Stiekem?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Stiekem gaat het je gewoon om die blonde met dat enorme décolleté, swarmi.
Ja tuurlijk, stiekem toch maar welquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu toch die borstvergroting doorzetten
ja sure, zolang je er zelf in blijft gelovenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Je bent een lul, swarmi. Ik was zo goed aan het werk!![]()
.
Nee, dit keer was het eindelijk eens waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja sure, zolang je er zelf in blijft geloven
i rest my casequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dit keer was het eindelijk eens waar.
ik ga iigquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
iemand zin om mee te gaan naar de klb meet morgen?
als dat 10 uur terug is dan ben je wel laat iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet werken, en ik denk niet dat je daarna nog wil gaan?.
geen idee hoe laat begint het eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat 10 uur terug is dan ben je wel laat iddgers hoelaat ga jij ?
Het wordt dus blijkbaar niet uitgezondenquote:
pics ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
superleuk bitchfight tussen mn zusjes, jammer dat ik geen stream mogelijkheden heb
Klinkt eigenlijk nogal analoog aan mijn avond, behalve dat ik en mijn huisgenoot ons helemaal de tyfus ergeren aan een of ander woord associatie spelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
Ik ben thuis, lekker internetten, slokje bier. Doe weinig bijzonders nu
Zet de TV dan uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk nogal analoog aan mijn avond, behalve dat ik en mijn huisgenoot ons helemaal de tyfus ergeren aan een of ander woord associatie spel
Op het internet, zelfde spelletje, we zijn allebei behoorlijk slim maar die fucking puzzel lukt gewoon nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Zet de TV dan uit, of speel je onderling wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |