quote:Masakazu Imanari vs. Atsushi Yamamoto
Yamamoto is tot nu toe volgens mij nog niet gesubmit, maar voor alles is een eerste keer + sushi heeft een ROTkop
Hiroyuki Takaya vs. Kim Jong Won
Takaya is nou niet bepaald een geweldenaar zo te zien maar Won ken ik helemaal niet, weet alleen dat het jaren geleden een uitstekend judoka was en dat zal hij niet verleerd zijn. Takaya op wilskracht I guess
Yoshiro Maeda vs. Micah Miller
Deze kan beide kanten op, Miller op submission of Maeda op (T)KO.. ken Miller alleen van zijn WEC fights en daarin heeft hij laten zien dat hij talent heeft.. ben echter een fan van Maeda gewordendus vandaar dat ik de edge aan hem geeft.. zoals ik al zei; late (T)KO
Chase Beebe vs. Joe Warren
Joe wie? Beebe met een first round submission, guillotine style
Takafumi Otsuka vs. Bibiano Fernandes
Ken beide heren niet goed genoeg, dus dan moet je gaan raden wie de betere zal zijn.. Otsuka met een early KO statement
Akiyo Nishiura vs. Abel Cullum
ook deze twee zijn mij onbekend.. kijkend naar de stats valt op dat Nishiura nog nooit gesubmit of geKO'd is en dat Cullum aardig met submissions overweg kan.. Cullum by submission.
Shinya Aoki vs. David Gardner
Aoki is te goed op de grond, dus hier ga ik voor de 1st round submission
Mitsuhiro Ishida vs. Daisuke Nakamura
Ishida weet zijn tegenstanders goed te controleren en als het moet op de grond te houden, dat heeft ie nu wel bewezen.. Nakamura zal mss 2 kansjes ofzo krijgen op een submission maar ik denk dat Ishida slim genoeg zal zijn om niet gesnapt te worden.. JD in het voordeel van Ishida
Tatsuya Kawajiri vs. Ross Ebanez
Tijd voor de Crusher om nogeens iemand flink te crushen.. it has been a while
Ross biedt darvoor de uitgelezne mogelijkheid.. Ebanez kan dit niveau niet aan
Zullen we, als we predictions maken er ook bij zetten waarom we dat denken? Haal ik een beetje over uit 't pokertopic, alleen handhistories posten is een beetje saaiquote:
Absoluut, voor Mir zaak dat hij de eerste 2 minuten overleeft. Beetje net als het eerste gevecht. Ik denk dat Brock genoeg geleerd heeft om niet gesubmit te worden. Brock via TKO, maar ik hoop dus dat Mir hem submit. (andere manier van winnen lijkt me niet realistisch)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, Mir vs Lesnar II, ik denk wel dat Mir kan winnen, alleen gaat hij het echt zo veel zwaarder hebben dan in die tweede eerste bout.
En ja, het blijft dan wel oppassen voor die hamervuisten van Lesnar.
Als je Akiyo "Wicky Akiyo" Nishiura niet kent moet je even beelden van 'm gaan bekijkenquote:
Rashad Evans en Jardine zijn vrienden van elkaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens, is Rampage niet vrienden met Jardine? Ze trainde toch altijd samen? Hoor daar niks over als ze over het gevecht praten.
Oh, ik wist niet dat je maar 1 vriend mag hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Rashad Evans en Jardine zijn vrienden van elkaar.
Hij bedoelt gewoon dat je waarschijnlijk die twee verwisseld. Jardine & Jackson hebben namelijk nog nooit samen getraind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je maar 1 vriend mag hebben.
Check.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat je waarschijnlijk die twee verwisseld. Jardine & Jackson hebben namelijk nog nooit samen getraind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heerlijke UFC
Tazz zei je niet een paar posts terug datZou goed kunnen, ik ben nogal sceptisch over de laatste TUF seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He changed my mind
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef Fyodor het volgende:
Zeker, leuke UFC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef roepdeman het volgende:
Over Main Event 96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:19 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$$$ en invloed van Dana denk ik?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik zat er gisteren over te twijfelen of ik het zou aankaarten. Wellicht kunnen we afspreken dat we de dag na de events spoilertags gebruiken maar de tweede dag gewoon vrij kunnen discusseren. Wat denken jullie ervan? Ik mijdt zowieso de sites totdat ik zelf de events die mijn aandacht trekken heb bekeken dus voor mij maakt het helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft iedereen UFC inmiddels wel gezien, en het is ook al 3 dagen geleden. Dus Dream shit nog ff tussen spoilers laten maar bij UFC-related gepost weglaten lijkt me.
Zal even mijn ideeen over UFC96 posten!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$$$ en invloed van Dana denk ik?
UFC96 had erg weinig grondgevechten, dat kloptquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef DeuceFour het volgende:
UFC96 gezien, voor het eerst dat ik UFC keek. Veel actie en (T)KO's, maar vooral veel boksen (weinig submissions) of leek dat maar zo? En nu weet ik weer waarom ik PRIDE FC / Dream leuker vind: ik houd niet zo van die retarded amerikaanse sfeer en de overdreven reclame
De reclame is irritant ja. De sfeer maakt mij weinig uit. De gevechten zijn wel van hoog niveau. En daar draait het om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef DeuceFour het volgende:
UFC96 gezien, voor het eerst dat ik UFC keek. Veel actie en (T)KO's, maar vooral veel boksen (weinig submissions) of leek dat maar zo? En nu weet ik weer waarom ik PRIDE FC / Dream leuker vind: ik houd niet zo van die retarded amerikaanse sfeer en de overdreven reclame
Mee eens ja. De kicks stelde weinig voor. Toen Forrest bleef schoppen ging Rampage ook echt wankelen. En hij checkte ze bij Jardine ook niet en had er amper last van. Grote fout aan Jardines kant eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef Jajong het volgende:
Ik vind 't trouwens een beetje raar dat veel mensen zeggen dat Rampage door de laatste knockdown in de 3e ronde heeft gewonnen. In mijn ogen had ie elke ronde gewonnen tot dan toe, en was hij de 3e ronde ook aan het winnen. Eerste ronde was close maar Jardine zijn lowkicks zonder power doen ook bijster weinig imo.
Jardine ging wel steeds harder trappen. Toen ging Rampage voor de takedown en was Jardine bang om punten te scoren. Perfect gecounterd door Rampage dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mee eens ja. De kicks stelde weinig voor. Toen Forrest bleef schoppen ging Rampage ook echt wankelen. En hij checkte ze bij Jardine ook niet en had er amper last van. Grote fout aan Jardines kant eigenlijk.
Voor UFC Fight members afgelopen maandag alquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zijn er al kaarten te koop dan?
quote:Lyoto Machida to replace Quinton Jackson against Rashad Evans at UFC 98 on May 23
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.quote:
Zeer goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
1 Sitzplatz Normalpreis 287,00 EUR
2 Sitzplatz Normalpreis 177,00 EUR
3 Sitzplatz Normalpreis 102,00 EUR
4 Sitzplatz Normalpreis 85,00 EUR
5 Sitzplatz Normalpreis 68,00 EUR
6 Sitzplatz Normalpreis 56,50 EUR
Als ik ga neem ik denk ik nummertje 3
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zat eraan te komen he... Rampage is licht geblesseerd.
Het zal sowieso wel weer een supergevecht worden. Hoop dat ze 't een beetje kunnen rekken.. Niets is jammerder als 't maar 1 ronde (of zelfs korter) duurtquote:Maar ik vind het helemaal niet erg zo. Machida heeft wat mij betreft z'n titleshot wel verdiend en Rampage mag later tegen de winnaar van Machida vs Evans, dus krijgt daarna een titleshot.
Ben heel benieuwd wie de agressor is bij Machida vs Evans. Ik heb in ieder geval veel zin in dat gevecht!
Here's to hoping Davis knocks Hardy the fuck out.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zou dit de volledige card zijn btw?
Main Card
Catchweight (195 lb) bout: Wanderlei Silva vs. Rich Franklin[5][6]
Welterweight bout: Marcus Davis vs. Dan Hardy[7]
Welterweight bout: Mike Swick vs. Ben Saunders[8]
Heavyweight bout: Cain Velasquez vs. Heath Herring[9][10]
Lightweight bout: Caol Uno vs. Spencer Fisher[11]
Preliminary Card
Lightweight bout: Dale Hartt vs. Dennis Siver[12]
Middleweight bout: Alan Belcher vs. Alessio Sakara[13]
Heavyweight bout: Mostapha Al Turk vs. Todd Duffee[14]
Heavyweight bout: Stefan Struve vs. Denis Stojnic[15]
Welterweight bout: Paul Taylor vs. Peter Sobotta[16]
Lightweight bout: Terry Etim vs. Justin Buchholz[17]
Voor zover ik begrepen heb is het al gebeurd tijdens het trainen voor zijn gevecht tegen Wanderlei Silva, dus al een tijdje terug.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft hij dat opgelopen tijdens de UFC 96 dan? Het leek zelf tijdens het gevecht dat hij bijna nergens last van had..
[..]
Preliminary Cardquote:* Middleweight Championship bout: Anderson Silva vs. Thales Leites![]()
* Light Heavyweight bout: Chuck Liddell vs. Mauricio Rua![]()
* Light Heavyweight bout: Brian Stann vs. Krzysztof Soszynski
* Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Antoni Hardonk![]()
* Light Heavyweight bout: Luiz Arthur Cane vs. Steve Cantwell
Best een aardige card. Hardonk zal zijn handen vol hebben aan Kongo. Wat me trouwens ook een interessant gevecht lijkt is Carwin vs Kongo.quote:* Middleweight bout: Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
* Middleweight bout: Nate Quarry vs. Jason MacDonald
* Middleweight bout: David Loiseau vs. Ed Herman
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. David Bielkheden
* Welterweight bout: Ryo Chonan v TJ Grant
* Lightweight bout: Matt Wiman vs. Sam Stout
take-down-defencequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Jajong het volgende:
Page is al een tijd geblesseerd idd. Kongo gaat Hardonk proberen te LnP'en waarschijnlijk. Staand legt ie 't af en dat weet hij ook.
quote:Former WWF Intercontinental champion and MMA legend Ken Shamrock has been suspended for one year and fined $2,500 by the California State Athletic Commission after testing positive for three different types of steroids, according to the Los Angeles Times.
Shamrock will be allowed to appeal the decision. Shamrock tested positive for Norandrosterone, Noretiocholanolone and Stanozolol after a 2/13 win in California over Ross Clifton. It was Shamrock's first win in close to four years.
How the suspension will change the planned Shamrock vs. Bobby Lashley fight scheduled for 3/21 in Pensacola, Florida remains to be seen but most States will honor a suspension levied elsewhere.
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
Idd, en de match met Lashley is nu ook wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:53 schreef Fokski het volgende:
Kerel van Tapout, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat dat precies is. Reality show dat met MMA te maken had? Even goed treurig.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Shamrock is een jaar uit de cage/ring. Geschorst voor 3 steroids
[..]
90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:32 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Heb je na zoveel jaar toch een redelijke naam voor jezelf gemaakt ga je toch rotzooi gebruiken. word je gepakt met rotzooi.
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
90% gebruikt, meesten worden alleen niet gepakt.
Weet van steroiden zelf niet zoveel maar gezien zijn leeftijd verwacht ik dat veel van de dingen wat hij gebruikt te maken heeft met sneller herstel etc. Want ook al issie oud, en was zijn tegenstander poep, hard trainen doet hij altijd. En dat wordt moeilijk op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet daar laat ik mij niet over uit maar als je al ruim 15 jaar bezig bent, nooit gepakt bent cq nooit gebruikt hebt en je niets meer te bewijzen hebt dan ben je toch wel een stuk voorzichtiger. Kijk tegen wie hij vocht in zijn laatste gevecht, daartegen had hij echt geen steroids nodig. Hij kon nog een paar wedstrijden tegen C-niveau vechten en door gaan als promotor. Nu heeft hij zijn naam beschadigt als vechter en als promotor.
quote:Monster Inc.: Kevin Randleman reportedly signs with Strikeforce
You've got PMquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Dacide het volgende:
straks of morgen kaartjes voor ufc kopen
heb er zin in !
quote:LOS ANGELES — The SHOWTIME Mixed Martial Arts announce team, led by play-by-play broadcast veteran Gus Johnson, mixed martial arts experts Mauro Ranallo and Stephen Quadros and MMA legends Frank Shamrock and Pat Miletich will combine to create one of the most experienced and versatile groups in the history of the sport.
link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef roepdeman het volgende:
Deze twee dudes gaan PPV sellen!!! Als je de persconferentie kunt bekijken doe het en je leert gelijk wat goede marketing is!
23quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Paxlie het volgende:
die muziek is van wm23 of 24 idd
ze weten het wel goed te verkopen ja
quote:
.quote:Shinya Aoki vs. Hayato Sakurai set to open DREAM 8 welterweight GP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |