Een ICT-bedrijf en een boekverkoper?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ordina en Donner zitten op 1 lijn.
Als jij mensen wil beoordelen op 'emotioneel getier', dan moet je naar R&P verhuizen. Het was al duidelijk dat je niet in discussie wilde treden vanaf het begin.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet normaal wenst te discussiëren, dan moet je naar de FP verhuizen.
Emotioneel getier duidt op de reactie. De suggestie die je poogde te wekken in deze [Deel 1550]Abū al-Hūl reactie daarentegen. En later nog eens bevestigd in een opvolgende post... "Het was al duidelijk dat ik niet in discussie wilde treden vanaf het begin", o - en dat blijkt uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij mensen wil beoordelen op 'emotioneel getier', dan moet je naar R&P verhuizen. Het was al duidelijk dat je niet in discussie wilde treden vanaf het begin.
Hoezo niet persoonlijk?
Prima, als jij het op persoonlijke aantijgingen wil gooien, kun je de bal terugverwachten. Anders moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Emotioneel getier duidt op de reactie. Deze suggestie die je poogde te wekken in deze [Deel 1550]Abū al-Hūl reactie daarentegen.
Jij begon op de persoonlijke toer, mijn reactie volgde op de door je onderbuik gevoerde suggestieve opmerking.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Prima, als jij het op persoonlijke aantijgingen wil gooien, kun je de bal terugverwachten. Anders moet je er niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij begon op de persoonlijke toer, mijn reactie volgde op de door je onderbuik gevoerde suggestieve opmerking.
Ik zou het maar inderdaad laten zitten, je bent behoorlijk veranderd sinds anderhalf jaar terug - erg jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Wat ben je toch ook een zielepiet hè. Laat maar zitten joh.
"Seul les imbéciles ne change pas" luidt een Frans gezegde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou het maar inderdaad laten zitten, je bent behoorlijk veranderd sinds anderhalf jaar terug - erg jammer.
Dat klopt. Maar dat maakt het in mijn ervaring niet minder jammer. Je komt erg venijnig over, maar goed misschien ligt dat aan mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Seul les imbéciles ne change pas" luidt een Frans gezegde.
Seuls les imbéciles ne changent pas d'avis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En dat is niet voor niets Frans, het Nederlandse equivalent heet: een ezel stoot zich in het algemeen nooit 2x aan dezelfde steenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zit er altijd een tussen... die het voor de rest verpestquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Seuls les imbéciles ne changent pas d'avis.
K-I-S-S-I-N-G.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ordina en Donner zitten op 1 lijn.
Ik weet niet waarop je dat baseert. Is het voor de wereldvrede?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoristus daarmee instemt.
En een beetje voor stiekem homo-erotisch genot.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarop je dat baseert. Is het voor de wereldvrede?
Dat is jouw motivatie, maar hoe denkt de rest daar over?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En een beetje voor stiekem homo-erotisch genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |