Een ICT-bedrijf en een boekverkoper?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ordina en Donner zitten op 1 lijn.
Als jij mensen wil beoordelen op 'emotioneel getier', dan moet je naar R&P verhuizen. Het was al duidelijk dat je niet in discussie wilde treden vanaf het begin.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet normaal wenst te discussiëren, dan moet je naar de FP verhuizen.
Emotioneel getier duidt op de reactie. De suggestie die je poogde te wekken in deze [Deel 1550]Abū al-Hūl reactie daarentegen. En later nog eens bevestigd in een opvolgende post... "Het was al duidelijk dat ik niet in discussie wilde treden vanaf het begin", o - en dat blijkt uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij mensen wil beoordelen op 'emotioneel getier', dan moet je naar R&P verhuizen. Het was al duidelijk dat je niet in discussie wilde treden vanaf het begin.
Hoezo niet persoonlijk?
Prima, als jij het op persoonlijke aantijgingen wil gooien, kun je de bal terugverwachten. Anders moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Emotioneel getier duidt op de reactie. Deze suggestie die je poogde te wekken in deze [Deel 1550]Abū al-Hūl reactie daarentegen.
Jij begon op de persoonlijke toer, mijn reactie volgde op de door je onderbuik gevoerde suggestieve opmerking.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Prima, als jij het op persoonlijke aantijgingen wil gooien, kun je de bal terugverwachten. Anders moet je er niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij begon op de persoonlijke toer, mijn reactie volgde op de door je onderbuik gevoerde suggestieve opmerking.
Ik zou het maar inderdaad laten zitten, je bent behoorlijk veranderd sinds anderhalf jaar terug - erg jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Wat ben je toch ook een zielepiet hè. Laat maar zitten joh.
"Seul les imbéciles ne change pas" luidt een Frans gezegde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou het maar inderdaad laten zitten, je bent behoorlijk veranderd sinds anderhalf jaar terug - erg jammer.
Dat klopt. Maar dat maakt het in mijn ervaring niet minder jammer. Je komt erg venijnig over, maar goed misschien ligt dat aan mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Seul les imbéciles ne change pas" luidt een Frans gezegde.
Seuls les imbéciles ne changent pas d'avis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En dat is niet voor niets Frans, het Nederlandse equivalent heet: een ezel stoot zich in het algemeen nooit 2x aan dezelfde steenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zit er altijd een tussen... die het voor de rest verpestquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Seuls les imbéciles ne changent pas d'avis.
K-I-S-S-I-N-G.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ordina en Donner zitten op 1 lijn.
Ik weet niet waarop je dat baseert. Is het voor de wereldvrede?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoristus daarmee instemt.
En een beetje voor stiekem homo-erotisch genot.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarop je dat baseert. Is het voor de wereldvrede?
Dat is jouw motivatie, maar hoe denkt de rest daar over?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En een beetje voor stiekem homo-erotisch genot.
klik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
van wie is deze quote
"And strength comes from within" ... "And guns! More guns. Bigger guns. Better guns."
Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ryan3: Elfletterig is iemand die Iglo maaltijden eet en tekstschrijver is, dude. En daarnaast Fok! heeft gevonden.
yvonne is mijn gezworen vijand, ja.
Wat heb ik nú weer gemist?!
Wist ik veel dat ik een gezworen vijand was!quote:
Wie interesseert zich voor R3?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ryan3: Elfletterig is iemand die Iglo maaltijden eet en tekstschrijver is, dude. En daarnaast Fok! heeft gevonden.
yvonne is mijn gezworen vijand, ja.
Wat heb ik nú weer gemist?!
Ik moet ervan huilenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie interesseert zich voor R3?
We hebben het voor elkaar...de segregatiesubsidie.quote:De stichtingen Ward en Stiva die in de Omar Al Farouk-moskee bij station Overvecht twee informatieloketten bemensen, een voor vrouwen en een voor mannen, ontvangen daarvoor 100.000 euro uit het gemeentelijk actieplan voor de Vogelaarwijk Overvecht. De loketten zijn op proef en worden na een half jaar geëvalueerd.
De loketten zijn al in gebruik sinds eind januari. Detail: het vrouwenloket sluit een uur eerder dan het mannenloket. Een direct betrokkene geeft aan dat dit een bewuste keus is: “Dan zijn de vrouwen op tijd thuis om te koken.”
Eerder hoe Hirsch Ballin gigantische ladingen cocaïne liet smokkelen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk.
Net zoals Hirsch Ballin er persoonlijk voor zorgde daar boer Tjedde een snelheidsovertredding kreeg, omdat hij te hard reed over een landweggetje.
Een ambassadeur gaf de brief in naam van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken. Onder wiens verantwoordelijkheid valt dat? Onder wiens bevoegdheid valt dat? Wiens naam zal er logischerwijs onderaan de brief staan?quote:Een wetgevende macht is nog steeds anders dan een uitvoerende macht, of de trias politica moet volledig dood zijn in GB, maar daar ben ik me nog niet van bewust.
Eindelijk de tijd niet gewoon stoppen, nee hop, terugdraaien die hap!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Autodidact het volgende:
http://www.allesoverutrec(...)lan_(2009-02-23).php
[..]
We hebben het voor elkaar...de segregatiesubsidie.
Ik zou het ook niet weten. Contact met de buitenwereld Voor mensen wier complete leefwereld thuis en de moskee is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eindelijk de tijd niet gewoon stoppen, nee hop, terugdraaien die hap!
Wat zijn trouwens infomatieloketten bij een moskee? Ik krijg dat een hoog kaartjesloket bij de Efteling gevoel van.
Zou een organisatie als Youth for Christ wel ingezet mogen worden om de voornamelijk Marokkaanse jeugd op te vangen in jongerencentra?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Contact met de buitenwereld Voor mensen wier complete leefwereld thuis en de moskee is?
Mijn mening? Niet als gesubsidieerde arm van de overheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zou een organisatie als Youth for Christ wel ingezet mogen worden om de voornamelijk Marokkaanse jeugd op te vangen in jongerencentra?
Ik vraag me af waarom niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mijn mening? Niet als gesubsidieerde arm van de overheid.
Als zij zich door voor geroepen voelen, waarschijnlijk vanuit een religieus motief, vind ik dat prima, maar dan zonder overheidsgeld. De overheid heeft daar zo zijn eigen instanties voor. Het gevolg van zulke subsidies is dat je als overheid een bepaalde religieuze keuze aan het sponsoren bent. Dat is een ticket terug naar de verzuilde samenleving. Nu moet er een Protestantse hulporganisatie komen, vervolgens gaan de islamitische en katholieke clubs de zelfde dienst verlenen onder een ander geloofslabel, en daar ook graag even voor willen vangen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom niet.
Aan de ene kant zou ik zeggen dat je geen organisatie met een religieus motief moet gebruiken om kinderen met een (ander) geloof zich te laten ontwikkelen in de brede zin van het woord (sociale regels, hoe je te gedragen in een groep e.d.). Aan de andere kant, als een organisatie zich aangesproken vindt om probleemjochies te begeleiden naar een beter leven, waarom zou dat niet mogen?
Segregatie is het scheiden van mensen aan bepaalde (fysieke) kenmerken. Nu de moskee een arm van de overheid lijkt te worden, vind ik het verdacht dicht bij de Jim Crow-scheiding komen. Nu zijn de vrouwen de kop van jut.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vind het moeiljk om segregatie aan te wijzen. Zoiets is altijd veel makkelijker in bijvoorbeeld Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |