abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66541195
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik blijft ook nog steeds ontzettend dom vinden dat ze de Guzman niet hebben verkocht Dat geld hadden we zo goed kunnen gebruiken
Idd, nu zitten we met een nutteloze geblesseerde speler opgescheept die z'n contract ook nog niets eens wil verlengen en het zoveelste talent dat ons niets oplevert.
Cause nobody likes rock anymore!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:03:43 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66541219
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik blijft ook nog steeds ontzettend dom vinden dat ze de Guzman niet hebben verkocht Dat geld hadden we zo goed kunnen gebruiken
Ja klopt
pi_66541336
quote:
Investeerders willen betalen én bepalen
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - De groep kapitaalkrachtige sponsors die van plan is om vele miljoenen in Feyenoord te steken, wil zelf kunnen bepalen wat er met hun geld gebeurt.

Kan Feyenoord rekenen op een kapitaalinjectie van vele miljoenen? Investeerders spraken vrijdag met enkele Feyenoord-commissarissen. FOTO PIM RAS
Behalve aandelen van de club willen de investeerders vertegenwoordigd zijn in de raad van commissarissen, die in hun ogen veel te veel op afstand heeft geregeerd.

Namens de sponsorgroep schoven initiatiefnemer Ad Sint Nicolaas en Michel Perridon gisteren voor het eerst aan tafel bij de Feyenoord-commissarissen Dick van Well en Jos van der Vegt, om hun plannen te bespreken. Over de inhoud van het gesprek, waarbij de clubleiding vragen over de financiële situatie beantwoordde, willen de vier aanwezigen niets meer kwijt dan een officiële verklaring waarin wordt gemeld dat de gesprekken een vervolg zullen krijgen.

Duidelijk is inmiddels wel dat de investeerders een bedrag van zestig miljoen euro bij elkaar denken te krijgen. ,,Als je over dat soort bedragen praat, wil je er graag wat over te zeggen hebben,’’ zegt zakenman Pim Blokland, één van de kapitaalkrachtige supporters die zijn club wil helpen. ,,Zeggenschap betekent ook dat we bij beslissingen worden betrokken. We willen een vinger aan de pols houden. Ik ben bereid om geld in de club te steken, maar ik wil wel weten wat ze er mee gaan doen. Zo zit iedereen van ons erin.’’

De investeerders zullen een of meer zetels in de raad van commissarissen (rvc) opeisen. Ook omdat de huidige rvc onder leiding van Van Well in crisistijden te weinig de leiding heeft genomen. Blokland: ,,De rvc heeft te veel op de achtergrond gestaan, door steeds te zeggen dat Feyenoord wordt gerund door de directie.’’

In dat licht is het ook voor de sponsors wrang dat uitgerekend Boudewijn Poelmann deze week opstapte bij Feyenoord. De directeur van de Nationale Postcode Loterij was juist wél een van de commissarissen die het heft meer in handen wilde nemen. Niet voor niets nam Poelmann eind vorig jaar zelf contact op met aanvoerder Giovanni van Bronckhorst om te informeren naar de moeizame relatie met trainer Gertjan Verbeek. Daarmee passeerde hij de directie van Feyenoord, op wiens informatie hij onvoldoende vertrouwde.

Het plotselinge vertrek van Poelmann komt in de Kuip als een verrassing. Afgelopen woensdag beantwoordde hij samen met directeur Eric Gudde vragen over de toekomst van de club tijdens een supportersavond.

,,Het is beroerd dat deze zaak donderdagavond laat is gaan lekken via het AD,’’ zegt Poelmann. ,,Het had wat mij en mijn collega-bestuurders betreft een rustig afscheid moeten worden. Nu komt het wat haastig over allemaal. Ik heb woensdag nog een goed gesprek gehad met een groep vertegenwoordigers van Feyenoord-supporters. Die zullen zich afvragen wat er in de tussentijd is gebeurd. Nou, eigenlijk niet zo veel.’’

Opererend op de achtergrond bij de rvc kon Poelmann zijn ei niet kwijt, zo lijkt het. ,,Ik voelde al wat langer dat ik een verschil van mening had met mijn collega’s over het te voeren beleid bij Feyenoord. Ik wil daar verder niks over zeggen want dat is niet in het belang van mijn club Feyenoord. Ik wil benadrukken dat ik in de persoonlijke sfeer binnen de raad van commissarissen geen problemen heb. Het is een zakelijk verschil van mening. Maar laat ik ophouden met praten, want hoe meer ik zeg hoe vervelender het wordt. Ik vind het jammer dat het zo gaat, maar ik blijf supporter van de club. Zondag ga ik even niet naar de wedstrijd tegen Vitesse, omdat mijn vertrek dan nog wat te vers is. Daarna kom ik gewoon weer.’’

Hans Fortuin, ex-voorzitter van SC Feyenoord en kritisch volger van zijn club, was één van de twintig aanwezigen bij de supportersbijeenkomst met Poelmann deze week. ,,Ik vind zijn vertrek verbazingwekkend,’’ zegt Fortuin. ,,Van tweespalt tussen de commissarissen is woensdag niets gebleken.’’

Ook Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging, begrijpt er niets van. ,,Ik kreeg een déjà vu-gevoel,’’ zegt hij. ,,Na de nieuwsjaareceptie hebben we ook zoiets meegemaakt met Gertjan Verbeek. Vierentwintig uur voor het vertrek van Poelmann waren we nog aan het praten over de toekomst van Feyenoord. We hebben gezegd dat we continuïteit belangrijk vinden. Daar is bij de club de laatste jaren een gebrek aan geweest. Een dag later stapt de man met wie je daarover praat op. Een schrijnender voorbeeld bestaat niet.’’

Fortuin heeft wel een vermoeden waarom Poelmann is opgestapt. ,,Ik had het gevoel dat hij er dichter op wilde zitten bij Feyenoord. Ik weet dat hij er spijt van had dat de rvc maandenlang afstand heeft genomen. Bij de kwestie Verbeek is dat verschrikkelijk misgelopen. Met Dick van Well ben ik daarover in discussie gegaan. ‘Je bent toch de baas als er problemen zijn’, heb ik hem gezegd.’’

De voormalig preses van de amateurtak is een van de vele Feyenoorders die vindt dat de club gerund moet worden door een sterke leider. Fortuin heeft zijn hoop dan ook gevestigd op het initiatief van de groep investeerders. ,,Dat zijn tenminste echte Feyenoord-mensen en geen Russen of Arabieren die weg zijn voor je het weet. Ze moeten ervoor zorgen dat de dagelijkse leiding meer kracht en flair krijgt.’’
Was deze al geplaatst?
pi_66541465
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:07 schreef Crane het volgende:

[..]

Was deze al geplaatst?
Volgens mij niet
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:29:22 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66548713
Klerenkast uitgemest...

Iemand nog interesse in het uitshirt van seizoen 2002/2003, maatje XL valt groot uit...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_66549385
quote:
Beste Feyenoord-supporter,

U ontvangt deze infomail omdat u in het bezit bent van een Diamond-, Gold- of Silvercard van Feyenoord. Daarmee heeft u het exclusieve recht om uitwedstrijden te bezoeken.

Met ingang van het seizoen 2009/2010 zal Feyenoord een aantal wijzigingen doorvoeren met betrekking tot het bezoeken van uitwedstrijden en het toekennen van de uitkaarten. Binnenkort ontvangt u van ons de jaarlijkse seizoenkaartmailing. Wij hebben gemeend er goed aan te doen u daarvoor op de hoogte te brengen van de voornoemde wijzigingen. In het eerste deel van deze infomail vindt u meer informatie over de aanpassingen.

In het tweede deel van deze infomail informeren wij u over de huidige stand van zaken met betrekking tot het wedstrijdbezoek.

WIJZIGINGEN BELEID UITWEDSTRIJDEN SEIZOEN 2009/2010
Feyenoord zal met ingang van het seizoen 2009/2010 een aantal wijzigingen doorvoeren met betrekking tot het bezoeken van uitwedstrijden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen.

Vermindering van het totale aantal uitkaarten
Op dit moment telt Feyenoord 12.657 uitkaarhouders, die zijn onderverdeeld in 414 Diamondcardhouders, 802 Goldcardhouders en 11.441 Silvercardhouders. Het overgrote deel van de Silvercardhouders heeft nooit een uitwedstrijd bezocht, terwijl er voldoende wedstrijden zijn geweest waarbij iedereen ruimschoots in de gelegenheid was een kaart te kopen. Zij gebruiken de kaart dus niet waar deze voor bedoeld is. Daar komt bij dat het aanmaken van een uitkaart (chipcard + pasfoto) een stuk duurder is dan het aanmaken van een reguliere seizoenkaart.
Feyenoord heeft besloten om houders van een Silvercard, die in de afgelopen twee seizoenen geen uitwedstrijden hebben bezocht, voor het nieuwe seizoen een reguliere seizoenkaart toe te kennen. De Silvercard is voor deze supporters immers niet van toegevoegde waarde. Het opnieuw aanvragen van een Silvercard voor het seizoen 2009/2010 is voor deze supporters ook niet mogelijk.

