En jullie telkens maar roepen dat rokers asocialen zijnquote:
Idd, waar denk je dat die agressie jegens die eigenaren vandaan komt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jullie telkens maar roepen dat rokers asocialen zijn
Die heb ik de afgelopen maanden anders zich vaker rancuneus zien uitlaten. Of leuke gezellige acties; Ik noem een actie om van alles naar antwoordnummer van stivoro te sturen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jullie telkens maar roepen dat rokers asocialen zijn
Ja, en dat is inderdaad genoeg reden om een kroeg plat te branden. Trouwens, vanwaar die frustratie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Idd, waar denk je dat die agressie jegens die eigenaren vandaan komt?
Pure frustratie.
Die toon is gezet door liefhebbers van verboden en stasi's als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
Er is gewoon echt een hele enge toon gekweekt onder een bepaalde laag van de bevolking, rokers en niet-rokers
En nu gaan we zeker de rokers verantwoordelijk houden voor de toonzetting? Die zijn immers de bron van al het kwaad?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen maanden anders zich vaker rancuneus zien uitlaten. Of leuke gezellige acties; Ik noem een actie om van alles naar antwoordnummer van stivoro te sturen.
Er is gewoon echt een hele enge toon gekweekt onder een bepaalde laag van de bevolking, rokers en niet-rokers
Ja. Rokers zijn diegenen die andere mensen hun plezier willen verbieden op plekken waar ze zelf niet (willen) komen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En nu gaan we zeker de rokers verantwoordelijk houden voor de toonzetting? Die zijn immers de bron van al het kwaad?
Zie je wel: anti-rokers zijn gewoon fascistische bruinhemden. Valt niet mee te praten.quote:
Alleen de rokers zitten niet te wachten op het rookverbod in de horeca, de meederheid van Nederland rookt niet en vindt het prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:33 schreef Chewie het volgende:
Dat roken niet verboden is maar enkel op plaatsen waar de overheid vind dat men niet mag roken zegt niks over handhaving. Wat dat betreft (en nog maar een keer voor de duidelijkheid voor de zeer simpelen onder ons, het gaat om de handhaving) is er geen verschil met andere verboden waar mensen niet op zitten te wachten.
De meerderheid van Nederland komt nooit in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen de rokers zitten niet te wachten op het rookverbod in de horeca, de meederheid van Nederland rookt niet en vindt het prima.![]()
Afgezien daarvan zit er niemand te wachten op bijvoorbeeld maximum snelheden op snelwegen. Die worden dan ook vrij massaal overtreden, maar desondanks gewoon gehandhaafd.![]()
7.000.000 auto's, 10.000 kroegen....
Weet je, ik denk dat je gelijk hebt.
Dat gaan ze nooit doen, ál die kroegen controleren.
Nee, gaat er niet van komen, niet te handhaven.
Dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meerderheid van Nederland komt nooit in de kroeg.
Klopt, maar ik zit met mn hoofd nog steeds bij de rechtmatigheid van het rookverbod. Hoewel ik al miljonenen malen heb aangegeven dat ik pleitbezorger ben voor twee typen kroegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus?
Dat maakt voor de handhaving geen reet uit.
Wel een grenzeloos vertrouwen in de overheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus?
Dat maakt voor de handhaving geen reet uit.
Dat is een bewering waar ik zo mijn twijfels bij heb. Ik geloof wel best dat de meerderheid niet regelmatig een kroeg bezoekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meerderheid van Nederland komt nooit in de kroeg.
Genoeg reden om beide groepen optimaal te faciliterenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is een bewering waar ik zo mijn twijfels bij heb. Ik geloof wel best dat de meerderheid niet regelmatig een kroeg bezoekt.
Wat men bezielt om die kroeg te bedreigen daar kan ik ook niet bij. Helemaal nu rookkroegen ver in de minderheid zijn.quote:Idioot trouwens die bedreigingen aan het adres van de Kachel. Dan zink je net zo laag als zo'n Dinie.
Ik weet zeker dat 10.000 kroegen makkelijker te controleren zijn op roken dan 7.000.000 auto's op snelheid, APK of wegenbelasting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel een grenzeloos vertrouwen in de overheid![]()
Heb je weleens uitgezocht hoeveel controleurs er beschikbaar zijn?
Of denk je nu werkelijk dat als de overheid het maar verbied het ook weg is of weg zal gaan?
Dat zie ik toch heel anders. Klink zal heel rustig de duimschroeven strakker aandraaien en steeds meer kroegen kiezen eieren voor hun geld. De weerstand ebt langzaam weg, ook onder de meest verstokte roker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Acht, het maakt ook niet uit. Het rookverbod heeft zn beste tijd gehad. Binnenkort neemt de crisis zulke extreme vormen aan dat het verbod wordt opgeheven om de kleine horeca te redden. Vervolgens ontstaat er een gedoogbeleid waar iedereen zich wel in kan vinden.
Nee, maar ik denk dat we met 10 man een heel eind komen, wat denk jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Chewie het volgende:
Heb je weleens uitgezocht hoeveel controleurs er beschikbaar zijn?
Door de Irak-commissie zal het kabinet het veld moeten ruimen, Klink dus ook. Omdat het CDA zo enorm de reet uitkomt van het volk komt die partij nou een keer niet in de regering. Gevolg: nieuwe minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport die het rookverbod afschaft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders. Klink zal heel rustig de duimschroeven strakker aandraaien en steeds meer kroegen kiezen eieren voor hun geld. De weerstand ebt langzaam weg, ook onder de meest verstokte roker.
stel je hebt gelijk, dan is die irakdiscussie op zijn vroegst ergens in november... voordat er dan een kabinet valt en je met nieuwe verkiezingen opgezadeld zit ben je zowiezo weer over het voorjaar aan het praten. Dan krijgen we coalitiebesprekingen dus dan heb je rond de zomervakantie eens een nieuw regeerakkoord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door de Irak-commissie zal het kabinet het veld moeten ruimen, Klink dus ook. Omdat het CDA zo enorm de reet uitkomt van het volk komt die partij nou een keer niet in de regering. Gevolg: nieuwe minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport die het rookverbod afschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |