mooi stukkie hoor van de baronquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Happel het volgende:
"Nederlandse filiaal van de staat Israel"
Waarom niet, zijn contract loopt snel af, dus Feyenoord zal hem graag willen verkopen. En je weet dat hij potentie heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nog van Man City.
Er gaat nu niemand bieden op een geblesseerde speler.
Lachwekkend gewoonquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Het zit soms echt diep bij sommige mensen.. heerlijk.
Ik heb ook een pasfoto van 10 jaar oud er op, raar dat ze dat willen veranderenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Om dat stukje van de tekst moest ik erg lachen, aangezien ik al 8 jaar dezelfde foto op mijn SCC heb...
volgens teletekst (753) rijden er gewoon treinen terug naar rdam centraal. Dus daar kan het iig niet aanliggen. Weet niet hoe het zit tussen Vlaardingen en rdam centraal, maar neem aan dat dat ook wel snor zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Lurtt1 het volgende:
Klopt het dat er morgen wel heen treinen gaan vanaf richting Vlaardingen naar Rotterdam Stadion, maar dat ze niet meer terug gaan, ik kan met de NS reisplanner geen terugreizen vinden?
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Lurtt1 het volgende:
Ja, via NS staat er niks, maar via teletekst weer wel, maar denk dat het wel goed kwam, maar denk voor de zekerheid vraag ik het even ;-)
Veel nieuwe Feyenoord usersquote:Op zondag 1 maart 2009 05:22 schreef ursel het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 3 weken??
quote:De Cler niet tegen Vitesse
Tim de Cler is niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Vitesse. Feyenoord-trainer Leon Vlemmings wil geen risico nemen met de linksback die net terug is van een hamstringblessure.
De verwachting was dat de verdediger in de komende thuiswedstrijd plaats zou nemen op de reservebank. De oud-international kreeg zaterdag echter te horen dat zijn rentree werd verschoven naar een latere datum.
Feyenoord kan zondag wel beschikken over Henk Timmer. De doelman had last van zijn knie maar blijkt fit te zijn voor de confrontatie tegen Vitesse.
Dat is dan wel weer shitquote:Feyenoord kan zondag wel beschikken over Henk Timmer. De doelman had last van zijn knie maar blijkt fit te zijn voor de confrontatie tegen Vitesse.
wie moet eranders dan in het goal bij feyenoord staan dan van dijk?quote:
Van Dijk. Geen wereldkeeper, maar maakte een degelijke en rustige indruk.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef thomaslive het volgende:
[..]
wie moet eranders dan in het goal bij feyenoord staan dan van dijk?
ik ben blij dat timmer erbij is want na hem heeft feyenoord helemaal geen goede keepers.
Darley of die griek!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef thomaslive het volgende:
[..]
wie moet eranders dan in het goal bij feyenoord staan dan van dijk?
ik ben blij dat timmer erbij is want na hem heeft feyenoord helemaal geen goede keepers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |