abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66480015
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze komen hier?
Ik heb ze altijd al eens in het echt willen zien.

Wel naar voor de nabestaanden en betrokkenen maar ik neem aan dat de politie hier wat adequater optreedt. Volgens mij mag je hier nog altijd alleen maar demonstreren met een vergunning en die krijgen ze voor zoiets natuurlijk nooit dus ze kunnen gewoon met geweld verwijderd worden.
Gewoon oppakken die gasten en het land uitzetten. In de VS doen ze dat bij "toeristen" een stuk makkelijker.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66480151
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze komen hier?
Ik heb ze altijd al eens in het echt willen zien.

Wel naar voor de nabestaanden en betrokkenen maar ik neem aan dat de politie hier wat adequater optreedt. Volgens mij mag je hier nog altijd alleen maar demonstreren met een vergunning en die krijgen ze voor zoiets natuurlijk nooit dus ze kunnen gewoon met geweld verwijderd worden.
Je mag altijd demonstreren, ook zonder vergunning. Als je demo verboden wordt mag het niet, en als de politie een onaangekondigde demo wil stoppen omdat men ordeverstoringen vreest, dan kan dat.

Het is een belachelijk systeem, maar zo werkt het ongeveer. Een vergunning mag ook alleen worden geweigerd als men geweld e.d. vreest.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66480495
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Niet weer...
Haha, je hapt .
Daar was het mij even om te doen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66480539
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Haha, je hapt .
Daar was het mij even om te doen.
Tis dat jij het was, anders had ik weer mijn 'anti-George Carlin tirade' moeten afsteken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:34:29 #230
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_66480620
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het is een belachelijk systeem, maar zo werkt het ongeveer. Een vergunning mag ook alleen worden geweigerd als men geweld e.d. vreest.
Da's vrij simpel, ze hoeven dat alleen maar te beweren. Onderbouwen met een paar vage beweringen over ijsberen in Groningen, en klaar.
pi_66480720
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tis dat jij het was, anders had ik weer mijn 'anti-George Carlin tirade' moeten afsteken.
.

Ik vind George Carlin één van de beste stand-up comedians ooit. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66480794
@koningdavid 13:07

Over de Mayas:

Zoek voor de lol eens op Friar Diego de Landa (burner of mayan books)

En vwb die bieb:

Zijn er drie verdachten: Romeinen, Christenen en Moslims

Waar in het geval van de Romeinen de bieb zelf niet het doelwit was maar de haven. (die romeinen waren tenslotte zelf ook geinteresseerd in die Bieb)

In de andere gevallen was het die heidense informatie zelf die het moest ontgelden.
Duizenden werken die velen malen ouder zijn dan een paar losse verhaaltjes(de bijbel had zijn huidge vorm nog niet) zijn natuurlijk ongewenst als je met je prille godsdienst de wereld wilt veroveren.

Zelfs van de enkele tientallen Christelijke bijbelboeken die er oorspronkelijk waren is het grootste gedeelte vernietigd om alleen die vier te behouden die het beste in het straatje vielen van de toenmalige geestelijken. (alleen het evangelie van Judas heeft het onbedoeld en zwaar gehavend overleefd)
De bijbel is maar een fractie van de daadwerkelijke verhalen. (misschien was volgens het evangelie van Maria de vrouw wel minstens net zo belangrijk als de man of misschien was Jezus wel een Homo maar dankzij deze selectieve bijbelsamenstellers zullen we het nooit weten)

Alleen deze gebeurtenis al trekt het waarheidsgehalte van de bijbel ernstig in twijfel.
pi_66480816
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Ik vind George Carlin één van de beste stand-up comedians ooit. .
Zou kunnen, ik ken alleen die filmpjes over 'religon' en de '10 commandments' die ik atlijd naar mijn hoofd geslingerd krijg in serieuze discussies omdat men dan denkt dat mijn geloof daarmee ontkracht is. Ik word ze daarom nogal zat.
pi_66481001
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef solar22 het volgende:
@koningdavid 13:07

Over de Mayas:

Zoek voor de lol eens op Friar Diego de Landa (burner of mayan books)
Geen zin in, maar ik geloof je. Zonde dat dit gebeurd is dan.
quote:
En vwb die bieb:

Zijn er drie verdachten: Romeinen, Christenen en Moslims

Waar in het geval van de Romeinen de bieb zelf niet het doelwit was maar de haven. (die romeinen waren tenslotte zelf ook geinteresseerd in die Bieb)

In de andere gevallen was het die heidense informatie zelf die het moest ontgelden.
Duizenden werken die velen malen ouder zijn dan een paar losse verhaaltjes(de bijbel had zijn huidge vorm nog niet) zijn natuurlijk ongewenst als je met je prille godsdienst de wereld wilt veroveren.

Zelfs van de enkele tientallen Christelijke bijbelboeken die er oorspronkelijk waren is het grootste gedeelte vernietigd om alleen die vier te behouden die het beste in het straatje vielen van de toenmalige geestelijken. (alleen het evangelie van Judas heeft het onbedoeld en zwaar gehavend overleefd)
Sorry hoor, maar dit is van die achterdochtige crap die nergens op slaat. De canon van het NT stond al best lang vast en de 4 canonieke evangeliën hadden al een vrij aparte status in de vroege kerk. Andere evangeliën zoals die van Thomas, Judas en Maria Magdalena zijn vrijwel nooit serieus genomen, omdat ze veel later geschreven zijn als een soort protest tegen de toenmalige kerk en christelijke gemeenschap.
Ze zijn bij lange na niet zo betrouwbaar als de canonieke evangeliën.
quote:
De bijbel is maar een fractie van de daadwerkelijke verhalen. (misschien was volgens het evangelie van Maria de vrouw wel minstens net zo belangrijk als de man of misschien was Jezus wel een Homo maar dankzij deze selectieve bijbelsamenstellers zullen we het nooit weten)
Sja... misschien was Jezus wel een paarse olifant met 17 slurfen, wie zal het zeggen? De meest betrouwbare bronnen over Jezus zijn in de bijbel gebundeld. Al die gnostische/apocryfe evangeliën die we nu kennen zijn vaak van veel latere datum en staan letterlijk en figuurlijk veel verder af van de historische Jezus. Dat maakt ze minder betrouwbaaar en w.b. de historische Jezus min of meer te verwaarlozen.
pi_66481584
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef solyaris het volgende:
[ link | afbeelding ]

Tijd voor een tegenprotest..
Gewoon met z'n allen om die 'mensen' heen staan

Wie doet er mee?
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:00:09 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66481588
quote:
[ link | afbeelding ]

.

Ben benieuwd of ze echt komen en wanneer.
Niet meer actief op Fok!
pi_66481621
@ koningdavid 14:44

Irenaeus van Lyon heeft als persoon zijnde de afweging gemaakt welke evangelien bewaard moesten blijven en welke niet.
Omdat het godsbeeld in de verschillnde boeken onverenigbaar was.
Zo vond hij de tweedelige god (kwade schepper en goede verlosser) onacceptabel.

Deze afweging is niets meer dan een menselijke beslissing geweest.
Als ik het zo lees vind ik een tweedelige god een stuk logischer .
Want je moet toch toegeven dat de schepper uit het oude testament toch niet bepaald een vriendelijk heerschap was, eerder jaloers en wraakzuchtig.
Dit itt tot zijn andere helft uit het nieuwe testament.

Enfin ik geloof verder niet in god maar ik vind de hele studie rondom oude religies wel erg interessant.
Ik zie dat deze boeken een historische waarde hebben (dus op dat gebied ben ik het niet eens met de mensen die roepen dat de bijbel een sprookjesboek is, het is eerder een geromantiseerd geschiedenisboek)
pi_66481824
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef solar22 het volgende:
@ koningdavid 14:44

Irenaeus van Lyon heeft als persoon zijnde de afweging gemaakt welke evangelien bewaard moesten blijven en welke niet.
Omdat het godsbeeld in de verschillnde boeken onverenigbaar was.
Zo vond hij de tweedelige god (kwade schepper en goede verlosser) onacceptabel.

Deze afweging is niets meer dan een menselijke beslissing geweest.
Als ik het zo lees vind ik een tweedelige god een stuk logischer .
Want je moet toch toegeven dat de schepper uit het oude testament toch niet bepaald een vriendelijk heerschap was, eerder jaloers en wraakzuchtig.
Dit itt tot zijn andere helft uit het nieuwe testament.
Ik begrijp dat ideen van de tweedelige god zeer goed, maar het is niet 'christelijk' omdat dit zeer waarschijnlijk niet iets is wat Jezus geleerd heeft.

Lees dit topic eens voor onderbouwing: Jezus, Plato en de gnostiek
pi_66482188
Die documentaire van Louis Theroux gaf trouwens echt een geweldig insight in die sekte. Op een gegeven moment claimt een van die lui dat Joden 'fags' zijn omdat ze Jezus vermoord hebben, waarop Theroux heel droog antwoord: ''Jesus was a Jew!''
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_66483749
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef Casparovvv het volgende:
Die documentaire van Louis Theroux gaf trouwens echt een geweldig insight in die sekte. Op een gegeven moment claimt een van die lui dat Joden 'fags' zijn omdat ze Jezus vermoord hebben, waarop Theroux heel droog antwoord: ''Jesus was a Jew!''
waren dat geen neonazi's?
pi_66483780
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nope, dat was deze groep. Staat wel op youtube als je even zoekt.
pi_66484008
Is het in Amerika trouwens niet verboden om aan te zetten tot haat?
pi_66484089
quote:
[ link | afbeelding ]

Dat is nep....toch? Toch?!
pi_66484205
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef Casparovvv het volgende:
Heb die docu ook gezien. Theroux is echt een held! Hij laat echt goed zien dat die lui dommer zijn dan de achterkant van een varken.

Ik ben wel in voor actie tegen die homohaters trouwens. Kunnen we Gordon niet op ze afsturen?
Float like a butterfly, sting like a bee.
pi_66484211
@koningdavid 15:06

Interessant stukje.

Maar dan blijf ik toch met het vraagstuk zitten hoe men de god uit het oude testament heeft kunnen verenigen met die uit het nieuwe.

Volgens Plato zijn het dus twee afzonderlijke goden.
En de Gnostici verwierpen het oude testament in zijn geheel. (tja dat is ook een manier).

De enige manier om deze goede en kwade god tot één geheel te vereningen is door het creeeren van een neutrale god die streeft naar balans, vergelijkbaar met Shiva uit de hindoe godsdienst(schepper en vernietiger)

Maar toch spreken Christenen altijd over een goede god en niet over een neutrale.
Verwerpen ze dan onbewust toch niet het oude testament net zoals de Gnostici?
pi_66484310
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hij heeft meerdere docu's waarin hij dergelijke rare clubjes bekijkt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66484368
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef everlast08 het volgende:

[..]

Heb die docu ook gezien. Theroux is echt een held! Hij laat echt goed zien dat die lui dommer zijn dan de achterkant van een varken.
Vind juist van niet, hij benadert ze juist met discretie en respect, oprecht geïnteresseerd in hun mening. Hij laat niet alleen hun vreemde kant zien, maar ook de familiebanden, hun menselijke kant.
pi_66484414
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tijd voor een tegenprotest..
Gewoon met z'n allen om die 'mensen' heen staan

Wie doet er mee?
Dat zei ik ook al. Niet in discussie gaan, niet overschreeuwen maar gewoon een cordon van mensen die met hun rug naar hen toe, tussen hen en de nabestaanden gaan staan.
pi_66484538
http://www.godhatesfags.com/schedule.html

03/09/2009 10:30 AM - 11:30 AM Chicago, IL Brazil, Netherlands & India Cosulates
03/30/2009 10:00 AM - 10:30 AM Washington, DC Turkey Embassy
03/30/2009 10:45 AM - 11:15 AM Washington, DC Netherlands Embassy

Helaas.. buiten de VS doen ze niet zoveel, er is slechts 1 reisje naar Australië gepland
pi_66484610
http://www.godhatesfags.c(...)rdam-plane-crash.pdf

ik kan wel redelijk aggresief worden van die lui
pi_66484650
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef Agorias het volgende:
http://www.godhatesfags.c(...)rdam-plane-crash.pdf

ik kan wel redelijk aggresief worden van die lui
Hmm.. Opvallende zipcode..
pi_66485371
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Vind juist van niet, hij benadert ze juist met discretie en respect, oprecht geïnteresseerd in hun mening. Hij laat niet alleen hun vreemde kant zien, maar ook de familiebanden, hun menselijke kant.
Misschien beetje ongenuanceerd uitgedrukt door mij. Knap als je zo programma's kan maken, omdat hij hen met respect interviewt, wordt hij min of meer vertrouwd door die mensen die hij interviewt, waardoor die weer meer van hun verkniptheid laten zien.

Ik vond dat echt schrijnend om te zien hoe die lui daar stonden aan de kant van de weg met die borden met Fag Troops erop. Die kinderen die daarin meegesleurd worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:33:46 #253
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66485376
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

http://www.trueorigin.org/holocaust.asp

Zie tevens de uitspraken in Neurember trials (vooral deel 14) en het boek van J. Tenenbaum (1956, pag 211) waarin hij letterlijk zei dat het 'darwinisme bewezen is' .

Lijkt me genoeg bewijs.
Je gebruikt creationistische propaganda als bewijs
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:35:55 #254
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66485451
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je gebruikt creationistische propaganda als bewijs
Ik heb je o.a. ook verwezen naar boeken die gelijk uitgebracht waren na WO2 met quotes van de desbetreffende man en waaruit hij inspiratie haalde.

Kijk maar eens goed in de boekenkast van de betere Nederlandse Universiteit. Ik heb zelfs de paginanummers en de delen erbij gezet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_66485499
Zijn ze nou van plan om naar Nederland te komen? Of gaan ze alleen een beetje voor de ambassade staan trutten?
Ik ben voor actie trouwens. Maken we er lekker een dagje van
pi_66485801
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef solar22 het volgende:
@koningdavid 15:06

Interessant stukje.

Maar dan blijf ik toch met het vraagstuk zitten hoe men de god uit het oude testament heeft kunnen verenigen met die uit het nieuwe.

Volgens Plato zijn het dus twee afzonderlijke goden.
En de Gnostici verwierpen het oude testament in zijn geheel. (tja dat is ook een manier).

De enige manier om deze goede en kwade god tot één geheel te vereningen is door het creeeren van een neutrale god die streeft naar balans, vergelijkbaar met Shiva uit de hindoe godsdienst(schepper en vernietiger)

