Dat is iets compleet anders. Koscheck werd ongeduldig en overcommitte gewoon met zijn stoten waardoor Thiago makkelijk kon counteren met een perfect uitgevoerde combinatie. Daarbij was Thiago ook totaal niet aangeslagen ofzo. Markham werd tegen Farber er bijna uitgeslagen en trapte al achteruit rennend die gast KO.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef n00cL30n het volgende:
En weer even een snelle tvp.
Om terug te komen over Hail Mary's. Ik vond Koscheck tegen Thiago daar ook wel een klassieke versie van.
(Mochten jullie deze in spoiler's willen zien, laat maar ff weten dan.)
Feit is gewoon dat het staande vechten in de UFC over het algemeen dramatisch is. Koscheck is een perfect voorbeeld. Hij tikt wat BJJ'ers en judokas neer en Mikey Goldberg vindt het meteen een superstriker maar hij is super voorspelbaar en zo'n Thiago die er zelf ook niks van kan maar wel aardig wat power heeft blijkbaar slaat 'm er eigenlijk vrij simpel uit met een basiscombo. Chuck Liddell ook een mooi voorbeeld. Kan hard slaan maar bakt er eigenlijk niks van, kon je mooi zien tegen Rashad. Wanderlei ook, ik ben een grote fan maar hij kan er ook niet zoveel van staand. Hij maakt veel goed met zijn agressiviteit maar hij is allang niet zo scherp meer. En zijn kin kan ook steeds minder hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef n00cL30n het volgende:
Koscheck was op een gegeven moment wel uit te tekenen met die jab die voorging aan de overhand right inderdaad. (Dan leer je wel snel iemands ritme kennen.)
Thiago die heeft het gered door zijn kin, het feit dat Goldberg nog voor de wedstrjd daarover begon laat zien dat hij een reputatie heeft. Tegen Koscheck kreeg hij ook op een gegeven moment een combi waar menig helemaal KO van zou zijn gegaan. Thiago kan nog heel ver komen, als je hem nauwelijks pijn kan doen staand en je op de grond de baas kan zijn dan zie ik problemen voor velen met een bedenkelijke kin. Gewoon maaien en incasseren en met de techniek komt de techniek staand vanzelf, kracht heeft hij in ieder geval wel enigzins.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat het staande vechten in de UFC over het algemeen dramatisch is. Koscheck is een perfect voorbeeld. Hij tikt wat BJJ'ers en judokas neer en Mikey Goldberg vindt het meteen een superstriker maar hij is super voorspelbaar en zo'n Thiago die er zelf ook niks van kan maar wel aardig wat power heeft blijkbaar slaat 'm er eigenlijk vrij simpel uit met een basiscombo. Chuck Liddell ook een mooi voorbeeld. Kan hard slaan maar bakt er eigenlijk niks van, kon je mooi zien tegen Rashad. Wanderlei ook, ik ben een grote fan maar hij kan er ook niet zoveel van staand. Hij maakt veel goed met zijn agressiviteit maar hij is allang niet zo scherp meer. En zijn kin kan ook steeds minder hebben.
Paxlie, geniale avatar. Nog altijd een van mijn favoriete games allertijden.
Het feit dat Goldberg dat zegt doet me er juist aan twijfelen. Er komt alleen maar poep uit de mond van die man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef Fokski het volgende:
[..]
Thiago die heeft het gered door zijn kin, het feit dat Goldberg nog voor de wedstrjd daarover begon laat zien dat hij een reputatie heeft. Tegen Koscheck kreeg hij ook op een gegeven moment een combi waar menig helemaal KO van zou zijn gegaan. Thiago kan nog heel ver komen, als je hem nauwelijks pijn kan doen staand en je op de grond de baas kan zijn dan zie ik problemen voor velen met een bedenkelijke kin. Gewoon maaien en incasseren en met de techniek komt de techniek staand vanzelf, kracht heeft hij in ieder geval wel enigzins.
Goldberg is een verkoper en hij leest een hoop lijstjes op die hij van de UFC in zijn handen krijgt en een hoop dingen worden overdreven maar iets als een stevige kin bij een onbekende (zelfs voor de kenners) nieuwkomer stelt toch dat er een kern van waarheid in zit. Goldberg zal ook wel meer weten dan hij doet laten voorkomen maar zijn job is nu eenmaal een andere dan Rogan's. Hij is de "wij-van-WC-eend"-mannetje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het feit dat Goldberg dat zegt doet me er juist aan twijfelen. Er komt alleen maar poep uit de mond van die man.
"AND IT IS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL OVER!"quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Goldberg is tof!
Mon dieu.quote:
Wat dat betreft ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
maar vaak zijn ze samen erg bevooroordeeld en 'biased'.
Wow... dat gaat bruut worden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:39 schreef Dacide het volgende:
Bonjasky heeft de k1 match tegen Overeem trouwens aangenomen.. 28 maart zullen we het meemaken
dat zal tegenvallen denk ik, Bonjasky zijn verdediging is veel beter dan die van Hariquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:![]()
overeem by (T)KO mits hij in shape is
Overeem is geen top kickbokser, hij is een stuk zwaarder geworden maar ik denk dat het hem tegen Remy niet zal helpen. Bonjasky kan je heel moeilijk pijn doen door zijn puike verdediging en dat is tegen doorgewinterde kickboksers. Bonjasky met een KO.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Dacide het volgende:
Bonjasky's verdediging is potdicht... Maar ik denk toch dat Overeem door die verdediging heen beukt...
Ik zet mijn geld op Overeem.. Maar dan zie ik hem alleen winnen op KO...
Als het een decision wordt kan je er vanuit gaan dat Bonjasky de pot pakt.
Ik wil ook nog eens zien hoeveel fatsoenlijk lowkicks overeem kan hebben..
Dat is eigenlijk ook wel grappig. In Nederland is K1 / kickboksen meer bekend en in de media dan Mixed Martial Arts. Toch is onze topicreeks veel populairder dan de K1 variant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
normaal gesproken hebben ze wel K-1 topics, maar vaak gaan ze ook gewoon in een oude door omdat ze de 50 posts nauwelijks halen na een event (niet lullig bedoelt ofzo hoor!) maar dan weet je waar je moet zoeken
Nog in Mir conditie eet Couture op. Couture is een kerel die gesubmit gaat worden, dat is toch altijd zijn achilleshiel geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
Couture vs Nog.
Tja, als Nog in zijn Mir conditie is...
whahahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nog in Mir conditie eet Couture op. Couture is een kerel die gesubmit gaat worden, dat is toch altijd zijn achilleshiel geweest.
Behoorlijk mager het aantal vechters die Couture tegenover zich zag en die een offensieve groundgame lieten zien.quote:
quote:Mike Brown vs. Leonard Garcia
Mike Budnik vs. John Franchi
Rob McCullough vs. Marcus Hicks
Johny Hendricks vs. Alex Serdyukov
Marcos Galvao vs. Damacio Page
Justin Haskins vs. Mike Pierce
Alex Karalexis vs. Greg McIntyre
Danny Castillo vs. Phil Cardella
Kenji Osawa vs. Rafael Rebello
Jose Aldo vs. Chris Mickle
Ricardo Lamas vs. Bart Palaszewski
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pure winst voor Lashley, Shamrock kan alleen maar verliezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Former WWE star and MMA rookie Bobby Lashley (1-0) will meet UFC hall-of-famer Ken Shamrock (27-13-2) at the March 21 "March Bandess" event.
The hybrid MMA/boxing card, promoted by the event's boxing headliner Roy Jones Jr. and his Square Ring Promotions company, takes place at the Pensacola Civic Center in Florida and airs on pay per view.
Sources close to both fighters told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) bout agreements were today signed for the heavyweight fight.
Wie gaan er allemaal hier???quote:The latest rumored card now includes:
Rich Franklin vs. Wanderlei Silva
Spencer Fisher vs. Caol Uno
Marcus Davis vs. Dan Hardy
Ben Saunders vs. Mike Swick
Heath Herring vs. Cain Velasquez
Mustapha al Turk vs. Todd Duffee
Uiteraardquote:
De kosten van de kaarten vallen best mee afhankelijk van de plek en de capaciteit van de arena. 240 EUR is best hoog voor zo'n grote arena maar met de publiciteit bij deze 1ste keer is dat denk ik geen probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat de kaartjes juist duurder zijn. UFC prijzen zijn echt enorm hoog. Die 240 lijkt mij realistischer dan 180 euro.
Daar gaan we zeker op hopen.. vind het alleen vreemd.. het gevecht zou in de LHW divisie zijn.. Struve moet hiervoor dus cutten en Kelly wat pondjes aankomen.. naja we horen wel als het echt officieel wordtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef n00cL30n het volgende:
Koel!
Dan maar hopen op een totale vernietiging, zodat Struve zich toch nog verder mag ontwikkelen in de UFC.
Hmm dat lijkt me idd een beetje vreemd, Stefan op LHW. Ben erg benieuwd of deze geruchten waar zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar gaan we zeker op hopen.. vind het alleen vreemd.. het gevecht zou in de LHW divisie zijn.. Struve moet hiervoor dus cutten en Kelly wat pondjes aankomen.. naja we horen wel als het echt officieel wordt
Wat bazel jij. Ten eerste gaat het om Paul Taylor, ten tweede is Taylor een welterweight. Ten derde is Stefan zo superdroog dat hij nooit en te dimmer LHW zou kunnen halen. Lolzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Stefan Struve vs. Paul Kelly remoured voor UFC 99!!!
Ik heb net een huis gekocht dus dat soort grappen zitten er voor mij ook niet meer in hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
verder ben ik jaloers op de mensen die naar de UFC gaan. Als student zijnde kan ik me dat niet veroorloven![]()
Het gaat dus niet om Taylor, dat is gecorrigeerd.. reports melden nu Kelly vs. Struvequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bazel jij. Ten eerste gaat het om Paul Taylor, ten tweede is Taylor een welterweight. Ten derde is Stefan zo superdroog dat hij nooit en te dimmer LHW zou kunnen halen. LolzZe vechten beide op die card naar verluid, maar never nooit niet tegen elkaar.
Gast. Als je echt niet weet waar je 't over hebt hou dan gewoon je mond, begint een beetje te vervelen. Taylor en Kelly zijn beide welterweights, and Taylor blijft op dat gewicht en Kelly gaat naar beneden, naar lightweight. En die correctie is dus precies andersom:quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om Taylor, dat is gecorrigeerd.. reports melden nu Kelly vs. Struve
ik zeg alleen maar wat de sites melden, zoals je kunt lezen vind ik het ook wazig.. Kelly zou sowieso een weight class omhoog gaan LHW dus (aldus de reports) en zijn 1e gevecht was dan tegen Struve.. snap ook niet hoe hij zoveel zou kunnen cutten
En zoals al gemeldt is vecht Struve dus tegen Golden Glory product Denis Stojnic, moet een easy sub voor Stefan worden.quote:(UPDATE: We mentioned Paul Kelly instead of Paul Taylor in the original version of this story. Our apologies for the mistake.)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Jajong het volgende:
En zoals al gemeldt is vecht Struve dus tegen Golden Glory product Denis Stojnic, moet een easy sub voor Stefan worden.
quote:Fighters Only is also reporting that the loser of the bout will be released from his existing UFC contract.
tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb net een huis gekocht dus dat soort grappen zitten er voor mij ook niet meer in hoor
Je blijft toch zeker wel in limboland he!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Dacide het volgende:
[..]
tof
Ik heb vandaag technische aankoopkeurng gehad van ons droomhuisje.. Huis was in top staat... dus nu komt de fase waarin we het bod gaan doen.
Daar valt echter geen eer aan te behalen. Beide uit het Nederlandse circuit dus het is niet meer dan een kwestie van overleven in de UFC en dat lukt alleen met een vette KO of een submission. Deze matchup laat eerder zien dat Struve bij de achterdeur zit. Struve ligt er bijna uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Stojnić, moet te pakken zijn door Struve. Anders kan je ook maar beter thuisblijven.
Stojnic is nooit gesubmit en Struve gaat hem niet KO slaan. Het wordt ben ik bang een saaie partij en het is einde oefening voor beide. Helaas maar het was te verwachten, het kan gewoon niet dat een topvechter uit notabene Team Schrijber vandaan komt. Ik heb niets tegen Bob Schrijber maar hij is nou niet het boogbeeld van technisch vernuft. Struve zal een leuke MMA vechter in Europa blijven maar voorlopig geen serieuze kandidaat. Daarvoor moet hij trainen met de top in Nederland of naar de VS verhuizen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
En zoals al gemeldt is vecht Struve dus tegen Golden Glory product Denis Stojnic, moet een easy sub voor Stefan worden.
Zzzz. Dat durf ik te betwijfelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef Fokski het volgende:
[..]
Stojnic is nooit gesubmit en Struve gaat hem niet KO slaan. Het wordt ben ik bang een saaie partij en het is einde oefening voor beide. Helaas maar het was te verwachten, het kan gewoon niet dat een topvechter uit notabene Team Schrijber vandaan komt. Ik heb niets tegen Bob Schrijber maar hij is nou niet het boogbeeld van technisch vernuft. Struve zal een leuke MMA vechter in Europa blijven maar voorlopig geen serieuze kandidaat. Daarvoor moet hij trainen met de top in Nederland of naar de VS verhuizen.
Je wil dus niet vertellen waar je traint, duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef Fokski het volgende:
Kerel een BB submitten wanneer die uitgeput zijn en stoten hebben gekregen kunnen velen. Dit is MMA geen BJJ. De laatste BB die Struve heeft gepakt werd ook gesubmit door Justin McCully. De kerel die Hardonk had kunnen submitten als hij iets meer verstand had van het spelletje. Je doet net alsof Struve een Damian Maia is en ik begrijp niet anders dan dat het moet liggen aan het feit dat je bij een affliated gym traint. Jammer, dat je dat niet kan inzien en betweterig probeert te stellen dat je het zoveel beter moet weten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Paxlie het volgende:
Loop is niet zo te zeiken Fokski en JaJong
quote:Pete Sell vs. Matt Brown
Sell met een submission.. Brown mag wat mij betreft ook opzouten
Mike Patt vs. Brandon Vera
Hopelijk kan Vera weer een keer snel finishen maar ik twijfel eraan!! Patt heeft trouwens héérlijke odds
Toch maar op zeker, Vera met een 1st round (T)KO
Shane Nelson vs. Aaron Riley
Shane Nelson, boy I would love to see him go down (hard)!! Riley met een 1st round sub
Gray Maynard vs. Jim Miller
Miller de underdog, hij moet Maynard kunnen pakken imo, by submission i guess
Gabriel Gonzaga vs. Shane Carwin
Gonzaga heeft mss de edge, maar ik ga mee op de Carwin train1st round KO!!! Zijn 10 laatste fights duurde gemiddeld 1:07
Matt Hamill vs. Mark Munoz
Hamill.. tja.. zo komt ie ook niet echt verder binnen de UFC.. laten we er maar vanuit gaan dat hij deze weet te winnen
Quinton Jackson vs. Keith Jardine
Zijn er nog mensen die hieraan twijfelen? Ik niet iig.
Tim Boetsch vs. Jason Brilz
Black horse JB ftw!
Kendall Grove vs. Jason Day
Hmmz het is maar weer de vraag welke Kendall we te zien krijgen.. mocht hij op 80% of < zitten dan wint Day deze pot wel.. is Grove nagenoeg in shape mentally en physically dan pakt hij hem gewoon met een late submission
Ryan Madigan vs. Tamdan McCrory
Tja.. over Madigan weet ik net niks.. ook maar een submission victory voor Tamdan dan
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef Paxlie het volgende:
Het probleem is vooral dat je alleen maar de negatieve zaken belicht. Hoe jij het verteld komt ie uit Nederland en is het dus niks. Lekker kort door de bocht
Ik weet niet of Munoz Hamill overtreft in het worstelen. Er is zowat geen betere worstelaar dan Hamill. Munoz mag dan wel als betere worstelaar gezien worden omdat hij een Divisie I kampioen was en Hamill slechts een Divisie III kampioen maar dat ligt meer aan de universiteit die je kiest dan aan het niveau van de athleten. Hamill zal met zijn doofheid wellicht wat beperkter in keuze hebben gezeten en niet een Div I school hebben kunnen kiezen. Hij koos een school die veel voorzieningen hadden voor doven en slechthorenden (10% van de studenten was daar doof of slechthorend). Hoedan ook een interressante partij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:01 schreef Dacide het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de partij van Matt Hamill vs. Mark Munoz...
Hamill is de meer ervaren mma vechter.... En een top worstelaar.. Maar Munoz is een nóg betere worstelaar...
Dus ik verwacht dat Hamill het staande wilt finishen... altijd leuk als worstelaars dat gaan proberen.
quote:Interim heavyweight champion Frank Mir sustained a knee injury while training for his upcoming fight against Brock Lesnar at UFC 98: “Lesnar vs. Mir 2″ from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, on May 23 and has been forced out of the main event.
Mir will require time to heal after recently undergoing minor knee surgery to repair the damage. He is expected to make a full recovery. There is no timetable for a return; however, the good news is that it could be as soon as this summer.
Therefore, the highly anticipated heavyweight title unification match appears to be temporarily on hold — not canceled — for now.
Good lord. Is iemand anders Jajong's arrogantie ook een beetje zat aan het worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast. Als je echt niet weet waar je 't over hebt hou dan gewoon je mond, begint een beetje te vervelen. Taylor en Kelly zijn beide welterweights, and Taylor blijft op dat gewicht en Kelly gaat naar beneden, naar lightweight. En die correctie is dus precies andersom:
quote:Masakazu Imanari vs. Atsushi Yamamoto
Yamamoto is tot nu toe volgens mij nog niet gesubmit, maar voor alles is een eerste keer + sushi heeft een ROTkop
Hiroyuki Takaya vs. Kim Jong Won
Takaya is nou niet bepaald een geweldenaar zo te zien maar Won ken ik helemaal niet, weet alleen dat het jaren geleden een uitstekend judoka was en dat zal hij niet verleerd zijn. Takaya op wilskracht I guess
Yoshiro Maeda vs. Micah Miller
Deze kan beide kanten op, Miller op submission of Maeda op (T)KO.. ken Miller alleen van zijn WEC fights en daarin heeft hij laten zien dat hij talent heeft.. ben echter een fan van Maeda gewordendus vandaar dat ik de edge aan hem geeft.. zoals ik al zei; late (T)KO
Chase Beebe vs. Joe Warren
Joe wie? Beebe met een first round submission, guillotine style
Takafumi Otsuka vs. Bibiano Fernandes
Ken beide heren niet goed genoeg, dus dan moet je gaan raden wie de betere zal zijn.. Otsuka met een early KO statement
Akiyo Nishiura vs. Abel Cullum
ook deze twee zijn mij onbekend.. kijkend naar de stats valt op dat Nishiura nog nooit gesubmit of geKO'd is en dat Cullum aardig met submissions overweg kan.. Cullum by submission.
Shinya Aoki vs. David Gardner
Aoki is te goed op de grond, dus hier ga ik voor de 1st round submission
Mitsuhiro Ishida vs. Daisuke Nakamura
Ishida weet zijn tegenstanders goed te controleren en als het moet op de grond te houden, dat heeft ie nu wel bewezen.. Nakamura zal mss 2 kansjes ofzo krijgen op een submission maar ik denk dat Ishida slim genoeg zal zijn om niet gesnapt te worden.. JD in het voordeel van Ishida
Tatsuya Kawajiri vs. Ross Ebanez
Tijd voor de Crusher om nogeens iemand flink te crushen.. it has been a while
Ross biedt darvoor de uitgelezne mogelijkheid.. Ebanez kan dit niveau niet aan
Zullen we, als we predictions maken er ook bij zetten waarom we dat denken? Haal ik een beetje over uit 't pokertopic, alleen handhistories posten is een beetje saaiquote:
Absoluut, voor Mir zaak dat hij de eerste 2 minuten overleeft. Beetje net als het eerste gevecht. Ik denk dat Brock genoeg geleerd heeft om niet gesubmit te worden. Brock via TKO, maar ik hoop dus dat Mir hem submit. (andere manier van winnen lijkt me niet realistisch)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, Mir vs Lesnar II, ik denk wel dat Mir kan winnen, alleen gaat hij het echt zo veel zwaarder hebben dan in die tweede eerste bout.
En ja, het blijft dan wel oppassen voor die hamervuisten van Lesnar.
Als je Akiyo "Wicky Akiyo" Nishiura niet kent moet je even beelden van 'm gaan bekijkenquote:
Rashad Evans en Jardine zijn vrienden van elkaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens, is Rampage niet vrienden met Jardine? Ze trainde toch altijd samen? Hoor daar niks over als ze over het gevecht praten.
Oh, ik wist niet dat je maar 1 vriend mag hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Rashad Evans en Jardine zijn vrienden van elkaar.
Hij bedoelt gewoon dat je waarschijnlijk die twee verwisseld. Jardine & Jackson hebben namelijk nog nooit samen getraind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je maar 1 vriend mag hebben.
Check.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat je waarschijnlijk die twee verwisseld. Jardine & Jackson hebben namelijk nog nooit samen getraind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heerlijke UFC
Tazz zei je niet een paar posts terug datZou goed kunnen, ik ben nogal sceptisch over de laatste TUF seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He changed my mind
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef Fyodor het volgende:
Zeker, leuke UFC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef roepdeman het volgende:
Over Main Event 96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:19 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$$$ en invloed van Dana denk ik?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik zat er gisteren over te twijfelen of ik het zou aankaarten. Wellicht kunnen we afspreken dat we de dag na de events spoilertags gebruiken maar de tweede dag gewoon vrij kunnen discusseren. Wat denken jullie ervan? Ik mijdt zowieso de sites totdat ik zelf de events die mijn aandacht trekken heb bekeken dus voor mij maakt het helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft iedereen UFC inmiddels wel gezien, en het is ook al 3 dagen geleden. Dus Dream shit nog ff tussen spoilers laten maar bij UFC-related gepost weglaten lijkt me.
Zal even mijn ideeen over UFC96 posten!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$$$ en invloed van Dana denk ik?
UFC96 had erg weinig grondgevechten, dat kloptquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef DeuceFour het volgende:
UFC96 gezien, voor het eerst dat ik UFC keek. Veel actie en (T)KO's, maar vooral veel boksen (weinig submissions) of leek dat maar zo? En nu weet ik weer waarom ik PRIDE FC / Dream leuker vind: ik houd niet zo van die retarded amerikaanse sfeer en de overdreven reclame
De reclame is irritant ja. De sfeer maakt mij weinig uit. De gevechten zijn wel van hoog niveau. En daar draait het om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef DeuceFour het volgende:
UFC96 gezien, voor het eerst dat ik UFC keek. Veel actie en (T)KO's, maar vooral veel boksen (weinig submissions) of leek dat maar zo? En nu weet ik weer waarom ik PRIDE FC / Dream leuker vind: ik houd niet zo van die retarded amerikaanse sfeer en de overdreven reclame
Mee eens ja. De kicks stelde weinig voor. Toen Forrest bleef schoppen ging Rampage ook echt wankelen. En hij checkte ze bij Jardine ook niet en had er amper last van. Grote fout aan Jardines kant eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef Jajong het volgende:
Ik vind 't trouwens een beetje raar dat veel mensen zeggen dat Rampage door de laatste knockdown in de 3e ronde heeft gewonnen. In mijn ogen had ie elke ronde gewonnen tot dan toe, en was hij de 3e ronde ook aan het winnen. Eerste ronde was close maar Jardine zijn lowkicks zonder power doen ook bijster weinig imo.
Jardine ging wel steeds harder trappen. Toen ging Rampage voor de takedown en was Jardine bang om punten te scoren. Perfect gecounterd door Rampage dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mee eens ja. De kicks stelde weinig voor. Toen Forrest bleef schoppen ging Rampage ook echt wankelen. En hij checkte ze bij Jardine ook niet en had er amper last van. Grote fout aan Jardines kant eigenlijk.
Voor UFC Fight members afgelopen maandag alquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zijn er al kaarten te koop dan?
quote:Lyoto Machida to replace Quinton Jackson against Rashad Evans at UFC 98 on May 23
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.quote:
Zeer goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
1 Sitzplatz Normalpreis 287,00 EUR
2 Sitzplatz Normalpreis 177,00 EUR
3 Sitzplatz Normalpreis 102,00 EUR
4 Sitzplatz Normalpreis 85,00 EUR
5 Sitzplatz Normalpreis 68,00 EUR
6 Sitzplatz Normalpreis 56,50 EUR
Als ik ga neem ik denk ik nummertje 3
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.
Het zal sowieso wel weer een supergevecht worden. Hoop dat ze 't een beetje kunnen rekken.. Niets is jammerder als 't maar 1 ronde (of zelfs korter) duurtquote:Maar ik vind het helemaal niet erg zo. Machida heeft wat mij betreft z'n titleshot wel verdiend en Rampage mag later tegen de winnaar van Machida vs Evans, dus krijgt daarna een titleshot.
Ben heel benieuwd wie de agressor is bij Machida vs Evans. Ik heb in ieder geval veel zin in dat gevecht!
Here's to hoping Davis knocks Hardy the fuck out.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zou dit de volledige card zijn btw?
Main Card
Catchweight (195 lb) bout: Wanderlei Silva vs. Rich Franklin[5][6]
Welterweight bout: Marcus Davis vs. Dan Hardy[7]
Welterweight bout: Mike Swick vs. Ben Saunders[8]
Heavyweight bout: Cain Velasquez vs. Heath Herring[9][10]
Lightweight bout: Caol Uno vs. Spencer Fisher[11]
Preliminary Card
Lightweight bout: Dale Hartt vs. Dennis Siver[12]
Middleweight bout: Alan Belcher vs. Alessio Sakara[13]
Heavyweight bout: Mostapha Al Turk vs. Todd Duffee[14]
Heavyweight bout: Stefan Struve vs. Denis Stojnic[15]
Welterweight bout: Paul Taylor vs. Peter Sobotta[16]
Lightweight bout: Terry Etim vs. Justin Buchholz[17]
Voor zover ik begrepen heb is het al gebeurd tijdens het trainen voor zijn gevecht tegen Wanderlei Silva, dus al een tijdje terug.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..
[..]
Preliminary Cardquote:* Middleweight Championship bout: Anderson Silva vs. Thales Leites![]()
* Light Heavyweight bout: Chuck Liddell vs. Mauricio Rua![]()
* Light Heavyweight bout: Brian Stann vs. Krzysztof Soszynski
* Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Antoni Hardonk![]()
* Light Heavyweight bout: Luiz Arthur Cane vs. Steve Cantwell
Best een aardige card. Hardonk zal zijn handen vol hebben aan Kongo. Wat me trouwens ook een interessant gevecht lijkt is Carwin vs Kongo.quote:* Middleweight bout: Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
* Middleweight bout: Nate Quarry vs. Jason MacDonald
* Middleweight bout: David Loiseau vs. Ed Herman
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. David Bielkheden
* Welterweight bout: Ryo Chonan v TJ Grant
* Lightweight bout: Matt Wiman vs. Sam Stout
take-down-defencequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Jajong het volgende:
Page is al een tijd geblesseerd idd. Kongo gaat Hardonk proberen te LnP'en waarschijnlijk. Staand legt ie 't af en dat weet hij ook.
quote:Former WWF Intercontinental champion and MMA legend Ken Shamrock has been suspended for one year and fined $2,500 by the California State Athletic Commission after testing positive for three different types of steroids, according to the Los Angeles Times.
Shamrock will be allowed to appeal the decision. Shamrock tested positive for Norandrosterone, Noretiocholanolone and Stanozolol after a 2/13 win in California over Ross Clifton. It was Shamrock's first win in close to four years.
How the suspension will change the planned Shamrock vs. Bobby Lashley fight scheduled for 3/21 in Pensacola, Florida remains to be seen but most States will honor a suspension levied elsewhere.
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
Idd, en de match met Lashley is nu ook wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:53 schreef Fokski het volgende:
Kerel van Tapout, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat precies is. Reality show dat met MMA te maken had? Even goed treurig.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken. word je gepakt met rotzooi.
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.
Weet van steroiden zelf niet zoveel maar gezien zijn leeftijd verwacht ik dat veel van de dingen wat hij gebruikt te maken heeft met sneller herstel etc. Want ook al issie oud, en was zijn tegenstander poep, hard trainen doet hij altijd. En dat wordt moeilijk op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.
quote:Monster Inc.: Kevin Randleman reportedly signs with Strikeforce
You've got PMquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Dacide het volgende:
straks of morgen kaartjes voor ufc kopen
heb er zin in !
quote:LOS ANGELES — The SHOWTIME Mixed Martial Arts announce team, led by play-by-play broadcast veteran Gus Johnson, mixed martial arts experts Mauro Ranallo and Stephen Quadros and MMA legends Frank Shamrock and Pat Miletich will combine to create one of the most experienced and versatile groups in the history of the sport.
link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef roepdeman het volgende:
Deze twee dudes gaan PPV sellen!!! Als je de persconferentie kunt bekijken doe het en je leert gelijk wat goede marketing is!
23quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Paxlie het volgende:
die muziek is van wm23 of 24 idd
ze weten het wel goed te verkopen ja
quote:
.quote:Shinya Aoki vs. Hayato Sakurai set to open DREAM 8 welterweight GP
So what?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:09 schreef Paxlie het volgende:
Pride is dood, deal with it.
Dat eeuwige gejank om die steroids bende daar
Zoiets las ik ook, Dana heeft letterlijk gezegd dat ze 't in Japan blijkbaar niet willen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het ook erg vreemd, mss was hij ervan overtuigd dat ie een tv-deal kon krijgen in Japan
Ze vechten allemaal nog, al is het niet zo vaak. Sakuraba heeft op oudejaarsdag in K-1 Dynamite gevochten, Gomi heeft in Sengoku 2x achter elkaar verloren en Fujita heeft al een tijd niet meer gevochten. Zijn laatste gevecht is al bijna een jaar geleden, ook in Sengoku.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:25 schreef DeuceFour het volgende:
Ik keek gister nog Pride, echt geweldig. Met commentaar van Bas Rutten. Wat is er eigenlijk gebeurt met bv. Takanori, Sakuraba, Fujita...?
LOLz, ik zat de laatste paar dagen de knockout specials van Pride FC te bekijken... Wat een heerlijk geweld zeg!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:25 schreef DeuceFour het volgende:
Ik keek gister nog Pride, echt geweldig. Met commentaar van Bas Rutten. Wat is er eigenlijk gebeurt met bv. Takanori, Sakuraba, Fujita...?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Het verhaal Gomi.. snap niet wat er met hem aan de hand is.. volgens mij issie niet meer gemotiveerd genoeg ofzo
Hm ben benieuwd. Hoe laat word dat verwacht?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:
ohneej he, hier ook al
Trouwens de athletic comission doet vandaag volgens mij uitspraak in zake GSP/Penn
quote:NSAC issues Karo Parisyan nine-month suspension; UFC 94 win overturned
En terecht, Kim had die partij sowieso gewonnen.quote:
Zou hij nu zijn win bonus ook nog moeten inleveren? Ik neem aan dat Kim deze dan krijgt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
En terecht, Kim had die partij sowieso gewonnen.
quote:Despite the result of the match being overturned, Parisyan was not forced to forfeit the $40,000 win bonus he received. The NSAC instead elected to impose a 40-percent fine on the entire $80,000 purse he was awarded but warned future violators that their win bonuses would be subject to forfeiture.
Are they gone MAD!!!!!!quote:Five Ounces of Pain is reporting that Affliction is taking a page out of the UFC counter programming handbook and contemplating a third mixed martial arts event this summer for Saturday, July 11 — the same day as the much anticipated UFC 100
Heb medelijden met deze arme studentquote:
quote:
Mij boeien deze worstelingen tussen beide iets meer:quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Gomi returns to Shooto
quote:Ninja to debut in Dream
quote:Rumor: Affliction 3 will feature both Fedor and Barnett, but will NOT be fighting eachother
Geweldig!quote:
Beetje jammer dit.quote:Rumor: Affliction 3 will feature both Fedor and Barnett, but will NOT be fighting eachother
Ik las ergens dat het een TV show wordt en geen PPV en dat de kosten voor dat gevecht (salarissen) dan een beetje uit de hand zouden lopen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
[..]
Beetje jammer dit.Hoe vaak heeft Barnett Fedor nou wel niet ontweken?
Ik hoop echt niet dat Fedor tegen Belfort gaat vechten. Een win bewijst niets, een verlies is des te erger...
Ja het is schijnbaar geheel gratis te bekijken op TV.. als ze head-to-head willen emt UFC 100 zal dat ook wel moetenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het een TV show wordt en geen PPV en dat de kosten voor dat gevecht (salarissen) dan een beetje uit de hand zouden lopen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
March Madness was het kijken niet waard.. wat een zooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:28 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjesquote:Op zondag 22 maart 2009 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
Toch maar eens in de gaten houden of deze hier dan ook te verkrijgen zijn. Altijd wel gaaf zulk soort dingen.
Hij deed niet zoveel, probeerde vooral te worstelen belande af en toe bovenop. Er gebeurde eigenlijk dat hele gevecht weinig.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat deed Lashley vooral? Heb het niet gezien en zo te horen ga ik het ook niet kijken. Standup vooral en hoe was het? Of worstelde hij meer?
Hehe dat ga ik morgen maar even kijken als ik genoeg tijd heb. Hoewel de uitkomsten wel duidelijk zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 16:48 schreef Jajong het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)s-tonight-on-mtv.mma
Geniale shit.
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe dat ga ik morgen maar even kijken als ik genoeg tijd heb. Hoewel de uitkomsten wel duidelijk zijn![]()
Professional MMA fighter > Bullies all night long
Misschien dat ze vanwege het gewichtsverschil en gebrek aan kennis over MMA toch het gevecht accepteren?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.
Ja, ik vond het echt ook grappig dat die ene gast Miller aan wilde vliegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjes
Je zit in het vak naast me (ik zit ook in rij 9 en ook ergens rond plaats 14).. maar dan in vak 204quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is going to Koln![]()
![]()
![]()
![]()
Vak 203
Rij 9
Plaats 12
Hehe inderdaad, dat zou wel lachen zijn. Heb trouwens de eerste aflevering bekeken (MTV.Bully.BeatDown.s01.e01.XviD.BluntzRip, dan weten jullie wel waar die staatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Dacide het volgende:
Iemand als Aoki is ideaal voor Bully beatdown...
Klein ielig gastje met een sukkelig uiterlijk....
En een minuut later krijg je je bewustzijn weer terug nadat ie je binnen 20 seconden uit gechoked heeft :p
Ik hoop (natuurlijk) op overwinningen voor Overeem, LeBanner, Manhoef, Spong en Aerts!quote:Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky
Jerome LeBanner vs. Ewerton Teixeira
Junichi Sawayashiki vs. Glaube Feitosa
Melvin Manhoef vs. Chalid Arrab
Keijiro Maeda vs. Singh Heart Jaideep
Tyrone Spong vs. Gokhan Saki
Peter Aerts vs. Errol Zimmerman
In mijn ogen zijn er bij Overeem vs Bonjasky maar 2 uitkomsten mogelijk: Overeem binnen 1 ronde op (T)KO of Remy via decision. Die verdediging van hem blijft gewoon zo goed...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:28 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga voor Bonjasky
LeBanner
Manhoef
Spong
Aerts
quote:K-1 Super Fights
Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky
Jerome LeBanner vs. Ewerton Teixeira
Junichi Sawayashiki vs. Glaube Feitosa
Peter Aerts vs. Errol Zimmerman
K-1 Heavyweight title tournament Semifinals
Melvin Manhoef vs. Chalid Arrab
Tyrone Spong vs. Gokhan Saki
K-1 Heavyweight title tournament Reserve Fight
Keijiro Maeda vs. Singh Heart Jaideep
Winner Manhoef/Chalid vs. Winner Spong/Saki
Wat een geweldig programmaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjes
Nouja, de 1e ronde is grappling only he. Je begint met 5K en ronde is maar 3 minuten. Het is best lastig om zelfs een complete dork naar de grond te halen 5 keer te submitten in 3 minuten. Je verliest namelijk 1K per tapout.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ok, net de eerste aflevering gezien. Best vermakelijk, wel een tikkeltje gespeeld maar jammer dat het maar 20 minuten is en zo gehaast is. Ik had wat meer diepgang gehad maar de doelgroep is natuurlijk MTV-kijkers dus ik snap het wel. Die grappling round is toch vrij bruut. Meerdere malen gechoked worden dat kan niet gezond zijn. Al was de vechter wel vrij terughoudend bij het aanzetten van de choke, maar toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, de 1e ronde is grappling only he. Je begint met 5K en ronde is maar 3 minuten. Het is best lastig om zelfs een complete dork naar de grond te halen 5 keer te submitten in 3 minuten. Je verliest namelijk 1K per tapout.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Bah, ik kan hem (nog) niet vinden.Bully.Beatdown.S01E01.DSR.XviD-W4FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uurtje geleden ofsow uitgekomen ga het zo kijken.![]()
Thanks, alleen is het ooit mis gegaan met mijn invite... geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:41 schreef Jajong het volgende:
http://mma-tracker.net/details.php?id=37073&hit=1
Maarrrrrr, hier kan ik wel wat mee! Thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Bully.Beatdown.S01E01.DSR.XviD-W4F![]()
Uurtje geleden ofsow uitgekomen ga het zo kijken.
U heeft een PMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, alleen is het ooit mis gegaan met mijn invite... geloof ik.
Kon niet meer registreren.
[..]
WTFquote:“My father [drinks his own urine] for a long time and bring it to us. People think it’s a joke (laughs). I never said it in the United States because I don’t know how the fans will react (laughs). I drink my urine every morning like a natural medicine.”
Ik sta niet zo raar van te kijken, heb al tijden geleden eens gehoord dat dit best gezond schijnt te zijn (hoewel ik het liever bij een kop koffie of glas water houquote:
Vind ik niet slechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, wat wordt de volgende TT, Tazmaniac?
Ik heb 'n paar suggesties:
[Centraal] MMA topic #28 Bully Beatdown
Gratis en vrijblijvende TT's, voel je tot niets verplicht![]()
Meh, te UFC-erig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[Centraal] MMA topic #28 Waar we UFC gamen
Whehe belachelijk he!! Dacht ik ook al meteen toen ik het zag.. ik denk dat ze niet meer zo een hoge pet op hebben van MacDonaldquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:39 schreef Dacide het volgende:
Ik kan trouwens er met mijn kop niet bij dat de partij van Jason MacDonald Vs. Nate Quarry op de prelimany card staat.
Pleur Krzysztof Soszynski Vs. Brian Stann toch van de main card af.
quote:It has come to my attention that Aleksander Emelianenko has been making very bold statements about me again. I have heard, from his own blog have you, that I have been offered a fight with him recently and refused and that I was scared when I approached him backstage at Affliction: Banned. Well, I for one have heard from many valid sources that Aleks has a blood borne disease such as Hepatitis B and with his abundance of tattoo work that could easily be the case. This rules out the possibility of fighting him in a sanctioned fight anywhere they require a blood test. I have not been offered any such fight with Aleks but will say this : If you want a rematch Aleks all you have to do is come up to me somewhere and say something. Talk any kind of shit you want and it's on. If you got the guts, we will do it right then and there and I for one will make sure you won't be able to ask for much of anything, let alone a rematch ,when I am done with you.
quarry wordt vierkant opgevouwen door McDonald..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Whehe belachelijk he!! Dacht ik ook al meteen toen ik het zag.. ik denk dat ze niet meer zo een hoge pet op hebben van MacDonald
Quarry gaat dit wel winnen
Josh "I Duck Fedor" Barnett zegt ook wat hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Barnett responds to Aleksander Emelianenko
[..]
haha ok dan, we'll seequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef Dacide het volgende:
[..]
quarry wordt vierkant opgevouwen door McDonald..
winner by armbar... 2nd round- McDonald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |