Walgerije wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En zegt Algerije niks over andere landen.
Fail.
veertig dagen?quote:
Er is een groot verschil tussen nuance en alles goed praten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:19 schreef du_ke het volgende:
Toch wel, maar je oogkleppen laten je de nuance niet zien. Dat ik tegen een systeem zonder overheid ben wil zeker niet zeggen dat ik voor een systeem ben waar de overheid het op alle vlakken voor het zeggen heeft.
Hier noemen we dat ophangfeest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vasten bitch! en daarna suikerfeest!
Nuance en overschilligheid schijnt ook wel eens verward te worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen nuance en alles goed praten.
Als oplossing voor een slangebeet dienen ze je nog meer slangengif toe....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
D'r kan nog meer bij![]()
787 miljard dollar is natuurlijk lang niet genoeg!
(Over niet al te lang) een permanent slangengifinfuus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als oplossing voor een slangebeet dienen ze je nog meer slangengif toe....
Waarom wordt er zo'n drukte over gemaakt? Sinds wanneer is het zo kwalijk om folders te verspreiden met je eigen bekrompen ideeën erin, dat het aanleiding is voor bedreigingen?quote:Doodsbedreiging voor creationist
Hij ontving naar eigen zeggen tientallen grievende e-mails. In enkele daarvan wordt hij met de dood bedreigd. 'Dood aan Kees', zo luidde het in één van de berichten die hij kreeg. De man ontving ook onvriendelijke telefoons.
Nog geneukt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig is dat stomme feest ook weer voorbij.
Je hebt je verjaardag weer gevierd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig is dat stomme feest ook weer voorbij.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:
'Vliegtuig neergestort bij Schiphol'
Uitgegeven: 25 februari 2009 10:48
Laatst gewijzigd: 25 februari 2009 10:48
AMSTERDAM - Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort.
Meer informatie ontbreekt.
quote:Bizar verkeersongeluk in Nijmegen
AMSTERDAM – Het verkeer in Nijmegen is woensdagochtend ernstig ontregeld door een bizar verkeersongeluk. Rond zes uur ’s ochtends reed een automobilist vanaf het Keizer Karelplein richting de Kronenburgersingel.
Daar sprong een voetganger bij hem op de motorkap, die met een bierflesje de voorruit in wilde slaan.
Op hetzelfde moment werd de automobilist van achteren aangereden door een andere auto, meldt dagblad de Gelderlander.
De beschonken bestuurder van deze auto bleek familie te zijn van de man die op de motorkap sprong. De drie raakten allen gewond en werden naar het ziekenhuis gebracht.
http://www.volkskrant.nl/(...)gestort_bij_Schipholquote:Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist die woensdagochtend bij Schiphol neerstortte. Dat meldde hij vanaf het vliegveld in Istanbul.
Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om ‘s middags te kunnen vliegen.
Kut, daar heb ik heel wat flappen voor neergelegd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Autodidact het volgende:
Ik lees zojuist dat het waaschijnlijk een mislukte moordaanslag is geweest.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gestort_bij_Schiphol
en weer ¤4000 door de pleequote:
Lord Ahmed achter de traliesquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
je verzint het niet
Irak-aanval vanwege Annunaki/Aliens?!
quote:
Natuurlijk.quote:De man die er persoonlijk voor zorgde dat Geert Wilders de toegang tot Engeland werd ontzegd [..]
Een politicus heeft toch wel een macht wie het land geweigerd wordt. Net zoals een politicus bepaald wie wel of niet het land uit moet. Goed het wordt daarna getoetst door een rechter, maar die politicus tieft ze eruit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:00 schreef Yildiz het volgende:
Natuurlijk.
Net zoals Hirsch Ballin er persoonlijk voor zorgde daar boer Tjedde een snelheidsovertredding kreeg, omdat hij te hard reed over een landweggetje.
Een wetgevende macht is nog steeds anders dan een uitvoerende macht, of de trias politica moet volledig dood zijn in GB, maar daar ben ik me nog niet van bewust.
Als het goed is niet. Als ik de soortgelijke EU-wetgeving bekijk, hebben politici alleen invloed om iemand er juist af te halen. Iemand weigeren gebeurt door ambtenaren, niet door politici.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een politicus heeft toch wel een macht wie het land geweigerd wordt.
Ook daar wordt het eerst getoetst door de rechterlijke macht voordat het uitgevoerd wordt.quote:Net zoals een politicus bepaald wie wel of niet het land uit moet. Goed het wordt daarna getoetst door een rechter, maar die politicus tieft ze eruit.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen nuance en alles goed praten.
Goed planquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef Reya het volgende:
Veertig dagen trappistenbier.
Chemtrailcrashes?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef One_of_the_few het volgende:
al een BNW topic ver het vliegtuig ongeluk?
En op homo's kankeren, niet te vergeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Aoristus het volgende:
het vervelende van zo'n ramp is dat mensen er wekenlang over napraten, terwijl je net als met het andere nieuws de gebeurtenis voor kennis kan aannemen en dan verder gaan met je leven.
Ja, ik weet nog dat toen de buurman in paniek ons huis kwam binnenrennen dat we het nieuws moesten aanzetten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Aoristus het volgende:
het vervelende van zo'n ramp is dat mensen er wekenlang over napraten, terwijl je net als met het andere nieuws de gebeurtenis voor kennis kan aannemen en dan verder gaan met je leven. Ik weet nog wel hoe dat ging met de Bijlmerramp, dat was maandenlang mediavoer.
En moslimsquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En op homo's kankeren, niet te vergeten.
Ik kan me meestal niet inhouden en dan ga ik nogal grof tekeer, en dat zijn me een paar tere zieltjes daar. Van de 30 ofzo notes die ik heb, heb ik er volgens mij 25 in BNW en TRU verzameld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Chemtrailcrashes?
BNW; ik kijk er welleens, maar na 1 regel van het eerste de beste topic ben ik weer weg.
Je hebt geld uitgegeven om te kijken wat mods over je schrijven. WHY???!?!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Van de 30 ofzo notes die ik heb, heb ik er volgens mij 25 in BNW en TRU verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |