abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66528427
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wil 60 miljoen aan transfers deze zomer
Zou niet slim zijn. Als clubs weten dat je 60 miljoen te besteden hebt, gaan ze daar ook prijzen naar vragen (zie bijv. Sulejmani).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:01:29 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66528514
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zou niet slim zijn. Als clubs weten dat je 60 miljoen te besteden hebt, gaan ze daar ook prijzen naar vragen (zie bijv. Sulejmani).
Ja oke, maar 60 kunnen uitgeven, en verder geen bedragen noemen
pi_66528690
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja oke, maar 60 kunnen uitgeven, en verder geen bedragen noemen
Eén ding jorien, je weet dat altijd alles uitlekt bij Feyenoord? Nee ok, dan is het goed.
pi_66528879
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wil 60 miljoen aan transfers deze zomer
Is dat voor al je clubs bij elkaar?
pi_66528935
Sowieso geen 60 miljoen in 1 seizoen erdoor heen jagen. Laten we eerst maar eens kijken, ALS die investeerders erin stappen, naar enkele posities die nodig versterkt moeten worden (keeper, CV, RB allereerst) en daar goede teamspelers voor zoeken en niet ala Ajax allemaal losse ego's voor 15 miljoen per stuk halen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66529311
En allereerst eens met wat goed financiële experts de schulden bekijken en oplossen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:36:00 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66529563
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Crane het volgende:
Sowieso geen 60 miljoen in 1 seizoen erdoor heen jagen. Laten we eerst maar eens kijken, ALS die investeerders erin stappen, naar enkele posities die nodig versterkt moeten worden (keeper, CV, RB allereerst) en daar goede teamspelers voor zoeken en niet ala Ajax allemaal losse ego's voor 15 miljoen per stuk halen.
een blik met 2 topspitsen
pi_66530683
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef Crane het volgende:
En allereerst eens met wat goed financiële experts de schulden bekijken en oplossen.
met 60 miljoen kan je de schulden gelijk afbetalen hoor, heb je ook geen dure financiele experts meer nodig
pi_66531160
Keeper, Verdediger en Spits dat is genoeg.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:41:29 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66531483
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Keeper, Verdediger en Spits dat is genoeg.
Verdedigende middenvelder is prioriteit. Anders gaan we weer op dezelfde weg verder als de laatste jaren...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:42:00 #211
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66531505
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Verdedigende middenvelder is prioriteit. Anders gaan we weer op dezelfde weg verder als de laatste jaren...
Daar heb je al el Ahmadi en van Bronckhorst voor.
pi_66531548
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Doelpunten is eerder prioriteit. En el ahmadi/bronck is idd voor vdm
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:47:37 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66531663
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat zijn stylisten, geen schoppers. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben echt al jaren iemand nodig die het gras opvreet en als stofzuiger fungeert. Daar zijn El Ahmadi en Van Bronckhorst niet geschikt voor.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Doelpunten is eerder prioriteit. En el ahmadi/bronck is idd voor vdm
Verwacht dat voorin niet zo een probleem zal zijn als het eenmaal loopt.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:49:16 #214
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66531706
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn stylisten, geen schoppers. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben echt al jaren iemand nodig die het gras opvreet en als stofzuiger fungeert. Daar zijn El Ahmadi en Van Bronckhorst niet geschikt voor.
Beide spelers zijn heel erg bruikbaar op die positie, terwijl er in de verdediging en aanval een aantal zere plekken zijn die opgevuld moeten worden. Als je dan moet kiezen met een beperkte som geld zou je eerst naar de aanval en verdediging en een nieuwe keeper gekeken moeten worden.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:05:17 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66532194
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:47 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Verwacht dat voorin niet zo een probleem zal zijn als het eenmaal loopt.
???

Zie jij Biseswar bijtekenen? Slory een mannetje passeren en een goede voorzet geven? Wijnaldum een voorzet op maat geven? Makaay altijd en overal scoren vanuit onmogelijke posities? Ik niet. Ik zie geen potentie in de aanval en zou ook niet weten waar ik deze zoo kunnen zoeken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66532798
De investeerders zullen zeker niet blind geld gaan uitgeven, zo werd me van de week nog verteld door één van hen. Maar ze hebben wel vertrouwen in Beenhakker, dus als die met namen komt en die blijken haalbaar voor ze, dan zullen ze daar zeker een poging in gaan wagen. Vooralsnog is er echter nog niks concreet. Geen spelers, geen plan, niets.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66532863
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

met 60 miljoen kan je de schulden gelijk afbetalen hoor, heb je ook geen dure financiele experts meer nodig
Sorry Schiedammert, maar jij denkt wel heel simpel. Er mag wel eens gekeken worden naar hoe de boekhouding van Feyenoord in elkaar zit en of er efficiënt gewerkt wordt nu (en in de toekomst). Die investeerders zullen niet met een zak geld met 60 miljoen aan komen zetten en zeggen: "veel plezier ermee, doe er maar mee wat je wilt".

Bovendien weet je niet eens of het 60 miljoen is, het kan net zo goed 25 zijn.
pi_66532879
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef methodmich het volgende:
De investeerders zullen zeker niet blind geld gaan uitgeven, zo werd me van de week nog verteld door één van hen. Maar ze hebben wel vertrouwen in Beenhakker, dus als die met namen komt en die blijken haalbaar voor ze, dan zullen ze daar zeker een poging in gaan wagen. Vooralsnog is er echter nog niks concreet. Geen spelers, geen plan, niets.
Precies. Maar heb je nog meer info?
pi_66533014
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Precies. Maar heb je nog meer info?
Nee. Hebben het er maar heel kort over gehad, maar er is in feite nog niks, dus is het alleen maar gissen. Sowieso, hij praat vooral over C1 en diverse stokpaardjes in het hedendaags voetbal en als je er dan een ander onderwerp, zoals dit, tussen kunt krijgen, dan gaat dat ook snel weer over in C1....
www.thuisuiteten.nl
pi_66533264
Wel goed dat het echte voetbalmensen zijn zo te horen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:42:29 #221
53267 TC03
pi_66533329
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee. Hebben het er maar heel kort over gehad, maar er is in feite nog niks, dus is het alleen maar gissen. Sowieso, hij praat vooral over C1 en diverse stokpaardjes in het hedendaags voetbal en als je er dan een ander onderwerp, zoals dit, tussen kunt krijgen, dan gaat dat ook snel weer over in C1....

?
pi_66533440
Nee, het jeugdelftal dat hij traint... Vorig seizoen als zijnde D1 in vele prijzen gevallen overigens, met als hoogtepunt de verkiezing tot sportteam van het jaar in HIA.

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=100
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:59 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66534178
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

???

Zie jij Biseswar bijtekenen?
Sinds wanneer vestigen wij onze hoop op een grillig mannetjes als Biseswar? Zo geweldig is hij niet. Negen van de tien keer is hij onzichtbaar. Hij heeft geweldige doelpunten gemaakt en dat is het.
quote:
Slory een mannetje passeren en een goede voorzet geven? Wijnaldum een voorzet op maat geven? Makaay altijd en overal scoren vanuit onmogelijke posities? Ik niet. Ik zie geen potentie in de aanval en zou ook niet weten waar ik deze zou kunnen zoeken.
Vertrouwen in het werk dat Been gaat verrichten. Bij voorbaat alles al als kut beschouwen slaat nergens op. Natuurlijk is versterking voorin welkom, maar ik zie het echt niet als prioriteit.

Nu is de aanvoer kut en dat is meer een probleem van de opbouw van achteren dan een probleem van de aanval.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:06:12 #224
53267 TC03
pi_66534359
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Sinds wanneer vestigen wij onze hoop op een grillig mannetjes als Biseswar? Zo geweldig is hij niet. Negen van de tien keer is hij onzichtbaar. Hij heeft geweldige doelpunten gemaakt en dat is het.
Klopt, mee eens, kan je nagaan hoe veelzeggend het is dat uitgerekend hij aanvallend de grootste rol van betekenis heeft gespeeld dit seizoen.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertrouwen in het werk dat Been gaat verrichten. Bij voorbaat alles al als kut beschouwen slaat nergens op. Natuurlijk is versterking voorin welkom, maar ik zie het echt niet als prioriteit.

Nu is de aanvoer kut en dat is meer een probleem van de opbouw van achteren dan een probleem van de aanval.
Ik heb vertrouwen in Been, maar we hebben gewoon géén goede aanvallers. Makaay, Slory, Biseswar + wat jeugd waarvan we het niveau nog amper kunnen inschatten. Makaay rendeert niet in dit Feyenoord of is over zijn top heen, Biseswar is een speler van grillen en zal vertrekken, en Slory komt duidelijk kwaliteit tekort.

Ik heb zeer veel vertrouwen in Been, maar hij zal geen goede aanvallers uit de hoge hoed kunnen toveren. Daarnaast vraag ik me af waarom we volgens jou in godsnaam een verdedigende middenvelder nodig hebben als jij toch in een defensieve 4-5-1 opstelling wilt spelen volgend seizoen (een andere optie is er namelijk niet).
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:13:54 #225
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66534658
Ik vind de 4-5-1 nou niet bepaald defensief. Jah als je twee verdedigende middenvelders op de positie van v. Bronck en El Ahmadi hebt wel, nu staan daar gewoon twee voetballers. En verder speel je met 3 of 4 aanvallend ingestelde spelers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')