Toename van het aantal Goldcardhouders
In de voorbije twee seizoenen is gebleken dat een groot aantal Goldcardhouders de nodige uitwedstrijden aan zich voorbij laten gaan. Feyenoord verkeert tevens in de wetenschap dat een grote groep Silvercardcardhouders graag uitwedstrijden wil bezoeken, maar vaak lang moeten wachten alvorens zij aan de beurt zijn om een kaart te kopen. Om die reden is besloten om het aantal Goldcards te verhogen naar 1.200. Toekenning zal plaats vinden conform het puntensysteem.
Na voornoemde wijzigingen beschikt Feyenoord over 1.600 uitkaarthouders (Diamond en Gold) die met voorrang kaarten uitwedstrijden kunnen bezoeken. Daarnaast ontstaat een groep van ongeveer 2.500 supporters (Silver) die in aanmerking komen om eventuele overgebleven kaarten te kopen.

Vervanging van alle pasfoto's
Alle supporters die voor het nieuwe seizoen een Diamond- , Gold- of Silvercard willen ontvangen zullen hiervoor nieuwe pasfoto's moeten laten maken. Veel pasfoto's op uitkaarten zijn inmiddels sterk verouderd en de club wil kunnen beschikken over goede en recente foto's van alle uitkaarthouders.
Om te voorkomen dat iedereen hiervoor speciaal naar De Kuip moet komen heeft Feyenoord een overeenkomst afgesloten met Photocard Service BV, dat filialen heeft in het hele land. Supporters kunnen voor een bedrag van 10,00 euro bij het dichtstbijzijnde filiaal een pasfoto laten maken. Photocard Service zorgt dan voor de digitale verzending naar Feyenoord, terwijl de supporter zelf vier pasfoto's voor eigen gebruik ontvangt. Supporters die voor het seizoen 2009/2010 in aanmerking komen voor een Diamond, - Gold of Silvercard zullen hierover nader bericht worden.

Aanvragen uitkaart niet langer kosteloos
Eerder gaven we al aan dat het aanmaken van een uitkaart meer kosten met zich meebrengt dan het produceren van een reguliere seizoenkaart. Het aanvragen van een nieuwe uitkaart zal daarom met ingang van het seizoen 2009/2010 niet langer kosteloos zijn. Aan supporters die een uitkaart aanvragen zal ้้nmalig een bedrag van 11,50 euro in rekening gebracht worden. Voor bestaande uitkaarthouders geldt deze bijdrage niet.

Afschaffing van de uitleenprocedure
Een aantal jaren na de invoering van de uitkaart (toen nog Goldcard) heeft Feyenoord het mogelijk gemaakt dat een uitkaarthouder zijn of haar wedstrijdkaart uitleende aan een andere uitkaarthouder. De laatste jaren wordt hier op zo'n grote schaal gebruik van gemaakt dat Feyenoord vooraf niet meer precies weet wie een wedstrijd zullen bezoeken. Het voornoemde was (en is) een van de belangrijke uitgangspunten voor de invoering van de uitkaart. De wijze en het gemak waarmee gekochte kaarten in de afgelopen jaren werden uitgeleend heeft afbreuk gedaan aan het persoonsgebonden karakter van de uitkaart. Feyenoord heeft derhalve besloten om de zogenoemde uitleenprocedure af te schaffen. Een en ander komt er op neer dat met ingang van het seizoen 2009/2010 alleen supporters die zelf een kaart hebben gekocht toegang krijgen tot de wedstrijd.

Afschaffing van de Europese uitkaart
Enkele jaren geleden heeft Feyenoord de Europese uitkaart ingevoerd. Dit om supporters die niet in het bezit waren van een seizoenkaart toch in de gelegenheid te stellen Europese uitwedstrijden te bezoeken. De Europese clubkaart is tevens voorzien van een pasfoto.
1.997 supporters zijn in het bezit van een dergelijke kaart, waarvan zeer sporadisch gebruik wordt gemaakt. Vanaf heden is het niet meer mogelijk om een Europese clubkaart aan te vragen. Bestaande houders kunnen hun kaart nadat deze verlopen is ook niet meer verlengen. Alle rechten en plichten die aan de Europese uitkaart verbonden zijn blijven echter van kracht zolang de huidige kaart geldig is.

Prijsbeleid
In de afgelopen seizoenen heeft Feyenoord getracht om het aanzienlijke verlies dat de club lijdt op de organisatie van uitwedstrijden terug te dringen. Dit is onder andere gedaan door een deel van de kosten die Feyenoord voor de organisatie moet maken door te berekenen in de toegangskaarten. De club ziet echter in dat de prijsstijging die dit bij sommige wedstrijden met zich mee brengt niet re๋el is. Feyenoord zal proberen via een andere verdeling van kosten de prijzen binnen de perken te houden. De club wil zo voorkomen dat het bezoeken van uitwedstrijden onbetaalbaar wordt.

STAND VAN ZAKEN HUIDIGE SEIZOEN

In het onderstaande schema kunt u zien welke uitwedstrijden tot dusverre werden gespeeld en hoeveel punten daarmee behaald konden worden.

PSV
HER
GRO
KAL
WII
SPA
RJC
HHC
TWE
DEP
VIT
PSV
HEE
NEC
AJA
GRA

Aantal kaarten
3
1
3
2
2
3
2
1
2
2
3
3
3
2
3
2

Speeldag
2
1
1
3
1
3
1
3
1
3
1
1
3
1
1
1

Vervoer
2
2
2
1
2
1
1
1
2
1
2
2
1
1
2
2

Afstand
2
3
3
8
2
1
3
3
3
13
2
2
3
2
2
2

Beker
2
2
2
2

Extra

Competitie

7
9

7
8
7

8

8
8
10
6
8
7

KNVB Beker
11

10

UEFA Cup

16

21

Totaal
11
7
9
16
7
8
7
10
8
21
8
8
10
6
8
7

In totaal konden tot en met de wedstrijd tegen de Graafschap 151 punten gehaald worden. Voor de toekenning van het type uitkaart in het seizoen 2009/2010 zullen de punten van het lopende seizoen en de punten behaald in het seizoen 2008/2009 bij elkaar opgeteld worden. Het totale aantal punten dat in het seizoen 2007/2008 behaald kon worden bedroeg 131. In totaal konden tot en met de wedstrijd tegen De Graafschap dus 282 punten verdiend worden. (Kijk hier voor meer informatie over het puntenregistratiesysteem)

Wanneer wij op dit moment – rekening houdend met de wijzigen zoals aangekondigd in deel 1 van deze infomail – de uitkaarten voor het seizoen 2009/2010 zouden toekennen dan is de volgende ranglijst van toepassing:

Diamondcard 1 t/m 400 282 – 165 punten
Goldcard 401 t/m 1.600 164 – 42 punten
Het betreft hier uiteraard een momentopname. Aan het einde van het seizoen zal de defintieve balans opgemaakt worden. Aan dit tussentijdse overzicht kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
mijn puntentotaal is 0
ik ben toch echt in Zweden en Spangen geweest
pi_66549439
ze sporen echt niet daar. Kreeg net een brief dat ze geen geld van me rekening konden halen voor Het Legioen.......wanneer was dat dat ze dat deden december en januari toch?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 13:18:40 #258
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66549831
quote:
terwijl er voldoende wedstrijden zijn geweest waarbij iedereen ruimschoots in de gelegenheid was een kaart te kopen.
aan deze zin stoor ik me een beetje, maar goed, het zal wel .

Kan me alleen de fruitschaal herinneren en misschien Sparta.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66550084
quote:
Daar komt bij dat het aanmaken van een uitkaart (chipcard + pasfoto) een stuk duurder is dan het aanmaken van een reguliere seizoenkaart.
Jezus, jullie zijn echt arm
Jonge garde, ouwe stempel
  zaterdag 28 februari 2009 @ 13:34:11 #260
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66550219
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef Jeroen427 het volgende:
Jezus, jullie zijn echt arm
Om dat stukje van de tekst moest ik erg lachen, aangezien ik al 8 jaar dezelfde foto op mijn SCC heb...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_66551916
Die pasfoto moet je toch zeker zelf betalen, dus dat maakt dus echt niks uit Franky. Zo'n chipcard zal wel duur zijn ofzeu. Morgen winnen van Vites.
pi_66552225
Ben benieuwd morgen. Als je dit wint, kom je wel in een flow terecht denk ik. Zeker aangezien de ziekenboeg eindelijk een beetje leegstroomt. Ik ga er vanuit dat AZ of Twente de beker wint, en de 9e plek is zeker wel te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Crane op 28-02-2009 14:50:42 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:19:44 #263
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_66553274
Morgen gewoon punten pakken.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 16:07:13 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66554697
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Crane het volgende:
Ben benieuwd morgen. Als je dit wint, kom je wel in een flow terecht denk ik.
Zou mooi zijn, met daarna NAC uit , PSV thuis en AZ. uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:42:21 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66555874
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, met daarna NAC uit , PSV thuis en AZ. uit.
12 punten moet mogelijk zijn .

2000 light years from home
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:50:53 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66556151
Maximaal 3 punten uit de volgende vier wedstrijden dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66556491
Een bod van 14 mil op je Guzman afgeslagen
pi_66556565
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
diegene die dat bedacht heeft moeten ze een stadionverbod geven voor zowel De Kuip als het nieuwe stadion!
pi_66556652
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

diegene die dat bedacht heeft moeten ze een stadionverbod geven voor zowel De Kuip als het nieuwe stadion!
We waren in 1 klap van al onze schulden afgeweest !
pi_66556676
quote:
Geen kaartverkoop op de wedstrijddag

Kaarten voor de komende thuiswedstrijd tegen Vitesse zijn tot en met aanstaande zaterdag te koop aan de loketten van Feyenoord Klantenservice. Op de wedstrijddag (zondag) vindt er geen kaartverkoop meer plaats. Feyenoord tegen Vitesse wordt zondag om 14:30 uur gespeeld in De Kuip.
Het blijft allemaal weer krom het is immers vrije verkoop en eigen vervoer/vrijwillige combi voor ons.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:17:13 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66556938
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

We waren in 1 klap van al onze schulden afgeweest !
Zou stom zijn om dat te gebruiken voor het aflossen van de complete schuld. Schulden moet je deels aflossen en een deel herinvesteren in de selectie.
Elite
Tegen TTIP
pi_66557013
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er een nieuw bod gekomen? Van wie?

Of is dit nog oude koek.
pi_66557022
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Is er een nieuw bod gekomen? Van wie?

Of is dit nog oude koek.
Nog van Man City.
Er gaat nu niemand bieden op een geblesseerde speler.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:52:49 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66557893
quote:
Ingezonden: Leonardo, in alles één van het neuzengebroed
[Bron: Lunaticnews.nl]

Leonardo,

Zonder Feyenoord hadden jij en je familie tot in de lengte van dagen onder de golfplaten gewoond, in een van die troosteloze pauperfavella’s van Rio de Janeiro. Waarschijnlijk was je moedertje-lief zonder Feyenoord al lang en breed zeer pijnlijk gestorven aan de Braziliaanse tropentering en had jij -andermaal zonder Feyenoord- zelf zo vreselijk veel lijmgeur door je neusgaten gejaagd, dat zelfs dát je volledig ontgaan was. Zonder Feyenoord kortom, was jij he-le-maal nergens.

Als blijk van dank en waardering voor hetgeen Feyenoord voor jou en die zeikfamilie van je heeft betekend koos jij er enige tijd geleden evenwel doodleuk voor, om over te moeten stappen naar (als ook te moeten zegevieren in-) het Nederlandse filiaal van de staat Israel. Is dat dan je dank?

Ja dus..

Bij deze spreekt de Baron van Struisenburg dan ook zonder dralen de vurige wens uit, dat je spoedig, heel heel spoedig, weer alles breekt en afscheurt wat er maar te breken en af te scheuren valt. Meer verdien je namelijk niet.

Hoerenjong!

De Baron van Struisenburg
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:59:30 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66558110
"Nederlandse filiaal van de staat Israel"
Elite
Tegen TTIP
pi_66558508
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:52 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dit vind ik nou ook weer een beetje triest.
pi_66558540
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Happel het volgende:
"Nederlandse filiaal van de staat Israel"
mooi stukkie hoor van de baron
pi_66558576
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nog van Man City.
Er gaat nu niemand bieden op een geblesseerde speler.
Waarom niet, zijn contract loopt snel af, dus Feyenoord zal hem graag willen verkopen. En je weet dat hij potentie heeft.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:22:28 #279
139407 jorienvdherik
pi_66558655
quote:

[..]

