verbod op godslastering nog even uitkomst kan bieden.

Maar verder is het natuurlijk hun goed recht om dit te vinden, het zal allicht niet de meest idiote bewering zijn die christenen zoal doen.

Je kunt natuurlijk wel beperkingen stellen aan de vorm waarin de mening wordt geuit. In dit geval het waar en het moment. Die mensen gaan begrafenissen verstoren, dat kan natuurlijk niet. Als het nodig is moet er maar een wet komen die dat verbiedt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66486673
laat ze maar komen dan krijgen ze vast een paar patsen van de turkse broers
0023
pi_66486811
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, nou, wat mij betreft mogen ze gewoon komen, en kijk uit naar de tegendemonstraties. Denk echt dat ze beter gewoon een dagretourtje kunnen nemen, mat wat hospics als ondersteuning. En heeeel veel pleisters en pijnstillers, want die dag zal ze denk ik nog lang heugen

Want neem aan dat je dat met autochtone Nederlanders kunt flikken, maar dat gaat je denk ik niet lukken met Turken. Kijk alleen al na het feestvieren van de voetbalkampioenschappen. En geef ze nog gelijk ook.
Ze kunnen trouwens ook gewoon massaal daar gaan staan. Druipen ze wel af denk ik. Zou ik er nog bij gaan staan ook.

Dat schorum stond ook te joelen bij de begrafenis van die gesneuvelde soldaten. Snap nog steeds niet dat dit kon en mocht. Demonstreren prima, maar niet bij een begrafenis.
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:11:46 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66486867
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_66487131
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Maar dan verstoren ze in feite niets dus Wat boeit het de Turken hier nu, dat ze daar demonstreren

Waarom komt dat hier in het nieuws dan? Wat boeit mij nu dat er enkele gekken ons Nederland haten? Daar heb je in meer landen wel wat van lopen en zijn het ook niet alleen dat soort fundy's die er zo over denken.

Dat zou mij dus weer aan mijn (,,,,) roesten, want er loopt geen stroming van in Nederland.
pi_66487141
Alsof Turkije ze toelaat.
Nee, dit zal wel blijven bij een mooie photoshop flyer op hun site.

Ik snap alleen niet dat je als je zo misantropisch bent je niet gewoon lekker een kogel door je eigen kop jaagt.
pi_66487274
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Specularium het volgende:
Alsof Turkije ze toelaat.
Nee, dit zal wel blijven bij een mooie photoshop flyer op hun site.

Ik snap alleen niet dat je als je zo misantropisch bent je niet gewoon lekker een kogel door je eigen kop jaagt.
Ja, die snap ik dan weer niet. Dat ze ons voor minder dan honden en varkens uitmaken zijn ze ook niet de enige in. Denk alleen dat ze dan liever ons een kogel door het hoofd jagen dan zichzelf
pi_66487364
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Die mensen gaan begrafenissen verstoren, dat kan natuurlijk niet. Als het nodig is moet er maar een wet komen die dat verbiedt.
Dit zou idd wel wenselijk zijn.
pi_66488491
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
scheelt ons weer ergernis
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_66489255

totaal gestoorde lui.
ik kan niet wachten tot zulk hersenspoelen van kinderen strafbaar wordt gesteld.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66490265
dit zijn voorbeelden van Wilder stemmers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:55:39 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66490311
Geert!1!!! Doe er wat aan! Dat dit kan in Nederland!

Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:58:00 #79
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_66490414
Jammer dat ze niet komen
ik had er graag een snipperdag voor opgenomen om ze een warm welkom te geven met tomaten eieren en meer fijne Nederlandse exportproducten zoals overjarige yoghurt
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_66490456
Mensen die geloven in een pratende slang zijn sowieso niet wijs, stelletje gekken deze lui.
pi_66490640
Politiek correct Nederland heeft hier weer het hoogste woord....
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:04:53 #82
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66490667
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
Meki maak er eens geen Wilders of Israël topic van. Niet de hele wereld draait om Wilders
pi_66491792
Als ik hun was zou ik niet naar Turkije gaan trouwens.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:59:52 #84
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66492715
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
Wilders is anti-homo?
pi_66493302
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Vrijheid van religie staat in Artikel 1 van onze Grondwet.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_66494497

