En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef popolon het volgende:
Waar Phelps en z'n duivelskinderen zijn, zijn zij ook: Patriot Guard Riders.
[ afbeelding ]
Wat denk je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat doen die? Phelps meehelpen of juist bestrijden?
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef waht het volgende:
hehe, ik kan er wel om lachen. Zo lang ze het gewoon bij demonstreren houden heb ik er geen probleem mee.
Ze worden daar trouwens ook bespuugd en bespot hoor. En ze gebruiken hun kinderen net zo (denk typisch iets voor extremisten en fundy's) als vangnet alias boksbalquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...
Totaal respectloos zijn ze!
Oh respectloos is het zeker, maar met respectloos gedrag krijgen we wel vaker te maken. Ook ik krijg dan zin om koppen te gaan rammen. Maar ja, hufters kunnen tot op zekere hoogte doen wat ze willen. Rechtschapen burgers doen aan zelfbeheersing.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dat ze met een bordje zwaaien en dergelijke zever verspreiden moeten ze zelf weten. Maar als ze een begrafenis van iemand die mij dierbaar was zouden komen verstoren sta ik niet voor mezelf in. Dan ben je al emotioneel en verdrietig, komen er van die gekken zitten kloten. Ik ben normaal heel vredelievend en heb echt nooit ruzie met wie dan ook maar ik denk dat ik bij dergelijke mensen in zo'n situatie echt die borden door hun kop heen zou gaan rammen...
Totaal respectloos zijn ze!
Ja, nou, wat mij betreft mogen ze gewoon komen, en kijk uit naar de tegendemonstraties. Denk echt dat ze beter gewoon een dagretourtje kunnen nemen, mat wat hospics als ondersteuning. En heeeel veel pleisters en pijnstillers, want die dag zal ze denk ik nog lang heugenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre die borden van hun hier legaal zijn.
Zullen we doen of we geen engels kunnen lezen?
Maar dan verstoren ze in feite niets dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Ja, die snap ik dan weer niet. Dat ze ons voor minder dan honden en varkens uitmaken zijn ze ook niet de enige in. Denk alleen dat ze dan liever ons een kogel door het hoofd jagen dan zichzelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Specularium het volgende:
Alsof Turkije ze toelaat.![]()
Nee, dit zal wel blijven bij een mooie photoshop flyer op hun site.
Ik snap alleen niet dat je als je zo misantropisch bent je niet gewoon lekker een kogel door je eigen kop jaagt.
Dit zou idd wel wenselijk zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Die mensen gaan begrafenissen verstoren, dat kan natuurlijk niet. Als het nodig is moet er maar een wet komen die dat verbiedt.
scheelt ons weer ergernisquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik het begrijp komen ze hier helemaal niet. Volgens mij gaan ze gewoon bij de Nederlandse ambassade protesteren. Zou ook wel veel geld kosten als ze hier steeds naartoe willen komen.
Meki maak er eens geen Wilders of Israël topic van. Niet de hele wereld draait om Wildersquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
dit zijn voorbeelden van Wilder stemmers
Wilders is anti-homo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
dit zijn voorbeelden van Wilder stemmers
Vrijheid van religie staat in Artikel 1 van onze Grondwet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me toch af in hoeverre die borden van hun hier legaal zijn.
Zullen we doen of we geen engels kunnen lezen?
Het zegt nogal wat als zelf Al-Qaeda het niet meer serieus neemtquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:44 schreef PietjeDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Die Phelps-gast zet allerlei video's op zijn website, in 1 van die video's wordt de Koran verbrandIk ben eerlijk gezegd verbaasd dat al-Qaeda nog niet korte metten heeft gemaakt met deze gekken.
En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffersquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Caesu het volgende:
geen Nederlandse doden.
blijkbaar haat God Nederland toch niet zo heel erg.
www.godhatesamerica.com is ook van dezelfde groep hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
En hoe ironisch, wel amerikaanse slachtoffers
Het zou Geert sieren als hij hier kamervragen over gaat stellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Geert!1!!! Doe er wat aan! Dat dit kan in Nederland!
Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
http://www.buffalonews.com/258/story/586891.htmlquote:Updated: 02/22/09 05:03 PM
Counterdemonstrators drive off hate group in Flight 3407 protest
By Aaron Besecker
News Staff Reporter
Dozens of counterdemonstrators swarmed three members of a Kansas-based hate group when they tried to protest near a Main Street church where a memorial service for a Continental Flight 3407 crash victim was being held this afternoon.
The protesters, from Westboro Baptist Church in Topeka, Kan., left the area near St. Joseph University Catholic Church, near the University at Buffalo's South Campus, at about 1:50 p.m., only a few minutes after they arrived.
Ach tegen ieder van soort extremistische christenen die op "wilders stemmen" staan er 10.000 extremistische moslims die er bij jou wel mee weg komen dat ze roepen dat allah israel en de states haat en intussen in hun flatje in Amsterdam op haatbaat Marcouch stemmen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Geert!1!!! Doe er wat aan! Dat dit kan in Nederland!
Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.
Heee.... begraven mag al na 3 dagen toch...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Heel simpel, als iemand een begrafenis van een van mijn geliefden zou komen verstoren, ligt hij er een week later naast.
Als je het inderdaad al hebt over 'The Netherlands people' ipv the Dutchquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat die Amerikanen niet eens weten waar Turkije ligt, laat staan waar de begrafenis isAl helemaal dat soort inteelmongolen waar deze 'kerk' uit bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |