Als die WBC-idioten daadwerkelijk hier in Nederland zijn, met de intentie om de herdenkingsbijeenkomst te verstoren, is dat heel wat anders dan uitkomen voor een mening. Dat ze homohaters zijn is zo onderhand wel bekend, dat ze actief komen haatzaaien is van een andere orde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef ouderejongere het volgende:
Het hele land in rep en roer. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar niet als iemand anders dan Wilders voor zijn mening uitkomt.
omdat er heel veel moslims op een kleine plek samen komen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de politie nu zoveel man op zet om de rellen te voorkomen ?
En het is ook alweer weg trouwens! Kijk nog eens naar hetzelfde bericht:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Onze hoax? Ik zie nergens een woord over FOK! staan. Alleen een verwijzing naar GeenStijl. Of ben je daar soms aan verbonden?
ja, god haat amerika ook. 9-11 vonden ze geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is die Amerikaanse kerk vergeten te kijken om even te checken of er geen Amerikaanse mensen in dat vliegtuig van die Turkse vliegmaatschappij zaten.
Die zaten er namelijk wel bij. Haat God dan Amerika?
Ja. Je bent nog niet echt ingelezen he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is die Amerikaanse kerk vergeten te kijken om even te checken of er geen Amerikaanse mensen in dat vliegtuig van die Turkse vliegmaatschappij zaten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja. Je bent nog niet echt ingelezen he?
http://www.godhatesamerica.com/
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het is ook alweer weg trouwens! Kijk nog eens naar hetzelfde bericht:
http://www.nos.nl/nosjour(...)enbijherdenking.html
Foetsie.
Bijna al het nieuws is tegenwoordig copy/paste, maar Fok! is idd niet de bron, dus dat had ik niet als "onze hoax" mogen bestempelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze hoax? Ik zie nergens een woord over FOK! staan. Alleen een verwijzing naar GeenStijl. Of ben je daar soms aan verbonden?
Mij niet, ik ben een keurig katholiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Japsap het volgende:
Als ik zoal de biebel en de knoran moet geloven haat god iedereen
Ga in de woestijn van israel goed zoeken want hier is ie nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mij niet, ik ben een keurig katholiek.
Juist in de hemel zitten ook alleen Mormonen en het is er dodelijk saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Japsap het volgende:
Als ik zoal de biebel en de knoran moet geloven haat god iedereen
Godquote:BUJUMBURA - In de Burundese hoofdstad Bujumbura zijn vrijdag bijna 20.000 mensen de straat op gegaan om een verbod op homoseksualiteit te eisen. De betoging was georganiseerd door regeringspartij CNDD-FDD.
‘Homoseksualiteit is een zonde. Het is een cultuur die is geïmporteerd om onze moraal te bevuilen en wordt gepraktiseerd door immorele mensen’, aldus partijvoorzitter Jeremie Ngendakumana. ‘Als wij van ons land houden, als wij van onze cultuur houden, dan moeten wij deze praktijk verbieden die ons alleen ongeluk zal brengen.’
De Burundese senaat had in februari tegen een wet gestemd die homoseksualiteit zou verbieden. Maar president Pierre Nkurunziza, een conservatieve christen, weigert het nieuwe wetboek van strafrecht te tekenen als daarin geen verbod op homoseksualiteit wordt opgenomen.
Burundi kan zich opmaken voor tienduizenden vluchtelingen uit West-Europa en de VS.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rbod_homoseksualteit
[..]
GodBurundi
Zo saai vond ik de mormonen niet, maar als die in hemel zitten zoek ik wel een ander plekkie straks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Juist in de hemel zitten ook alleen Mormonen en het is er dodelijk saai
Reserve A Spot In Hell - The Only Way to Guarantee Your Spot In Hellquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo saai vond ik de mormonen niet, maar als die in hemel zitten zoek ik wel een ander plekkie straks.
No worries, het is op Schiphol-Oost en de enige die daar ongezien kan komen is.. juist Alberto Stegeman.quote:
hier staat anders wel dat ze naar Schiphol komen vandaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef popolon het volgende:
Hallo? Ze gaan naar de ambassades hoor. Alsof ze naar Nederland komen vliegen voor een demonstratie.![]()
http://www.godhatesfags.com/schedule.htmlquote:03/07/2009 10:00 AM - 12:00 PM Amsterdam, NT Airport Schipol - God Hates the Netherlands, we've told you!1118 CP Our confidential sources in the Netherlands advise us that you vile, violent, God-hating perverts have issued orders to have our faithful, non-violent, loving little lambs met by your Military Police!You are messing with the WRONG GOD! If you believe that you can stop these WORDS with swords then you need to recall what the Lord Jesus said about these WORDS, to wit: Hebrews 4:12 For the word of God is quick, and powerful, and sharper than any twoedged sword, piercing even to the dividing asunder of soul and spirit, and of the joints and marrow, and is a discerner of the thoughts and intents of the heart. Yes! Our Faithful God is going to get these words to you, make you drink down the cup of His fury AND you will not be allowed to harm one hair of the heads of His elect servants until this witness which we have to give is through. AMEN!
http://www.nos.nl/nosjour(...)_haat_nederland.htmlquote:'God haat Nederland' 6-03-09
"Nederland gaat in tegen alle normen van God." Daarom haat de Heer ons land. Althans, dat zegt Shirley Phelps van de Amerikaanse Westboro Baptistische kerk. Dat is een extreme groep van christenen die heeft aangekondigd te zullen demonstreren tegen de Schiphol-herdenking.
Zo'n tien actievoerders zijn volgens Phelps onderweg naar Nederland om te demonstreren tegen onze losbandige samenleving. "Ze gaan daar spandoeken dragen, zodat jullie begrijpen waarom Nederland dit onheil op zich heeft afgeroepen."
God is je vijand
Volgens de extremist wordt er gedemonstreerd met leuzen als: "God haat Nederland, God is je vijand, Rouw niet om de doden, rouw voor je zonden. Wees bang voor god en doe wat hij zegt."
"Het ongeval met de Boeing geen ongeluk", zegt de Amerikaanse: "God houdt duizenden vliegtuigen in de lucht en alleen Hij beslist wanneer ze neerstorten. Jullie moeten God dankbaar zijn dat er maar zo weinig doden zijn gevallen."
Ineens schiet Phelps weer een nieuwe leus te binnen. "Nu we het toch over het ongeluk hebben, dit staat ook op een spandoek: 'Plane crash, god laughs.'"
Losbandig
Phelps' afkeer tegen Nederland is ontstaan vanwege het open karakter van het land. "Jullie zijn de eerste en de ergste van alle landen die zich tegen Gods wil in gedragen. Bovendien zijn jullie trots op je zonden. Jullie leren je kinderen dat God een leugenaar is. Wanneer hij zegt dat homoseksualiteit verboden is, zeggen jullie gewoon: 'Nee dat is een leugen. Het is goed om homo te zijn.'"
"Daarnaast slachten jullie je kinderen af en noemen het euthanasie. God noemt het moord. Voor al deze dingen worden jullie gestraft. [..] Jullie hebben Gods' woede op jullie afgeroepen. Dit is slechts het begin."
Briljante redenatie. Dus straft God Nederland, door een Turks vliegtuig te laten vallen met als resultaat Turkse en Amerikaanse doden. Ja, nee, volkomen logisch. Goh, wat voelen wij ons nu gestraft, zegquote:"Daarnaast slachten jullie je kinderen af en noemen het euthanasie. God noemt het moord. Voor al deze dingen worden jullie gestraft. [..] Jullie hebben Gods' woede op jullie afgeroepen. Dit is slechts het begin."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |