abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66528427
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wil 60 miljoen aan transfers deze zomer
Zou niet slim zijn. Als clubs weten dat je 60 miljoen te besteden hebt, gaan ze daar ook prijzen naar vragen (zie bijv. Sulejmani).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:01:29 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66528514
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zou niet slim zijn. Als clubs weten dat je 60 miljoen te besteden hebt, gaan ze daar ook prijzen naar vragen (zie bijv. Sulejmani).
Ja oke, maar 60 kunnen uitgeven, en verder geen bedragen noemen
pi_66528690
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja oke, maar 60 kunnen uitgeven, en verder geen bedragen noemen
Eén ding jorien, je weet dat altijd alles uitlekt bij Feyenoord? Nee ok, dan is het goed.
pi_66528879
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wil 60 miljoen aan transfers deze zomer
Is dat voor al je clubs bij elkaar?
pi_66528935
Sowieso geen 60 miljoen in 1 seizoen erdoor heen jagen. Laten we eerst maar eens kijken, ALS die investeerders erin stappen, naar enkele posities die nodig versterkt moeten worden (keeper, CV, RB allereerst) en daar goede teamspelers voor zoeken en niet ala Ajax allemaal losse ego's voor 15 miljoen per stuk halen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66529311
En allereerst eens met wat goed financiële experts de schulden bekijken en oplossen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:36:00 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66529563
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Crane het volgende:
Sowieso geen 60 miljoen in 1 seizoen erdoor heen jagen. Laten we eerst maar eens kijken, ALS die investeerders erin stappen, naar enkele posities die nodig versterkt moeten worden (keeper, CV, RB allereerst) en daar goede teamspelers voor zoeken en niet ala Ajax allemaal losse ego's voor 15 miljoen per stuk halen.
een blik met 2 topspitsen
pi_66530683
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef Crane het volgende:
En allereerst eens met wat goed financiële experts de schulden bekijken en oplossen.
met 60 miljoen kan je de schulden gelijk afbetalen hoor, heb je ook geen dure financiele experts meer nodig
pi_66531160
Keeper, Verdediger en Spits dat is genoeg.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:41:29 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66531483
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Keeper, Verdediger en Spits dat is genoeg.
Verdedigende middenvelder is prioriteit. Anders gaan we weer op dezelfde weg verder als de laatste jaren...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:42:00 #211
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66531505
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Verdedigende middenvelder is prioriteit. Anders gaan we weer op dezelfde weg verder als de laatste jaren...
Daar heb je al el Ahmadi en van Bronckhorst voor.
pi_66531548
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Doelpunten is eerder prioriteit. En el ahmadi/bronck is idd voor vdm
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:47:37 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66531663
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat zijn stylisten, geen schoppers. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben echt al jaren iemand nodig die het gras opvreet en als stofzuiger fungeert. Daar zijn El Ahmadi en Van Bronckhorst niet geschikt voor.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Doelpunten is eerder prioriteit. En el ahmadi/bronck is idd voor vdm
Verwacht dat voorin niet zo een probleem zal zijn als het eenmaal loopt.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:49:16 #214
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66531706
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn stylisten, geen schoppers. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben echt al jaren iemand nodig die het gras opvreet en als stofzuiger fungeert. Daar zijn El Ahmadi en Van Bronckhorst niet geschikt voor.
Beide spelers zijn heel erg bruikbaar op die positie, terwijl er in de verdediging en aanval een aantal zere plekken zijn die opgevuld moeten worden. Als je dan moet kiezen met een beperkte som geld zou je eerst naar de aanval en verdediging en een nieuwe keeper gekeken moeten worden.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:05:17 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66532194
quote:

[..]

[..]

Verwacht dat voorin niet zo een probleem zal zijn als het eenmaal loopt.
???

Zie jij Biseswar bijtekenen? Slory een mannetje passeren en een goede voorzet geven? Wijnaldum een voorzet op maat geven? Makaay altijd en overal scoren vanuit onmogelijke posities? Ik niet. Ik zie geen potentie in de aanval en zou ook niet weten waar ik deze zoo kunnen zoeken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66532798
De investeerders zullen zeker niet blind geld gaan uitgeven, zo werd me van de week nog verteld door één van hen. Maar ze hebben wel vertrouwen in Beenhakker, dus als die met namen komt en die blijken haalbaar voor ze, dan zullen ze daar zeker een poging in gaan wagen. Vooralsnog is er echter nog niks concreet. Geen spelers, geen plan, niets.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66532863
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

met 60 miljoen kan je de schulden gelijk afbetalen hoor, heb je ook geen dure financiele experts meer nodig
Sorry Schiedammert, maar jij denkt wel heel simpel. Er mag wel eens gekeken worden naar hoe de boekhouding van Feyenoord in elkaar zit en of er efficiënt gewerkt wordt nu (en in de toekomst). Die investeerders zullen niet met een zak geld met 60 miljoen aan komen zetten en zeggen: "veel plezier ermee, doe er maar mee wat je wilt".

Bovendien weet je niet eens of het 60 miljoen is, het kan net zo goed 25 zijn.
pi_66532879
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef methodmich het volgende:
De investeerders zullen zeker niet blind geld gaan uitgeven, zo werd me van de week nog verteld door één van hen. Maar ze hebben wel vertrouwen in Beenhakker, dus als die met namen komt en die blijken haalbaar voor ze, dan zullen ze daar zeker een poging in gaan wagen. Vooralsnog is er echter nog niks concreet. Geen spelers, geen plan, niets.
Precies. Maar heb je nog meer info?
pi_66533014
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Precies. Maar heb je nog meer info?
Nee. Hebben het er maar heel kort over gehad, maar er is in feite nog niks, dus is het alleen maar gissen. Sowieso, hij praat vooral over C1 en diverse stokpaardjes in het hedendaags voetbal en als je er dan een ander onderwerp, zoals dit, tussen kunt krijgen, dan gaat dat ook snel weer over in C1....
www.thuisuiteten.nl
pi_66533264
Wel goed dat het echte voetbalmensen zijn zo te horen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:42:29 #221
53267 TC03
pi_66533329
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee. Hebben het er maar heel kort over gehad, maar er is in feite nog niks, dus is het alleen maar gissen. Sowieso, hij praat vooral over C1 en diverse stokpaardjes in het hedendaags voetbal en als je er dan een ander onderwerp, zoals dit, tussen kunt krijgen, dan gaat dat ook snel weer over in C1....

?
pi_66533440
Nee, het jeugdelftal dat hij traint... Vorig seizoen als zijnde D1 in vele prijzen gevallen overigens, met als hoogtepunt de verkiezing tot sportteam van het jaar in HIA.

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=100
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:59 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66534178
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

???

Zie jij Biseswar bijtekenen?
Sinds wanneer vestigen wij onze hoop op een grillig mannetjes als Biseswar? Zo geweldig is hij niet. Negen van de tien keer is hij onzichtbaar. Hij heeft geweldige doelpunten gemaakt en dat is het.
quote:
Slory een mannetje passeren en een goede voorzet geven? Wijnaldum een voorzet op maat geven? Makaay altijd en overal scoren vanuit onmogelijke posities? Ik niet. Ik zie geen potentie in de aanval en zou ook niet weten waar ik deze zou kunnen zoeken.
Vertrouwen in het werk dat Been gaat verrichten. Bij voorbaat alles al als kut beschouwen slaat nergens op. Natuurlijk is versterking voorin welkom, maar ik zie het echt niet als prioriteit.

Nu is de aanvoer kut en dat is meer een probleem van de opbouw van achteren dan een probleem van de aanval.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:06:12 #224
53267 TC03
pi_66534359
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Sinds wanneer vestigen wij onze hoop op een grillig mannetjes als Biseswar? Zo geweldig is hij niet. Negen van de tien keer is hij onzichtbaar. Hij heeft geweldige doelpunten gemaakt en dat is het.
Klopt, mee eens, kan je nagaan hoe veelzeggend het is dat uitgerekend hij aanvallend de grootste rol van betekenis heeft gespeeld dit seizoen.
quote:

[..]

Vertrouwen in het werk dat Been gaat verrichten. Bij voorbaat alles al als kut beschouwen slaat nergens op. Natuurlijk is versterking voorin welkom, maar ik zie het echt niet als prioriteit.

Nu is de aanvoer kut en dat is meer een probleem van de opbouw van achteren dan een probleem van de aanval.
Ik heb vertrouwen in Been, maar we hebben gewoon géén goede aanvallers. Makaay, Slory, Biseswar + wat jeugd waarvan we het niveau nog amper kunnen inschatten. Makaay rendeert niet in dit Feyenoord of is over zijn top heen, Biseswar is een speler van grillen en zal vertrekken, en Slory komt duidelijk kwaliteit tekort.

Ik heb zeer veel vertrouwen in Been, maar hij zal geen goede aanvallers uit de hoge hoed kunnen toveren. Daarnaast vraag ik me af waarom we volgens jou in godsnaam een verdedigende middenvelder nodig hebben als jij toch in een defensieve 4-5-1 opstelling wilt spelen volgend seizoen (een andere optie is er namelijk niet).
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:13:54 #225
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66534658
Ik vind de 4-5-1 nou niet bepaald defensief. Jah als je twee verdedigende middenvelders op de positie van v. Bronck en El Ahmadi hebt wel, nu staan daar gewoon twee voetballers. En verder speel je met 3 of 4 aanvallend ingestelde spelers...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:16:01 #226
53267 TC03
pi_66534750
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind de 4-5-1 nou niet bepaald defensief. Jah als je twee verdedigende middenvelders op de positie van v. Bronck en El Ahmadi hebt wel, nu staan daar gewoon twee voetballers. En verder speel je met 3 of 4 aanvallend ingestelde spelers...
Die wel ver terug getrokken spelen. Het is defensiever dan 4-3-3.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:21:36 #227
123545 DatMeenJeNiet
pi_66535035
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die wel ver terug getrokken spelen. Het is defensiever dan 4-3-3.
Sinds Vlemmings wel inderdaad.
pi_66536563
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Sorry Schiedammert, maar jij denkt wel heel simpel. Er mag wel eens gekeken worden naar hoe de boekhouding van Feyenoord in elkaar zit en of er efficiënt gewerkt wordt nu (en in de toekomst). Die investeerders zullen niet met een zak geld met 60 miljoen aan komen zetten en zeggen: "veel plezier ermee, doe er maar mee wat je wilt".

Bovendien weet je niet eens of het 60 miljoen is, het kan net zo goed 25 zijn.
Dat uitgerekend jij dit nou moet posten

Denk ook niet dat de investeerders dat zullen zeggen en natuurlijk moet er efficienter gewerkt gaan worden. Veel minder dan 60 miljoen zal het trouwens niet zijn, als ze al uitspraken doen dat ze van die 17 miljoen schuld niet waren geschrokken dan lijkt het me heel sterk dat ze maar met bijv 25 miljoen aan zullen komen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:55:33 #229
53267 TC03
pi_66536613
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Dat uitgerekend jij dit nou moet posten

Denk ook niet dat de investeerders dat zullen zeggen en natuurlijk moet er efficienter gewerkt gaan worden. Veel minder dan 60 miljoen zal het trouwens niet zijn, als ze al uitspraken doen dat ze van die 17 miljoen schuld niet waren geschrokken dan lijkt het me heel sterk dat ze maar met bijv 25 miljoen aan zullen komen
Het lijkt me stug dat de investeerders geld aan Feyenoord geven om de schuld af te lossen. Dus ja, Crane heeft gelijk, je denkt wel erg simpel.
pi_66536835
Wie zou trouwens duurder zijn Vorm of Krul ?
pi_66536867
quote:

[..]

Grappig, eerst was je de enige die het in hem zag zitten, nu ben je weer de enige die hem niet veel vindt. Overigens ben ik het wel met je eens, maar je bekijkt het verkeerd wat betreft z'n contract. Het zou de zoveelste speler zijn waar je nog een paar miljoen voor kan krijgen die voor niets de deur uitloopt.

Kijk naar Babel of Koné; echt geen toppers maar de transferbedragen die voor deze spelers betaald zijn, zijn wel de reden dat andere clubs wél geld hebben en wij nooit. Nu krijg je geen 19 miljoen voor Biseswar, maar genoeg Italiaanse/Spaanse clubs uit de middenmoot die een filmpje van die goals zien en de gok wel willen wagen en zo een miljoen of 7 voor hem willen betalen, voor hen niet zo'n groot bedrag.

Sowieso faalt Feyenoord vaak met contracten. Van Persie, de Guzman, Kalou en nu Biseswar zijn allemaal voorbeelden van spelers waar je redelijk wat geld voor kan krijgen maar die door hun aflopende contract transfervrij of voor een klein bedrag vertrekken.
pi_66536938
quote:

[..]

heb niks meer gehoord over dat gerucht van van bommel naar feyenoord toe, die moeten we namelijk hebben op het middenveld
pi_66537075
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het lijkt me stug dat de investeerders geld aan Feyenoord geven om de schuld af te lossen. Dus ja, Crane heeft gelijk, je denkt wel erg simpel.
dat zal ik ook niet ontkennen hoor, ik voel me niet zo goed als jullie, maar dat uitgerekend hij het moet posten werkt wel aardig op mijn lachspieren.

verder zullen we wel zien wat ze met die schuld gaan doen, ik denk nog steeds (ook al is het simpel) dat ze wel degelijk wat aan die schulden gaan doen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:07:10 #234
53267 TC03
pi_66537165
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Wie zou trouwens duurder zijn Vorm of Krul ?
Denk Krul. Zowel qua salaris als afkoopsom, aangezien hij bij een PL-club onder contract staat.
pi_66537369
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

dat zal ik ook niet ontkennen hoor, ik voel me niet zo goed als jullie, maar dat uitgerekend hij het moet posten werkt wel aardig op mijn lachspieren.

verder zullen we wel zien wat ze met die schuld gaan doen, ik denk nog steeds (ook al is het simpel) dat ze wel degelijk wat aan die schulden gaan doen
Volgens mij heb jij nooit echt een hoge opleiding genoten hé?

Natuurlijk doen ze wat aan die schulden, maar ze laten dat de huidige mensen niet zelf alleen doen. Met de schuldeisers zullen afspraken gemaakt worden (als we nu direct alles in 1 keer aflossen willen jullie de rente van afgelopen jaar dan laten zitten; ik noem maar wat) en er zal waarschijnlijk gekeken worden door externe adviseurs/accountants of de boekhouding momenteel goed is. Er zullen eisen gesteld worden, dat staat vast. Dat Poelman nu opstapt is denk ik geen toeval.

Overigens denk ik ook wel dat het bedrag boven de 35 miljoen gaat liggen, maar het zal niet zo makkelijk gaan als jij en Jorien denken. Je haalt straks waarschijnlijk al 2 spelers van NEC voor een relatief klein bedrag binnen, hoe wou je dan nog 60 miljoen uitgeven? 2 spelers van 30 miljoen halen of nog 6 spelers van 10 miljoen per stuk? Er zal nog steeds efficiënt gewerkt moeten worden, pas als Feyenoord het voor elkaar krijgt in gesprek te komen met spelers als Pranjic/Berg zal er geld vrijkomen.
pi_66537718
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Crane het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze wat aan die schulden, maar ze laten dat de huidige mensen niet zelf alleen doen. Met de schuldeisers zullen afspraken gemaakt worden (als we nu direct alles in 1 keer aflossen willen jullie de rente van afgelopen jaar dan laten zitten; ik noem maar wat) en er zal waarschijnlijk gekeken worden door externe adviseurs/accountants of de boekhouding momenteel goed is. Er zullen eisen gesteld worden, dat staat vast. Dat Poelman nu opstapt is denk ik geen toeval.

Overigens denk ik ook wel dat het bedrag boven de 35 miljoen gaat liggen, maar het zal niet zo makkelijk gaan als jij en Jorien denken. Je haalt straks waarschijnlijk al 2 spelers van NEC voor een relatief klein bedrag binnen, hoe wou je dan nog 60 miljoen uitgeven? 2 spelers van 30 miljoen halen of nog 6 spelers van 10 miljoen per stuk? Er zal nog steeds efficiënt gewerkt moeten worden, pas als Feyenoord het voor elkaar krijgt in gesprek te komen met spelers als Pranjic/Berg zal er geld vrijkomen.
Die 2 van NEC heb je al voor 1,5 miljoen denk ik. Dan nog een keeper van 2/3 miljoen. En nog een spits zou niet weten welke maar dat moet voor volgend seizoen nog wel genoeg zijn. Oh ja en De Guzman verkopen als hij zijn contract niet wil verlengen. Moet toch zeker 5 miljoen kunnen opbrengen.
pi_66537720
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Crane het volgende:

[..]

Overigens denk ik ook wel dat het bedrag boven de 35 miljoen gaat liggen, maar het zal niet zo makkelijk gaan als jij en Jorien denken. Je haalt straks waarschijnlijk al 2 spelers van NEC voor een relatief klein bedrag binnen, hoe wou je dan nog 60 miljoen uitgeven? 2 spelers van 30 miljoen halen of nog 6 spelers van 10 miljoen per stuk? Er zal nog steeds efficiënt gewerkt moeten worden, pas als Feyenoord het voor elkaar in gesprek te komen met Pranjic/Berg zal er geld vrijkomen.
Wederom bedankt voor de glimlach die je me bezorgt

je bent het dus met me eens dat ze wat aan die schulden gaan doen aangezien ik dat ook al 2x hierboven gepost heb.
dat het geen toeval is dat poelman opstapt heb ik ook al gisteren gepost dus dat ben je ook met me eens.
dat het makkelijk zou zijn om dat geld te krijgen impliceer ik volgens mij nergens.
en waarom denk je dat er zoveel geld in 1 jaar uitgegeven mag worden, daar ga ik namelijk helemaal niet vanuit.
pi_66538520
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:22 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Wederom bedankt voor de glimlach die je me bezorgt

je bent het dus met me eens dat ze wat aan die schulden gaan doen aangezien ik dat ook al 2x hierboven gepost heb.
dat het geen toeval is dat poelman opstapt heb ik ook al gisteren gepost dus dat ben je ook met me eens.
dat het makkelijk zou zijn om dat geld te krijgen impliceer ik volgens mij nergens.
en waarom denk je dat er zoveel geld in 1 jaar uitgegeven mag worden, daar ga ik namelijk helemaal niet vanuit.
Ok dan zijn we het eens, we begrepen elkaar niet helemaal.
pi_66538767
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef Crane het volgende:

[..]

Ok dan zijn we het eens, we begrepen elkaar niet helemaal.
jij begreep mij niet bedoel je
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:08:59 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66539412
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef Crane het volgende:

[..]

Grappig, eerst was je de enige die het in hem zag zitten, nu ben je weer de enige die hem niet veel vindt.
Zoek jij even de post op waar ik zeg het in hem te zien zitten? Kan me dat namelijk niet voor de geest halen. Ben er wel voor dat elke speler een kans krijgt, behalve Vincken dan.
quote:
Sowieso faalt Feyenoord vaak met contracten. Van Persie, de Guzman, Kalou en nu Biseswar zijn allemaal voorbeelden van spelers waar je redelijk wat geld voor kan krijgen maar die door hun aflopende contract transfervrij of voor een klein bedrag vertrekken.
Je haalt erg rare voorbeelden aan, welke geen van allen kloppen. Noemt drie spelers die alledrie liever weg wilden dan dat ze hun contract verlengen.

Feyenoord faalt ook niet met Biseswar. Jarenlang een kutjoch die geen enkele club wilde hebben en heeft nu een paar wedstrijdjes leuk gevoetbald. Feyenoord wil verlengen en Biseswar kijkt (terecht) de kat uit de boom.
Elite
Tegen TTIP
pi_66539713
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Zoek jij even de post op waar ik zeg het in hem te zien zitten? Kan me dat namelijk niet voor de geest halen. Ben er wel voor dat elke speler een kans krijgt, behalve Vincken dan.
Geen zin om die post op te zoeken, maar je zei een half jaartje geleden letterlijk: "Biseswar gaat de relevatie van het seizoen worden". Of was dat sarcastisch?
quote:
Je haalt erg rare voorbeelden aan, welke geen van allen kloppen. Noemt drie spelers die alledrie liever weg wilden dan dat ze hun contract verlengen.
Daar gaat het niet om, Feyenoord laat gewoon veel waardevolle spelers voor te weinig geld gaan. Jij doet het dan altijd af als: "kutjoch, lastig figuur, kan Feyenoord niets aan doen" maar ook bij Ajax, PSV, Heerenveen etc. hebben ze lastige jongens. Toch hebben die zelden problemen met waardevolle spelers die hun contract niet willen verlengen. Bij Feyenoord gebeurt het gewoon te vaak.
quote:
Feyenoord faalt ook niet met Biseswar. Jarenlang een kutjoch die geen enkele club wilde hebben en heeft nu een paar wedstrijdjes leuk gevoetbald. Feyenoord wil verlengen en Biseswar kijkt (terecht) de kat uit de boom.
Klopt, Biseswar opzich is Feyenoord niet kwalijk te nemen maar je moet die jongen zoals ik zei gewoon proberen te behouden. Al was het maar om hem daarna te verkopen. Het gaat me erom dat het de zoveelste jongen is die straks voor niets de deur uitloopt.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:27:50 #242
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66539984
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Schiedammert het volgende:
heb niks meer gehoord over dat gerucht van van bommel naar feyenoord toe, die moeten we namelijk hebben op het middenveld
Forget about it...
quote:
Van Bommel beëindigt carrière bij PSV
[Voetbalzone.nl]

Mark van Bommel twijfelt nog steeds over zijn toekomst. De middenvelder heeft een aanbieding van Bayern München om zijn aflopende contract met één seizoen te verlengen reeds weken in beraad, terwijl hij ook niet om belangstelling verlegen zit. Hij wil zijn carrière in ieder geval in Nederland afsluiten: bij PSV.

"Ik beëindig mijn carrière bij PSV. Dat staat wel vast", zegt hij vrijdag in de Abendzeitung van München. Het besluit om zijn carrière in Eindhoven af te sluiten, nam hij in 2005, toen hij PSV verliet voor Barcelona. "Ik heb dat toen afgesproken met mensen van de club. Nu heb ik een aanbod van PSV om deze zomer al terug te komen. Ik weet nog niet of ik het nu aanneem of over twee of drie jaar terugga."
"
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:33:14 #243
123545 DatMeenJeNiet
pi_66540167
quote:
Poelmann klaar met top Feyenoord
afbeelding vergroten
Boudewijn Poelmann, vertrekkend commissaris bij Feyenoord, wil het plotselinge afscheid van zijn geliefde club niet uitgebreid toelichten. Dat is zijn goed recht.

Maar zijn mysterieuze opstappen kan nadelig uitpakken voor de besprekingen tussen Feyenoord en zijn nieuwe, hoogst noodzakelijke financiers. De geldschieters stelden van alle bestuurders het meeste vertrouwen in Poelmann. Ze zagen in hem een geestverwant, niet alleen omdat hij als enige van de Raad van Commissarissen met een substantiële hoeveelheid geld ‘in’ Feyenoord zit.

Binnen de RvC is overigens wél bekend waarom Poelmann opstapt. In een brief aan zijn collega’s maakte Poelmann duidelijk, dat ‘de directie’ op een nette manier en binnen afzienbare tijd weg moest bij de club.

Daar had Poelmann een aantal redenen voor. Het meest stak het hem dat hij als commissaris door algemeen directeur Eric Gudde en eerder door technisch manager Peter Bosz niet, te laat of verkeerd was voorgelicht over het functioneren van Gertjan Verbeek. Ook was bij Poelmann de irritatie groot over de wijze waarop een transfer van Jonathan de Guzman in de zomer van 2008 door Gudde en Bosz is behandeld.

Manchester City bood via een tussenpersoon 14 miljoen euro. Daarbij wilde die makelaar een premie van 1 miljoen euro voor zichzelf. Gudde en Bosz durfden het spel niet aan te gaan. Toen na enkele dagen bleek dat het bod van City serieus was, wilde de directie van Feyenoord tóch onderhandelen.

Het was echter te laat. City trok Shaun Wright-Phillips aan voor 15 miljoen euro. Het kostte Poelmann moeite begrip op te brengen voor het beleid van zijn directie. Het kostte hem nóg meer moeite dat diezelfde directie hem op afstand wilde houden. Hem restte niks anders dan op te stappen en aan te blijven als geldschieter. ,,Maar soms komen er tweede kansen,’’ zei hij donderdagavond.
Column van Nijnatten.

Van dat De Guzman verhaal geloof ik niets. Verder heeft dit hopelijk geen consequenties... Wat een gezeik weer.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:36:41 #244
53267 TC03
pi_66540272
Wat schrijft die Van Nijnatten toch altijd slecht, niet normaal. Zo zouteloos.
pi_66540337
Toch wel jammer dat die man weg is, als je dit zo leest. Laat dit idd geen breuk met de investeerders veroorzaken... Duidelijk is dat die Gudde gewoon moet optiefen.
pi_66540350
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
Wat schrijft die Van Nijnatten toch altijd slecht, niet normaal. Zo zouteloos.
Lekker boeiend, hij brengt wel belangrijke info nu.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:40:42 #247
53267 TC03
pi_66540403
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef Crane het volgende:
Toch wel jammer dat die man weg is, als je dit zo leest. Laat dit idd geen breuk met de investeerders veroorzaken... Duidelijk is dat die Gudde gewoon moet optiefen.
Ik snap er niks van. Poelmann stapt op als RvC-lid en gaat door als investeerder. Dan sluit hij zich toch aan bij de investeerders, of zie ik het verkeerd? En waarom stapt hij precies nu op, toch niet vanwege een afgeketste transfer van 8 maanden terug en het Verbeek-verhaal, wat al de kop van Bosz heeft gekost? Waarom ineens nu?

Snap het niet.
pi_66540467
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Poelmann stapt op als RvC-lid en gaat door als investeerder. Dan sluit hij zich toch aan bij de investeerders, of zie ik het verkeerd? En waarom stapt hij precies nu op, toch niet vanwege een afgeketste transfer van 8 maanden terug en het Verbeek-verhaal, wat al de kop van Bosz heeft gekost?

Snap het niet.
Ik denk dat dit een opsomming is geweest en dat hij er vanuit was gegaan dat Gudde eruit getieft zou worden. Maar gezien z'n radicale actie zal die dus nu wel blijven.

Wel vreemd dan dat ie wel blijft investeren idd.
pi_66540561
Overigens ga ik er vanuit dat die Chris gelijk heeft, dit verzin je niet zomaar. Die heeft een goede inside bron.

Hij meldde toen ook als eerste dat Beenhakker concreet met Feyenoord in gesprek was.
pi_66541117
Ik blijft ook nog steeds ontzettend dom vinden dat ze de Guzman niet hebben verkocht Dat geld hadden we zo goed kunnen gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')