Maar toch spreken Christenen altijd over een goede god en niet over een neutrale.
Verwerpen ze dan onbewust toch niet het oude testament net zoals de Gnostici?
Nope, wij zijn de Oud-Testamentische God niet als kwaadaardig maar als goed. De Oudtestamentische God is dezelfde als de Nieuw-Testamentische God. De God van het Oude Testament is niet alleen streng maar ook barmhartig, en Jezus was niet alleen liefdevol maar af en toe ook zeer streng en hard.
pi_66485973
30 maart protest bij de NL-ambassade in Washington:
Netherlands Embassy - God Hates You and Yr Going 2 Hell! 4200 Linnean Ave NW Netherlands literally means HELL. We have told this land of hell the truth about that matter and they WOULD NOT receive that message of love and truth. We will again deliver this massage from our ambassadors to yours - GOD HATES YOU, put away your false gods and your filthy manner of life and turn and serve the God of Truth in that land or face imminent destruction. Revelation 11:14 ¶ The second woe is past; and, behold, the third woe cometh quickly. 15 And ...bla bla bla......
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_66486284
Als er nog ergens een atoombom over is, is het gebouw van de WBC een mooie bestemming.
pi_66486303
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef everlast08 het volgende:
Ik vond dat echt schrijnend om te zien hoe die lui daar stonden aan de kant van de weg met die borden met Fag Troops erop. Die kinderen die daarin meegesleurd worden.
Is het ook. Die kinderen krijgen dezelfde haat mee die de volwassenen al hebben.
Echt triest dit. Ze krijgen op deze manier een verknipt beeld van de wereld.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_66486370
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Als er nog ergens een atoombom over is, is het gebouw van de WBC een mooie bestemming.
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:23:52 #262
131603 Afwazig
Serious business
pi_66489187
Ik mag wel van zulke mensen ooit tegenkomen op straat als ze aan het protesteren zijn, maar dan ga ik wel even terug naar huis om een stalen pijp op te halen .
pi_66489847
okee, ik geef het toe, die site is van mij
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:49:40 #264
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_66490049
ik heb de eieren en tomalen al buiten de koelkast neergelegd mochten deze lui echt van plan zijn om naar Nederland te komen om te protesteren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_66496715
God hates us all!

Maar ze komen toch niet, die figuren weten best wel dat ze niet overal mogen doen wat ze in de VS doen. Sowieso zullen ze het land niet in komen waarschijnlijk, en zelfs als het wel mocht zouden ze wel weten dat ze er niet meer levend uit zouden komen, dus die gaan lekker hun best doen bij de Nederlandse ambassade.

Ze weten trouwens wel veel van andere landen zo te zien aan hun website, zeker voor Amerikanen. Props voor dat
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:35:36 #266
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66497337
Positief puntje: Deze lui zijn zo erg dat zelfs rednecks en GeenStijl-reaguurders spontaan voor homo's opkomen.

They may be filthy faggots, but they are OUR filthy faggots!
pi_66497539
Gewoon geen aandacht aan geven. Dat sterft binnen een tijdje toch wel uit.
pi_66497796
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Heathen. het volgende:
Gewoon geen aandacht aan geven. Dat sterft binnen een tijdje toch wel uit.
Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?
pi_66498292
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
ik heb de eieren en tomalen al buiten de koelkast neergelegd mochten deze lui echt van plan zijn om naar Nederland te komen om te protesteren
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg

en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:01:16 #270
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66498585
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg

en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
En dan lachend roepen dat Louis naar de hel gaat.
pi_66508450
@koningdavid 16:44

Maar feitelijk zeg je dus dat de Gnostische evangelien niet juist zijn over hun tweedelige god omdat deze in een later stadium geschreven zijn.
Maar dit idee was al veel ouder en heeft zijn oorsprong in het Zoroastrisme (oude perzische rijk) dus lang voor het ontstaan van het Christendom.
Met wat simpele logica zou je dus kunnen zeggen dat het moment van oorsprong van deze godsdienst dichter bij het moment van de schepping ligt en dus dichter bij de waarheid zou moeten liggen.

Ik zie trouwens ook niet in waarom er maar één god zou zijn.
Als in de 5e dimensie een wezen zou bestaan die het universum dmz de Big Bang heeft laten ontstaan, waarom zou hij dan de enige zijn.
Ons heelal heeft in deze context dan weliswaar maar één schepper maar mischien zijn er meerde universums met elk hun eigen schepper.

Zie het als aspirant goden die in een lab aan het knutselen zijn (de goede god vader is dan hun leraar)

Dit is nog maar een voorbeeldje, helemaal geen god, één god, 2 goden of duizenden goden wie zal het zeggen.
Daarom blijf ik het één beetje vreemd vinden om de gang van zaken zoals dat in de bijbel beschreven is blindelings voor waarheid aan te nemen en al helemaal om ernaar te handelen en te oordelen.
Daarom kies ik de gulden middenweg door niet te geloven totdat één van die goden mij ervan overtuigd de juiste te zijn.
En dat zal niet gebeuren door speculatief mensenwerk(wat de bijbel feitelijk is)

Uiteraard zijn andere volledig vrij te geloven wat ze willen en zal ik ze ook blijven respecteren, dit geldt natuurlijk niet voor mensen die denken dat ze anderen op basis van het geloof mogen veroordelen.
pi_66508624
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Positief puntje: Deze lui zijn zo erg dat zelfs rednecks en GeenStijl-reaguurders spontaan voor homo's opkomen.

They may be filthy faggots, but they are OUR filthy faggots!

En zo moet het.
pi_66508634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef lezzer het volgende:

[..]

Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?
Nou, één van die dochters zegt nooit te gaan trouwen of op zoek te gaan naar een vriendje, omdat haar taak in dit leven belangrijker is en het erg veel tijd in beslag neemt. Dus hopelijk plant ze zich ook niet voort.
pi_66509546
We zijn in elk geval niet de enige http://www.godhatestheworld.com/
Gaan ze nou voor elk land zo'n pagina maken?
pi_66510406
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, dat voorbeeld met die kinderen was wel schokkend. Die haten iets wat ze nog geeneens begrijpen. Die ouders stonden dat een beetje weg te lachen, want ze weten dat ze op dat punt wel opelijk door de mand vielen.

Ook belachelijk dat die priester de meeste kritische vragen ook niet aankon, dat die dochter gewoon blij is met het feit dat, iemand die ze geloof ik best aardig vond, naar de hel gaat. Maar de twee beste momenten waren toch wel (heb ze niet helemaal goed, maar zo heb ik ze onthouden:

Moeder: 'Because fags kill this country'
Louis: 'I thought that homoseksuality is not a sin'
Moeder: 'Yes it is, aldutery is'
Louis: 'But that's when you cheat on someone, not being gay'
Moeder: 'There are numerous of married men having gay sex out there'
Louis: .........
Moeder: 'And don't tell me that's not true, because ..... bla bla bla '
Louis durfte niet meer te vragen hoe het dan zat met alleenstaande homofielen

Die andere reporter die bekeerd was tot de kerk: 'And that's why we are happy with dead soldiers'
Louis: 'And are you happy with the death of all sinners?'
Ander: 'Yes, not only sinners, all deaths are god's judgement'
Louis: 'Really? So you're happy with car accidents, cancer, polio, people killed in war?'
Ander: 'Yes, very happy, because it's gods judgement'
Louis: 'But isn't there a possiblity that horrific things happen to good people, of which you are happy?'
Ander: 'Listen to you, you're clearly dellusional, you're questioning God's judgement'.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66510564
De denkbeelden van die mensen zijn zo ongelooflijk krom.
Ze spreken zichzelf constant tegen, maar ik denk niet dat ze dat door hebben.
pi_66511264
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef solar22 het volgende:
Tja aan de ene kant moet je die zwakzinnige produkten van incest in bloemetjesjurken niet echt serieus nemen.

Aan de andere kant moeten dergelijke idioten wel in de gaten worden gehouden.
Infantiel gezemel op een website is nog tot daar aan toe(is vrijheid van meninguiting) maar wanneer ze ernaar gaan handelen dient dit natuurlijk keihard de kop ingedrukt te worden.

Deze onderontwikkelde soort is geen haar beter dan die haatbaarden.

vooral omdat er zo veel van zijn

so how big are these westboro guys anyways?

the informal tone of communication implies it's all about the size of three polygamist families...

[ Bericht 4% gewijzigd door Manono op 27-02-2009 10:20:05 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:18:49 #278
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_66511386
quote:
WBC WILL PICKET FUNERALS OF DUTCH KILLED AT AMSTERDAM PLANE CRASH.
Ze willen dus de begrafenissen van Nederlanders gaan verstoren. Helaas (voor hen) zijn er bij de crash geen Nederlanders omgekomen.
pi_66511406
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ze willen dus de begrafenissen van Nederlanders gaan verstoren. Helaas (voor hen) zijn er bij de crash geen Nederlanders omgekomen.
Ik wil ze eerlijk gezegd wel zien genoeg lef hebben een Turkse ceremonie te verstoren.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:16:50 #280
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66512928
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik heb je o.a. ook verwezen naar boeken die gelijk uitgebracht waren na WO2 met quotes van de desbetreffende man en waaruit hij inspiratie haalde.

Kijk maar eens goed in de boekenkast van de betere Nederlandse Universiteit. Ik heb zelfs de paginanummers en de delen erbij gezet.
Dat een religieus fundamentalist de holocaust op atheïsten probeert af te schuiven door de evolutietheorie te verkrachten is ook geen overtuigend bewijs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66513918
Stelletje vieze vuile flikkers zijn het, met smerige en abnormalre praatjes ovre ons....
Zij zullen zelf branden in de hel.... satan zal hen tergen!!!

De verhalen over jos brink, pim fortuin en al die redenen dat ze zijn overleden... tis gewoon walgelijk.
en ze zijn zelfs te walgelijk en te laf (stelletje homos) om een eigen forum te hebben
En trouwens als iemand overleid aan een ziekte of word doodgeschoten, dan is dat in ieder geval niet door god. want die bestaat niet

Kern: WALGELIJK SMERIGE PEOPLES
flikkers!!!
pi_66514832
Wat zijn peoples?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:15:37 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66514867
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef tijdelijk1234567899876543 het volgende:
Stelletje vieze vuile flikkers zijn het, met smerige en abnormalre praatjes ovre ons....
Zij zullen zelf branden in de hel.... satan zal hen tergen!!!

De verhalen over jos brink, pim fortuin en al die redenen dat ze zijn overleden... tis gewoon walgelijk.
en ze zijn zelfs te walgelijk en te laf (stelletje homos) om een eigen forum te hebben
En trouwens als iemand overleid aan een ziekte of word doodgeschoten, dan is dat in ieder geval niet door god. want die bestaat niet

Kern: WALGELIJK SMERIGE PEOPLES
Het zit je wel hoog hè, dat je speciaal een account aanmaakt om ons dit te vertellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66514973
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:18 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

scheelt hun weer een vliegtuig ticket
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_66515889
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

scheelt hun weer een vliegtuig ticket
In de docu vertellen ze dat ze jaarlijks 200k aan vliegtickets kwijt zijn om bij verschillende protesten te komen
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66516831
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Akwableet het volgende:

[..]

In de docu vertellen ze dat ze jaarlijks 200k aan vliegtickets kwijt zijn om bij verschillende protesten te komen
De leden zullen hun heel jaarsalaris wel inleveren. Het zijn bijna allemaal advocaten zeggen ze in die docu, vraag ik me toch af wie hun als advocaat zou willen. En hoe ze anders aan dat geld komen, zouden ze zoveel donaties krijgen?
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:45:25 #287
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_66517759
Ze hebben groot gelijk !!
Homo's zijn het gespuis op aarde.
Je weet..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:48:15 #288
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_66517850
Laten jullie je nou trollen of doen jullie alsof?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_66519951
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef Snakey het volgende:
Erg lachwekkend.

Die lui weten gewoon niet beter...
pi_66520819
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

De leden zullen hun heel jaarsalaris wel inleveren. Het zijn bijna allemaal advocaten zeggen ze in die docu, vraag ik me toch af wie hun als advocaat zou willen. En hoe ze anders aan dat geld komen, zouden ze zoveel donaties krijgen?
dat denk ik ook, stel je voor dat ze hun geld aan 'wereldse zaken" gingen uitgeven? dat is helemaal uit den boze.
pi_66564005
God's Wrath Revealed Against The Netherlands

The Netherlands has a special situation in their country: due to the fact that much of the Netherlands is below sea level, they are very susceptible to storm surges, and many of their people have been swept away over the years.

In addition to direct natural disasters at God’s Hand, the Dutch have raised their children to be criminals. In 2002, more than 5 million of the 16.6 million people living in the Netherlands were the victims of crime, specifically vandalism, theft, and violent crime, according to the Central Bureau of Statistics. Here are some statistics to show you how Netherlands’ crime ranks with the U.S.A.

Netherlands – 2002 Crimes (Source: "Dilacerator Blog") :
625.4 Violent Crimes per 100,000 people
5684.4 Property Crimes per 100,000 people.

Compared with U.S.A. – 2007 Crimes (Source: "The Disaster Center") :
466.9 Violent Crimes per 100,000 people
3263.5 Property Crimes per 100,000 people

The Netherlands has a solid 33.9% lead in Violent Crimes and 74.2% lead in Property Crimes (theft, vandalism) over this evil nation of the U.S.A.

Here are some of the Netherlands’ historically significant God-smacks:

November 12, 2008 - A group of 4 perverts were involved in an HIV injection assault of 14 other Dutch fags at “sex parties” between January 2006 and May 2007. 2 confessed to, and are charged with, raping and/or injecting their blood into the 14 victims (3 were supposedly involved), and 1 other was charged with supplying the GHB “date rape” drug that rendered the 14 unconscious. On this day, a Dutch court convicted 2 of these filthy brutes with rape, mere 9 and 5 year sentences to prison. Here is the Associate Press article and AidsMap article.

2007- 66 Dutch died of AIDS

June 26-30, 2006 - The European Heat Wave killed at least 1,000 Dutch

May 13, 2000 - The Enschede fireworks disaster slew 22 people and injured 947 others; about 1,500 homes were destroyed or made uninhabitable, leaving 1,250 people homeless. The damage was estimated to cost 500 million Dutch Guilders (or USA $302 million) in insured losses alone.

Since 1983 (to 2007) - More than 4,344 Dutch have died of AIDS

February 1953 - The dikes of the southwestern Netherlands were destroyed by hurricane-force northwesterly winds and exceptionally high spring tides, creating a massive flood. It was the worst disaster in the Netherlands in 300 years. The floods killed 1,835 people, swamped about 200,000 hectares of land (meaning, one-sixth of the country was underwater) and destroyed 3,000 homes and 300 farms. More than $300 million in damage resulted.

November 5, 1530 - The St. Felix Flood ravaged the Dutch coast and destroyed the city of Reimerswaal, killing 100,000+

November 18, 1421- A seawall at the Zuider Zee Dike broke. The outpouring water flooded 72 villages and killed 10,000

1287 - The Zuider Zee flooded after a seawall collapsed in Holland, killing 50,000+

1228 - Sea flooding killed more than 100,000
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66565944
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef Roi het volgende:

Netherlands – 2002 Crimes (Source: "Dilacerator Blog") :
625.4 Violent Crimes per 100,000 people
5684.4 Property Crimes per 100,000 people.

Compared with U.S.A. – 2007 Crimes (Source: "The Disaster Center") :
466.9 Violent Crimes per 100,000 people
3263.5 Property Crimes per 100,000 people

The Netherlands has a solid 33.9% lead in Violent Crimes and 74.2% lead in Property Crimes (theft, vandalism) over this evil nation of the U.S.A.

ORLY??

@ de rest: X1099
pi_66569458
Ik heb onlangs de docu gezien van Louis Theroux over die randdebielen en ik moet eerlijk zeggen dat het meisje in die docu -die studeert- er best lekker uit ziet helaas heeft ze zo'n verschrikkelijk fout beeld van de wereld
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_66569505
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef TLC het volgende:
Ik heb onlangs de docu gezien van Louis Theroux over die randdebielen en ik moet eerlijk zeggen dat het meisje in die docu -die studeert- er best lekker uit ziet helaas heeft ze zo'n verschrikkelijk fout beeld van de wereld
Die docu laat inderdaad heel goed zien hoe debiel zij denken Voor zover ik me het kan herinneren wist die vrouw van iedere vraag wel een "het komt door de homo's" antwoord te geven
pi_66570762
bijna slotje
pi_66570778
6
pi_66570782
5
pi_66570786
4
pi_66570789
3
pi_66570793
2