Die Phelps-gast zet allerlei video's op zijn website, in 1 van die video's wordt de Koran verbrand Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat al-Qaeda nog niet korte metten heeft gemaakt met deze gekken.
pi_66494603
geen Nederlandse doden.

blijkbaar haat God Nederland toch niet zo heel erg.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:49:21 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_66494683
Jammer dat ze niet komen.
Zou ze graag eens van dichtbij "bekijken"...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_66494923
Eerwraak lijkt me bij deze mischien wel een goed plan.

Ik denk trouwens dat die Amerikanen niet eens weten waar Turkije ligt, laat staan waar de begrafenis is Al helemaal dat soort inteelmongolen waar deze 'kerk' uit bestaat.
Cool story, Hansel.
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:54:28 #90
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66494961
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:44 schreef PietjeDuck het volgende:
[ afbeelding ]

Die Phelps-gast zet allerlei video's op zijn website, in 1 van die video's wordt de Koran verbrand Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat al-Qaeda nog niet korte metten heeft gemaakt met deze gekken.
Het zegt nogal wat als zelf Al-Qaeda het niet meer serieus neemt
pi_66495122
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Caesu het volgende:
geen Nederlandse doden.

blijkbaar haat God Nederland toch niet zo heel erg.
En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffers
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_66495200
Heerlijk die eencellige religieuze idioten die hun leven volledig inrichten op een boekje wat een paar duizend jaar geleden geschreven is

Deze gasten zijn echt compleet gestoord en mogen wat mij betreft samen met de moslim extremisten kapot geschoten worden.
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:59:37 #93
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66495211
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef Charmian het volgende:

[..]

En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffers
www.godhatesamerica.com is ook van dezelfde groep hoor...
pi_66495246
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:

Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
Het zou Geert sieren als hij hier kamervragen over gaat stellen.
pi_66495470
quote:
Updated: 02/22/09 05:03 PM

Counterdemonstrators drive off hate group in Flight 3407 protest

By Aaron Besecker
News Staff Reporter

Dozens of counterdemonstrators swarmed three members of a Kansas-based hate group when they tried to protest near a Main Street church where a memorial service for a Continental Flight 3407 crash victim was being held this afternoon.

The protesters, from Westboro Baptist Church in Topeka, Kan., left the area near St. Joseph University Catholic Church, near the University at Buffalo's South Campus, at about 1:50 p.m., only a few minutes after they arrived.
http://www.buffalonews.com/258/story/586891.html

afgelopen zondag werden ze nog weggejaagd toen ze bij een herdenking van een vliegramp in Buffalo, NY gingen demonstreren.
pi_66495792
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:

Ach tegen ieder van soort extremistische christenen die op "wilders stemmen" staan er 10.000 extremistische moslims die er bij jou wel mee weg komen dat ze roepen dat allah israel en de states haat en intussen in hun flatje in Amsterdam op haatbaat Marcouch stemmen. Zolang de christenhatertjes uren kunnen gillen over dit soort extreme christenen die zijn weggesleept uit een stadje 10.000 km verderop valt het nog wel mee

En in nederland leven dit soort figuren ook, zoals jodenhaatster Jenny Goeree e.d.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 februari 2009 @ 21:12:16 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66495963
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.
pi_66496383
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.

Wel vreemd dat het laatste nieuws rond Stone mij totaal niet bereikt heeft.
pi_66497902
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heee.... begraven mag al na 3 dagen toch...
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:52:08 #100
202348 Susi
Temple of Love
pi_66498147
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat die Amerikanen niet eens weten waar Turkije ligt, laat staan waar de begrafenis is Al helemaal dat soort inteelmongolen waar deze 'kerk' uit bestaat.
Als je het inderdaad al hebt over 'The Netherlands people' ipv the Dutch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')