Dat gejank over Leonardo
pi_66558668
Het zit soms echt diep bij sommige mensen.. heerlijk.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:24:26 #281
139407 jorienvdherik
pi_66558706
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Het zit soms echt diep bij sommige mensen.. heerlijk.
Lachwekkend gewoon
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:31:59 #282
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_66558930
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Om dat stukje van de tekst moest ik erg lachen, aangezien ik al 8 jaar dezelfde foto op mijn SCC heb...
Ik heb ook een pasfoto van 10 jaar oud er op, raar dat ze dat willen veranderen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:32:44 #283
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_66558953
quote:

[..]

Beetje een jank verhaal hoor
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:36:10 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66559053
quote:

[..]

Kansloos stukje zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66562749
Triester wordt het niet.
pi_66569075
Klopt het dat er morgen wel heen treinen gaan vanaf richting Vlaardingen naar Rotterdam Stadion, maar dat ze niet meer terug gaan, ik kan met de NS reisplanner geen terugreizen vinden?
  zondag 1 maart 2009 @ 00:06:35 #287
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66569794
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Lurtt1 het volgende:
Klopt het dat er morgen wel heen treinen gaan vanaf richting Vlaardingen naar Rotterdam Stadion, maar dat ze niet meer terug gaan, ik kan met de NS reisplanner geen terugreizen vinden?
volgens teletekst (753) rijden er gewoon treinen terug naar rdam centraal. Dus daar kan het iig niet aanliggen. Weet niet hoe het zit tussen Vlaardingen en rdam centraal, maar neem aan dat dat ook wel snor zit.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_66569849
Ja, via NS staat er niks, maar via teletekst weer wel, maar denk dat het wel goed kwam, maar denk voor de zekerheid vraag ik het even ;-)
  zondag 1 maart 2009 @ 00:14:06 #289
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66569991
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Lurtt1 het volgende:
Ja, via NS staat er niks, maar via teletekst weer wel, maar denk dat het wel goed kwam, maar denk voor de zekerheid vraag ik het even ;-)
pi_66573012
quote:

[..]

zondag 1 maart 2009 @ 05:22:47 #291
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66573130
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 3 weken??
pi_66573411
quote:
Op zondag 1 maart 2009 05:22 schreef ursel het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 3 weken??
Veel nieuwe Feyenoord users
  zondag 1 maart 2009 @ 08:46:46 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66573599
quote:
De Cler niet tegen Vitesse

Tim de Cler is niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Vitesse. Feyenoord-trainer Leon Vlemmings wil geen risico nemen met de linksback die net terug is van een hamstringblessure.

De verwachting was dat de verdediger in de komende thuiswedstrijd plaats zou nemen op de reservebank. De oud-international kreeg zaterdag echter te horen dat zijn rentree werd verschoven naar een latere datum.

Feyenoord kan zondag wel beschikken over Henk Timmer. De doelman had last van zijn knie maar blijkt fit te zijn voor de confrontatie tegen Vitesse.
Elite
Tegen TTIP
pi_66575102
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:46 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]

kan er niet om rouwen, laat hem eerst maar wat wedstrijdritme opdoen
  zondag 1 maart 2009 @ 11:18:33 #295
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66575145
quote:
Feyenoord kan zondag wel beschikken over Henk Timmer. De doelman had last van zijn knie maar blijkt fit te zijn voor de confrontatie tegen Vitesse.
Dat is dan wel weer shit
pi_66575390
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer shit
dikke shit zelfs
pi_66576178
ben ervandoor, tot over een kwartiertje op V-oord of DHZ
pi_66576278
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer shit
wie moet eranders dan in het goal bij feyenoord staan dan van dijk?
ik ben blij dat timmer erbij is want na hem heeft feyenoord helemaal geen goede keepers.
The King is dead Long live The King
pi_66576385
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef thomaslive het volgende:

[..]

ik ben blij dat timmer erbij is want na hem heeft feyenoord helemaal geen goede keepers.
Van Dijk. Geen wereldkeeper, maar maakte een degelijke en rustige indruk.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:15:10 #300
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66576457
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef thomaslive het volgende:

[..]

Darley of die griek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')