Stiekem?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Stiekem gaat het je gewoon om die blonde met dat enorme décolleté, swarmi.
Ja tuurlijk, stiekem toch maar welquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu toch die borstvergroting doorzetten
ja sure, zolang je er zelf in blijft gelovenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Je bent een lul, swarmi. Ik was zo goed aan het werk!![]()
.
Nee, dit keer was het eindelijk eens waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja sure, zolang je er zelf in blijft geloven
i rest my casequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dit keer was het eindelijk eens waar.
ik ga iigquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
iemand zin om mee te gaan naar de klb meet morgen?
als dat 10 uur terug is dan ben je wel laat iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet werken, en ik denk niet dat je daarna nog wil gaan?.
geen idee hoe laat begint het eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat 10 uur terug is dan ben je wel laat iddgers hoelaat ga jij ?
Het wordt dus blijkbaar niet uitgezondenquote:
pics ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
superleuk bitchfight tussen mn zusjes, jammer dat ik geen stream mogelijkheden heb
Klinkt eigenlijk nogal analoog aan mijn avond, behalve dat ik en mijn huisgenoot ons helemaal de tyfus ergeren aan een of ander woord associatie spelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
Ik ben thuis, lekker internetten, slokje bier. Doe weinig bijzonders nu
Zet de TV dan uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk nogal analoog aan mijn avond, behalve dat ik en mijn huisgenoot ons helemaal de tyfus ergeren aan een of ander woord associatie spel
Op het internet, zelfde spelletje, we zijn allebei behoorlijk slim maar die fucking puzzel lukt gewoon nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Zet de TV dan uit, of speel je onderling wat?
Ik vrees zelfs dat het nog later wordt. Denk eerder rond elf uur. En moet bovendien de volgende ochtend werkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat 10 uur terug is dan ben je wel laat iddgers hoelaat ga jij ?
Was niet op een NL-zender inderdaad, alleen op de ZDF.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wordt dus blijkbaar niet uitgezonden.
dat farm woordenweb van de weblog of nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk nogal analoog aan mijn avond, behalve dat ik en mijn huisgenoot ons helemaal de tyfus ergeren aan een of ander woord associatie spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was nét 60 op de teller dus zal echt n minimale boete zijn 20 of 30 euro.. alsnog jammerOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
ik ben zo blij!!!
tickets naar huis geboekt!!!!![]()
30 maart kom ik thuis en 11 april ga ik weer terug vliegen
Des te groter is dus de kans dat je geflitst wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef gers het volgende:
in nijmegen geflitst worden![]()
die palen staan overal
Cali in da houseeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
ik ben zo blij!!!
owjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Des te groter is dus de kans dat je geflitst wordt.
Overigens, mocht iemand nog interesse hebben in die kamer hier in huis, moet 'ie even PM'en. Komt voor zover ik weet per 1 april vrij.
Nice! Dan spreken we wel wat afquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
ik ben zo blij!!!
Oe lekker, waar gaat je reis heen? Alleen met dingetje? of gaat dat leuke franse meisje ook mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
Hey schat![]()
gaat goed heur... blij dat ik binnenkort weer naar huis ga! maar eerst volgende week 4 daagejs weg
Wauw, klinkt vetjes manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
alleen met dingetje....frans meisje heeft frans meisje op bezoek
we gaan 1 dag naar fort William, 1,5 dag naar Loch ness en 1,5 dag naar Inverness
Dunno, ze was vanmiddag in de stad en Twan had gezegd dat ie ok in de stad is. Hij wilde niet alleen met d'r gaan hangen dus ga ik mee. Kijken of ik d'r refo-ass nog kan shockenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Californium het volgende:
annalien
hoe is het met haar dan? O en wat is de reden van thee drinken met haar?
Dat werkt gedurende je leven inderdaad niet in je voordeelquote:
ja daarom is het dus gebeurdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef gers het volgende:
in nijmegen geflitst worden![]()
die palen staan overal
dadelijk krijg je nog een boete wegens niet handsfree bellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja daarom is het dus gebeurdmaargoed dat ik smste want anders reed ik nog harder
das weer n ander verhaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk krijg je nog een boete wegens niet handsfree bellen
dat is dan weer gelukquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das weer n ander verhaal
maar als ik mn tel op de speaker zet hou ik m altijd in mn hand en mn hand bij de versnellingspook dus dan zie je dat sowieso nieten met smssen ook eigelijk want ik kan blind smssen onderhand
het begon om 8 uur volgens mij toch? denk dat de trein om XX.X9 gaat (9 over heel en half) dus die van 9 over 7 lijkt me mooi ben k rond half 9 op die meetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef gers het volgende:
[..]
dat is dan weer geluk![]()
hoe laat ga je trouwens naar de meet ?
ongeveer welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het begon om 8 uur volgens mij toch? denk dat de trein om XX.X9 gaat (9 over heel en half) dus die van 9 over 7 lijkt me mooi ben k rond half 9 op die meet
had jij t zelfde in gedachte?
eeuhm is goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
marreh.. gers, zullen we iets afspreken
hoiquote:
Die tuin zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Dat flikflooifeest van Yashi en SH.
dan 19.00 uur op t station voor de bruna ofzo ? (hoe zie je eruit eigelijkquote:
Is primaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan 19.00 uur op t station voor de bruna ofzo ? (hoe zie je eruit eigelijk) heb je hyves?
goed idee, misschien heeft hoi piepelepoi een soa, je weet maar nooitquote:
waaromquote:
maargoed dat je niet meegeweest bent anders had ie de kamer misschien niet gehadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjeje bent inderdaad lief nu
Het is dat ik woensdag barste van de koppijn, anders was ik ook nog mee geweest met jullie
iets langerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
zit je ''haar'' nog steeds hetzelfde als op die foto?
Was ik daarvoor niet lief dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupjeje bent inderdaad lief nu
Het is dat ik woensdag barste van de koppijn, anders was ik wss ook nog mee uit geweest met jullie
quote:
Jawel! maar jij poste van toch zoiets van nu ben ik wel lief toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was ik daarvoor niet lief dan?
[..]
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawel! maar jij poste van toch zoiets van nu ben ik wel lief toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
Naamtopic
Nieuwe kamer
Nieuwe huisgenoten![]()
Echt super gezellig woensdag avond (zowel met kijkavond, als met stappen
). Was alleen niet zo handig met mijn hersentoestand, zwaar brak donderdag, auto gereden vanuit Hoorn naar m'n moeder, en gisteravond was ik dus echt dóód. Vandaag eigenlijk zelfde verhaal, net op werk maar een uur eerder naar huis gegaan, omdat 't gewoon niet meer lukte
Maar die kamerEcht, de lange wand is zegmaar allemaal ruit, met uitzicht over de Waal
Mooi vloertje, lambrisering, schouw
Té nice!
Maandag koffie drinken met de huisbaasch, en dan voorlopig contract tekenen, en als het even kan de sleutel oppikken
Dan fijn spulletjes over gaan brengen, en zo snel mogelijk daar intrekken
Hehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, ook namens mijn conditie bedankt
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
En ze hebben internet van OnlineDas handig, als het een keer niet werkt
Goed bezig dude, binnenkort zuipen bij jou?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
Naamtopic
Nieuwe kamer
Nieuwe huisgenoten![]()
Echt super gezellig woensdag avond (zowel met kijkavond, als met stappen
). Was alleen niet zo handig met mijn hersentoestand, zwaar brak donderdag, auto gereden vanuit Hoorn naar m'n moeder, en gisteravond was ik dus echt dóód. Vandaag eigenlijk zelfde verhaal, net op werk maar een uur eerder naar huis gegaan, omdat 't gewoon niet meer lukte
Maar die kamerEcht, de lange wand is zegmaar allemaal ruit, met uitzicht over de Waal
Mooi vloertje, lambrisering, schouw
Té nice!
Maandag koffie drinken met de huisbaasch, en dan voorlopig contract tekenen, en als het even kan de sleutel oppikken
Dan fijn spulletjes over gaan brengen, en zo snel mogelijk daar intrekken
Kan niet op basis van een flitsfoto... bij wet is geregeld dat staandehouding in dit geval noodzakelijk is. Bovendien zijn die foto's niet zo gedetailleerd dat ze op basis van zo'n foto een bon kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk krijg je nog een boete wegens niet handsfree bellen
Plek zat om een eigen bar in te bouwen, me dunkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed bezig dude, binnenkort zuipen bij jou?
Ga je nou echt naar die meet? Ik ben echt benieuwd hoe zo'n KLB-meet isquote:
Niet heel anders dan een gewone meet, waarschijnlijk iets meer pubers en 'stoere gastjes'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Ga je nou echt naar die meet? Ik ben echt benieuwd hoe zo'n KLB-meet is.
Jup, think soquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet heel anders dan een gewone meet, waarschijnlijk iets meer pubers en 'stoere gastjes', denk ik
.
ja ik ben gegaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plek zat om een eigen bar in te bouwen, me dunkt.
[..]
Ga je nou echt naar die meet? Ik ben echt benieuwd hoe zo'n KLB-meet is.
viel mee, die waren er wel, gers noelgallager en skaffa waren de jongeste en waren rond 11 uur ofzo weggegaan naar de friettentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet heel anders dan een gewone meet, waarschijnlijk iets meer pubers en 'stoere gastjes', denk ik
.
Sanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:20 schreef Sander het volgende:
Oh en de meet is de 7e? Dan heb ik een verjaardag, dus helaas
om 10 voor 1 gingen alle treinen dus tjaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:00 schreef Mikkie het volgende:
Grappig, ik had Yvonne, iteejer en a_a weleens willen ontmoeten. Maar mên wat is die meet vroeg afgelopen
.
ben je op bezoek geweest bij iemandquote:
Da's niet verkeerd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef HostiMeister het volgende:
Je weets, ik kom langs, fles rum, en ga naar huis met 25 e winst
Maar als je daarna nog kon rijden was je dus niet dronken genoegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:14 schreef swarmahoer het volgende:
nee was gewoon met de trein gegaanauto in nijmegen gelaten
erg gezellig met remlof terug hahaha
Jupquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
gepokerd of ?
wat denk je zelf met bavariaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je daarna nog kon rijden was je dus niet dronken genoeg.
Daar zat ik ook aan, daarom heb ik de laatste paar flesjes Brand gekaapt en op een gegeven moment de whisky gepakt, anders was het nooit goed gekomenquote:
I knowquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En Mikkie, sport afspraken na een dronken avond gaan nooiut goed
Nou succes ermee...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan, daarom heb ik de laatste paar flesjes Brand gekaapt en op een gegeven moment de whisky gepakt, anders was het nooit goed gekomen.
.
[..]
I know. Probleem is dat ik die verjaardag helemaal vergeten was (last-minute pas besloten om te vieren). Kwam er na m'n werk achter, en pas na de drank kwam ik erachter dat ik om elf uur op de squashbaan moet staan. Frisch ende fruitigh.
. Oops
.
Super vetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
motorbeurs
René ziet 'm wel zitten
[ afbeelding ]
Zwartmet koffers
[ afbeelding ]
Even op een concurrent zitten...
[ afbeelding ]
Zelfs op een BMW![]()
ik verschool me nog achte r m'n haar..
[ afbeelding ]
Dit wordt hem
[ afbeelding ]
Ja
[ afbeelding ]
Whiiiiiii!
[ afbeelding ]en?
[ afbeelding ]
we zijn daar ook echt twee keer een half uur geweest ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Super vetBeurs was tof dus?
Moet zeggen dat ik 'm zo in totaal, met iemand er op best ok vind, terwijl ik die voorkant op het eerdere plaatje niet te pruimen vond. En die KTM is kwa uiterlijk ook echt
Ik was het keihard vergeten vanmorgen. Heerlijk de wekker snoozen de hele tijd, tot ik net wakker schrokquote:
Ik geef m een maandquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
omg![]()
echt wel![]()
dat zou mijn mams nu nooit doen![]()
maar je kas weer fietsen dusnu hopen dat deze wel heel blijft
ik en fietsen...quote:
Bitch, ik ben straight up gangsta jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
heb je hem ook weer met zijn partsquad
Ik wil je ook...euhm...meehebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Californium het volgende:
salsa![]()
bij mij tegenover![]()
![]()
ik wil ook met jullie de stad in
de volgende, als die niet in zn vakantie valt en op donderdag isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk swarmi. remlof heeft beloofd naar een nijmegen-meet te komen, maar wanneer
.
kunnen we bij deze dus vastleggen in een van die 2 wekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
mag ik dan ook komen op die meet![]()
* kijkt zielig en hoopt dat meet in eerste 2 weken van april valt
om niet heel vervelend te doen, volgens mij kan je kiezen tussen mikkie sander mij hosti ib en alle andere mannelijke users in t topic hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:op die data's ben ik erbij
en ik zal Hosti dan wel even meesleuren want ik moet toch ergens blijven pitten
![]()
Ik ben de 9e jarigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kunnen we bij deze dus vastleggen in een van die 2 weken(2 of 9 april zit je dan)
Ik zie dat ie em weggedaan heeft, hij heeft nu een Aprilia RSV Mille ofzoiets.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:44 schreef LastRequest het volgende:
En Moblo volgens mij heeft een vriend van mij zo'n KTM.. misschien een oudere versie dan maar hij lijkt er (voor mij, ik weet er geen reet vanaf) wel erg op
dinsdag de 7equote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kunnen we bij deze dus vastleggen in een van die 2 weken(2 of 9 april zit je dan)
Allemaal druk met de studie hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Collectieve faalhazerij.
Zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om niet heel vervelend te doen, volgens mij kan je kiezen tussen mikkie sander mij hosti ib en alle andere mannelijke users in t topic hier
Daar gaat m'nquote:
Dat moet je zeker even doen als ik thuis ben!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice![]()
Volgende week schijn ik daar wel een keer te zijndus dan kom ik wel even een keer gluren als het mag
wanneer is de housewarming ?quote:
ga je zn kamer helemaal inrichtenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook helemaal zin om IB over te huizen enzo
Kan ik ook gewoon eindelijk eens naar hem toe gaan ipv andersom altijd. Want waar die nu zit is een beetje jammerlijk qua sfeer enzo![]()
En heeft hij tenminste ook een tweepersoonsbed
Mijn eerst gekochte tweepersoonsbedje wat doe ik![]()
je snapte me niet helemaal hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:56 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh naja, ik weet nog niet of ik dat ga doen
Het liefst zou ik met een zak geld naar de ikea gaan en voor hem allemaal nieuwe dingen kopen enzo jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je zn kamer helemaal inrichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
watzijzeiquote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie niet zo waarom het een held is maar goed
IB heeft een nieuwe kamerquote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef morgane het volgende:
Ik ben terug! Het was heerlijk, we hebben de hele week prachtig weer gehad. Zelfs nog liggen zonnen op het strandheb ik nog wat gemist?
kunnen jullie gezellig samen fokkenquote:
ik zit straks ook in lentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |